Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 26 Jul 2021, 19:31 Je moet niet gaan huren. Als je wilt Europees wilt slagen moet je iemand achter de hand hebben als Sangaré wegvalt, zijn type spel is heel belangrijk voor (dit) PSV. Dus haal iemand die kan groeien en zijn stand-in kan zijn, want Sangaré gaat hier ook niet nog 4 jaar spelen, die gaat eens een stap maken naar de PL of een grote club uit de Ligue 1. Dan moet je iemand daarachter klaar hebben staan, en die nu al kan spelen als Sangaré onverhoopt langdurig geblesseerd raakt.

En nee je hoeft daar geen 10mil op stuk te slaan, ik weet zeker dat er spelers zijn die je kan kopen van het geld wat je voor Rosario krijgt. Het geld wat je voor Malen en Dumfries krijgt kan je gebruiken voor een aanvaller, buitenkansjes en simpelweg het potje weer aanvullen.
Dit vraagt om een mooi lijstje natuurlijk! ;)
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Blijkbaar zijn we geïnteresseerd in Kristijan Lovric een linksbuiten van 25 jaar.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 26 Jul 2021, 19:45 Blijkbaar zijn we geïnteresseerd in Kristijan Lovric een linksbuiten van 25 jaar.
Bron?
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 26 Jul 2021, 19:31 Je moet niet gaan huren. Als je wilt Europees wilt slagen moet je iemand achter de hand hebben als Sangaré wegvalt, zijn type spel is heel belangrijk voor (dit) PSV. Dus haal iemand die kan groeien en zijn stand-in kan zijn, want Sangaré gaat hier ook niet nog 4 jaar spelen, die gaat eens een stap maken naar de PL of een grote club uit de Ligue 1. Dan moet je iemand daarachter klaar hebben staan, en die nu al kan spelen als Sangaré onverhoopt langdurig geblesseerd raakt.

En nee je hoeft daar geen 10mil op stuk te slaan, ik weet zeker dat er spelers zijn die je kan kopen van het geld wat je voor Rosario krijgt. Het geld wat je voor Malen en Dumfries krijgt kan je gebruiken voor een aanvaller, buitenkansjes en simpelweg het potje weer aanvullen.
Ben het eens met de urgentie van het halen van een back-up middenvelder met balveroverende kwaliteiten, maar m.i. kan dat prima met een huur in het eerste jaar. Wikken en wegen voordat we 5+ miljoen neerleggen. Maargoed, ligt ook aan de haalbare opties.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Smeets14 wrote: 26 Jul 2021, 20:08
AddoCultheld wrote: 26 Jul 2021, 19:45 Blijkbaar zijn we geïnteresseerd in Kristijan Lovric een linksbuiten van 25 jaar.
Bron?
GOAL.

Luuk de Jong zou bijna weer van PSV zijn
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

8 miljoen? Nooit.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 26 Jul 2021, 19:45 Blijkbaar zijn we geïnteresseerd in Kristijan Lovric een linksbuiten van 25 jaar.
Zo te lezen is voornamelijk Celtic geinteresseerd, hebben ze concurrentie vanuit Italië, en heeft één of ander accountje dat zich Goal noemt met 160 volgers de naam van PSV erbij verzonnen? Zie ik in de andere berichtgeving in ieder geval niet terugkomen.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Luuk acht miljoen kost zou dat een bizarre transfer zijn. Is ook flauwekul denk ik.
PCMVB
Lid 2e elftal
Posts: 182
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tot nu klopt er vrij weinig van de genoemde bedragen. Die 8 miljoen is ook pure onzin. Ik sta er heel dubbel in. Je weet zeker wat je in huis haalt, maar eigenlijk is dat ook weer juist wat mij tegenstaat. Los van de kwaliteiten. Het zou toch ook wel heel leuk zijn als er weer een nieuwe jonge spits komt die ons nieuwsgierig maakt en kan uitgroeien tot een wereldtopper.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCMVB wrote: 26 Jul 2021, 21:02 Tot nu klopt er vrij weinig van de genoemde bedragen. Die 8 miljoen is ook pure onzin. Ik sta er heel dubbel in. Je weet zeker wat je in huis haalt, maar eigenlijk is dat ook weer juist wat mij tegenstaat. Los van de kwaliteiten. Het zou toch ook wel heel leuk zijn als er weer een nieuwe jonge spits komt die ons nieuwsgierig maakt en kan uitgroeien tot een wereldtopper.
Zoals Maxi Romero?
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik snap niet waarom het niet en-en kan zijn, in plaats van of-of. Waarom niet Luuk de Jong halen én een toptalent?

Geld is daarin het grootste struikelblok, maar Dumfries gaan we niet vervangen met een aankoop. Daar staan Mwene en Teze. Met dat geld en dat van Malen kun je best iemand als Tzolis of Hlozek halen. Het wordt dan uiteraard druk voorin, maar dat hoort erbij. Je hebt met Zahavi, Gakpo, Luuk de Jong, Madueke, Vertessen en Tzolis/Hlozek dan zes man voor drie posities. Luxe en op lange termijn waardevol.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 26 Jul 2021, 21:24 Ik snap niet waarom het niet en-en kan zijn, in plaats van of-of. Waarom niet Luuk de Jong halen én een toptalent?

Geld is daarin het grootste struikelblok, maar Dumfries gaan we niet vervangen met een aankoop. Daar staan Mwene en Teze. Met dat geld en dat van Malen kun je best iemand als Tzolis of Hlozek halen. Het wordt dan uiteraard druk voorin, maar dat hoort erbij. Je hebt met Zahavi, Gakpo, Luuk de Jong, Madueke, Vertessen en Tzolis/Hlozek dan zes man voor drie posities. Luxe en op lange termijn waardevol.
Dan heb je ook nog Doan, Mauro en Romero of tel je die eerste twee als back-up voor Götze of gewoon helemaal niet?

Hoe dan ook je kunt onmogelijk twee van Zahavi, Gakpo, Luuk, Madueke en Tzolis-Hlozek banken. Dat accepteren die allemaal niet.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Luuk zal ook niet gaan banken. Evenals Zahavi . Deze twee samen kan niet naar mijn mening.

Hoop eigenlijk echt niet dat Luuk komt.
Investeer die 8 maar in een andere speler
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs85 wrote: 26 Jul 2021, 21:33Dan heb je ook nog Doan, Mauro en Romero of tel je die eerste twee als back-up voor Götze of gewoon helemaal niet?

Hoe dan ook je kunt onmogelijk twee van Zahavi, Gakpo, Luuk, Madueke en Tzolis-Hlozek banken. Dat accepteren die allemaal niet.
Mauro zie ik niet als back-up voor de aanvallers, nee. Daarvoor vind ik hem niet goed genoeg. En omtrent Romero en Doan zijn nog heel veel vraagtekens als het gaat om fitheid en beschikbaarheid.

De tevredenheid is wel een dingetje, maar dat moet Schmidt maar managen. We hebben voorin wat meer nodig dan alleen een enkele versterking, denk ik. Ook in de breedte mag het wat steviger.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het wordt hopelijk een lang en druk seizoen en je hebt voorin echt nog wel wat meer kwaliteit nodig achter de huidige basisspelers. Götze blijft afwachten wat betreft fitheid en volgend seizoen kunnen zomaar de volledige voorste 4 vertrekken. Je hebt daar concurrentie nodig om ook de mindere fases goed door te komen. Vorig seizoen was om meerdere redenen een abnormaal seizoen, maar er waren echt veel blessuregevallen bij PSV.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zal ook echt niet blij zijn als Luuk de Jong weer terugkomt, weer een speler zonder restwaarde en nog veel belangrijker hij kan gewoon niet goed genoeg voetballen. Ballen vasthouden is hij ook niet goed in ballen stuiteren vaak veel te ver van zijn voeten af wel hadden we dan eindelijk weer is iemand met echte kopkracht, werden misschien onze corners ook weer is gevaarlijker.
Maar ik zou echt het echt zonde vinden als ze een tot zover goede transferperiode niet af konden maken met een spits die echt in het systeem past.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mijn probleem met Luuk is dat ik de filosofie van PSV niet snap in deze eventuele transfer. Wat is je visie achter het feit dat je Luuk terug wil halen. Er zijn geen twee spelers te noemen die qua vaardigheden verder uit elkaar liggen dan Luuk en Malen. Samen met Zahavi lijkt me een gruwel en als pinchhitter is hij te jong en veel te duur. Ik heb het gevoel dat dit een transfer op sentiment is. Ik zie veel liever creativiteit komen. In de selectie van Gala uit kun je zien dat het ons daar aan ontbeert. We hebben te weinig spelers met een individuele actie. Daar moet PSV in investeren en niet in nog een controleur op het middenveld en een logge spits van 30.
Sheepies
Bankzitter
Posts: 271
Joined: 17 May 2021, 19:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 26 Jul 2021, 21:24 Ik snap niet waarom het niet en-en kan zijn, in plaats van of-of. Waarom niet Luuk de Jong halen én een toptalent?

Geld is daarin het grootste struikelblok, maar Dumfries gaan we niet vervangen met een aankoop. Daar staan Mwene en Teze. Met dat geld en dat van Malen kun je best iemand als Tzolis of Hlozek halen. Het wordt dan uiteraard druk voorin, maar dat hoort erbij. Je hebt met Zahavi, Gakpo, Luuk de Jong, Madueke, Vertessen en Tzolis/Hlozek dan zes man voor drie posities. Luxe en op lange termijn waardevol.
Bijv. Hlozek heeft net zijn contract verlengd en heeft uitgesproken dat hij nog een jaartje bij Praag wilt blijven. Wil je hem halen dan kan en zal Praag de absolute hoofdprijs vragen en het zou me niets verbazen als dat rond de twintig miljoen gaat zijn. Verder moet je ook Hlozek overtuigen dat ipv een jaartje bij Praag blijven en daarna een toptransfer maken (waarbij hij een topsalaris krijgt) hij zich met een lang contract aan PSV moet committeren. Oftewel: hij zal een (voor zijn leeftijd) monstersalaris willen.

Als je een enorme som gaat betalen aan Hlozek en Praag dan moet ie, IMO, wel meteen in de basis staan. Niet iets wat je een beetje afwisselt met de Jong en Zahavi. Ik denk sowieso dat Hlozek alleen komt als hij een basisplaats krijgt.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sheepies wrote: 26 Jul 2021, 21:52
Ykhim wrote: 26 Jul 2021, 21:24 Ik snap niet waarom het niet en-en kan zijn, in plaats van of-of. Waarom niet Luuk de Jong halen én een toptalent?

Geld is daarin het grootste struikelblok, maar Dumfries gaan we niet vervangen met een aankoop. Daar staan Mwene en Teze. Met dat geld en dat van Malen kun je best iemand als Tzolis of Hlozek halen. Het wordt dan uiteraard druk voorin, maar dat hoort erbij. Je hebt met Zahavi, Gakpo, Luuk de Jong, Madueke, Vertessen en Tzolis/Hlozek dan zes man voor drie posities. Luxe en op lange termijn waardevol.
Bijv. Hlozek heeft net zijn contract verlengd en heeft uitgesproken dat hij nog een jaartje bij Praag wilt blijven. Wil je hem halen dan kan en zal Praag de absolute hoofdprijs vragen en het zou me niets verbazen als dat rond de twintig miljoen gaat zijn. Verder moet je ook Hlozek overtuigen dat ipv een jaartje bij Praag blijven en daarna een toptransfer maken (waarbij hij een topsalaris krijgt) hij zich met een lang contract aan PSV moet committeren. Oftewel: hij zal een (voor zijn leeftijd) monstersalaris willen.

Als je een enorme som gaat betalen aan Hlozek en Praag dan moet ie, IMO, wel meteen in de basis staan. Niet iets wat je een beetje afwisselt met de Jong en Zahavi. Ik denk sowieso dat Hlozek alleen komt als hij een basisplaats krijgt.
Vraagprijs van Praag is 15 miljoen. Wanneer heeft Hlozek aangegeven nog een jaar bij Praag te willen blijven? Interview dat ik zag gaf hij juist aan dat hij deze zomer een stap wilde maken.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het hoeft natuurlijk ook niet specifiek Hlozek te zijn. Het gaat om het idee dat je een talentvolle aanvaller haalt die meer op een type Malen lijkt dan Luuk dat doet.
PCMVB
Lid 2e elftal
Posts: 182
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs85 wrote: 26 Jul 2021, 21:05
PCMVB wrote: 26 Jul 2021, 21:02 Tot nu klopt er vrij weinig van de genoemde bedragen. Die 8 miljoen is ook pure onzin. Ik sta er heel dubbel in. Je weet zeker wat je in huis haalt, maar eigenlijk is dat ook weer juist wat mij tegenstaat. Los van de kwaliteiten. Het zou toch ook wel heel leuk zijn als er weer een nieuwe jonge spits komt die ons nieuwsgierig maakt en kan uitgroeien tot een wereldtopper.
Zoals Maxi Romero?
Ja. Zoals ik schrijf is het een voordeel dat je precies weet wat je in huis haalt. Rationeel gezien misschien wel de beste keus. Maar aan de andere kant vind ik het dus heel leuk als er een onbekende speler binnenkomt. Juist dat het niet altijd goed uitpakt, zoals bij Romero, maakt het interessant. Anders is het alsnog geen verrassing, snapte 😉
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCMVB wrote: 26 Jul 2021, 22:04
Thijs85 wrote: 26 Jul 2021, 21:05

Zoals Maxi Romero?
Ja. Zoals ik schrijf is het een voordeel dat je precies weet wat je in huis haalt. Rationeel gezien misschien wel de beste keus. Maar aan de andere kant vind ik het dus heel leuk als er een onbekende speler binnenkomt. Juist dat het niet altijd goed uitpakt, zoals bij Romero, maakt het interessant. Anders is het alsnog geen verrassing, snapte 😉
Zeker. Ik vind dat eigenlijk ook wel, maar vind het leuker om je voor de gek te houden dan je gelijk te geven.
Sheepies
Bankzitter
Posts: 271
Joined: 17 May 2021, 19:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Smeets14 wrote: 26 Jul 2021, 21:55
Sheepies wrote: 26 Jul 2021, 21:52

Bijv. Hlozek heeft net zijn contract verlengd en heeft uitgesproken dat hij nog een jaartje bij Praag wilt blijven. Wil je hem halen dan kan en zal Praag de absolute hoofdprijs vragen en het zou me niets verbazen als dat rond de twintig miljoen gaat zijn. Verder moet je ook Hlozek overtuigen dat ipv een jaartje bij Praag blijven en daarna een toptransfer maken (waarbij hij een topsalaris krijgt) hij zich met een lang contract aan PSV moet committeren. Oftewel: hij zal een (voor zijn leeftijd) monstersalaris willen.

Als je een enorme som gaat betalen aan Hlozek en Praag dan moet ie, IMO, wel meteen in de basis staan. Niet iets wat je een beetje afwisselt met de Jong en Zahavi. Ik denk sowieso dat Hlozek alleen komt als hij een basisplaats krijgt.
Vraagprijs van Praag is 15 miljoen. Wanneer heeft Hlozek aangegeven nog een jaar bij Praag te willen blijven? Interview dat ik zag gaf hij juist aan dat hij deze zomer een stap wilde maken.
https://sparta.cz/cs/clanek/adam-hlozek ... ouvu-38059 Bij het verlengen van zijn contract gaf hij aan dat hij nog graag de titel wilt winnen met Sparta Praag. Verder zou hij zijn (volgend jaar aflopend) contract niet verlengen als hij zou willen vertrekken, denk ik zo.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Smeets14 wrote: 26 Jul 2021, 21:55
Sheepies wrote: 26 Jul 2021, 21:52

Bijv. Hlozek heeft net zijn contract verlengd en heeft uitgesproken dat hij nog een jaartje bij Praag wilt blijven. Wil je hem halen dan kan en zal Praag de absolute hoofdprijs vragen en het zou me niets verbazen als dat rond de twintig miljoen gaat zijn. Verder moet je ook Hlozek overtuigen dat ipv een jaartje bij Praag blijven en daarna een toptransfer maken (waarbij hij een topsalaris krijgt) hij zich met een lang contract aan PSV moet committeren. Oftewel: hij zal een (voor zijn leeftijd) monstersalaris willen.

Als je een enorme som gaat betalen aan Hlozek en Praag dan moet ie, IMO, wel meteen in de basis staan. Niet iets wat je een beetje afwisselt met de Jong en Zahavi. Ik denk sowieso dat Hlozek alleen komt als hij een basisplaats krijgt.
Vraagprijs van Praag is 15 miljoen. Wanneer heeft Hlozek aangegeven nog een jaar bij Praag te willen blijven? Interview dat ik zag gaf hij juist aan dat hij deze zomer een stap wilde maken.
Met mijn beperkte kennis zou ik blind 15 miljoen voor Hlozek aftikken ipv 8 voor Luuk. En het mooie is dat je Hlozek ook een jaartje wennen of rouleren met Zahavi kan voorstellen en dat Hlozek ook eventueel op de vleugels of zelfs als 10 zou kunnen neerzetten.

Luuk en Zahavi zijn beiden spitsen voor een 1 spitsen systeem. Samen werkt niet en de tijden van Luuk op 10 zijn toch hopelijk ook voorbij.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laat Luuk maar komen. Zie het helemaal zitten.
Locked