Dumfries wil voorlopig wachten op Everton. Daar ligt al akkoord mee. Alleen moet Everton i.v.m FairPlay-regels eerst verkopen. Alleen is het voor Dumfries zelf ook afwachten wanneer dat gaat gebeuren.
Struviet wrote: ↑29 Jul 2021, 23:50
Dumfries wil voorlopig wachten op Everton. Daar ligt al akkoord mee. Alleen moet Everton i.v.m FairPlay-regels eerst verkopen. Alleen is het voor Dumfries zelf ook afwachten wanneer dat gaat gebeuren.
Heb begrepen dat de serieuze belangstelling van Inter min of meer verpest is door Raiola.
In ieder geval traint de weer teruggekeerde Dumfries niet met de selectie mee (op last van Schmidt).
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gaat PSV hiermee akkoord dan?
Voorlopig wel ja. Al was hij idealiter al weggeweest natuurlijk.
Heb begrepen dat de serieuze belangstelling van Inter min of meer verpest is door Raiola.
In ieder geval traint de weer teruggekeerde Dumfries niet met de selectie mee (op last van Schmidt).
Hoorde ik ook. Maar zeer recent heeft Mino PSV ook weer erg geholpen, dus het is een soort geven en nemen..
Heeft Schmidt groot gelijk in. Spelers die met hun hoofd elders zijn kunnen we niet gebruiken.
Ik verwacht in totaal nog vier versterkingen. Berisha, een extra aanvaller voor de flank, een speler voor de rechterkant van de defensie en ik hoop een creatieve middenvelder die Gotze kan vervangen. En dan zijn we wel klaar.
Transfer Friday! Het is er een mooie vrijdag voor, de zon schijnt, de vogeltjes fluiten, het zwembad en het bier zijn verfrissend en de mooie vrouwen lopen in korte rokjes.
#announceberishaenmisschiennogeenverdedigerook
B. Dzsudzsak wrote: ↑30 Jul 2021, 08:30
Zojuist een foto doorgestuurd gekregen waarop ik toch echt een stuk oor van Berisha kon zien!
Ik weet het bijna 100% zeker.
Joenepsv wrote: ↑30 Jul 2021, 08:33
Laat maar komen.
Ik verwacht in totaal nog vier versterkingen. Berisha, een extra aanvaller voor de flank, een speler voor de rechterkant van de defensie en ik hoop een creatieve middenvelder die Gotze kan vervangen. En dan zijn we wel klaar.
Voor zover mij bekend gaat het nog om drie spelers op de wensenlijst van Schmidt. Naast Berisha nog een aanvaller en een verdediger.
Een aanvaller (Berisha?) zal er zeker nog wel komen. Defensief enkel als zich nog een buitenkansje aandient vermoed ik. En Dumfries verkocht wordt.
Dat zal het wel zo'n beetje zijn, tenzij er nog diverse spelers vertrekken.
Ik verwacht niet meer dan dat. De selectie zit gewoon vol. Dertig man op de training is gewoon niet werkbaar.
Joenepsv wrote: ↑30 Jul 2021, 08:33
Laat maar komen.
Voor zover mij bekend gaat het nog om drie spelers op de wensenlijst van Schmidt. Naast Berisha nog een aanvaller en een verdediger.
Ailon wrote: ↑29 Jul 2021, 23:56
Heeft Schmidt groot gelijk in. Spelers die met hun hoofd elders zijn kunnen we niet gebruiken.
De invloed van Schmidt op het hele technische gebeuren binnen PSV wordt groter en groter. En dan niet alleen op de spelersaankoop.
Ik heb al ergens gelezen dat PSV staat voor de "Philips Schmidt Verein" (Randstedelijke kinnesinne van de eerste orde, natuurlijk).
Hij vindt spelers die - realistisch gezien - op korte termijn vertrekken, "stoorzenders" op zijn trainingen en laat ze dan ook niet meedoen, zoals in het geval Dumfries en Ihattaren.
Schmidt heeft - wat mij betreft - groot gelijk maar feit is wel dat dit soort spelers nog altijd onder contract van PSV staan en dus naast plichten ook rechten hebben.
Luckassen (met nog een tweejarig contract) en Rigo (met nog een eenjarig contract) gelden binnen PSV als "onverkoopbaar" Als er voor 1 september geen gegadigde zich meldt dan is contractontbinding met wederzijds goedvinden een mogelijke optie..