Keuken Kampioen Divisie Algemeen

Clubs en andere wedstrijden uit de Eerste Divisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

https://www.nu.nl/voetbal/6147399/fc-de ... anden.html

Klinkt alsof ze een paar dingen goed gedaan hebben, maar hoeveel interesse hebben die Amerikanen werkelijk in voetbal?

Investeerders willen meestal maar één ding: $$$
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Bij Den Bosch speelt Jizz Hornkamp in de spits. Hebben die ouders een taakstraf gekregen?
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ja wat een naam hea. Vast van die ouders die het grappig vonden en niet even verder keken naar de betekenis. Jizz Hornykamp.
Last edited by Joenepsv on 25 Jul 2021, 11:49, edited 1 time in total.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Hij is geil voor de goal.
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ziege maar ook zagge wrote: 23 Jul 2021, 23:33 https://www.nu.nl/voetbal/6147399/fc-de ... anden.html

Klinkt alsof ze een paar dingen goed gedaan hebben, maar hoeveel interesse hebben die Amerikanen werkelijk in voetbal?

Investeerders willen meestal maar één ding: $$$
Voor een club als Den Bosch is het behalve vaak noodzaak ook iets wat ze in de toekomst wat kan opleveren. Van dit soort clubs begrijp ik het wel.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Rambo heeft al een eerste slachtoffer gemaakt.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/99 ... denen.html
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het is qua niveau echt niet best, maar wat blijft dat schakelkanaal op Vrijdag heerlijk.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Ik vermoed dat ADO meteen weer terug promoveert. Zoals het ook hoort eigenlijk.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wat een goal zeg!

User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Zes punten in mindering, maar toch periodekampioen worden (zoals de standen nu net voor tijd zijn). Ik begrijp de constructie maar apart is het wel.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Verbeek staat momenteel 18e met de club die afgelopen seizoen bijna was gepromoveerd. Sterke kandidaat voor de titel meest overschatte trainer ooit.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

En wel nog als analist bij ESPN oreren hoe het wel moet. :lol:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 13 Oct 2021, 07:07 Verbeek staat momenteel 18e met de club die afgelopen seizoen bijna was gepromoveerd. Sterke kandidaat voor de titel meest overschatte trainer ooit.
Geen hoogvlieger inderdaad, maar ze staan 17de. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het van NAC nog een grotere wanprestatie vind, die staan 18de. Als je dan namen als Ligeon, Seuntjes, Antonia, De Rooij, Haye en Olij kan opstellen dan ben je aan het underperformen.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

milansandro
Legende
Posts: 10609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Kregen enkele rake klappen inderdaad..
Die agenten in die spijkerbroeken lieten er geen gras over groeien..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Brael
Vedette
Posts: 9063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Kom net terug van een avondje MVV - Roda. Buiten het feit dat relschoppers altijd verantwoordelijk zijn voor hun eigen daden, vroeg ik me wel oprecht af wat het idee van MVV was.

Het gaat om een van de meest verhitte derbies van Nederland, die vorig jaar vanwege corona achter gesloten deuren gespeeld is, dus waar de spanning een jaartje extra opgebouwd is. We zien bovendien overal om ons heen supportersgeweld oplaaien, dus het is niet gek om aan te nemen dat dat hier ook kan gebeuren. En wat doet MVV aan voorzorgsmaatregelen voor deze derby?

Nul ID controle aan de deur, nul fouilleren aan de deur, en welgeteld 3 suppoosten die de ruimte tussen het fanatieke thuisvak en het uitvak moesten bewaken. Het is werkelijk een wonder dat het goed is gegaan tot de 43e minuut.

En zelfs toen was er niet bijster veel aan de hand, maar na een paar relatief onschuldige vuurwerk items die vanuit het uitvak richting de grensrechter werden gegooid, werd de wedstrijd tijdelijk stilgelegd. Tijdens de staking verzamelden zich steeds meer mensen vanuit MVV-vakken bij het uitvak, en toen er geen suppoosten of politie aanwezig bleek te zijn, grepen de kwaadwillenden hun kans. Er werd van alles heen en weer gegooid tussen de thuis- en uitsupporters, en een paar durfals staken zelfs het hoekje van het veld over om even stoer te doen voor het andere vak. Pas toen de ME het stadion betrad (de laatste keer dat ik dat zag was bij Galatasaray-Fenerbahce) keerde de rust terug, maar de beslissing om definitief te staken was toen al lang genomen.

Ik denk dat deze wedstrijd als voorbeeld wordt gebruikt om toekomstige wedstrijden makkelijker zonder uit-publiek te laten spelen. En ik denk dat MVV hier (bewust? met welk doel?) een paar hele grote steken heeft laten vallen.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

milansandro wrote: 29 Oct 2021, 23:44 Kregen enkele rake klappen inderdaad..
Die agenten in die spijkerbroeken lieten er geen gras over groeien..
:lol: Ik heb er van genoten. Dat MVV heeft wel een leuk stadion.

Goed verslag trouwens [mention]Brael[/mention] .


In ander nieuws. Ik word heel vrolijk van dit artikel. Folkert Velten was een cult spits uit de jaren negentig die nooit op zondag speelde vanwege zijn rel8gieuze beleving. Er werd altijd geroepen dat hij voor het gouden Ajax van de jaren 90 kon spelen. Dat blijkt iets anders te liggen. Al had hij wel bijna in de Bundesliga gespeeld. Echt een aardige, bijna nederige, man.

https://nos.nl/artikel/2403645-trouw-aa ... -boerderij
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Verbeek neemt het woord sabotage in de mond en is blij dat er geen publiek bij was.

Verbeek is klaar.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

En intussen als analist andere teams ongegeneerd de maat nemen. Verschrikkelijke vent.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Misschien moet hij zich eens afvragen waarom er sprake zou zijn van sabotage. Waarom mensen hem bij iedere club na een paar maanden uitkotsen. Walgelijke man.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik vind de directie van Almere City ook het nodige kwalijk te nemen. Het is een norse conservatieve man die overal stampij maakt en met gedoe vertrekt.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Haha wauw. Aadje afkoopsom heeft eindelijk een waardige opvolger.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Wel mooi op zich. Als je Hyballa aanneemt kun je erna aannemen wie je wil en de spelers zullen altijd tevreden zijn, omdat het sowieso minder irritant zal zijn.
Post Reply