Transferwindow 2021-2022
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
-
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Ff 10 pakken nieuwe tissues komen. Brb.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Legende
Los van de transfersom vond ik al dat PSV hem niet meer nodig had na het aantrekken van Ramalho. Daarvoor had ik hem zeker graag zien komen mocht hij haalbaar zijn geweest en niet zo veel geld zou hebben gekost. Is gewoon nog een goede speler, maar PSV heeft nu al voor die positie een goede speler gehaald. Misschien zelfs iemand die in dit PSV zelfs nog beter past. Voor Alderweireld zou het een stap naar beneden zijn en voor Ramalho is het een stap zijwaarts of in sommige gevallen zelfs een stap omhoog in een nieuwe omgeving en een bekende speelstijl.
-
- Vedette
Met Boscagli, Viergever, Ramalho, Teze zijn we kwantitatief en kwalitatief al behoorlijk bezet centraal achterin. Als we al wat erbij halen moet het echt een upgrade zijn ten opzichte van wat we al hebben. Ik hoop eerder dat we nog een rechtsback erbij halen en voorin nog een topper. Ik hoop op Hlozek en een type Arias. Een speler als Gonzalo Montiel die op dit forum ook eerder werd genoemd, dat lijkt me wel een goede. Centraal achterin iemand er bij halen lijkt me alleen logisch als er wat overbodige spelers eerst worden verkocht (Luckassen, Rosario, Ihattaren, Bruma) waardoor er wat ruimte ontstaat. Misschien een leuk extraatje als we de CL poules halen.
- trouwepsvfan
- Vedette
-
- Meervoudig international
Als er wordt besloten dat Teze niet goed genoeg is op RB en terug naar CV gaat, vind ik inderdaad dat PSV wel iets beters nodig heeft dan Mwene. Tot op heden geloof ik eigenlijk niet dat het Aurier is. Dat er een voetballer op deze manier bij het stadion gespot wordt is wel weer een teken dat er iets speelt…
-
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- mr.top
Die gast heeft een contract tot juni 2022. Die hoeft geen 25 miljoen te kosten. Al zou ik het persoonlijk een rare aankoop vinden. Heeft de club niet meer behoefte aan een CV en een spits?Eindhovenvoetbal wrote: ↑24 Jul 2021, 21:46 Haha zit iedereen op een spits te wachten, kopen ze een rechtsback voor 20 miljoen. Zonder gekheid: gaat natuurlijk niet gebeuren. Is dit Aurier wel? Of gewoon Dumfries, haha. Lastig te zien op de foto hoor.
-
- Meervoudig international
- DonyellMalen
- Legende
- mr.top
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ah, net als Wijnaldum vergist ie zich dus weer in de laatste letter. PSV, PSG, ik begrijp het ook wel hoor...
- trouwepsvfan
- Vedette
Ik dat 'naast aurier' bedoeld is dat hij (de persoon die de foto neemt) dus naast aurier staat.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Vind hem er juist wel vrij veel op lijken. Opscheer van achter, krul baardje bij de kin. Op insta heeft hij ook foto's met ongeveer een vergelijkbare bril.
Hij staat ook op de nominatie bij Tottenham om verkocht te worden, al lijkt mij het een hele dure optie. Maar iig wel een leuke transferjosti weer. En wat [mention]OnsPSV[/mention] zegt: als er beveiliging bij loopt etc. dan is er iig iets serieus bezig.
Hij staat ook op de nominatie bij Tottenham om verkocht te worden, al lijkt mij het een hele dure optie. Maar iig wel een leuke transferjosti weer. En wat [mention]OnsPSV[/mention] zegt: als er beveiliging bij loopt etc. dan is er iig iets serieus bezig.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford