Philipp Max
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
- Heissenberrug
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
-
- Legende
Met een beter bezetting voor goal en meer samenspelen gaat hij op nog meer assists komen.
Vandaag zes of zeven keer een vrije voorzet gegeven. Die is meestal snel gegeven en snoeihard, een teen er tegen aan is voldoende. Naar mijn idee is daar nog meer uit te halen.
Vandaag zes of zeven keer een vrije voorzet gegeven. Die is meestal snel gegeven en snoeihard, een teen er tegen aan is voldoende. Naar mijn idee is daar nog meer uit te halen.
- Joenepsv
- Legende
Het is met terugwerkende kracht een stunt van jewelste dat hij bij ons speelt. Een hele knappe transfer. Hoop dat we nog een poosje van hem kunnen genieten maar ik ben er bang voor. Hij speelt geweldig en is inmiddels Duits international. Denk dat John voorzichtig al in zijn bestanden kan kijken naar een nieuwe linksback.
Zou me overigens niks verbazen als hij rust krijgt zondag. Zat er helemaal doorheen aan het einde van de wedstrijd. Het feit dat we hem en ook Dumfries niet fatsoenlijk kunnen vervangen vind ik wel een probleem.
Zou me overigens niks verbazen als hij rust krijgt zondag. Zat er helemaal doorheen aan het einde van de wedstrijd. Het feit dat we hem en ook Dumfries niet fatsoenlijk kunnen vervangen vind ik wel een probleem.
-
- Bankzitter
Wat mij betreft krijgt hij rust regen Omonia, geplaatst zijn we toch al.Joenepsv wrote: ↑04 Dec 2020, 08:24 Het is met terugwerkende kracht een stunt van jewelste dat hij bij ons speelt. Een hele knappe transfer. Hoop dat we nog een poosje van hem kunnen genieten maar ik ben er bang voor. Hij speelt geweldig en is inmiddels Duits international. Denk dat John voorzichtig al in zijn bestanden kan kijken naar een nieuwe linksback.
- Ren Höek
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Ik vond hem maar matig beginnen eigenlijk, maar hij herstelde zich uitstekend.
Met wederom een uitstekende assist, hij is echt een fantastische aankoop.
En veel andere clubs hebben behoorlijk lopen slapen, maar dat is prima.
Met wederom een uitstekende assist, hij is echt een fantastische aankoop.
En veel andere clubs hebben behoorlijk lopen slapen, maar dat is prima.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Legende
Ik vind het heel prettig dat PSV nog in staat is om zulke spelers te halen die het niveau omhoog brengen, al wat relevante ervaring hebben en vanaf dag 1 er staat. Dit soort spelers kunnen qua transfersom met een eenjarig contract opeens haalbaar worden.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Zijn grootste kracht is ook zijn grootste zwakte. Hij is er namelijk altijd. Als back wordt soms gezegd dat je beter 5 goede momenten kan kiezen dan constant gaan maar dat is in dit systeem ook niet het geval. Maar als je ziet hoe diep hij druk zet op de helft van de tegenstander dan is het niet gek dat hij na 60 min al in het rood zit.
Wat we eigenlijk nodig hebben is een linksback die elke wedstrijd de laatste 20 a 25 min kan spelen als het nodig is. Als je 2 0 voor staat, of als Max er doorheen zit of zelfs als je 2 0 achter staat. Die back-up kun je best wel wat bieden qua speeltijd en met een druk programma helemaal. Daarnaast kunnen we al voorsorteren op een vertrek van Max zodat we ook rustig kunnen speuren naar een nieuwe Max.
Wat we eigenlijk nodig hebben is een linksback die elke wedstrijd de laatste 20 a 25 min kan spelen als het nodig is. Als je 2 0 voor staat, of als Max er doorheen zit of zelfs als je 2 0 achter staat. Die back-up kun je best wel wat bieden qua speeltijd en met een druk programma helemaal. Daarnaast kunnen we al voorsorteren op een vertrek van Max zodat we ook rustig kunnen speuren naar een nieuwe Max.
-
- Vedette
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
-
- Nationale topspeler
Brenet zou voor zowel links als rechts echt geen gekke optie zijn in de winter. Past volgens mij prima in deze speelstijl.11 Sir Tinus wrote: ↑04 Dec 2020, 10:30 Wat we eigenlijk nodig hebben is een linksback die elke wedstrijd de laatste 20 a 25 min kan spelen als het nodig is. Als je 2 0 voor staat, of als Max er doorheen zit of zelfs als je 2 0 achter staat. Die back-up kun je best wel wat bieden qua speeltijd en met een druk programma helemaal. Daarnaast kunnen we al voorsorteren op een vertrek van Max zodat we ook rustig kunnen speuren naar een nieuwe Max.
- ShovingNE2
- Site Admin
Het scheelt dat dat dan ook niet zijn belangrijkste taak is. Das war einmal dat backs primaire taak verdedigen was.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Tomm
- Vedette
Het is geen Dumfries maar ook zeker geen koekebakker. Wint bijna al zijn duels wanneer hij fel op de aanname zit. Alleen in de 1 tegen 1 laat hij zich nog wel eens te simpel uitkappen maar dat vindt ik bij Denzel ook vaak het geval. Laten we alsjeblieft dolgelukkig zijn met deze stoomtrein op links want die speelt hier volgende jaar echt niet meer.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Oh ja maar ik ben ontzettend blij met Max, misschien wel de allerbeste aankoop van afgelopen transferperiode. Maar ik wilde wel de kanttekening plaatsen op alle euforie die hier heerst.
Ex unitate vires
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Gister was hij na 80 minuten ook wel op hoor. Dat was ook zichtbaar toen die Machis ineens tegenover hem stond.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford