Transferwindow 2021-2022
- Joenepsv
- Legende
- ShovingNE2
- Site Admin
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Jongmans zou helemaal journalist af moeten zijn, wat een pannenkoek deluxe is dat zeg. De bitch van Verweij, kun je nagaan hoe laag je dan bungelt.ShovingNE2 wrote: ↑25 Jul 2021, 20:39 We hebben al een vervanger voor Rosario: Pröpper. Jongmans is PSV watcher af schijnbaar, maar roept af en toe nog wat.
Als er nog meer middenvelders vertrekken dan wel neem ik aan.
Had je een specifieke naam in gedachten?
- ShovingNE2
- Site Admin
Gezien de interesse in Berghuis zou je verwachten dat we ook een buitenspeler zoeken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Joenepsv
- Legende
- Ailon
- Vedette
Dat staat je volkomen vrij of je mijn bron(nen) wel of niet serieus neemt. Zal me worst wezen, eerlijk gezegd.ShovingNE2 wrote: ↑25 Jul 2021, 20:03 Ik geloof jouw bronnen niet zomaar Ailon.
Ik vind Verweij een lul, maar je moet echt op de salarisadministratie werken daar als je zegt dat hij stierenpoep vertelt over het salaris van Berghuis.
En verder hoef ik jou niet uit te leggen dat met name transfer info die vandaag waar is, morgen weer achterhaald kan zijn door veranderende omstandigheden waarbij de "pecumia" de voornaamste factor is. Je weet dat als geen ander.
Wist trouwens niet dat Verweij op de salarisadmie van die kutclub werkte om voetstoots aan te nemen dat hij geen stierenpoep vertelt over het salaris van Berghuis
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Legende
Yep. Dat lijkt me een goed idee. Gutierrez en Sadilek vind ik dan trouwens ook overbodig. Je hebt dan deze posities goed bezet met middenvelders met diverse soorten eigenschappen.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Internationale topspeler
Luuk huren zou imo een meesterzet zijn vanuit PSV bekeken dan. Ik blijf het gevoel houden dat men geld probeert over te houden voor een absolute klapper, eentje die net zo de geschiedenisboeken in gaat als Götze. En wellicht zal dat dan de LCV of een extra sterke half-10 zijn, want voor de rest zijn we dan best goed bezet. Luuk en Zahavi beiden voor 1 positie voorin, met Romero nog op de terugweg en Noni die daar ook evt. kan spelen.
Als Rosario en Mo beiden gaan, moet je 100% zeker nog een middenvelder halen. Selectie komt er denk ik als volgt uit te zien:
Mvogo
Drommel
(Müller)
Mwene
Teze
Ramalho
—-aankoop—-
Boscagli
Viergever
Obispo
Max
Oppegard
(Sambo)
Pröpper
Sangaré
Van Ginkel
Thomas
—-aankoop—-
Madueke
Gakpo
Götze
Vertessen
Doan
Mauro Jr.
Ledezma
(Antonisse)
Zahavi
Luuk
Romero
(Fofana)
Als Rosario en Mo beiden gaan, moet je 100% zeker nog een middenvelder halen. Selectie komt er denk ik als volgt uit te zien:
Mvogo
Drommel
(Müller)
Mwene
Teze
Ramalho
—-aankoop—-
Boscagli
Viergever
Obispo
Max
Oppegard
(Sambo)
Pröpper
Sangaré
Van Ginkel
Thomas
—-aankoop—-
Madueke
Gakpo
Götze
Vertessen
Doan
Mauro Jr.
Ledezma
(Antonisse)
Zahavi
Luuk
Romero
(Fofana)
-
- Moderator
Ik ga er zelf wel vanuit dat Sadilek en Guti nog weg gaan. Mocht één van de twee blijven, dan verandert de situatie wellicht weer. Al blijf ik wel vinden dat Sangaré eigenlijk het enige unieke profiel is op ons middenveld, waar we geen 1-op-1 vervanger voor hebben. Dat is bij de rest van de middenvelders wel het geval.
In Jong loopt de laatste jaren niet echt middenvelders met de potentie voor PSV 1. Matuta is wel een speler die op die positie speelt, en het ook op een vergelijkbare manier invult. Maar die is echt nog niet klaar voor de Eredivisie. Kan wellicht nog een optie zijn om 1 van de 2 eerder genoemde namen te behouden, en dan een nog jonger talent te halen, die eerst nog aansluit bij Jong. Een Malen-aankoop, maar dan op het middenveld.
In Jong loopt de laatste jaren niet echt middenvelders met de potentie voor PSV 1. Matuta is wel een speler die op die positie speelt, en het ook op een vergelijkbare manier invult. Maar die is echt nog niet klaar voor de Eredivisie. Kan wellicht nog een optie zijn om 1 van de 2 eerder genoemde namen te behouden, en dan een nog jonger talent te halen, die eerst nog aansluit bij Jong. Een Malen-aankoop, maar dan op het middenveld.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Haha uit die categorie: ik heb ooit tegen de neef van Django Wagner gespeeld. Mooi man.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford