Ajax
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ondanks dat het spel godsgruwelijk saai oogt hadden beide toch minimaal 2 a 3 keer kunnen scoren. Waar ik gewoon instant allergie van krijg is dat continu terugspelen op de keeper. En als Onane dan de bal heeft wil hij hem ook niet graag kwijt ofzo. Maar beide teams diverse keren vanuit balbezit tegen de 16 aan helemaal terug naar de keeper om maar geen risico te nemen. Het was echt dramatisch maar Ajax overleeft deze middag wel doordat Utrecht aanvallend gewoon te weinig heeft en dat begint bij de backs maar ook zeker een zwak middenveld zonder drang naar voren en dan hele beperkte spitsen. Ik begin Utrecht al een beetje uit te kotsen na 2 jaar.
Last edited by 11 Tinus on 08 Nov 2020, 13:06, edited 1 time in total.
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Maar ja, als we nu een herhaling hadden gekregen vanuit een positie waar daadwerkelijk wat te zien was.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- GillesdelaCroquette
- StratumZuid
- Vedette
-
- Meervoudig international
Man man heb de goden verzocht maar nee ik heb geen geld, en zeker niet teveel maar heb recent €2400 gewonnen en heb daarna 100 van laten staan en daar een beetje mee gerommeld tot het weer 3xx was en na vandaag is t waarschijnlijk weer over met de pret
Enfin inhoudelijk:
Ik hoop vaak dat Ajax het verknoeid en kijk het meestal wel, maar eerlijk gezegd kan het me nu gewoon niet zoveel schelen. Als we zelf winnen, en behalve dat ook structuur gaan krijgen in de manier waarop dan ben ik al tevreden. Je zou kunnen zeggen dat een overbruggingsjaar prima is maar voor ik wil eigenlijk de tijd dat Götze bij ons is optimaal benutten.
Enfin inhoudelijk:
Ik hoop vaak dat Ajax het verknoeid en kijk het meestal wel, maar eerlijk gezegd kan het me nu gewoon niet zoveel schelen. Als we zelf winnen, en behalve dat ook structuur gaan krijgen in de manier waarop dan ben ik al tevreden. Je zou kunnen zeggen dat een overbruggingsjaar prima is maar voor ik wil eigenlijk de tijd dat Götze bij ons is optimaal benutten.
-
- Meervoudig international
Kezmania wrote: ↑08 Nov 2020, 13:43 Man man heb de goden verzocht maar nee ik heb geen geld, en zeker niet teveel maar heb recent €2400 gewonnen en heb daarna 100 van laten staan en daar een beetje mee gerommeld tot het weer 3xx was en na vandaag is t waarschijnlijk weer over met de pret
Enfin inhoudelijk:
Ik hoop vaak dat Ajax het verknoeid en kijk het meestal wel, maar eerlijk gezegd kan het me nu gewoon niet zoveel schelen. Als we zelf winnen, en behalve dat ook structuur gaan krijgen in de manier waarop dan ben ik al tevreden. Je zou kunnen zeggen dat een overbruggingsjaar prima is maar ik wil eigenlijk wel de tijd dat Götze bij ons is optimaal benutten.
- GillesdelaCroquette