Noosa wrote: ↑24 Jul 2021, 23:06
Een rechtsback kijkt me sowieso niet logisch zolang Dumfries nog niet verkocht is
Ook als ie wel verkocht is, zou het belachelijk zijn. Met Teze en Sambo heb je twee spelers uit eigen jeugd, die duidelijk maken de kwaliteiten te hebben en die verdienen een kans om zich in de basis te spelen.
Ik vind het eigenlijk al vrij belachelijk dat we Mwene gehaald hebben. Prima gast, maar heel beperkt spelertje, die het alleraardigst doet nu, maar echt niet beter is dan wat er in de jeugd loopt met Sambo op rechts en Oppegard op links.
Haha, 23:12 en we checken oren van mannen om te zien wie wellicht eventueel hee misschien een transfer naar PSV maakt, na spotten van [mention]Wilysimba[/mention] een snackbar scoop, Flightradar24 is nu de “ear-check” geïntroduceerd.. heerlijk
Noosa wrote: ↑24 Jul 2021, 23:06
Een rechtsback kijkt me sowieso niet logisch zolang Dumfries nog niet verkocht is
Ook als ie wel verkocht is, zou het belachelijk zijn. Met Teze en Sambo heb je twee spelers uit eigen jeugd, die duidelijk maken de kwaliteiten te hebben en die verdienen een kans om zich in de basis te spelen.
Ik vind het eigenlijk al vrij belachelijk dat we Mwene gehaald hebben. Prima gast, maar heel beperkt spelertje, die het alleraardigst doet nu, maar echt niet beter is dan wat er in de jeugd loopt met Sambo op rechts en Oppegard op links.
Eens hoor. Anders kan je de jeugdopleiding wel sluiten, dan haal je ieder perspectief weg.
Heruone wrote: ↑24 Jul 2021, 23:18
Je kan niet blijven roepen dat Sambo gelijk is aan Mwene als die eerstgenoemde vorig seizoen wekelijks fouten maakt op KKD niveau.
Jawel hoor. Want moet jij eens raden op welk niveau Mwene vorig seizoen wekelijks fouten maakte.