Grasmat wrote: ↑27 Jul 2021, 18:56
Weer een dag hard werken, zie ik hier ineens 4 pagina's bij. Is er iets concreets of is het weer droogfapperij door de bekende namen? :flat:
Geen zin om alles door te spitten.
Rik Elfrink gaf aan dat PSV interesse heeft, dus vrij serieus wat mij betreft.
Weer een dag hard werken, zie ik hier ineens 4 pagina's bij. Is er iets concreets of is het weer droogfapperij door de bekende namen? :flat:
Rik heeft gemeld dat er interesse is, dus dan zal het wel in de afrondende fase zitten
Rik heeft gemeld dat er interesse is, dus dan zal het wel in de afrondende fase zitten
Klopt wel ja, misschien traint die morgen ook al mee. Anders zou Johnnie dit niet aan Rikkert verteld hebben.
Menno1 wrote: ↑27 Jul 2021, 18:20
Yep, ze zeggen dat RBS voetbal technisch gezien geen vooruitgang is, maar kwa historie, fanbase en competitie wel. Nou, daar kan ik best inkomen.
Ik zou er geen Galatasaray praktijken van maken en die arme gasten gaan lopen bestoken met onze flauwekul / pissing contest.
Ik zie hem graag komen. Lijkt me een prima aankoop. En als Rik iets meld over eventuele interesse is het meestal al rond. Ijs en wederdienende uiteraard.
Brighton heeft blijkbaar ook interesse, ze hebben het daar over 15 miljoen pond. Maar ze twijfelen nog omdat ze ook Madueke bij ons denken weg te halen voor dat geld.
Vergeet niet dat de transfer van Malen vandaag ook weer een mooi voorbeeld voor toekomstige targets is wat voor mooie springplank naar topclubs wij zijn.
Al is Salzburg zelf dat voor de Duitse competitie natuurlijk ook wel.
Edit: Schira is inderdaad niet de meest betrouwbare bron nee.
De een sluit het ander wel uit.
De belangstelling komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Dit houdt in dat de Jong niet komt als de transfer van Berisha doorgang vindt.
Ailon wrote: ↑27 Jul 2021, 19:33
De een sluit het ander wel uit.
De belangstelling komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Dit houdt in dat de Jong niet komt als de transfer van Berisha doorgang vindt.
Lijkt me ook. Het is de één of de ander en wellicht is Luuk de Jong qua salaris (i.c.m. de transfersom) toch de duur voor PSV. Volgens het Salzburger suffertje is zijn agent of zaakwaarnemer wezen praten afgelopen week. Past misschien zelfs wel beter in de huidige selectie van PSV. Mag Luuk de Jong na een Turkse uitleenbeurt volgend seizoen Zahavi komen vervangen.
Vanuit Oostenrijk waren er vanmorgen ook al berichten. Timmer gaat lekker op vakantie tijdens de transferwindow en ziet bij terugkomst dat Rik BFF is geworden met Fabrizio.