Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je zoekt volgens mij een backup voor Sangaré, dus ook wat dat aangaat een ander type. Een Sadilek maar dan 20cm langer :)
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 27 Jul 2021, 09:37 :crown:
ShovingNE2 wrote: 27 Jul 2021, 09:07 Jetro niet voor die positie. Totaal andere invulling dan in een 3-4-3 links aan de buitenkant volgens mij.
Weet ik maar op de lcvm positie kan hij ook strooien met heerlijke ballen naar de voorste linie.
Enigste probleem naast zijn blessure gevoeligheid is misschien dat max en willems elkaar in de weg lopen.
Veerman kost misschien 8 miljoen uiteindelijk ipv de 10 die Heerenveen vraagt en jetro is gratis zodat je voldoende geld overhoudt om te steken in een aanvaller
Het lijkt me vooral verstandig om niet enkel naar geld te kijken en vooral te kijken naar spelers die ECHT op die plek renderen. Anders krijg je zo'n houtje-touwtje elftal. Veerman vind ik overigens een vervanger voor Davy. We zoeken een alternatief voor Sangare, begrijp ik.
Last edited by Ardbeg on 27 Jul 2021, 09:42, edited 1 time in total.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is tijd om Oppegard door te zetten. Als 2e man achter Max (met eventueel nog Mauro, Obispo, Viergever én Boscagli die daar zouden kunnen spelen) is dat prima. Hoe graag ik Jetro ook terug zou zien bij PSV, al is het alleen maar vanwege zijn persoonlijkheid, we hebben onze jeugdopleiding niet voor niets.
#FreeGeneratie4
Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik lees dat er nu echt geïnvesteerd gaat worden in Feyenoord door de VVF. Als ik het goed begrijp is het instapbedrag 10 miljoen per persoon. Het zou ook 10 miljoen in totaal kunnen zijn, dat kan ik er op dit moment nog niet helemaal uit halen. Zou het dan niet heel logisch zijn dat Feyenoord bij PSV komt aankloppen betreffende Ihattaren,. Hoe zou PSV zich hier dan in moeten/kunnen opstellen? Ik zie hem zelf niet graag die kant op gaan.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Iedereen die interesse heeft in Mo mag hem hebben imho.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op 7 en 10 spelen daar de lievelingetjes van de trainer. Gaat hem niet worden.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wilysimba wrote: 27 Jul 2021, 09:50 Zou het dan niet heel logisch zijn dat Feyenoord bij PSV komt aankloppen betreffende Ihattaren,. Hoe zou PSV zich hier dan in moeten/kunnen opstellen? Ik zie hem zelf niet graag die kant op gaan.
Er is al heel lang sprake van een groep Feyenoord supporters die lobbyen voor een transfer van Ihattaren richting Rotterdam. Ik zeg prima. Ik denk dat onze vriend gebaat is bij een wat hardere randstedelijke aanpak.

Ajax gaat hem niet halen.

Ik zou hem voor een miljoen of drie en een fors doorverkooppercentage (30-35%) wegdoen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat is veel te weinig. Miljoen of 5 en 40%. Pas als de miljoenen echt omhoog gaan percentage laten zakken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wilysimba wrote: 27 Jul 2021, 09:50 Ik lees dat er nu echt geïnvesteerd gaat worden in Feyenoord door de VVF. Als ik het goed begrijp is het instapbedrag 10 miljoen per persoon. Het zou ook 10 miljoen in totaal kunnen zijn, dat kan ik er op dit moment nog niet helemaal uit halen. Zou het dan niet heel logisch zijn dat Feyenoord bij PSV komt aankloppen betreffende Ihattaren,. Hoe zou PSV zich hier dan in moeten/kunnen opstellen? Ik zie hem zelf niet graag die kant op gaan.
Ik lees dit al 25 jaar...
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wilysimba wrote: 27 Jul 2021, 09:50 Ik lees dat er nu echt geïnvesteerd gaat worden in Feyenoord door de VVF. Als ik het goed begrijp is het instapbedrag 10 miljoen per persoon. Het zou ook 10 miljoen in totaal kunnen zijn, dat kan ik er op dit moment nog niet helemaal uit halen. Zou het dan niet heel logisch zijn dat Feyenoord bij PSV komt aankloppen betreffende Ihattaren,. Hoe zou PSV zich hier dan in moeten/kunnen opstellen? Ik zie hem zelf niet graag die kant op gaan.
Ik maak me absoluut geen zorgen om Feyenoord, zolang hun aankoopbeleid niet verandert, haha. Al jaren gaat het om investeerders en een inhaalslag maar tot zo ver zakken ze alleen maar verder weg.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor het middenveld hoop ik nog steeds op behoorlijk wat mutaties.

Dat er wordt doorgeselecteerd wordt op spelers als Sadilek, Guti en misschien ook wel Thomas/Mauro. Het is jammer dat er vanuit Jong of de jeugd er nog niets direct in aanmerking komt voor het eerste elftal op deze positie.

Met een vervanger voor Rosario, Sangaré, Ginkel em Pröpper heb je in mijn ogen nog maar een plek voor een echte eerste elftal speler (Thomas) op deze positie en voor de rest plek voor talent.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor mij is het eigenlijk vrij simpel. Als Rosario, Sadilek en Gutierrez vertrokken zijn, zou kijken naar een type Sangaré en deze halen als huurspeler of als jonge speler die eventueel, al dan niet met behulp van Jong PSV, de potentie heeft om door te groeien naar het eerste team.
Last edited by Massimo on 27 Jul 2021, 10:35, edited 1 time in total.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[mention]Massimo[/mention] volledig mee eens.
Alleen het verkopen van Sadilek, Guti lijkt mij toch ook niet zo eenvoudig zonder ze in de uitverkoop te doen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jammer dat PSV niet Aster Vranckx van Mechelen binnen had kunnen hengelen als backup.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nou de miljoenen voor Malen komen eraan dus kom maar door met de inkomende transfers.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor Sadilek in al interesse geweest en is nu weer interesse. Desnoods wordt het weer een verhuurperiode. Gutierrez speelt weer bij Mexico en heeft nog een eenjarig contract. Beide partijen hebben er sowieso belang om een transfer te maken. Beide spelers zullen niet de hoofdprijs opleveren, maar dat hoeft niet heel erg te zijn. Deze zomer kan je een hele grote slag slaan met een prima en goede verkopen en daarnaast de overbodige spelers en miskopen zoveel mogelijk te lozen. Dan staat er een heel ander team zonder dat er financieel het mes op de keel staat.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Talent voor op de plek van Sangaré idd als back-up. Aanvallend moet er een spits bij ter concurrentie/vervanging van Zahavi, dus dit mag een toptalent zijn wat mij betreft. Hier kan PSV ook echt wel in investeren nu. Ik ben fan van Luuk de Jong, maar zou nu liever een andere speler zien komen met een betere techniek en meer snelheid of kracht. De Jong kan wel geweldig koppen, maar dan zou ik het liefst Zahavi zien vertrekken en daar een talent voor in de plaats. Anders hebben we 2 ervaren spitsen, waarvan 1 op de bank zit steeds en dat zullen ze beide niet echt accepteren vermoed ik.

Aanvallend zie ik dan ook het liefst nog 1 toptalent erbij voor de 10/half 10 positie. En Viergever mag van mij ook vervangen worden door een talentvolle RCV voor de concurrentie met Ramalho. Links met Boscagli en Obispo is prima bezet nu. Dus nog 3 a 4 spelers inkomend en na Malen, Rosario en Dumfries vooral nog 'overbodige' spelers lozen als Guti, Bruma, Sadilek en Viergever. Dan is de selectie echt top. Nu een goede spits erbij en we hebben een grandioze selectie.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tijn wrote: 27 Jul 2021, 11:09 Talent voor op de plek van Sangaré idd als back-up. Aanvallend moet er een spits bij ter concurrentie/vervanging van Zahavi, dus dit mag een toptalent zijn wat mij betreft. Hier kan PSV ook echt wel in investeren nu. Ik ben fan van Luuk de Jong, maar zou nu liever een andere speler zien komen met een betere techniek en meer snelheid of kracht. De Jong kan wel geweldig koppen, maar dan zou ik het liefst Zahavi zien vertrekken en daar een talent voor in de plaats. Anders hebben we 2 ervaren spitsen, waarvan 1 op de bank zit steeds en dat zullen ze beide niet echt accepteren vermoed ik.

Aanvallend zie ik dan ook het liefst nog 1 toptalent erbij voor de 10/half 10 positie. En Viergever mag van mij ook vervangen worden door een talentvolle RCV voor de concurrentie met Ramalho. Links met Boscagli en Obispo is prima bezet nu. Dus nog 3 a 4 spelers inkomend en na Malen, Rosario en Dumfries vooral nog 'overbodige' spelers lozen als Guti, Bruma, Sadilek en Viergever. Dan is de selectie echt top. Nu een goede spits erbij en we hebben een grandioze selectie.
Ja!

Wensenlijst van ondergetekende:
- Hlozek
- Krejci
- Sucic
- Ahmedhodzic
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nu Tzolis halen als vervanger voor Gakpo/Madueke volgend seizoen. Als we CL halen doorschakelen naar Hlozek en 15 miljoen aftikken. Dat zou ik doen. En die CV. Ligt eraan of Obispo bijtekent of niet.
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zolang Viergever ook nog niet weg is, zit je met je CV bezetting getalsmatig tenminste wel vol eigenlijk. Had gedacht dat die nog wel zou vertrekken nu zijn rol steeds beperkter lijkt te worden. Kennelijk vindt hij het wel prima of is domweg nergens te slijten. Deadline nog niet gepasseerd, dus het is nog mogelijk.
Manolev25
Meervoudig international
Posts: 1,494
Joined: 11 Sep 2019, 00:00
Clubvoorkeur: PSV und der BVB
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Demenkovets wrote: 27 Jul 2021, 11:27 Zolang Viergever ook nog niet weg is, zit je met je CV bezetting getalsmatig tenminste wel vol eigenlijk. Had gedacht dat die nog wel zou vertrekken nu zijn rol steeds beperkter lijkt te worden. Kennelijk vindt hij het wel prima of is domweg nergens te slijten. Deadline nog niet gepasseerd, dus het is nog mogelijk.
Qua linksbenige centrale verdedigers wel, qua rechtsbenige eigenlijk niet nu Teze zich op de rechtsback positie lijkt te focussen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Demenkovets wrote: 27 Jul 2021, 11:27 Zolang Viergever ook nog niet weg is, zit je met je CV bezetting getalsmatig tenminste wel vol eigenlijk. Had gedacht dat die nog wel zou vertrekken nu zijn rol steeds beperkter lijkt te worden. Kennelijk vindt hij het wel prima of is domweg nergens te slijten. Deadline nog niet gepasseerd, dus het is nog mogelijk.
Nee hoor, dat beest moet er nog bij!
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voormalig KG wrote: 27 Jul 2021, 10:31 @Massimo volledig mee eens.
Alleen het verkopen van Sadilek, Guti lijkt mij toch ook niet zo eenvoudig zonder ze in de uitverkoop te doen.
Guti doet nu mee met de Gold Cup met Mexico en heeft al een assist geleverd dus wie weet.
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Buitenkansjes van toptalenten altijd welkom natuurlijk. Verder blijft Teze ook gewoon een optie op RCV. Het is niet dat die al de gegarandeerde rechtsback is en nergens anders meer kan spelen.
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09
Send Prediction League reminder to second email adress: No



👀👀
Locked