Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat mij betreft vervangen we Rosario ook niet zolang Sadilek en Guti hier nog rondlopen. Prio ligt nu toch wel echt bij een spits. Als Zahavi geblesseerd raakt, en hij is al 34, hebben we te weinig achter de hand.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 25 Jul 2021, 23:40 De neef van Haaland heeft vandaag bij zijn profdebuut meteen gescoord. Niks voor ons? :fun:
Die heet Tjaaland. Doet me denken aan hoe ze vroeger bij PES de spelersnamen op enkele letters aanpasten om de spelersrechten te ontlopen.

Of op een louche Aliexpress nepversie van Haaland.

Maar schijnt serieus wel redelijk talentvol te zijn geweest in de jeugd. Alleen wat is nou de kans op net zo'n schot in de roos als Haaland.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs85 wrote: 25 Jul 2021, 21:55
Heruone wrote: 25 Jul 2021, 21:41 Thijs, niet doorslaan op de eigen jeugd toer he.
Je hebt zes opties voor die twee posities op het middenveld. Is het dan zo gek om daarachter eigen jeugd te laten? Positie driedubbel bezet is wel genoeg, toch?
Ben ik mee eens, maar het is niet onwaarschijnlijk, lees vrijwel van toepassing dat PSV deze zomer zowel nog afscheid gaat/wilt nemen van Sadilek en Guti. Dan zien de posities er opeens totaal anders uit en lijkt mij een speler die past binnen het dergelijke type profiel dat [mention]nilssonH[/mention] schetst niet onwerkelijk.

Verder is Babbadi een '10' of een aanvallende middenvelder, geen controleur of spelmaker vanuit de '8' of '6' positie. En Matuta, tja. Met alle respect, maar als die jongen serieus PSV 1 haalt als basisspeler, dan is ergens iets in je beleid serieus goed mis gegaan.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 25 Jul 2021, 23:54
nilssonH wrote: 25 Jul 2021, 23:40 De neef van Haaland heeft vandaag bij zijn profdebuut meteen gescoord. Niks voor ons? :fun:
Die heet Tjaaland. Doet me denken aan hoe ze vroeger bij PES de spelersnamen op enkele letters aanpasten om de spelersrechten te ontlopen.

Of op een louche Aliexpress nepversie van Haaland.

Maar schijnt serieus wel redelijk talentvol te zijn geweest in de jeugd. Alleen wat is nou de kans op net zo'n schot in de roos als Haaland.
Van Mistelroum was het toch :lol:
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heissenberrug wrote: 25 Jul 2021, 23:58 Van Mistelroum was het toch :lol:
Von Mistelroum zelfs :mrgreen:

https://pes.neoseeker.com/wiki/Ruud_van_Nistelrooy
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 26 Jul 2021, 00:05
Heissenberrug wrote: 25 Jul 2021, 23:58 Van Mistelroum was het toch :lol:
Von Mistelroum zelfs :mrgreen:

https://pes.neoseeker.com/wiki/Ruud_van_Nistelrooy
Geniaal was dat :grin:
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heissenberrug wrote: 25 Jul 2021, 23:45 Wat mij betreft vervangen we Rosario ook niet zolang Sadilek en Guti hier nog rondlopen
Rosario is al lang en breed vervangen: Pröpper
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Precies. Rosario geld mag in het Hlozek budget gegooid worden.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 26 Jul 2021, 07:08 Precies. Rosario geld mag in het Hlozek budget gegooid worden.
Iedereen noemt hier Hlozek als DE aankoop, ik ken die speler niet maar waarom vindt iedereen hem zo goed ?
In de europawedstrijden scoort hij amper, in een heel matige competitie heeft hij afgelopen seizoen voor het eerst veel gescoord maar wat is het niveau in die competitie ?

Geen enkele garantie dat hij het hier in de ED ook gaat doen
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 26 Jul 2021, 07:29
Menno1 wrote: 26 Jul 2021, 07:08 Precies. Rosario geld mag in het Hlozek budget gegooid worden.
Iedereen noemt hier Hlozek als DE aankoop, ik ken die speler niet maar waarom vindt iedereen hem zo goed ?
In de europawedstrijden scoort hij amper, in een heel matige competitie heeft hij afgelopen seizoen voor het eerst veel gescoord maar wat is het niveau in die competitie ?

Geen enkele garantie dat hij het hier in de ED ook gaat doen
In de europawedstrijden scoort hij amper... Ja hè hè, hij heeft precies 3 Europese wedstrijden gespeeld.. 1 CL kwalificatie, 1 EL wedstrijd (assist tegen Lille) en 1 EL kwalificatie wedstrijd (1 doelpunt tegen Trabzonspor). Dus hij heeft in 3 Europese wedstrijden 1 goal, 1 assist.

En dat hij in het afgelopen seizoen voor het eerst veel gescoord heeft is ook logisch; daarvoor werd hij als linksbuiten/rechtsbuiten gebruikt en heeft daar in 61 wedstrijden gespeeld. Afgelopen seizoen pas zijn eerste seizoen waarin hij op zijn beste positie (spits) werd gebruikt, en scoorde hij er 15 in 26 wedstrijden als spits.

Verder denk ik vooral dat Hlozek als droomaankoop wordt gezien aangezien hij als één van de grotere talenten van Europa te boek staat, hij heel compleet is (lang, snel, doelgericht, techniek om zijn mannetje uit te spelen en behoudt het oog voor medespelers).

https://totalfootballanalysis.com/playe ... out-report

In dit artikel wordt hij Czech Sensation genoemd, toeval bestaat niet :mrgreen:

Last edited by Sensation on 26 Jul 2021, 08:29, edited 1 time in total.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 25 Jul 2021, 23:57
Thijs85 wrote: 25 Jul 2021, 21:55

Je hebt zes opties voor die twee posities op het middenveld. Is het dan zo gek om daarachter eigen jeugd te laten? Positie driedubbel bezet is wel genoeg, toch?
Ben ik mee eens, maar het is niet onwaarschijnlijk, lees vrijwel van toepassing dat PSV deze zomer zowel nog afscheid gaat/wilt nemen van Sadilek en Guti. Dan zien de posities er opeens totaal anders uit en lijkt mij een speler die past binnen het dergelijke type profiel dat @nilssonH schetst niet onwerkelijk.

Verder is Babbadi een '10' of een aanvallende middenvelder, geen controleur of spelmaker vanuit de '8' of '6' positie. En Matuta, tja. Met alle respect, maar als die jongen serieus PSV 1 haalt als basisspeler, dan is ergens iets in je beleid serieus goed mis gegaan.
Als Sadilek en Guti gaan wordt het anders uiteraard. Maar die moet je dan wel ook echt verkopen en dat is niet altijd zo eenvoudig…

Ik volg de jeugd beperkt, maar had Matuta echt wel goede dingen zien doen in de paar keer dat ik hem zag. Ook fysiek een sterke gast en vaak zie je dat op die leeftijd dan de motoriek even minder wordt. Geen idee of dat bij hem van toepassing is, maar ik had wel hoop toen ik hem zag.
Babbadi is inderdaad meer aanvallend, maar ook daar denk ik een fysiek te zien, waardoor een ontwikkeling als bij Wijnaldum niet onmogelijk is. Maar we zullen zien. Welke middenvelders denk jij dat vanuit onze jeugd door kunnen komen?
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vergeet Klojo niet.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kjølø is een prima opvolger van Pröpper dadelijk, komen qua speltype aardig overeen. Ook aan de kuiten te zien, overigens. ;)

Leuke bescheiden jongen trouwens, die Kjølø. Heb hem nog geholpen zijn spelregeltoets te behalen.
Gutanoth
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waar blijven de sappige foto's van kuiten?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 26 Jul 2021, 00:05
Heissenberrug wrote: 25 Jul 2021, 23:58 Van Mistelroum was het toch :lol:
Von Mistelroum zelfs :mrgreen:

https://pes.neoseeker.com/wiki/Ruud_van_Nistelrooy
GOALKEEPERS -------------------
1. Van Der Sar (Farzel Haar)
23. Westerweld (Weltevind)

DEFENDERS ---------------------
3. Stam (Tyutau)
4. F. De Boer (F. De Mole)
14. Ricksen (Rikkazold)
13. Ooijer (Oorimar)
2. Reiziger (Raidnar)
5. Van Bronckhorst (Von Bankoast)

MIDFIELDERS -------------------
8. P. Cocu (Hofu)
6. Davids (Darit)
19. Van Der Vaart (Farzel Garlt)
15. Van Bommel (Von Bokkur)
17. Bosvelt (Vofkert)
18. Seedorf (Seanolk)
16. R. De Boer (R. De Mole)

FORWARDS ----------------------
7. Zenden (Zergaiv)
22. Van Der Meyde (Farzel Menst)
10. Kluivert (Froibaad)
9. Van Nistelrooy (Von Mistelroum)
21. Hasselbaink (Hotteubenik)
12. Van Hooijdonk (Van Ouidolk)
20. Makaay (Mahaali)
11. Overmars (Orhaimnalz)
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We hebben een spotter voor een eventuele keuring :)

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eigenlijk was het Rosario topic niet de beste plek voor deze post dus hier nog eens :mrgreen:
Het liefst zou ik zien dat het geld gebruikt wordt om een vervanger aan te trekken die Sangaré goed kan vervangen. Met Van Ginkel en Pröpper heb je al twee spelers die naast een breker kunnen, Sangaré is nu je enige echte CVM in de selectie. Ik denk dat je bijv. Ladislav Krejci van Sparta Praag relatief goedkoop kan halen, ik denk als je ~6mil voor Rosario krijgt dat je Krejci voor hetzelfde bedrag kan terughalen. 1.91m grote CVM (die ook als CV gebruikt wordt). Groot, sterk, heel goed in het verdedigende maar kan daarnaast ook prima voetballen. Speelt wel zeer agressief, daar moet hij aan werken (in 110 wedstrijden staat de teller op 31 gele kaarten en 2 rode kaarten). Oja en is 22 dus kan prima 'rijpen' op de bank als stand-in voor Sangaré. En is een linkspoot. Hij heeft een jong koppie, maar laat je niet foppen, deze knul is voor niemand bang en gaat voorop in de strijd, en zijn fysiek is ook dik in orde (als ik

https://atalantapassione.com/?p=1345
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 26 Jul 2021, 08:25
PsvBmg wrote: 26 Jul 2021, 07:29

Iedereen noemt hier Hlozek als DE aankoop, ik ken die speler niet maar waarom vindt iedereen hem zo goed ?
In de europawedstrijden scoort hij amper, in een heel matige competitie heeft hij afgelopen seizoen voor het eerst veel gescoord maar wat is het niveau in die competitie ?

Geen enkele garantie dat hij het hier in de ED ook gaat doen
In de europawedstrijden scoort hij amper... Ja hè hè, hij heeft precies 3 Europese wedstrijden gespeeld.. 1 CL kwalificatie, 1 EL wedstrijd (assist tegen Lille) en 1 EL kwalificatie wedstrijd (1 doelpunt tegen Trabzonspor). Dus hij heeft in 3 Europese wedstrijden 1 goal, 1 assist.

En dat hij in het afgelopen seizoen voor het eerst veel gescoord heeft is ook logisch; daarvoor werd hij als linksbuiten/rechtsbuiten gebruikt en heeft daar in 61 wedstrijden gespeeld. Afgelopen seizoen pas zijn eerste seizoen waarin hij op zijn beste positie (spits) werd gebruikt, en scoorde hij er 15 in 26 wedstrijden als spits.

Verder denk ik vooral dat Hlozek als droomaankoop wordt gezien aangezien hij als één van de grotere talenten van Europa te boek staat, hij heel compleet is (lang, snel, doelgericht, techniek om zijn mannetje uit te spelen en behoudt het oog voor medespelers).

https://totalfootballanalysis.com/playe ... out-report

In dit artikel wordt hij Czech Sensation genoemd, toeval bestaat niet :mrgreen:

Deze jongen voetbalt binnen twee jaar in de basis bij Bayern of Real oid. Wat een compleet supermens.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Duidelijk ik ken hem namelijk niet
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 26 Jul 2021, 12:06 Eigenlijk was het Rosario topic niet de beste plek voor deze post dus hier nog eens :mrgreen:
Het liefst zou ik zien dat het geld gebruikt wordt om een vervanger aan te trekken die Sangaré goed kan vervangen. Met Van Ginkel en Pröpper heb je al twee spelers die naast een breker kunnen, Sangaré is nu je enige echte CVM in de selectie. Ik denk dat je bijv. Ladislav Krejci van Sparta Praag relatief goedkoop kan halen, ik denk als je ~6mil voor Rosario krijgt dat je Krejci voor hetzelfde bedrag kan terughalen. 1.91m grote CVM (die ook als CV gebruikt wordt). Groot, sterk, heel goed in het verdedigende maar kan daarnaast ook prima voetballen. Speelt wel zeer agressief, daar moet hij aan werken (in 110 wedstrijden staat de teller op 31 gele kaarten en 2 rode kaarten). Oja en is 22 dus kan prima 'rijpen' op de bank als stand-in voor Sangaré. En is een linkspoot. Hij heeft een jong koppie, maar laat je niet foppen, deze knul is voor niemand bang en gaat voorop in de strijd, en zijn fysiek is ook dik in orde (als ik

https://atalantapassione.com/?p=1345
"Al" 22 maar nog geen enkele interland voor het nationale elftal? Is ie dan echt wel zo goed?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 26 Jul 2021, 12:40
Sensation wrote: 26 Jul 2021, 12:06 Eigenlijk was het Rosario topic niet de beste plek voor deze post dus hier nog eens :mrgreen:
Het liefst zou ik zien dat het geld gebruikt wordt om een vervanger aan te trekken die Sangaré goed kan vervangen. Met Van Ginkel en Pröpper heb je al twee spelers die naast een breker kunnen, Sangaré is nu je enige echte CVM in de selectie. Ik denk dat je bijv. Ladislav Krejci van Sparta Praag relatief goedkoop kan halen, ik denk als je ~6mil voor Rosario krijgt dat je Krejci voor hetzelfde bedrag kan terughalen. 1.91m grote CVM (die ook als CV gebruikt wordt). Groot, sterk, heel goed in het verdedigende maar kan daarnaast ook prima voetballen. Speelt wel zeer agressief, daar moet hij aan werken (in 110 wedstrijden staat de teller op 31 gele kaarten en 2 rode kaarten). Oja en is 22 dus kan prima 'rijpen' op de bank als stand-in voor Sangaré. En is een linkspoot. Hij heeft een jong koppie, maar laat je niet foppen, deze knul is voor niemand bang en gaat voorop in de strijd, en zijn fysiek is ook dik in orde (als ik

https://atalantapassione.com/?p=1345
"Al" 22 maar nog geen enkele interland voor het nationale elftal? Is ie dan echt wel zo goed?
Tsjechie speelt daar met de ervaren Soucek en Holles met daarachter Kral die goed speelt bij Spartak Moskou. Hij was op het EK -21 in maart wel belangrijk voor Tsjechië onder 21 maar raakte einde van het seizoen geblesseerd, had anders allicht bij EK selectie kunnen zitten. Maargoed dan nog; een vrij goedkope stand-in hoeft niet per sé international te zijn toch? Is Rosario ook niet (oké, 1 wedstrijd..) :mrgreen:

Voor een CVM scoort hij trouwens ook serieus veel; vorig seizoen 11 goals in 28 wedstrijden.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 26 Jul 2021, 12:06 Eigenlijk was het Rosario topic niet de beste plek voor deze post dus hier nog eens :mrgreen:
Het liefst zou ik zien dat het geld gebruikt wordt om een vervanger aan te trekken die Sangaré goed kan vervangen. Met Van Ginkel en Pröpper heb je al twee spelers die naast een breker kunnen, Sangaré is nu je enige echte CVM in de selectie. Ik denk dat je bijv. Ladislav Krejci van Sparta Praag relatief goedkoop kan halen, ik denk als je ~6mil voor Rosario krijgt dat je Krejci voor hetzelfde bedrag kan terughalen. 1.91m grote CVM (die ook als CV gebruikt wordt). Groot, sterk, heel goed in het verdedigende maar kan daarnaast ook prima voetballen. Speelt wel zeer agressief, daar moet hij aan werken (in 110 wedstrijden staat de teller op 31 gele kaarten en 2 rode kaarten). Oja en is 22 dus kan prima 'rijpen' op de bank als stand-in voor Sangaré. En is een linkspoot. Hij heeft een jong koppie, maar laat je niet foppen, deze knul is voor niemand bang en gaat voorop in de strijd, en zijn fysiek is ook dik in orde (als ik

https://atalantapassione.com/?p=1345
Krejci is uiteraard een bekende van PSV en van het forum. Ik ben hem weliswaar totaal uit het oog verloren.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Denk dat [mention]Sensation[/mention] een andere Krejci bedoeld? Die bij ons op proef was, is een flankspeler en zal ouder moeten zijn dan 22. Speelde bij Bologna dacht ik.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 26 Jul 2021, 13:40 Denk dat @Sensation een andere Krejci bedoeld? Die bij ons op proef was, is een flankspeler en zal ouder moeten zijn dan 22. Speelde bij Bologna dacht ik.
Dat is Ladislav Krejci, een 29 jarige linksbuiten die speelt voor Sparta Praag.
Ik heb het over Ladislav Krejci, een 22 jarige CVM/CV die speelt voor Sparta Praag.


Totaal niet verwarrend

:mrgreen:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 26 Jul 2021, 13:42
Joenepsv wrote: 26 Jul 2021, 13:40 Denk dat @Sensation een andere Krejci bedoeld? Die bij ons op proef was, is een flankspeler en zal ouder moeten zijn dan 22. Speelde bij Bologna dacht ik.
Dat is Ladislav Krejci, een 29 jarige linksbuiten die speelt voor Sparta Praag.
Ik heb het over Ladislav Krejci, een 22 jarige CVM/CV die speelt voor Sparta Praag.


Totaal niet verwarrend

:mrgreen:
Hahaha, ik vraag me echt af hoe ze dat live doen met commentaar
Locked