AZ
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Mooie club voor Cocu om weer te werken aan z'n CV en reputatie. Ook best opmerkelijk van Slot. Bij AZ is de boel volgens mij veel beter voor elkaar dan bij Feyenoord. Als bij die laatste nou een grote zak geld klaar stond om de boel grondig om te gooien ok, maar volgens mij is daar geen sprake van.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- DC_PSV
- Vedette
Kom op zeg, wat een onzin weer. Wij voeren allemaal weleens gesprekken achter de rug om van onze werkgever met een potentiele nieuwe werkgever. Nou welkom op aarde, dit gebeurt ook in de voetbalwereld natuurlijk. Belachelijk dat AZ slot wegstuurt, ze zullen het vast gooien op een vertrouwensbreuk. Ik zie hem trouwens al eerder bij Feyenoord aan de slag gaan, Advocaat houdt het niet meer vol. Dat merk je aan alles.
#simplythebest
- Maikel
- Site Admin
Feyenoord is bezig met investeerders. Denk ook dat AZ een beetje aan 't plafond zit van hun kunnen en hij ziet waarschijnlijk meer uitdaging in Feyenoord. Dat normaal gesproken ook meer potentie heeft.Juancho wrote: ↑05 Dec 2020, 11:09 Mooie club voor Cocu om weer te werken aan z'n CV en reputatie. Ook best opmerkelijk van Slot. Bij AZ is de boel volgens mij veel beter voor elkaar dan bij Feyenoord. Als bij die laatste nou een grote zak geld klaar stond om de boel grondig om te gooien ok, maar volgens mij is daar geen sprake van.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Misschien speelt er meer dan dat wij weten hè. Hij schijnt al gesprekken gevoerd te hebben en alles. Geen idee hoe dat bij trainers zit, maar voor spelers is dat gewoon verboden tenzij ze nog minder dan een half jaar contract hebben. Slot heeft dit gewoon alles behalve netjes gespeeld, zit met zijn hoofd dus al wellicht in Rotterdam (je moet het maar willen) en AZ zal terecht alleen met een coach door willen die 100% gefocust is op AZ.
Maar goed, linksom of rechtsom: onrust bij zowel AZ als Feyenoord is gunstig voor ons, dus dikke prima
Slot is echt geen wondertrainer.
Last edited by Grasmat on 05 Dec 2020, 11:14, edited 1 time in total.
-
- Legende
Ik heb een pleurishekel aan Feyenoord, maar het is nog altijd een (veel) grotere club dan AZ natuurlijk. Kijk even naar het stadion/fans/prijzen (ja zelfs dat) en de druk die komt kijken bij het presteren in plaats van lekker in de luwte werken bij AZ. Bovendien zitten ook die investeerders er nog aan te komen. AZ hoort gewoon nog echt niet in het rijtje PSV, Ajax, Feyenoord, hoe graag ze dat ook willen.
- TylerDurdn
- Internationale topspeler
- TylerDurdn
- Internationale topspeler
Feyenoord hoort ook niet in dit rijtje.TomPSV wrote: ↑05 Dec 2020, 11:13 Ik heb een pleurishekel aan Feyenoord, maar het is nog altijd een (veel) grotere club dan AZ natuurlijk. Kijk even naar het stadion/fans/prijzen (ja zelfs dat) en de druk die komt kijken bij het presteren in plaats van lekker in de luwte werken bij AZ. Bovendien zitten ook die investeerders er nog aan te komen. AZ hoort gewoon nog echt niet in het rijtje PSV, Ajax, Feyenoord, hoe graag ze dat ook willen.
Slot=Slang/Rat logisch gevolg dus.
- Maikel
- Site Admin
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik denk dat ze al druk bezig waren met de selectie van volgend jaar en daar wordt Slot in gekend. Die scoutingmeetings zijn allang bezig natuurlijk.
Als hij had aangegeven dat hij was benaderd door Feyenoord had AZ in ieder geval de keuze kunnen maken om hem geen info meer te geven en hem uit die meetings te houden. Nu voelt het als spioneren, want die gesprekken tussen Slot en Feyenoord zijn niet sinds vrijdag opgestart zeg maar.
Als hij had aangegeven dat hij was benaderd door Feyenoord had AZ in ieder geval de keuze kunnen maken om hem geen info meer te geven en hem uit die meetings te houden. Nu voelt het als spioneren, want die gesprekken tussen Slot en Feyenoord zijn niet sinds vrijdag opgestart zeg maar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Ren Höek
- Vedette
Tsja, als je je hoofdtrainer ontslaat op zo'n moment dan weet je dat de eventuele titelaspiraties een klap krijgen.
Helemaal als je nog geen opvolger hebt.
Het is niet netjes geweest van Slot, maar AZ lijkt ook emotie boven ratio te plaatsen door hem per direct te ontslaan.
Heel apart allemaal, maar op zich gunstig voor ons.
Helemaal als je nog geen opvolger hebt.
Het is niet netjes geweest van Slot, maar AZ lijkt ook emotie boven ratio te plaatsen door hem per direct te ontslaan.
Heel apart allemaal, maar op zich gunstig voor ons.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Maikel
- Site Admin
Deels eens maar ook deels niet. Ik snap dat jouw liefde voor Slot groot is, maar ik denk dat de huidige selectie van Feyenoord dat type spel niet kan. Ze hebben gewoon te weinig kwaliteit in de selectie.
Wel denk ik dat Slot op termijn Feyenoord verder kan helpen, mits hij de tijd krijgt van bestuur en aanhang.
-
- Legende
Moet nog heel wat gebeuren in de selectie van Feyenoord om het spelletje van Slot te kunnen spelen. Meer dan de halve selectie vervangen, bijvoorbeeld.
-
- Moderator
Er zijn toch al meerdere bronnen die spreken over een akkoord? Zelfs die Krabbendam zegt dat hij binnen de club al van iemand gehoord heeft dat het akkoord er ligt. Maar mochten er nog onderhandelingen zijn, dan wordt dat voor Feyenoord nu een stuk makkelijker onderhandelen.
-
- Veelbelovend talent
Vreemd. Hier is meer aan de hand.
Waarom zouden ze hem ontslaan en een (vrij hoge) ontslagvergoeding betalen in plaats van onderhandelen over een te ontvangen transfersom?
Ik heb zo’n voorgevoel dat er nog wel wat lijken uit de kast gaan komen.
Waarom zouden ze hem ontslaan en een (vrij hoge) ontslagvergoeding betalen in plaats van onderhandelen over een te ontvangen transfersom?
Ik heb zo’n voorgevoel dat er nog wel wat lijken uit de kast gaan komen.