Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Helemaal mee eens, een hongerige selectie met rustige, normale en professionele mannen. Volle bak erin, ik houd ervan.
Manolev25
Meervoudig international
Posts: 1,494
Joined: 11 Sep 2019, 00:00
Clubvoorkeur: PSV und der BVB
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brael wrote: 27 Jul 2021, 12:13 We zien Malen vertrekken en Berisha komt.

Een spits van 22 die er afgelopen seizoen 19 inschoot in de Eredivisie vertrekt, een spits van 23 die er afgelopen seizoen 14 inschoot in Oostenrijk, komt daarvoor in de plaats. Statistisch gezien, gaan we er zeker niet op vooruit.

Financieel natuurlijk wel.
Hm, die vergelijking is niet helemaal fair denk ik. Patson Daka (die nu naar Leicester is gegaan) was daar absolute goalenmaker, een beetje wat Malen dus bij ons was. Berisha was meer iemand die om Daka heen zwierf als ik het goed heb.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rudie-10 wrote: 27 Jul 2021, 12:10 Ken de speler Berisha niet maar laat mij graag verrassen. Moet wel zeggen dat ik het ondertussen een aardig vreemdelingenlegioen ga vinden. Ben zó blij dat van Ginkel en Gakpo nog in de selectie zitten. Als we kampioen ermee worden hoor je mij natuurlijk niet klagen. Maargoed geeft toch een aparte smaak aan het geheel voor mij.
Daarom ben ik ook enorme voorstander van de komst van Luuk.
Lol ben je bang voor buitenlanders ofzo? Wat maakt de nationaliteit in vredesnaam uit. Het is ook helemaal niet zo dat de band met de supporters er minder door wordt ofzo.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Jul 2021, 12:08
Revolinho wrote: 27 Jul 2021, 12:04 Mooi. Zag vd week ook een filmpje van Ramalho en Berisha samen, die kunnen het goed met elkaar vinden. En als hij graag naar PSV wilt, lijkt mij dat het enkel een kwestie is van afhandelen met Red Bull.

Graag zsm ajb.
Hopelijk gaan we hun signature handshake vaak zien!
Zo'n handshake kennen we ja... 1x voorgekomen toen :lol:
Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Haha wel gaaf dat er op dit forum een aantal kenners/insiders zitten. Hebben we toch nog wat mooie geruchten als PSV fans zoals we die ook bij Thijs Slegers hadden, zonder dat PSV er al te veel nadeel van heeft.
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 27 Jul 2021, 12:16 Lol ben je bang voor buitenlanders ofzo?
Prima samenvatting dit :wall:
trouwepsvfan wrote: 27 Jul 2021, 12:16 Het is ook helemaal niet zo dat de band met de supporters er minder door wordt ofzo.
Bij hem blijkbaar wel.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Deze jongen ipv Luukinho zou ik zeker toejuichen. Hij kent het spel, de pressing, kan je om een boodschap sturen en zal over een paar jaar nog steeds geld kunnen opleveren.

Ook werkt hij hard, brengt lengte en specifieke kwaliteiten mee waarmee hij zich als voetballende spits kan onderscheiden.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brael wrote: 27 Jul 2021, 12:13 We zien Malen vertrekken en Berisha komt.

Een spits van 22 die er afgelopen seizoen 19 inschoot in de Eredivisie vertrekt, een spits van 23 die er afgelopen seizoen 14 inschoot in Oostenrijk, komt daarvoor in de plaats. Statistisch gezien, gaan we er zeker niet op vooruit.

Financieel natuurlijk wel.
Dude.. Dus we MOETEN een spits halen die meer scoort dan Malen in een andere competitie, want dan gaan we er statistisch op vooruit en is dan automatisch beter dan Malen?
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mooi nieuws, talentvolle speler. Deadline voor inschrijvingen volgende ronde CL ligt trouwens op donderdagavond. Zou mooi zijn als het lukt om hem daarvoor nog ingeschreven te krijgen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Struviet wrote: 27 Jul 2021, 12:23 Mooi nieuws, talentvolle speler. Deadline voor inschrijvingen volgende ronde CL ligt trouwens op donderdagavond. Zou mooi zijn als het lukt om hem daarvoor nog ingeschreven te krijgen.
Dit geeft wel hoop dat PSV er gas voor geeft. Zou heel mooi zijn!
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 27 Jul 2021, 12:21
Brael wrote: 27 Jul 2021, 12:13 We zien Malen vertrekken en Berisha komt.

Een spits van 22 die er afgelopen seizoen 19 inschoot in de Eredivisie vertrekt, een spits van 23 die er afgelopen seizoen 14 inschoot in Oostenrijk, komt daarvoor in de plaats. Statistisch gezien, gaan we er zeker niet op vooruit.

Financieel natuurlijk wel.
Dude.. Dus we MOETEN een spits halen die meer scoort dan Malen in een andere competitie, want dan gaan we er statistisch op vooruit en is dan automatisch beter dan Malen?
Laat lekker lullen
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Berisha is precies het type wat nodig is wat mij betreft. Een speler die in de spits kan, maar juist ook daar iets achter en volgens mij zelfs aan de buitenkant. En bovendien met een prima leeftijd. Ik heb hem eerlijk gezegd op het jeugd EK na nog nooit zien spelen, maar op dat EK maakte hij wel een goede indruk. Niet dé blikvanger (dat was Nmecha), maar ik denk wel dat het een goede speler kan zijn voor PSV.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Dit was de wedstrijd tegen Jong Oranje. Hij speelt met nummer 11, beetje ongelukkig met afronden.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kom maar op met de tandem Berisha-Madueke!

Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 27 Jul 2021, 12:21
Brael wrote: 27 Jul 2021, 12:13 We zien Malen vertrekken en Berisha komt.

Een spits van 22 die er afgelopen seizoen 19 inschoot in de Eredivisie vertrekt, een spits van 23 die er afgelopen seizoen 14 inschoot in Oostenrijk, komt daarvoor in de plaats. Statistisch gezien, gaan we er zeker niet op vooruit.

Financieel natuurlijk wel.
Dude.. Dus we MOETEN een spits halen die meer scoort dan Malen in een andere competitie, want dan gaan we er statistisch op vooruit en is dan automatisch beter dan Malen?
Dat is inderdaad bijna wat ik zeg. Met hoofdletters en zo.
User avatar
Park
Nationale topspeler
Posts: 2,112
Joined: 25 Aug 2017, 19:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Goede kenners op dit forum ja, niet echt verrassend dat Elfrink met dit nieuws komt. Toch mooi het nieuws, want dat betekent vaak dat komst al erg ver is.
Een vreemdelingenlegioen met als aanvoerder een speler uit eigen jeugd, eigen stad, lijkt me prima.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Malen op een doelpunt per 131 minuten. Berisha eveneens.

Malen elke 96 minuten bij een doelpunt betrokken, Berisha elke 81 minuten.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik weet nooit zo goed wat er met vreemdelingenlegioen bedoelt wordt. Ze komen hier in de buurt wonen, strijden voor onze club. Ze zijn met zijn allen PSV Eindhoven!
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Drommel, Obispo, Viergever, Teze, Sambo, Pröpper, van Ginkel, Gakpo, Ihattaren, Antonisse, Fofana. Volgens mij kan PSV nog altijd een volledig NL-team opstellen. Maar dit telt eigenlijk niet meer. Het gaat om een zo sterk mogelijk selectie zodat je kunt gaan meespelen om de titel.

Vraag me dus af of Berisha de enige aanvallende versterking word. John wilde zowel Luuk als Berghuis, dus je zou verwachten dat er nog iemand bij komt. Misschien wacht ie het geld van de CL af om Hlozek ook nog te halen. You never know..
Last edited by Revolinho on 27 Jul 2021, 12:55, edited 1 time in total.
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb er niet zo veel last van, maar ik kan me best voorstellen dat mensen iets meer feeling hebben bij lokale jongens, dan met aankopen van buitenaf. Al zijn ze sec bekeken natuurlijk allemaal passanten.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Misschien moeten we iedereen daar lekker zijn eigen gedachten over laten hebben. Om er meteen weer angst voor buitenlanders bij te halen, tja.
Rudie-10
Meervoudig international
Posts: 1,359
Joined: 04 Jul 2019, 13:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Jul 2021, 12:12
Rudie-10 wrote: 27 Jul 2021, 12:10 Ken de speler Berisha niet maar laat mij graag verrassen. Moet wel zeggen dat ik het ondertussen een aardig vreemdelingenlegioen ga vinden. Ben zó blij dat van Ginkel en Gakpo nog in de selectie zitten. Als we kampioen ermee worden hoor je mij natuurlijk niet klagen. Maargoed geeft toch een aparte smaak aan het geheel voor mij.
Daarom ben ik ook enorme voorstander van de komst van Luuk.
Wat bedoel je met vreemdelingenlegioen?
Overal in Europa wat spelers wegtrekken om zo tot een team te komen. Mijn inziens is dat een Vreemdelingenlegioen. En kan iedereen zeggen dat elk team dat doet maar ik kan er helaas niet aan wennen. Vandaar dat ik blij ben met een Gakpo. Een man van de stad. Het is geen Nederlands team meer met 2 of 3 Nederlandse spelers in t elftal.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Opbouwende stats, goed rendement afgelopen seizoen, laten zien te kunnen scoren in de CL, bekend met de manier van spelen en tactisch mee te variëren. Tevens een speler die nog zeker niet zijn plafond lijkt te hebben bereikt en ook in Duitsland er goed op staat. Ik zie graag Luuk de Jong naar PSV komen, maar als PSV Berisha weet te halen dan halen ze een speler die op voorhand genoeg groene vinkjes achter zijn naam heeft om het goed te gaan doen bij PSV en in de toekomst ook nog wat op te gaan leveren.

Gakpo is een jaar jonger en ook iemand die gestaag steeds beter werd en wordt. Mertens kwam trouwens pas op zijn 24e naar PSV.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor een ieder om een beeld te krijgen van Berisha, even gerecycled uit het scouting topic, stats destijds door [mention]Heruone[/mention] met mijn persoonlijke noot erbij:

Alle stats zijn per 90 min. Over CL 20/21 van berisha en EL 20/21 van Malen.

https://public.flourish.studio/visualisation/6320123/

Pluspunten Berisha tov Malen:
- Hoger percentage schoten -> on target
- Hoger percentage succesvolle dribbels (gemiddeld aantal dribbels niet eens zo verschillend 3 van Malen, 2.5 van Berisha maar Malen met succespercentage van 48% tegenover 61.5% van Berisha)
- Minder schoten nodig om tot een goal te komen
- Meer betrokken in het aanvalsspel ipv eindstation (meer key-passes, meer progressive passes, meer throughballs)
- Beter in druk zetten naar voren (veel meer pressures met ook een hoger slagings% en meer recoveries)

Pluspunten Malen tov Berisha:
- Meer touches in de 16
- Meer progressive passes ontvangen (deze en de vorige geven dus duidelijk aan dat Malen veel meer een eindstation is, de ontvanger van passes)
- Meer dribbles en progressive carries (dus meer iemand die ook zelf met de bal aan de voet kansen naar voren gaat)
Last edited by Sensation on 27 Jul 2021, 13:01, edited 1 time in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Indien dit ook echt gebeurt, hoe realistisch schatten jullie deze opstelling in? Hier kan Davy met Marco omgewisseld worden gedurende het seizoen en is er een afwisselende, beweeglijke rol voor Gakpo en Gotze op halftien.

Image
Last edited by Ardbeg on 27 Jul 2021, 13:01, edited 2 times in total.
Locked