De foto is wel van 3 dagen geleden. Had je dat als amateur speurneus ook al gezien ?
Transferwindow 2021-2022
-
- Internationale topspeler
- Ardbeg
- Mister PSV
[mention]ruuddevil[/mention] Nee Duitsland maar ging meer over dat ie ook met de kinderen apart dingen doen.
Och och och. Helemaal niet vloeken in de kerk.
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Het is helemaal geen vloeken in de kerk. Er zijn echt genoeg mensen die hun vraagtekens bij Boateng zetten, ook hier en ook ik.
Maar realistisch bekeken is dit een speler die altijd in de basis stond bij een van de beste elftallen van deze eeuw en een belangrijke rol had in het feit dat dat zo'n goed elftal was. Het is ook voor mij ontzettend moeilijk om dan te roepen dat het geen aanwinst is. Ja: zonde voor Boscagli en Teze, maar voor PSV - en daar gaat het me primair om - zou dit een hele fijne aanwinst zijn. Kost wederom ook niks aan transfergeld. Aan Boscagli en Teze dan om te leren van Ramalho en Boateng, hoewel je natuurlijk het meeste leert van speeltijd.
Ik had het een paar maanden geleden over een loodzware afweging die je als PSV moet maken: geef je Boscagli en Teze na een uitstekend seizoen de ruimte om basisspeler te blijven, of ga je daadwerkelijk proberen een volgende stap te zetten met nieuwe impulsen daar achterin? Voor beide scenario's valt wat te zeggen en in beide scenario's neem je een risico.
Last edited by Ykhim on 30 Jul 2021, 12:57, edited 1 time in total.
-
- Vaste waarde in elftal
Volgens mij is die foto alleen hier gepost om aan te tonen dat het niet vreemd is als hij maar met één kind op de Herdgang zou zijn. Want daar is hij ook maar met één kind. Foto is ook van 3 dagen geleden.
Last edited by Ribbelchips on 30 Jul 2021, 12:59, edited 1 time in total.
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Hahah weet ik, wou er gewoon instappen als onderzoekerRibbelchips wrote: ↑30 Jul 2021, 12:57 Volgens mij is die foto alleen om aan te tonen dat het niet gek is als hij maar met één kind op de Herdgang zou zijn.
Foto is ook van 3 dagen geleden.
- Hatseflats
- Vedette
Bij deze heb je gefaald. Volgende keer beter!Mwenusss wrote: ↑30 Jul 2021, 12:59Hahah weet ik, wou er gewoon instappen als onderzoekerRibbelchips wrote: ↑30 Jul 2021, 12:57 Volgens mij is die foto alleen om aan te tonen dat het niet gek is als hij maar met één kind op de Herdgang zou zijn.
Foto is ook van 3 dagen geleden.
- Joenepsv
- Legende
Kost geen transfersom maar wat denk je van tekengeld en salaris? Hij komt hier echt niet voetballen voor een paar appels en een bos konthaar. En als je met zoveel dure gasten niet presteert op het veld is het weggegooid geld. Als we geen kampioen worden dit jaar dan hebben Zahavi en Gotze ons tien miljoen gekost als het niet meer is. Dat is prima als je PSG of Man City bent maar voor PSV is dat niet vol te houden. Of John moet een oliebron hebben aangeboord onder het Philips stadion.Ykhim wrote: ↑30 Jul 2021, 12:56Het is helemaal geen vloeken in de kerk. Er zijn echt genoeg mensen die hun vraagtekens bij Boateng zetten, ook hier en ook ik.
Maar realistisch bekeken is dit een speler die altijd in de basis stond bij een van de beste elftallen van deze eeuw en een belangrijke rol had in het feit dat dat zo'n goed elftal was. Het is ook voor mij ontzettend moeilijk om dan te roepen dat het geen aanwinst is. Ja: zonde voor Boscagli en Teze, maar voor PSV - en daar gaat het me primair om - zou dit een hele fijne aanwinst zijn. Kost wederom ook niks aan transfergeld. Aan Boscagli en Teze dan om te leren van Ramalho en Boateng, hoewel je natuurlijk het meeste leert van speeltijd.
Ik had het een paar maanden geleden over een loodzware afweging die je als PSV moet maken: geef je Boscagli en Teze na een uitstekend seizoen de ruimte om basisspeler te blijven, of ga je daadwerkelijk proberen een volgende stap te zetten met nieuwe impulsen daar achterin? Voor beide scenario's valt wat te zeggen en in beide scenario's neem je een risico.
Last edited by Joenepsv on 30 Jul 2021, 13:09, edited 1 time in total.
-
- Internationale topspeler
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Speelde vorig seizoen nog praktisch alles bij Bayern. Als je de minuten omrekent kom je tot 34 volledige wedstrijden. In de competitie 3x op de bank gezeten, 1x 'speciale vakantie' en 1x geschorst door teveel gele kaarten. 5 competitieduels gemist. Voor Bayern. De ploeg die met 13 punten voorsprong op Leipzig en 14 punten voorsprong op Dortmund kampioen werd.
-
- Legende
-
- Regelmatige invaller