Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Jul 2021, 18:32 Serieus Ailon.

Ik heb het even gecontroleerd en Rik E heeft gelijk.

😂
Jouw kantinejuffrouw is niet altijd even betrouwbaar, Shoving. Misschien een eye-opener voor je.
:lol:
Last edited by Ailon on 30 Jul 2021, 19:49, edited 1 time in total.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb een wat “vreemd” bericht opgevangen. PSV zou in de markt zijn voor keeper Souza van Flamengo. Het zou een wat andersoortige regeling betreffen, wat dat allemaal inhoudt; geen idee. Waar ikzelf aan kan denken is bijv. een jaar verhuren aan Flamengo o.i.d.

Echter met het aanblijven van Mvogo en het binnen halen van Drommel, snap ik ‘m niet geheel. Of ze moeten ‘m halen voor in de spits…
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 30 Jul 2021, 19:49 Ik heb een wat “vreemd” bericht opgevangen. PSV zou in de markt zijn voor keeper Souza van Flamengo. Het zou een wat andersoortige regeling betreffen, wat dat allemaal inhoudt; geen idee. Waar ikzelf aan kan denken is bijv. een jaar verhuren aan Flamengo o.i.d.

Echter met het aanblijven van Mvogo en het binnen halen van Drommel, snap ik ‘m niet geheel. Of ze moeten ‘m halen voor in de spits…

Dus koop met terughuur?
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 30 Jul 2021, 19:51
Armada wrote: 30 Jul 2021, 19:49 Ik heb een wat “vreemd” bericht opgevangen. PSV zou in de markt zijn voor keeper Souza van Flamengo. Het zou een wat andersoortige regeling betreffen, wat dat allemaal inhoudt; geen idee. Waar ikzelf aan kan denken is bijv. een jaar verhuren aan Flamengo o.i.d.

Echter met het aanblijven van Mvogo en het binnen halen van Drommel, snap ik ‘m niet geheel. Of ze moeten ‘m halen voor in de spits…

Dus koop met terughuur?
Ik weet het echt niet. Ik suggereer het aangezien het zou gaan om een “andersoortige constructie”. Wat dat ook moge betekenen cryptisch-technisch.

Gegeven de huidige keeperssituatie bij PSV lijkt me dat een mogelijkheid.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 30 Jul 2021, 19:51
Armada wrote: 30 Jul 2021, 19:49 Ik heb een wat “vreemd” bericht opgevangen. PSV zou in de markt zijn voor keeper Souza van Flamengo. Het zou een wat andersoortige regeling betreffen, wat dat allemaal inhoudt; geen idee. Waar ikzelf aan kan denken is bijv. een jaar verhuren aan Flamengo o.i.d.

Echter met het aanblijven van Mvogo en het binnen halen van Drommel, snap ik ‘m niet geheel. Of ze moeten ‘m halen voor in de spits…

Dus koop met terughuur?
Haal dan gewoon Okoye van Sparta. Dat is werkelijk een keeper op een presenteerblaadje, en voorlopig pakt niemand hem..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kan toch? Mvogo is na dit jaar weg, dan heeft PSV sowieso een nieuwe keeper erbij nodig. Nu een constructie dat hij nog uitgeleend blijft en volgend jaar als vervanger van Mvogo aansluiten.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ach Ailon, misschien krijgen wat anderen een eye-opener over jou hier.

Jij zegt: Berisha is in NL. Rio: hij is niet in NL. Jij: inderdaad hij is niet in NL.

Alderweireld ook niet gezien. Was ook volslagen onzin want nooit in beeld geweest.

Nu is het wachten op PSV die Luuk de Jong haalt voor 4 miljoen terwijl jij riep dat er al een akkoord was voor 8 miljoen. En de lijst is eindeloos.

En dan durf jij te zeggen dat Elfrink niet altijd even betrouwbaar is. En mensen die je niet geloven benader je heel arrogant en brand je af.

God complex much?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Weet je trouwens zeker dat het PSV betreft [mention]Armada[/mention] ?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/97 ... souza.html
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Jul 2021, 19:55 Ach Ailon, misschien krijgen wat anderen een eye-opener over jou hier.

Jij zegt: Berisha is in NL. Rio: hij is niet in NL. Jij: inderdaad hij is niet in NL.

Alderweireld ook niet gezien. Was ook volslagen onzin want nooit in beeld geweest.

Nu is het wachten op PSV die Luuk de Jong haalt voor 4 miljoen terwijl jij riep dat er al een akkoord was voor 8 miljoen. En de lijst is eindeloos.

En dan durf jij te zeggen dat Elfrink niet altijd even betrouwbaar is.

God complex much?
Is dit nou echt nodig? Vecht de fittie lekker in PM uit, of niet. Ik moet dat doen, iedereen moet dat doen.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 30 Jul 2021, 19:56 Weet je trouwens zeker dat het PSV betreft @Armada ?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/97 ... souza.html
100% de concurrentie van Amsterdam werd benoemd. Iets met koker Gomes.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Jul 2021, 19:55 Ach Ailon, misschien krijgen wat anderen een eye-opener over jou hier.

Jij zegt: Berisha is in NL. Rio: hij is niet in NL. Jij: inderdaad hij is niet in NL.

Alderweireld ook niet gezien. Was ook volslagen onzin want nooit in beeld geweest.

Nu is het wachten op PSV die Luuk de Jong haalt voor 4 miljoen terwijl jij riep dat er al een akkoord was voor 8 miljoen. En de lijst is eindeloos.

En dan durf jij te zeggen dat Elfrink niet altijd even betrouwbaar is.

God complex much?
Die fittie met Ailon begint een beetje vermoeiend te worden. Jij gelooft hem niet, prima. Moving on.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Boeien. Ik geloof iemand niet die pretendeert aan de tafels te zitten bij de grote clubs.

Jij noemt het een fittie. Ik noem het tegengas. Er worden 43 dingen geroepen en dan is er wel eens iets waar.

Veel gaat via PB en zodra je kritiek hebt of vraagtekens plaats krijg je ze niet meer. Dus blijf je iemand naar de bek praten.

Serieus hoor: ik heb het even gecheckt en Rik E vertelt de waarheid. Hou me vast hoor.

[mention]ruuddevil[/mention] Ik geloof hem niet. En dat mag ik zeggen toch?

Zit allang niet meer in zijn mailing list. Robin Jongmans maakte ooit een artikel nav zon stuk.

Kostte hem direct zijn baan als PSV watcher. Dat is wel mooi.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 30 Jul 2021, 19:57
Josef Dettelbacher wrote: 30 Jul 2021, 19:56 Weet je trouwens zeker dat het PSV betreft @Armada ?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/97 ... souza.html
100% de concurrentie van Amsterdam werd benoemd. Iets met koker Gomes.
Dat is een koker waar ik van hou :heart:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar Ailon zei toch op een andere dag dat Berisha in Eindhoven was, dan dat Rio zei dat ie in (terug) in Oostenrijk is?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Jul 2021, 19:55 En dan durf jij te zeggen dat Elfrink niet altijd even betrouwbaar is.
God complex much?
Zwetser.
Alderweireld was al voor Kerstmis bij JdJ in Eindhoven geweest. Was persoonlijk akkoord met PSV maar kreeg onlangs een salarisaanbod in de zandbak wat 4x zo hoog was dan PSV hem bood.
Berisha is in Eindhoven geweest voor onderhandelingen en weer teruggekeerd naar Oostenrijk.
Luuk de Jong en PSV werden het tot nu toe niet eens over het salaris. De rest komt uit jouw verzindoos.

Overigens nooit beweerd dat RE onbetrouwbaar is. Zelfs niet geimpliceerd.

Zo nu is kantinejuf Shoving ook weer bijgespijkerd.

OIverigens interesseert het me totaal geen zak wat jij van me vindt. Bij andere medeposters ligt dat anders.
Het enige wat wel vermakelijk is dat de temperatuur bij jou altijd hoog oploopt bij wat postjes van mij. Paranoïde gedrag.
En dit is dus het laatste wat ik over dat gezwets kwijt wil.
Last edited by Ailon on 30 Jul 2021, 20:13, edited 2 times in total.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Oke, klaar nu. Door met geruchten/transfers!
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[mention]ShovingNE2[/mention] Mag je zeggen, maar het is inmiddels duidelijk. Als ik aan het stoeien ben met mijn mattie Ardbeg word ik ook vermanend toegesproken. De manier waarop jij Ailon aanvalt vind ik storend. Ik waardeer zijn bijdragen wel.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ailon. Jij beweert meer contacten en info te hebben dan AD, Telegraaf, VI en ED bij elkaar.

Mike Verweij heeft echt verkeerde info over het salaris. Je weet exact wat er op de burelen van PSV wordt besproken.

Geen hond durft je tegen te spreken hier behalve Rio en TPS. Maar iedereen die normaal nadenkt. Snapt dat het gros van de info die je roept verzonnen zijn.

Of zijn er serieus mensen die denken dat je op het kantoor van Overmars en De Jong camera's hebt hangen? Nee toch.

Battle of the insiders spelen met Struviet of anderen. Lol.

Neem dan een voorbeeld aan die Feyenoorder....
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kleuters.....
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Want? Je mag elkaar niet tegenspreken?

Ik geloof hem niet, hij vindt mij een slippendrager waarschijnlijk. Ailon doesnt care wat ik vind en wederzijds..

Forum. Discussie platform. En zeker als het gaat om anoniempjes: boeien
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 30 Jul 2021, 20:08 @ShovingNE2 Mag je zeggen, maar het is inmiddels duidelijk. Als ik aan het stoeien ben met mijn mattie Ardbeg word ik ook vermanend toegesproken. De manier waarop jij Ailon aanvalt vind ik storend. Ik waardeer zijn bijdragen wel.
100% eens en ieder ander forumlid die een dergelijke toon zou aanslaan zou door een van de mods al lang op de vingers zijn getikt of zelfs een kaart hebben gekregen. Als de bijdrages van Ailon je niet aanstaan lees je toch lekker verder, heel simpel. Spreek Ailon regelmatig via pb en de info die hij deelt is vaak juist. Ik denk dat het merendeel hier de bijdrage van zowel Ailon, RIO, Struviet, Armada of wie dan ook met 'inside info' waardeert en als het je niet aanstaat prima maar vecht dat lekker uit via pb ofzo.

On topic: Is Berisha al gespot door [mention]Wilysimba[/mention]? En Souza is een goede talentvolle keeper die ik al vaker in pb heb besproken met Zuid-Amerika kenner [mention]Ykhim[/mention] en Berisha ontdekker [mention]Sensation[/mention].
Last edited by Smeets14 on 30 Jul 2021, 20:24, edited 2 times in total.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Jul 2021, 20:19 Want? Je mag elkaar niet tegenspreken?

Ik geloof hem niet, hij vindt mij een slippendrager waarschijnlijk. Ailon doesnt care wat ik vind en wederzijds..
Dan is het nu toch gewoon klaar?
Is gewoon irritant die fitties tussendoor.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laat gaan jongens. Volgens mij is dit een forum waar iedereen binnen bepaalde grenzen mag posten wat hij of zij wil. Ik vind de stukjes van Ailon en andere "insiders" altijd erg vermakelijk. Sowieso smul ik van alle geruchten. Van mij hoeft Boateng niet te komen maar dat één tweet van Dumfries voor zo'n hype en discussie zorgt is toch geweldig.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vond dit topic toch leuker toen Boateng net gespot was.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 30 Jul 2021, 20:24 Ik vond dit topic toch leuker toen Boateng net gespot was.
Ik zit te wachten op een uitgebreid scoutingsrapport over Souza van jou!
Locked