Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fox92 wrote: 28 Jul 2021, 13:05DO = Dortmund?
Of fan van Homer Simpson
Assy
Vaste waarde in elftal
Posts: 728
Joined: 04 Nov 2020, 14:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zag net de opstelling voor straks voorbij komen.. moest gelijk aan een instagram post van Santi denken, die weer terug in training is. Weet iemand of daar nog iets om speelt als vervanger van Dumfries? Zou de ideale aanvulling zijn op RB
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb niet het idee dat we rechtsbacks gaan sparen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 28 Jul 2021, 18:40 Ik heb niet het idee dat we rechtsbacks gaan sparen.
Rechtsbacks zijn de nieuwe linksbuitens.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nou een spits (hoogstwaarschijnlijk Berisha) lijkt er toch echt snel te gaan komen. Er gaat echter ook een vervanger komen voor Rosario. Hebben we wat spelers op het oog die hem kunnen opvolgen?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Iets zegt met dat het dan toch Veerman gaat worden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thiago Almada staat toch al jaren te boek als toptalent en nu gaat hij naar Atlanta United. Vind ik toch hoogst opmerkelijk. Eerder gebeurde dat ook al met Barco.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 27 Jul 2021, 13:53Boadu? :mrgreen:
Werd ook genoemd in de afgelopen FC Afkicken daily. Zou een goede stap voor hem zijn, maar hij is financieel toch nooit haalbaar voor PSV?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 28 Jul 2021, 17:24
Sensation wrote: 28 Jul 2021, 16:41 @Ardbeg jij neemt vanavond de ronde van @EDG over toch? :mrgreen:
Ik ga over een uurtje ff klein stukje om, om te zien of er wat gaande is
Iets te zien?
Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hopelijk zijn er wat transfers rond onder voorbehoud van Europees voetbal. Dan kan het vanavond snel gaan 😏
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 28 Jul 2021, 19:02Werd ook genoemd in de afgelopen FC Afkicken daily. Zou een goede stap voor hem zijn, maar hij is financieel toch nooit haalbaar voor PSV?
Geen idee hoe dat nu is. Ik weet wel dat PSV vorig jaar serieus geïnteresseerd was, maar is afgehaakt na het horen van de vraagprijs van AZ. Dat zal wel richting de 20 miljoen geweest zijn destijds, maar Boadu heeft natuurlijk geen topjaar gehad. Weet ook niet of PSV daar nou aan moet gaan beginnen, al is het wel een type Malen natuurlijk.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AZ wil niet verkopen aan de ‘concurrentie’.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 28 Jul 2021, 18:48 Iets zegt met dat het dan toch Veerman gaat worden.
Zit ik persoonlijk niet op te wachten. Vind hem een beetje een zeikerd en bovendien zou ik inzetten op een middenvelder die Gotze kan vervangen.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk niet dat Veerman degene wordt die nog wordt gehaald. Die is nu veel te duur en als Heerenveen, dat in de spagaat zit van het bedrag wat ze voor hem willen hebben, maar een verkoop van Veerman noodzakelijk is om zich verder te versterken, toch gaandeweg gaat zakken in prijs hij ook weer interessant kan worden voor Verona of de Rangers. PSV moet dan alsnog voor een back-up flink in de buidel moeten gaan tasten. (Al is De Jong wel redelijk enthousiast over hem.)
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heerenveen zal zeker nog wel zakken. Zeker met de onvrede van Veerman over zijn vraagprijs. Heerenveen heeft hoog ingezet op de hype die er even was, maar ziet ook wel dat niemand doorpakt. Miljoen of 6-7 met was bonussen maximaal. Uiteindelijk gaan ze daar wel mee akkoord ben ik overtuigd. PSV kan wat dat betreft met de 6M voor Rosario wel een targetprijs richting Heerenveen geven.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Veerman? We zijn toch geen Feyenoord... Dan kan je net zo goed Thomas houden.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor zo'n prijs komen Verona en Rangers ook weer in beeld en hij komt dit seizoen dan als back-up.

Voor PSV maakt het allemaal niet zoveel uit trouwens. Eerste keuze was Pröpper en die is gekomen, ze hebben geen haast en er zijn alternatieven.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 28 Jul 2021, 20:30 Veerman? We zijn toch geen Feyenoord... Dan kan je net zo goed Thomas houden.
Veerman is statistisch gezien gewoon al 2 jaar een van de beste middenvelders in de ED. Zou niet te hard van stapel lopen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 28 Jul 2021, 20:39
Eindhovenvoetbal wrote: 28 Jul 2021, 20:30 Veerman? We zijn toch geen Feyenoord... Dan kan je net zo goed Thomas houden.
Veerman is statistisch gezien gewoon al 2 jaar een van de beste middenvelders in de ED. Zou niet te hard van stapel lopen.
Ik wil best hard van stapel lopen hoor: middelmaat. Gaat het never nooit op hoog niveau laten zien. Mag je me aan houden. Zet er een bakje bier naar keuze op 😜
Last edited by Eindhovenvoetbal on 28 Jul 2021, 20:43, edited 1 time in total.
ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1,021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou Veerman komen om 2 seizoen op de bank te zitten? Ervan uitgaande dat Propper ofwel van Ginkel nog minimaal 2 seizoenen blijft? Ik vind Veerman nou geen type Sangare, meer overeenkomsten met Propper / van Ginkel.
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ach ja, zulke dingen werden vooraf ook over spelers als Dumfries gezegd. De één redt het wel, de ander niet. Zou het geen gekke aankoop voor de toekomst vinden. Tegen de juiste prijs natuurlijk.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Denk dat het vooral zonde is voor het talent Veerman gezien de concurrentie met Pröpper, Van Ginkel en Sangare. Wmb zoeken we een type holding midfielder a la Sangare. Iemand die kan acclimatiseren, ontwikkelen en dan komend seizoen t stokje van Ibrahim kan overnemen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben blij dat PSV voor Pröpper heeft gekozen en het is afwachten of hij bij een volgende stap hij zich ook kan doorontwikkelen, maar hij heeft wel een eigenschap waarin hij excelleert met zijn passingsvermogen, met name de lange pass over de grond, in combinatie met inzicht aan de bal. Als je een eigenschap hebt waarin je excelleert dan is de kans dat je van waarde bent bij de club die een stap hoger is een stuk groter. En excelleren is niet iets beter zijn dan je huidige teamgenoten, maar 1 of 2 eigenschappen die echt heel erg goed zijn en waarmee je je kunt onderscheiden. Vrijwel alle Feyenoord aankopen mislukken omdat ze niet minstens 1 eigenschap hebben waar ze extreem goed in zijn en beter zijn dan de huidige spelers van Feyenoord. Dan krijg je Sam Larsson en St Juste achtige aankopen voor meerdere miljoenen. Laat staan als je nog minder te besteden hebt dan krijg je helemaal rotzooi zoals we de laatste jaren daar gezien hebben.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gerucht. Boateng was op de herdgang afgelopen zaterdag

Bron. Eddy Jansen.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kevin Prince of Jerome? ;)
#simplythebest
Locked