AZ

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Mooie club voor Cocu om weer te werken aan z'n CV en reputatie. Ook best opmerkelijk van Slot. Bij AZ is de boel volgens mij veel beter voor elkaar dan bij Feyenoord. Als bij die laatste nou een grote zak geld klaar stond om de boel grondig om te gooien ok, maar volgens mij is daar geen sprake van.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Armada
Internationale topspeler

Op dit AZ topic kan een Slotje.
DC_PSV
Vedette

Kom op zeg, wat een onzin weer. Wij voeren allemaal weleens gesprekken achter de rug om van onze werkgever met een potentiele nieuwe werkgever. Nou welkom op aarde, dit gebeurt ook in de voetbalwereld natuurlijk. Belachelijk dat AZ slot wegstuurt, ze zullen het vast gooien op een vertrouwensbreuk. Ik zie hem trouwens al eerder bij Feyenoord aan de slag gaan, Advocaat houdt het niet meer vol. Dat merk je aan alles.
#simplythebest
Maikel
Site Admin

Juancho wrote: 05 Dec 2020, 11:09 Mooie club voor Cocu om weer te werken aan z'n CV en reputatie. Ook best opmerkelijk van Slot. Bij AZ is de boel volgens mij veel beter voor elkaar dan bij Feyenoord. Als bij die laatste nou een grote zak geld klaar stond om de boel grondig om te gooien ok, maar volgens mij is daar geen sprake van.
Feyenoord is bezig met investeerders. Denk ook dat AZ een beetje aan 't plafond zit van hun kunnen en hij ziet waarschijnlijk meer uitdaging in Feyenoord. Dat normaal gesproken ook meer potentie heeft.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Maikel_91 wrote: 05 Dec 2020, 11:08 Maar Arne mag toch best om zich heen kijken? Tuurlijk is 't niet heel netjes, maar hij heeft zich wel netjes opgesteld in de media erover.
AZ reageert echt overtrokken.
Misschien speelt er meer dan dat wij weten hè. Hij schijnt al gesprekken gevoerd te hebben en alles. Geen idee hoe dat bij trainers zit, maar voor spelers is dat gewoon verboden tenzij ze nog minder dan een half jaar contract hebben. Slot heeft dit gewoon alles behalve netjes gespeeld, zit met zijn hoofd dus al wellicht in Rotterdam (je moet het maar willen) en AZ zal terecht alleen met een coach door willen die 100% gefocust is op AZ.

Maar goed, linksom of rechtsom: onrust bij zowel AZ als Feyenoord is gunstig voor ons, dus dikke prima :mrgreen:
Slot is echt geen wondertrainer.
Last edited by Grasmat on 05 Dec 2020, 11:14, edited 1 time in total.
TomPSV
Legende

Ik heb een pleurishekel aan Feyenoord, maar het is nog altijd een (veel) grotere club dan AZ natuurlijk. Kijk even naar het stadion/fans/prijzen (ja zelfs dat) en de druk die komt kijken bij het presteren in plaats van lekker in de luwte werken bij AZ. Bovendien zitten ook die investeerders er nog aan te komen. AZ hoort gewoon nog echt niet in het rijtje PSV, Ajax, Feyenoord, hoe graag ze dat ook willen.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Zou AZ nu op dezelfde manier die trainer van Heracles weg proberen te halen? ;)
Grasmat
Lid van verdienste

Oh ik zie het al, dit is gewoon een Alkmaarse traditie:

Dramaqueen:

:lol:
TylerDurdn
Internationale topspeler

.
Last edited by TylerDurdn on 05 Dec 2020, 11:18, edited 1 time in total.
TylerDurdn
Internationale topspeler

TomPSV wrote: 05 Dec 2020, 11:13 Ik heb een pleurishekel aan Feyenoord, maar het is nog altijd een (veel) grotere club dan AZ natuurlijk. Kijk even naar het stadion/fans/prijzen (ja zelfs dat) en de druk die komt kijken bij het presteren in plaats van lekker in de luwte werken bij AZ. Bovendien zitten ook die investeerders er nog aan te komen. AZ hoort gewoon nog echt niet in het rijtje PSV, Ajax, Feyenoord, hoe graag ze dat ook willen.
Feyenoord hoort ook niet in dit rijtje.

Slot=Slang/Rat logisch gevolg dus.
TomPSV
Legende

Nou, daar word je vrolijk van als AZ-fan :lol:
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Haha, dan heeft Genee toch wel gelijk dat ze de strijd om de topplaatsen opgeven.
Maikel
Site Admin

Grasmat
Lid van verdienste

Ja in dat geval wel. Apart om dat meteen zo definitief tot einde seizoen te doen.

Dan zal Cocu al echt wel een "Nee" gegeven hebben lijkt me.
Asjemenou
Bankzitter

Ja, dat mag Arne. AZ mag hem toch ook op straat zetten. Ik zou ook niet verder willen met iemand die het schip verlaat voor nota bene Feyenoord.
ShovingNE2
Site Admin

Ik denk dat ze al druk bezig waren met de selectie van volgend jaar en daar wordt Slot in gekend. Die scoutingmeetings zijn allang bezig natuurlijk.

Als hij had aangegeven dat hij was benaderd door Feyenoord had AZ in ieder geval de keuze kunnen maken om hem geen info meer te geven en hem uit die meetings te houden. Nu voelt het als spioneren, want die gesprekken tussen Slot en Feyenoord zijn niet sinds vrijdag opgestart zeg maar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ren Höek
Vedette

Tsja, als je je hoofdtrainer ontslaat op zo'n moment dan weet je dat de eventuele titelaspiraties een klap krijgen.
Helemaal als je nog geen opvolger hebt.

Het is niet netjes geweest van Slot, maar AZ lijkt ook emotie boven ratio te plaatsen door hem per direct te ontslaan.
Heel apart allemaal, maar op zich gunstig voor ons.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Menno1
Legende

Ik denk dat Dick er snel mee kapt bij Feyenoord nu en Slot binnen een maand al bij Feyenoord zit. AZ haakt af, maar als Slot eerder naar Feyenoord gaat dan is dat niet gunstig voor ons.
ruuddevil
Legende

Ik vind het wel getuigen van lef bij de leiding van AZ.

Liep het contract van Slot na dit seizoen af?

Slot bij Feyenoord wordt overigens helemaal niks.
Maikel
Site Admin

Menno1 wrote: 05 Dec 2020, 11:33 Ik denk dat Dick er snel mee kapt bij Feyenoord nu en Slot binnen een maand al bij Feyenoord zit. AZ haakt af, maar als Slot eerder naar Feyenoord gaat dan is dat niet gunstig voor ons.
Deels eens maar ook deels niet. Ik snap dat jouw liefde voor Slot groot is, maar ik denk dat de huidige selectie van Feyenoord dat type spel niet kan. Ze hebben gewoon te weinig kwaliteit in de selectie.

Wel denk ik dat Slot op termijn Feyenoord verder kan helpen, mits hij de tijd krijgt van bestuur en aanhang.
TomPSV
Legende

Menno1 wrote: 05 Dec 2020, 11:33 Ik denk dat Dick er snel mee kapt bij Feyenoord nu en Slot binnen een maand al bij Feyenoord zit. AZ haakt af, maar als Slot eerder naar Feyenoord gaat dan is dat niet gunstig voor ons.
Moet nog heel wat gebeuren in de selectie van Feyenoord om het spelletje van Slot te kunnen spelen. Meer dan de halve selectie vervangen, bijvoorbeeld.
Armada
Internationale topspeler

Zou wel lachen zijn wanneer Slot en Feyenoord er nu niet uitkomen.
Jwoeloe
Moderator

Er zijn toch al meerdere bronnen die spreken over een akkoord? Zelfs die Krabbendam zegt dat hij binnen de club al van iemand gehoord heeft dat het akkoord er ligt. Maar mochten er nog onderhandelingen zijn, dan wordt dat voor Feyenoord nu een stuk makkelijker onderhandelen.
Asjemenou
Bankzitter

Krabbendam ja, die had ook gehoord dat Götze een dik, over the hill, niet fit mannetje was.
Contra
Veelbelovend talent

Vreemd. Hier is meer aan de hand.

Waarom zouden ze hem ontslaan en een (vrij hoge) ontslagvergoeding betalen in plaats van onderhandelen over een te ontvangen transfersom?

Ik heb zo’n voorgevoel dat er nog wel wat lijken uit de kast gaan komen.
Post Reply