Transferwindow 2021-2022
-
- Vedette
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV und der BVB
Hm, die vergelijking is niet helemaal fair denk ik. Patson Daka (die nu naar Leicester is gegaan) was daar absolute goalenmaker, een beetje wat Malen dus bij ons was. Berisha was meer iemand die om Daka heen zwierf als ik het goed heb.Brael wrote: ↑27 Jul 2021, 12:13 We zien Malen vertrekken en Berisha komt.
Een spits van 22 die er afgelopen seizoen 19 inschoot in de Eredivisie vertrekt, een spits van 23 die er afgelopen seizoen 14 inschoot in Oostenrijk, komt daarvoor in de plaats. Statistisch gezien, gaan we er zeker niet op vooruit.
Financieel natuurlijk wel.
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Lol ben je bang voor buitenlanders ofzo? Wat maakt de nationaliteit in vredesnaam uit. Het is ook helemaal niet zo dat de band met de supporters er minder door wordt ofzo.Rudie-10 wrote: ↑27 Jul 2021, 12:10 Ken de speler Berisha niet maar laat mij graag verrassen. Moet wel zeggen dat ik het ondertussen een aardig vreemdelingenlegioen ga vinden. Ben zó blij dat van Ginkel en Gakpo nog in de selectie zitten. Als we kampioen ermee worden hoor je mij natuurlijk niet klagen. Maargoed geeft toch een aparte smaak aan het geheel voor mij.
Daarom ben ik ook enorme voorstander van de komst van Luuk.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Hatseflats
- Vedette
-
- Vedette
Prima samenvatting dit
Bij hem blijkbaar wel.trouwepsvfan wrote: ↑27 Jul 2021, 12:16 Het is ook helemaal niet zo dat de band met de supporters er minder door wordt ofzo.
-
- Lid scoutingsteam
- Hatseflats
- Vedette
Dude.. Dus we MOETEN een spits halen die meer scoort dan Malen in een andere competitie, want dan gaan we er statistisch op vooruit en is dan automatisch beter dan Malen?Brael wrote: ↑27 Jul 2021, 12:13 We zien Malen vertrekken en Berisha komt.
Een spits van 22 die er afgelopen seizoen 19 inschoot in de Eredivisie vertrekt, een spits van 23 die er afgelopen seizoen 14 inschoot in Oostenrijk, komt daarvoor in de plaats. Statistisch gezien, gaan we er zeker niet op vooruit.
- Ardbeg
- Mister PSV
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Laat lekker lullenHatseflats wrote: ↑27 Jul 2021, 12:21Dude.. Dus we MOETEN een spits halen die meer scoort dan Malen in een andere competitie, want dan gaan we er statistisch op vooruit en is dan automatisch beter dan Malen?Brael wrote: ↑27 Jul 2021, 12:13 We zien Malen vertrekken en Berisha komt.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
- Moderator
Berisha is precies het type wat nodig is wat mij betreft. Een speler die in de spits kan, maar juist ook daar iets achter en volgens mij zelfs aan de buitenkant. En bovendien met een prima leeftijd. Ik heb hem eerlijk gezegd op het jeugd EK na nog nooit zien spelen, maar op dat EK maakte hij wel een goede indruk. Niet dé blikvanger (dat was Nmecha), maar ik denk wel dat het een goede speler kan zijn voor PSV.
-
- Vedette
Dat is inderdaad bijna wat ik zeg. Met hoofdletters en zo.Hatseflats wrote: ↑27 Jul 2021, 12:21Dude.. Dus we MOETEN een spits halen die meer scoort dan Malen in een andere competitie, want dan gaan we er statistisch op vooruit en is dan automatisch beter dan Malen?Brael wrote: ↑27 Jul 2021, 12:13 We zien Malen vertrekken en Berisha komt.
- Park
- Nationale topspeler
-
- Internationale topspeler
Drommel, Obispo, Viergever, Teze, Sambo, Pröpper, van Ginkel, Gakpo, Ihattaren, Antonisse, Fofana. Volgens mij kan PSV nog altijd een volledig NL-team opstellen. Maar dit telt eigenlijk niet meer. Het gaat om een zo sterk mogelijk selectie zodat je kunt gaan meespelen om de titel.
Vraag me dus af of Berisha de enige aanvallende versterking word. John wilde zowel Luuk als Berghuis, dus je zou verwachten dat er nog iemand bij komt. Misschien wacht ie het geld van de CL af om Hlozek ook nog te halen. You never know..
Vraag me dus af of Berisha de enige aanvallende versterking word. John wilde zowel Luuk als Berghuis, dus je zou verwachten dat er nog iemand bij komt. Misschien wacht ie het geld van de CL af om Hlozek ook nog te halen. You never know..
Last edited by Revolinho on 27 Jul 2021, 12:55, edited 1 time in total.
-
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Overal in Europa wat spelers wegtrekken om zo tot een team te komen. Mijn inziens is dat een Vreemdelingenlegioen. En kan iedereen zeggen dat elk team dat doet maar ik kan er helaas niet aan wennen. Vandaar dat ik blij ben met een Gakpo. Een man van de stad. Het is geen Nederlands team meer met 2 of 3 Nederlandse spelers in t elftal.Ardbeg wrote: ↑27 Jul 2021, 12:12Wat bedoel je met vreemdelingenlegioen?Rudie-10 wrote: ↑27 Jul 2021, 12:10 Ken de speler Berisha niet maar laat mij graag verrassen. Moet wel zeggen dat ik het ondertussen een aardig vreemdelingenlegioen ga vinden. Ben zó blij dat van Ginkel en Gakpo nog in de selectie zitten. Als we kampioen ermee worden hoor je mij natuurlijk niet klagen. Maargoed geeft toch een aparte smaak aan het geheel voor mij.
Daarom ben ik ook enorme voorstander van de komst van Luuk.
-
- Legende
Opbouwende stats, goed rendement afgelopen seizoen, laten zien te kunnen scoren in de CL, bekend met de manier van spelen en tactisch mee te variëren. Tevens een speler die nog zeker niet zijn plafond lijkt te hebben bereikt en ook in Duitsland er goed op staat. Ik zie graag Luuk de Jong naar PSV komen, maar als PSV Berisha weet te halen dan halen ze een speler die op voorhand genoeg groene vinkjes achter zijn naam heeft om het goed te gaan doen bij PSV en in de toekomst ook nog wat op te gaan leveren.
Gakpo is een jaar jonger en ook iemand die gestaag steeds beter werd en wordt. Mertens kwam trouwens pas op zijn 24e naar PSV.
Gakpo is een jaar jonger en ook iemand die gestaag steeds beter werd en wordt. Mertens kwam trouwens pas op zijn 24e naar PSV.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Voor een ieder om een beeld te krijgen van Berisha, even gerecycled uit het scouting topic, stats destijds door [mention]Heruone[/mention] met mijn persoonlijke noot erbij:
Alle stats zijn per 90 min. Over CL 20/21 van berisha en EL 20/21 van Malen.
https://public.flourish.studio/visualisation/6320123/
Pluspunten Berisha tov Malen:
- Hoger percentage schoten -> on target
- Hoger percentage succesvolle dribbels (gemiddeld aantal dribbels niet eens zo verschillend 3 van Malen, 2.5 van Berisha maar Malen met succespercentage van 48% tegenover 61.5% van Berisha)
- Minder schoten nodig om tot een goal te komen
- Meer betrokken in het aanvalsspel ipv eindstation (meer key-passes, meer progressive passes, meer throughballs)
- Beter in druk zetten naar voren (veel meer pressures met ook een hoger slagings% en meer recoveries)
Pluspunten Malen tov Berisha:
- Meer touches in de 16
- Meer progressive passes ontvangen (deze en de vorige geven dus duidelijk aan dat Malen veel meer een eindstation is, de ontvanger van passes)
- Meer dribbles en progressive carries (dus meer iemand die ook zelf met de bal aan de voet kansen naar voren gaat)
Alle stats zijn per 90 min. Over CL 20/21 van berisha en EL 20/21 van Malen.
https://public.flourish.studio/visualisation/6320123/
Pluspunten Berisha tov Malen:
- Hoger percentage schoten -> on target
- Hoger percentage succesvolle dribbels (gemiddeld aantal dribbels niet eens zo verschillend 3 van Malen, 2.5 van Berisha maar Malen met succespercentage van 48% tegenover 61.5% van Berisha)
- Minder schoten nodig om tot een goal te komen
- Meer betrokken in het aanvalsspel ipv eindstation (meer key-passes, meer progressive passes, meer throughballs)
- Beter in druk zetten naar voren (veel meer pressures met ook een hoger slagings% en meer recoveries)
Pluspunten Malen tov Berisha:
- Meer touches in de 16
- Meer progressive passes ontvangen (deze en de vorige geven dus duidelijk aan dat Malen veel meer een eindstation is, de ontvanger van passes)
- Meer dribbles en progressive carries (dus meer iemand die ook zelf met de bal aan de voet kansen naar voren gaat)
Last edited by Sensation on 27 Jul 2021, 13:01, edited 1 time in total.
- Ardbeg
- Mister PSV
Indien dit ook echt gebeurt, hoe realistisch schatten jullie deze opstelling in? Hier kan Davy met Marco omgewisseld worden gedurende het seizoen en is er een afwisselende, beweeglijke rol voor Gakpo en Gotze op halftien.
Last edited by Ardbeg on 27 Jul 2021, 13:01, edited 2 times in total.