Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ailon wrote: 20 Jul 2021, 14:41
Op weg naar nr 25 wrote: 20 Jul 2021, 14:39

Rijkenenclave nog wel :)
Zijn vrouw daarentegen geeft wat tegenwicht in meerdere opzichten :)
Epe is toch niet de woonplaats voor de minder bedeelden?
Jij kunt het weten ;)
Correct ;)
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die Hzolek kwam in heel de samenvatting niet voor waar Sparta Praag volgens mij er gewoon uitgeknikkerd wordt door Rapid Wien. Er was 1 actie waarbij de speler zelf schoot maar waar een breedte balletje op Hzolek een goal had moeten zijn. Wellicht dat ze dan toch eerder geneigd zijn te verkopen.

Het EK was wel lollig de afgelopen weken maar de 2 goals van Rapid waren mooier dan alle goals op het EK. Ik ben toch meer voor clubvoetbal dan Nationale elftallen. Buiten de goals was Rapid zoveel beter dat ze dik de favoriet zijn.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ahmed nog wat van Malmö moet dus rond de 8 miljoen kosten. Gaat een transfer maken maar niet naar PSV.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Atalanta en Napoli zijn al een tijd in de race. Maar Napoli wilde maar tot 4,5 miljoen gaan. Althans: een week geleden of zo.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rubin Hans Kazan heeft ook een bod gedaan.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV is definitie afgehaakt? Enig idee of en zo ja welke CV er in beeld is ?
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja, op dit moment niet concreet
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jerommeke Boateng
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 21 Jul 2021, 09:20 Ja, op dit moment niet concreet
[mention]RIO[/mention] Wil PSV wel een extra cv toevoegen of zijn ze nu tevreden met wat er staat?
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geen prioriteit tenzij Obispo vertrekt.
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 21 Jul 2021, 10:12 Geen prioriteit tenzij Obispo vertrekt.
Is PSV dan bereid om te investeren? In dat geval lijkt me vd Ven een zeer geschikte kandidaat. Als extra optie achter Boscagli en stand in voor Max. Kunnen hem genoeg minuten bieden.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou je dan inderdaad best kunnen overwegen.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ze zullen wel moeten met slechts 3 CVs voor 2 posities en dan Teze als halve optie.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Liefst zie ik Viergever snel vertrekken en Obispo een kans krijgen als stand-in voor Boscagli. Mag er een nieuwe RCV aangetrokken worden voor de concurrentie met Ramalho. Bosca kan je na een goed seizoen dan verkopen en dan heb je met Obispo een toptalent met transferwaarde. Kan je RCV ervaring en stabiliteit brengen. Als Obispo wel weg wil dan mag Vd Ven van mij wel komen en mag Viergever nog steeds weg :)
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Niemand heeft interesse voor 4Giver. Vang je ook niks voor.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 21 Jul 2021, 11:27 Niemand heeft interesse voor 4Giver. Vang je ook niks voor.
Ik kan me voorstellen dat je er geen grote transfersom voor krijgt maar het is wel een oerdegelijke verdediger met veel ervaring in de top van Nederland en toch ook heel veel wedstrijden in Europa / CL. Ik kan me niet voorstellen dat hij niet interessant is voor een willekeurige Duitse / Spaanse / Portugese / Italiaanse middenmoter / degradatie kandidaat.

Begrijp me niet verkeerd ik ben echt helemaal klaar met dat laffe spel aan de bal (werkelijk elke bal breed of terug) maar het is wel een speler die heel weinig fouten maakt en vrij aardig kan verdedigen.

Waarom ligt hij denk je niet goed in de markt? of iig in die markt?
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik las wel iets over interesse uit Duitsland. Laten we hopen dat ze Joop komen halen.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rigo wrote: 21 Jul 2021, 11:11
RIO wrote: 21 Jul 2021, 10:12 Geen prioriteit tenzij Obispo vertrekt.
Is PSV dan bereid om te investeren? In dat geval lijkt me vd Ven een zeer geschikte kandidaat. Als extra optie achter Boscagli en stand in voor Max. Kunnen hem genoeg minuten bieden.
Dat wil van de Ven niet, die wil basis eredivisie spelen.
Saibari is underrated.
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 21 Jul 2021, 11:27 Niemand heeft interesse voor 4Giver. Vang je ook niks voor.
Begreep dat er wel wat Turkse interesse is voor Viergever. Maar daar heb jij niets van opgevangen?
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als dit team nog verder aangevuld kan worden met echte kwaliteit, dan zijn we denk ik wel klaar voor het seizoen.

Achterin moet er echt een killer bij a la Montes. Hoop ook echt dat de geruchten van Marca Claro waar zijn. Gala was gister niet best, er gaan teams komen die meer aanvallende power aan de dag leggen en dan heb je een grote agressieve gast nodig.

Voorin uiteraard nog een spits, volgens mij had RIO het over Berisha? En liefst nog een extra aanvaller op de flanken. Geen idee of dat dan Doan word, maar JdJ wilde zowel Luuk als Berghuis halen dus je zou zeggen dat er nog 2 aanvallende spelers komen.

Noni was gister op na 75 minuten, deze energie gaat de ploeg op deze manier ook geen maanden volhouden tenzij de die kunt verdelen over meerdere spelers. Het is nu lekker dat je tijdens deze voorrondes geen competitie tussendoor hoeft te spelen, maar met dat er nog bij ben je in november helemaal op.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat mij betreft mag er een piepjonge rcv komen met het mes tussen de tanden, maar die nog wel een jaartje wil acclimatiseren en wennen achter Ramalho. Daarnaast een spits die kan concurreren met Zahavi. Voor de rest altijd scherp blijven op buitenkansjes. We reageren nu als het goed gaat, maar we moeten nuchter blijven kijken naar de selectie.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het lastige op dit moment is dat we veel en veel te veel spelers hebben. Dus inkopen terwijl je al een overshot hebt is voor PSV in deze tijden niet mogelijk lijkt me. ook daarom heb ik het gevoel dat PSV mee wil denken met Malen en Dumfries. Ik denk ook echt dat we niets hoeven te verwachten totdat er naast Malen en Dumfries nog wat spelers zijn vertrokken.

Je kunt niet met een groep van 30 spelers een seizoen draaien, dat lijkt me ook niet zinvol voor de talenten die eraan komen.
We hebben 29!!!!!! veldspelers op dit moment (zonder keepers dus) dat is echt veel en veel te veel. En dan zijn Fofana etc nog niet eens meegeteld.

Ik denk dat PSV nog voor 1 aanvaller gaat die multi inzetbaar is. Dus kan concurreren met Noni en met Eran Zahavi.

Het zou zo fijn zijn als ze op korte termijn sowieso afscheid gaan nemen van Viergever, Dumfries (helaas), Malen (helaas), Luckassen, Guti, Bruma en Rigo.

Dan kun je van de volgende rij ook nog 2 verkopen / verhuren: Sadilek, Yhomas, Mauro, Doan, (Obispo verlengen of verkopen),

Sambo verhuren.

En dan heb je ruimte om nog 2 echte versterkingen / concurrenten te halen in de aanval en evt rechtsback.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is te hopen dat Malen en Dumfries snel een transfer maken. Dan is er weer wat geld om verdere aankopen te doen. Als we ook nog een Bruma of een Guti kunnen slijten komt er ook ruimte in het salaris huis.

Ik hoop dat er nog een rechtsback bijkomt als Dumfries definitief vertrekt. En dat er voorin nog een toptalent bijkomt als Malen weg gaat.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat een totaal debiele overtreding van die Montes vandaag. Getuigt niet van bijster veel intelligentie. Luckassen-achtig
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Opvolger voor Malen staat al klaar, zal begin volgende week wel gepresenteerd worden verwacht ik.
Locked