Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een backup voor Sangaré, een muur van een cv, en evt een (rechter) flankspeler.
Da's mijn verlanglijstje wanneer ik in ogenschouw neem dat:

• Berisha sowieso komt
• Mo, Bruma en (waarschijnlijk) Obispo nog vertrekken
• Pröpper ook prima in Götze's huidige rol zou kunnen spelen
• Noni en/of Cody ook in de punt zouden kunnen opereren in Schmidt's systeem (4222 of 4321, whatever)

Wanneer Boateng haalbaar blijkt, heb je bovendien ook nog de multi-inzetbaarheid van Boscagli achter de hand (voor zowel meerdere posities achterin als op het middenveld).

Doan zie ik nog van nut blijken voor/in dit team, mocht er geen interesse zijn voor een bedrag rond de 8-10mln.

Voor de rest zou ik strategische aankopen doen voor Jong PSV, zodat hopelijk de doorstroom gewaarborgd blijften we altijd minimaal 4-5 spelers in de A-selectie behouden die voor de nodige te nutten/besteedbare centjes blijven zorgen (zoals momenteel Cody, Noni, Yorbe en hopelijk op korte termijn Oppegard & Sambo).
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou het erg jammer vinden als Obispo vertrekt.
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voormalig KG wrote: 29 Jul 2021, 00:40 Ik zou het erg jammer vinden als Obispo vertrekt.
Ondergetekende evenzo. Maar die jongen zit nu wel in een fase in zijn carrière dat hij veel vlieguren moet blijven maken. Wanneer het uitzicht daarop bij PSV niet snel gunstiger wordt (en dat wordt met de eventuele komst vannog een cv alleen maar minder), zou ik het betreuren maar wel begrijpen wanneer hij zijn heil liever elders zoekt.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het contract van Obispo loopt natuurlijk wel van de zomer af. Idem dito voor Viergever. Nu is Viergever nmi een voorbeeldprof en een ideale speler om erbij te houden dit jaar (ik verwacht ook niet dat er iets voor hem komt), waarna hij komend seizoen gewoon transfervrij kan vertrekken. Maar Obispo anderzijds staat natuurlijk wel te boeken als een groot talent. Het is allemaal afhankelijk van wat er gaat gebeuren met de ontwikkeling op de rechtsback positie (is men er intern en in de technische staf echt van overtuigd dat hij de nieuwe RB kan worden?), maar ik sluit niet uit dat Obispo deze window nog vertrekt, indien hij niet bijtekent (voor beide partijen dan de beste oplossing) en dan is een versterking op CV wel welkom.

Of dat Boateng moet zijn laat ik even in het midden (hij heeft nog wel het top niveau van bovenkant PL, bundesliga). Maar gezien het feit dat ik nog steeds niet geheel overtuigd ben van Boscagli, lijkt mij een (potentiële) glasbak niet ongewenst.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Bes1987
Bankzitter
Posts: 247
Joined: 05 Apr 2021, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou ook echt balen als Obispo gaat, groot talent uit de eigen jeugd. Maar begrijp hem idd wel als hij weinig aan spelen toe blijft komen.
Gutanoth
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoe komt iedereen bij Boateng? Die was toch alleen in Nederland om mo op te halen zodat ze samen bij nice konden gaan kijken?
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Boateng heeft eerder dit jaar zijn meisje gedumpt, waarna zij zelfmoord pleegde. Heftige shit. Dit is niet zomaar een speler met een krasje.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wow dat meen je? Wist ik niet, dat is wel erg heftig ja.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laten we daar niet verder op ingaan. Pijnlijke zaak en niet echt voer voor discussie op een voetbal forum.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Inderdaad en tevens niet aan ons om te oordelen hoe of wat.

On topic: Boateng bij PSV zou geweldig zijn!
Last edited by Ardbeg on 29 Jul 2021, 09:33, edited 2 times in total.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[mention]RIO[/mention] Jij verwacht nog steeds witte rook aangaande Berisha vandaag/ morgen van het weekend ? Zit er nog mee in de pijplijn qua uit- en ingaande transfers ?#justcurious.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Door naar de volgende ronde CL, verzekerd van EL.

#announceberishanoueenkeer
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vandaag of morgen een filmpje #MeetMergim of #BringItOnBerisha :D

#gaanwenogannouncenofhoezitdatditgeruchtduurtnuallangenoeg
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 28 Jul 2021, 22:55 Wat is eigenlijk jullie mening? Is de centerback positie kwalitatief gezien (lees niet kwantitatief) voldoende bezet?
Uitsluitend als je de garantie hebt dat Ramalho alles kan spelen. En die garantie is er uiteraard niet.

De Menno stelt dat iedereen tevreden was met Teze en Boscagli. Dat bestrijd ik te vuur en te zwaard. We waren allemaal verrast hoe goed ze het deden. Boscagli was al verkocht voor een bos wortelen aan een Franse club: grootste miskoop na Bruma alleen goedkoper. En Teze had niemand een idee van dat hij CB kon spelen.

Maar tevreden? Helemaal never nooit niet. Nul leiding en ervaring achterin. Nee: ze waren geen schuld aan een bijzonder matig seizoen, maar ze hadden daar zeker een aandeel in. Iedere keer als een tegenstander over de middenlijn kwam was het paniek. Er was geen organisatie. Beiden kunnen prima naast een ervaren verdedigingsleider achterin spelen en zo het vak leren.

En signalen die afgegeven worden? Me reet. Topsport is het. Ze komen maar mee. Schmidt wil maar 1 ding: winnen. En als hij denkt dat dat beter kan met Mwene dan met Teze dan stelt hij Mwene op. Als Teze of Sambo echt beter zijn dan spelen zij, het is niet zo dat het iets persoonlijks is.

Ik heb er best nog wel begrip voor als er geen glasbak bijkomt. Dat kan. Maar dat je als supporter erop tegen bent dat begrijp ik niet. Typisch Hollands: talenten en perspectieven en zachte handschoenen gaan voor presteren. Eindelijk een Duitse mentaliteit in de staf: winnen staat op 1,2,3 en 4. En iedereen die er niet mee om kan gaan en graag op zijn 18e in de basis wil spelen kan zich gaan melden bij Vitesse of Heerenveen. Wil je dat niet dan knok je er maar voor, grijp je je kansen en zorg je dat je veel beter wordt met een fantastische selectie met 1 en misschien binnenkort 2 wereldkampioenen!

En er staat nog zat waarde op het veld. Meer dan zat. En er komt nog veel aan.

'Tevreden'

Echt een woord dat ik niet wil horen als het gaat om onze selectie. Ik wil blij zijn met onze selectie. Ik wil op de banken staan als ik een wereldkampioen in ons shirt zie scoren. Als ik tevreden wil zijn dan was ik wel fan van AZ geworden. :mrgreen:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 29 Jul 2021, 10:05
Heruone wrote: 28 Jul 2021, 22:55 Wat is eigenlijk jullie mening? Is de centerback positie kwalitatief gezien (lees niet kwantitatief) voldoende bezet?
Uitsluitend als je de garantie hebt dat Ramalho alles kan spelen. En die garantie is er uiteraard niet.

De Menno stelt dat iedereen tevreden was met Teze en Boscagli. Dat bestrijd ik te vuur en te zwaard. We waren allemaal verrast hoe goed ze het deden. Boscagli was al verkocht voor een bos wortelen aan een Franse club: grootste miskoop na Bruma alleen goedkoper. En Teze had niemand een idee van dat hij CB kon spelen.

Maar tevreden? Helemaal never nooit niet. Nul leiding en ervaring achterin. Nee: ze waren geen schuld aan een bijzonder matig seizoen, maar ze hadden daar zeker een aandeel in. Iedere keer als een tegenstander over de middenlijn kwam was het paniek. Er was geen organisatie. Beiden kunnen prima naast een ervaren verdedigingsleider achterin spelen en zo het vak leren.

En signalen die afgegeven worden? Me reet. Topsport is het. Ze komen maar mee. Schmidt wil maar 1 ding: winnen. En als hij denkt dat dat beter kan met Mwene dan met Teze dan stelt hij Mwene op. Als Teze of Sambo echt beter zijn dan spelen zij, het is niet zo dat het iets persoonlijks is.

Ik heb er best nog wel begrip voor als er geen glasbak bijkomt. Dat kan. Maar dat je als supporter erop tegen bent dat begrijp ik niet. Typisch Hollands: talenten en perspectieven en zachte handschoenen gaan voor presteren. Eindelijk een Duitse mentaliteit in de staf: winnen staat op 1,2,3 en 4. En iedereen die er niet mee om kan gaan en graag op zijn 18e in de basis wil spelen kan zich gaan melden bij Vitesse of Heerenveen. Wil je dat niet dan knok je er maar voor, grijp je je kansen en zorg je dat je veel beter wordt met een fantastische selectie met 1 en misschien binnenkort 2 wereldkampioenen!

En er staat nog zat waarde op het veld. Meer dan zat. En er komt nog veel aan.

'Tevreden'

Echt een woord dat ik niet wil horen als het gaat om onze selectie. Ik wil blij zijn met onze selectie. Ik wil op de banken staan als ik een wereldkampioen in ons shirt zie scoren. Als ik tevreden wil zijn dan was ik wel fan van AZ geworden. :mrgreen:
Gast.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als PSV een speler zou vinden die zowel centraal achterin en als back-up voor Sangaré kan spelen zou ik dat ook wel een mooie oplossing vinden. Echter kan ik daar geen namen aan koppelen en is het risico dat het op beide posities net niet is.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waarom zouden we dat geld niet op zak houden en het gewoon met de huidige groep centrale middenvelders proberen? Ja we hebben geen 2e Sangaré maar er zijn toch tig wedstrijden waar Ginkel-Guti of Pröpper-Thomas meer dan voldoende moet zijn? Zelfs Boscagli kan met de komst van een extra CV back-up op CM.

In de podcast van FC Afkicken hoorde ik ook weer dat PSV dit jaar kampioen MOET worden vanwege alle uitgaven, maar daar ben ik het echt niet mee eens. We moeten kampioen worden vanwege onze ambitie en het feit dat we de voetbalhoofdstad van NL zijn. Maar er komt ook een einde aan het tijdperk Schmidt en ik zou het extreem verstandig vinden om ook wat geld in een reservepotje te doen voor aankomende zomer als Zahavi en Götze (2 basisspelers) vervangen moeten worden zonder dat er een euro voor krijgt. Net als de contracten van Sambo, Viergever, Obispo, Ihattaren, Fofane etc etc.

Zowel Rosario, als Ihattaren (Doan komt terug), Sadilek en Bruma hoeven helemaal niet vervangen te worden. Als je met die 4 spelers 20 miljoen op haalt zet je 20 miljoen maar mooi aan de kant. Net als wat er over blijft van Malen zijn transfersom en de vervanger (CV) van Dumfries. Dan kunnen we aankomend jaar ook investeren in nieuwe spelers zonder eerst te hoeven te verkopen. Dan kun je wel in de vijver vissen met goede spelers die aan je neus voorbij gaan op het moment dat je erop moet wachten.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 29 Jul 2021, 10:05
Heruone wrote: 28 Jul 2021, 22:55 Wat is eigenlijk jullie mening? Is de centerback positie kwalitatief gezien (lees niet kwantitatief) voldoende bezet?
Uitsluitend als je de garantie hebt dat Ramalho alles kan spelen. En die garantie is er uiteraard niet.

De Menno stelt dat iedereen tevreden was met Teze en Boscagli. Dat bestrijd ik te vuur en te zwaard. We waren allemaal verrast hoe goed ze het deden. Boscagli was al verkocht voor een bos wortelen aan een Franse club: grootste miskoop na Bruma alleen goedkoper. En Teze had niemand een idee van dat hij CB kon spelen.

Maar tevreden? Helemaal never nooit niet. Nul leiding en ervaring achterin. Nee: ze waren geen schuld aan een bijzonder matig seizoen, maar ze hadden daar zeker een aandeel in. Iedere keer als een tegenstander over de middenlijn kwam was het paniek. Er was geen organisatie. Beiden kunnen prima naast een ervaren verdedigingsleider achterin spelen en zo het vak leren.

En signalen die afgegeven worden? Me reet. Topsport is het. Ze komen maar mee. Schmidt wil maar 1 ding: winnen. En als hij denkt dat dat beter kan met Mwene dan met Teze dan stelt hij Mwene op. Als Teze of Sambo echt beter zijn dan spelen zij, het is niet zo dat het iets persoonlijks is.

Ik heb er best nog wel begrip voor als er geen glasbak bijkomt. Dat kan. Maar dat je als supporter erop tegen bent dat begrijp ik niet. Typisch Hollands: talenten en perspectieven en zachte handschoenen gaan voor presteren. Eindelijk een Duitse mentaliteit in de staf: winnen staat op 1,2,3 en 4. En iedereen die er niet mee om kan gaan en graag op zijn 18e in de basis wil spelen kan zich gaan melden bij Vitesse of Heerenveen. Wil je dat niet dan knok je er maar voor, grijp je je kansen en zorg je dat je veel beter wordt met een fantastische selectie met 1 en misschien binnenkort 2 wereldkampioenen!

En er staat nog zat waarde op het veld. Meer dan zat. En er komt nog veel aan.

'Tevreden'

Echt een woord dat ik niet wil horen als het gaat om onze selectie. Ik wil blij zijn met onze selectie. Ik wil op de banken staan als ik een wereldkampioen in ons shirt zie scoren. Als ik tevreden wil zijn dan was ik wel fan van AZ geworden. :mrgreen:
Klappers zijn altijd welkom. Als je Boateng kan halen, moet je dat doen. Voor zulke kwaliteit is altijd plek. Daar zit wel direct de crux. Bij iemand als Boateng is die kwaliteit evident, maar bij andere opties niet altijd.

In mijn ogen hoeven we niet perse nog een CV te halen, behalve als we iemand kunnen halen die aantoonbaar beter is dan Ramalho en Boscagli. Buiten Boateng heb ik nog geen naam voorbij zien komen die dat is.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wel, een argument lijkt me dat niet alleen Zahavi en Götze wellicht vertrekken, maar dat er ook een gerede kans is dat Gakpo, Madueke, Max en Sangaré gaan wieberen. Vanuit die gedachte lijkt het me niet onlogisch om hier en daar al een mogelijke vervanger in huis te hebben die dit seizoen al minuten kan maken en kan kennismaken met de club en ploeg. Zo kun je deels voorkomen dat je volgend jaar met een grotendeels nieuw elftal aan het seizoen begint. Maargoed, ook in dat geval lijkt het me verstandig om wat geld opzij te zetten, maar ik zou niet weten waarom ze daar bij PSV anders over zouden denken.
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1,645
Joined: 10 May 2018, 10:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teze heeft het imo prima gedaan als RCV vorig seizoen. Als hij nog ervaring op kan doen kan hij nog stappen maken. Maar dan moet ie wel spelen....
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En volgend jaar zijn er weer anderen die om die reden moeten spelen. En het jaar daarop weer anderen.

Kwaliteit moet leidend zijn. Anders kan je de naam van het stadion veranderen in Het Joop Zoetemelk Stadion.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teze gaat voldoende minuten maken dit jaar. Ik vermoed dat hij vanaf de start van de competitie gewoon stevig gaat concurreren met Mwene, maar dat laatstgenoemde voor de RB-positie nu even de voorkeur kreeg omdat Teze op die plek logischerwijs nog te precair was in deze belangrijke CL-wedstrijden.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor Teze ligt de plek van Mwene voor het grijpen als hij zich goed laat zien. Obispo kan komende week op de training laten zien dat hij tegen Midtjylland in de basis hoort.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik stel voor dat we voor komend jaar een selectie van 11 spelers samenstellen. Hoeft er nooit meer iemand op de bank en maken we er een grote punica oase van.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met alle respect voor Obispo maar als hij echt in de basis hoorde, dan had hij wel wat meer mogen laten zien. Ik denk dat dit een vertrek via de achterdeur gaat worden.
Locked