Eindelijk een serieus bericht over Berisha van Rik ELfrink;
https://www.ed.nl/PSV/PSV-laat-het-oog- ... ~afdbf1e2/
Transferwindow 2021-2022
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
https://media.tenor.com/images/f4c8059e ... /tenor.gif
De miljoenen van Rosario en Malen zijn/komen binnen, hopen dat John al het nodige doorgesproken heeft en er alleen nog een handtekening onder moet en een geldbedrag overgemaakt moet worden!
De miljoenen van Rosario en Malen zijn/komen binnen, hopen dat John al het nodige doorgesproken heeft en er alleen nog een handtekening onder moet en een geldbedrag overgemaakt moet worden!
-
- Vedette
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Week geleden al gemeld. Roger heeft al met hem gesproken, Ramalho ook uiteraard. Nu PSV dus info aan Rik aan het voeden is mag ik ook wel zeggen dat PSV er al uit is met de speler en clubs akkoord op grote lijnen (enkel bonussen aangezien ie bijna uit zijn contract loopt). Beetje Propper geval toen Gini en Propper direct werd binnengehaald. Malen bevestiging eruit vandaag en na Gala vrijdag Berisha bevestiging. Of anders begin volgende week. Tis geen geheim meer ofzo, bijna klaar en Luuk wordt hem niet want te duur. Tenzij er nog een Duitse club tussenkomt, maar Berisha wilt graag en is onder de indruk.
Last edited by RIO on 27 Jul 2021, 11:58, edited 1 time in total.
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
Mooi nieuws, hoe kijk jij naar deze transfer? Wordt het dan Luuk en Berisha of alleen Berisha? Benieuwd wie er in beeld is als vervangen voor Rosario, lijkt me dat er dan nog meer uitgaande transfers zullen volgen (Sadilek, Gutti).RIO wrote: ↑27 Jul 2021, 11:55 Week geleden al gemeld. Roger heeft al met hem gesproken, Ramalho ook uiteraard. Nu PSV dus info aan Rik aan het voeden is mag ik ook wel zeggen dat PSV er al uit is met de speler en clubs akkoord op grote lijnen (enkel bonussen aangezien ie bijna uit zijn contract loopt). Beetje Propper geval toen Gini en Propper direct werd binnengehaald. Malen bevestiging eruit vandaag en na Gala vrijdag Berisha bevestiging. Of anders begin volgende week. Tis geen geheim meer ofzo, bijna klaar en Luuk wordt hem niet want te duur. Tenzij er nog een Duitse club tussenkomt, maar Berisha wilt graag en is onder de indruk.
-
- Legende
Talentvolle speler die volgens mij op zowel de plek van Zahavi als van Götze kan spelen. Vorig seizoen goede stats in de competitie en de CL en maakt op mij een goede indruk bij Jong Duitsland. Voor Salzburg begrippen een ietwat laatbloeier en met een eenjarig contract daardoor haalbaar. Bij RBS voornamelijk samen voorin met Daka afgelopen seizoen. Bij Jong Duitsland op het EK begonnen en o.a. tegen Jong Oranje met Ozcan achter Nmecha en de laatste 4 wedstrijden van dat EK een paar maanden geleden als linksbuiten. Het lijkt me trouwens sterk dat PSV voor zowel Berisha als De Jong gaat. Dan denk ik eerder aan 1 van de 2.
-
- Vedette
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Is wel een echte spits die ook erg goed is als schaduwspits/10, de rol die Götze nu bij ons heeft kan hij, met zijn gevoel voor ruimte en drukzetten, perfect invullen!Op weg naar nr 25 wrote: ↑27 Jul 2021, 12:02 Is Berisha een echte echte spits of kan hij ook op plek van Götze bijvoorbeeld uit de voeten? Zit even Youtube te kijken, speelde daar ook met nummer 8 en komt vanuit middenveld als aansluiting.
- DadOfFour
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ken de speler Berisha niet maar laat mij graag verrassen. Moet wel zeggen dat ik het ondertussen een aardig vreemdelingenlegioen ga vinden. Ben zó blij dat van Ginkel en Gakpo nog in de selectie zitten. Als we kampioen ermee worden hoor je mij natuurlijk niet klagen. Maargoed geeft toch een aparte smaak aan het geheel voor mij.
Daarom ben ik ook enorme voorstander van de komst van Luuk.
- Ardbeg
- Mister PSV
Wat bedoel je met vreemdelingenlegioen?Rudie-10 wrote: ↑27 Jul 2021, 12:10 Ken de speler Berisha niet maar laat mij graag verrassen. Moet wel zeggen dat ik het ondertussen een aardig vreemdelingenlegioen ga vinden. Ben zó blij dat van Ginkel en Gakpo nog in de selectie zitten. Als we kampioen ermee worden hoor je mij natuurlijk niet klagen. Maargoed geeft toch een aparte smaak aan het geheel voor mij.
-
- Vedette
In 2018 was dat anders dan ?Rudie-10 wrote: ↑27 Jul 2021, 12:10 Ken de speler Berisha niet maar laat mij graag verrassen. Moet wel zeggen dat ik het ondertussen een aardig vreemdelingenlegioen ga vinden. Ben zó blij dat van Ginkel en Gakpo nog in de selectie zitten. Als we kampioen ermee worden hoor je mij natuurlijk niet klagen. Maargoed geeft toch een aparte smaak aan het geheel voor mij.
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
-
- Vedette
We zien Malen vertrekken en Berisha komt.
Een spits van 22 die er afgelopen seizoen 19 inschoot in de Eredivisie vertrekt, een spits van 23 die er afgelopen seizoen 14 inschoot in Oostenrijk, komt daarvoor in de plaats. Statistisch gezien, gaan we er zeker niet op vooruit.
Financieel natuurlijk wel.
Een spits van 22 die er afgelopen seizoen 19 inschoot in de Eredivisie vertrekt, een spits van 23 die er afgelopen seizoen 14 inschoot in Oostenrijk, komt daarvoor in de plaats. Statistisch gezien, gaan we er zeker niet op vooruit.
Financieel natuurlijk wel.