Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou het gezien de eerdere uitspraken van Fofana plus dat hij erg betrokken is bij PSV 1 erg vreemd opkijken als hij weg wilt en niet bijtekent.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan zal je idd verbaasd zijn want PSV kan niet aan zijn hoge eisen voldoen op dit moment.
Gutanoth
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Totaal geen vertrouwen in die fofana, wat heeft hij nou met PSV, behalve dat wij zijn vangnetje geweest zijn tot hij weer terug zou kunnen maar een club als barca ofzo
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoezo zou hij niks met PSV (kunnen) hebben? Hij speelt hier inmiddels al vanaf zijn 12e. Het is niet alsof ie 2 jaar gehuurd is oid. We gaan het zien, ik hoop dat ze eruit komen en heb er ook nog steeds wel vertrouwen in.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hetzelfde had je een aantal jaar geleden over Malen kunnen zeggen. Fofana speelt nu al langer bij PSV.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met de verkoop van Rosario en Malen komt er wellicht nu weer geld vrij voor de volgende aankopen en voor versterkingen voor Jong PSV en/of O18. Daarnaast zijn er nog wat spelers die mogen uitkijken naar een andere club en die kunnen naast Dumfries hopelijk ook nog wat opleveren.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou Harroui in beeld zijn als vervanger Rosario? Ken hem niet zo goed.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Jul 2021, 21:14 Zou Harroui in beeld zijn als vervanger Rosario? Ken hem niet zo goed.
Laten we hopen van niet. Guti is een klasse beter.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Jul 2021, 21:14 Zou Harroui in beeld zijn als vervanger Rosario? Ken hem niet zo goed.
Goede speler. Zou hem wel bij PSV willen zien.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zo. Dat zijn twee tegenpolen, de reacties hierboven
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja haha klopt. Ik vind hem oprecht een goede speler. Vond hem op het EK met jong ook veruit de beste speler van Oranje. Hij heeft techniek en handelingssnelheid om op niveau PSV, Ajax, Feyenoord te kunnen spelen. Ik betwijfel alleen of hij al voldoende zijn stempel kan drukken, maar daarvoor is een rol als invaller uiteraard geschikt dan. Het verbaasd mij iig dat bijv. Feyenoord of AZ hem niet ophalen, voor beide clubs een goede optie op het middenveld.

Het is alleen geen type holding midfielder a la Sangare.


Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het een typische voetballer die nooit verder zal komen dan pakweg FC Utrecht haha. Nergens echt heel goed in. Dravertje. Lekker Sadilek of Guti dan achter de hand houden. Thomas zou bij Sparta ook de grote man zijn. Als je koopt, moet je echt meerwaarde kopen of een heel groot talent dat de speler voor hem kan opvolgen op termijn. Harroui is een speler waar we er met Mauro en Thomas al genoeg van hebben: net niet. Feyenoord-aankoop.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou hem als AZ zijnde ophalen op het moment Koopmeiners vertrokken is.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 27 Jul 2021, 22:29 Ik zou hem als AZ zijnde ophalen op het moment Koopmeiners vertrokken is.
Die gaan volgens mij met Reijnders spelen. En AZ is sowieso niet zo van het investeren ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 27 Jul 2021, 22:31
Massimo wrote: 27 Jul 2021, 22:29 Ik zou hem als AZ zijnde ophalen op het moment Koopmeiners vertrokken is.
Die gaan volgens mij met Reijnders spelen. En AZ is sowieso niet zo van het investeren ;)
Ook een hele goede speler trouwens.
Saibari is underrated.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 27 Jul 2021, 22:31
Massimo wrote: 27 Jul 2021, 22:29 Ik zou hem als AZ zijnde ophalen op het moment Koopmeiners vertrokken is.
Die gaan volgens mij met Reijnders spelen. En AZ is sowieso niet zo van het investeren ;)
Dat hebben ze aangegeven, maar ik moet het nog zien. Met de nog aanstaande transfergelden die binnenkomt zie ik AZ toch nog wel wat doen. (al kunnen die stronteigenwijs zijn) De woorden van de TD's in deze periodes neem ik met flink wat korreltjes zout.
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Harroui zou wat mij betreft best een kans mogen krijgen naast Sangaré, om als invaller ervaring op te doen en er volgend jaar te staan.
Maar met Van Ginkel en Pröpper in huis is dat natuurlijk zinloos.

Kan inderdaad volgens mij moeiteloos mee met AZ of Feyenoord.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Harroui heeft bij dezelfde amateurclub gespeeld als ik, dus halen wat mij betreft :mrgreen:
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Meestal als dit soort spelers komen en niet vast in de basis staan, stagneert de ontwikkeling. Dat zag je bij een Ramselaar ook bijvoorbeeld; dat was dan weer basis, dan weer niet en steeds spelen op verschillende plekken. Resultaat was dat hij ipv beter alleen maar minder werd.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wij hebben Harroui toch helemaal niet nodig. We komen om in de middenvelders. Ik vind hem best een goede speler die zeker een stap hogerop verdient. Maar hij kan zo maar een nieuwe Maher of Ramselaar zijn die bij een topclub verzuipt.

Ik zou als ik Feyenoord was hem oppikken. Die jongen speelt om de hoek en is een stuk beter dan Diemers, Fer of die Kokcu.

AZ heeft met Reijnders al eenzelfde type speler. Jong talentvol en daar zetten ze vol op in. Met Clasie en het broertje van Koopmeiners nog achter de hand.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zouden NLse opties als Veerman, Harraoui en Matusiwa dan zo vreemd zijn om in de selectie te hebben naast een Sangaré, Van Ginkel en Pröpper?

3 basiswaardige spelers met daarnaast 1 talent die in de schaduw doorontwikkeld.
Gutanoth
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een bloem bloeit niet in de schaduw en diamanten worden gevormd onder hoge druk. Ik blijf bij die mening
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FritskePhilips wrote: 27 Jul 2021, 22:50 Zouden NLse opties als Veerman, Harraoui en Matusiwa dan zo vreemd zijn om in de selectie te hebben naast een Sangaré, Van Ginkel en Pröpper?

3 basiswaardige spelers met daarnaast 1 talent die in de schaduw doorontwikkeld.
Voor ons zou dat niet gek zijn. Maar voor dat talent wel. Een talentvolle voetballer ontwikkelt zich natuurlijk niet optimaal door, als hij bij ons voornamelijk op de bank zit.
Als we Pröpper of Van Ginkel niet hadden, had ik Harroui graag zien komen. Maar in de huidige situatie is Harroui gewoon niet nodig bij ons, en dan kan hij beter zijn heil elders zoeken waar hij meer kans op speeltijd krijgt.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 27 Jul 2021, 22:34
Heruone wrote: 27 Jul 2021, 22:31

Die gaan volgens mij met Reijnders spelen. En AZ is sowieso niet zo van het investeren ;)
Ook een hele goede speler trouwens.
Klopt, bij AZ zit het wel lekker in elkaar. Ook met Evjen die nu Stengs gaat opvolgen en dan heeft men nog spelers als Goudmijn en specifiek Taabouni waarvan ik erg gecharmeerd ben. Het is alleen jammer dat AZ nooit zo nadrukkelijk herinvesteert. Heb echt wel het gevoel dat zij de stap richting PSV/Ajax op termijn kunnen gaan zetten of iig meer richting een topclub die stabiel 3e wordt als zij minder met de hand op de knip besturen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ze hebben natuurlijk ook gewoon minder uit te geven. Focussen nadrukkelijk op ontwikkeling van jeugd, waarbij er minder budget over blijft om grotere transfers te doen.
Locked