AZ
-
- Lid scoutingsteam
Dan heeft Feyenoord zichzelf in de voet geschoten door dit uit te laten lekken. Ach... Als PSV maar wint morgen en donderdag!
- ShovingNE2
- Site Admin
Hij ontkent helemaal geen gesprekken. Hij bevestigt ze eerder.
"Aangaande mijn toekomst kan ik enkel aangeven dat AZ op de hoogte was van het feit dat ik mijn aflopende contract niet zou gaan verlengen en dat er concrete interesse van meerdere clubs is", zegt Slot. "Inhoudelijk wil ik op dit moment niet ingaan op de beslissing van AZ en de concrete interesse van Feyenoord."
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Maikel
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
Hij ontkent dat ze geheim en achter de rug van AZ om zijn geweest.ShovingNE2 wrote: ↑05 Dec 2020, 17:44 Hij ontkent helemaal geen gesprekken. Hij bevestigt ze eerder.
-
- Veelbelovend talent
Scherp. Hij heeft zorgvuldig zijn woorden inderdaad.ShovingNE2 wrote: ↑05 Dec 2020, 17:44 Hij ontkent helemaal geen gesprekken. Hij bevestigt ze eerder.
"Aangaande mijn toekomst kan ik enkel aangeven dat AZ op de hoogte was van het feit dat ik mijn aflopende contract niet zou gaan verlengen en dat er concrete interesse van meerdere clubs is", zegt Slot. "Inhoudelijk wil ik op dit moment niet ingaan op de beslissing van AZ en de concrete interesse van Feyenoord."
Slim gedaan van Slot. Mooi die journalist onder tuin geleid.
-
- Veelbelovend talent
In het citaat hierboven staat een dergelijke bewering niet.Maikel_91 wrote: ↑05 Dec 2020, 17:49Hij ontkent dat ze geheim en achter de rug van AZ om zijn geweest.ShovingNE2 wrote: ↑05 Dec 2020, 17:44 Hij ontkent helemaal geen gesprekken. Hij bevestigt ze eerder.
-
- Veelbelovend talent
Ik lees dat ook maar denk juist dat hij die suggestie heel goed gewekt heeft zonder letterlijk uit te spreken dat hij niet in het geheim met Feyenoord gesproken heeft.
En er is maar 1 reden om er op deze manier omheen te draaien.
-
- Veelbelovend talent
Het verwijt is niet dat hij interesse heeft verzwegen. Het verwijt is dat hij stiekem met andere clubs heeft gesproken.
Iedereen die openlijk onterecht zo’n verwijt zou krijgen, zou dat letterlijk ontkrachten. Het feit dat hij dat niet doet zegt in mijn ogen genoeg.
Een mooie Argumentum ad horrendum zoals dat zo mooi heet. Hij schuift de aandacht van een voldoenende voorwaarde af door een andere te noemen.
Last edited by Contra on 05 Dec 2020, 18:06, edited 1 time in total.
- Maikel
- Site Admin
-
- Internationale topspeler
Nee, Faber was ook binnen een paar uur tot hoofdtrainer tot het eind van het seizoen gebombardeerd.11 Sir Tinus wrote: ↑05 Dec 2020, 18:32 Is het niet gek dat ze binnen een paar uur/dag al Pascal Janssen tot hoofdtrainer hebben gebombardeerd tot het einde van het seizoen?
- Ailon
- Vedette
Mijn idee.11 Sir Tinus wrote: ↑05 Dec 2020, 18:32 Is het niet gek dat ze binnen een paar uur/dag al Pascal Janssen tot hoofdtrainer hebben gebombardeerd tot het einde van het seizoen?
Dit soort beslissingen neem je niet in zo'n kort tijdbestek of het moet een ad-interim zijn.
Mij lijkt dat hierop al geanticipeerd is binnen de AZ organisatie.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ja maar PSV had zelf al bepaald niet door te gaan. Nu lijkt het alsof ie sochtends op kantoor moest komen en een half uur later ontslagen werd. Dit was volgens mij gisteren nog niet aan de orde.loginnaam wrote: ↑05 Dec 2020, 18:35Nee, Faber was ook binnen een paar uur tot hoofdtrainer tot het eind van het seizoen gebombardeerd.11 Sir Tinus wrote: ↑05 Dec 2020, 18:32 Is het niet gek dat ze binnen een paar uur/dag al Pascal Janssen tot hoofdtrainer hebben gebombardeerd tot het einde van het seizoen?
Daarnaast heb ik gezegd dat ik het knap en sterk van AZ vindt om te zeggen ook fuck Arne Slot, we pakken een andere. Maar dan verwacht ik wel een betere trainer dan Pascal Janssen die zelfs op Eredivisie niveau niets heeft laten zien, laat staan Europees.
Dit verhaal kent buiten Feyenoord alleen maar slachtoffers. Met Slot kan ik geen medelijden hebben. Voor PSV en Ajax kan het ook wel goed uitpakken.
- Ailon
- Vedette
Ben het met je eens.11 Sir Tinus wrote: ↑05 Dec 2020, 18:41Ja maar PSV had zelf al bepaald niet door te gaan. Nu lijkt het alsof ie sochtends op kantoor moest komen en een half uur later ontslagen werd. Dit was volgens mij gisteren nog niet aan de orde.
Daarnaast heb ik gezegd dat ik het knap en sterk van AZ vindt om te zeggen ook fuck Arne Slot, we pakken een andere. Maar dan verwacht ik wel een betere trainer dan Pascal Janssen die zelfs op Eredivisie niveau niets heeft laten zien, laat staan Europees.
Dit verhaal kent buiten Feyenoord alleen maar slachtoffers. Met Slot kan ik geen medelijden hebben. Voor PSV en Ajax kan het ook wel goed uitpakken.
Bij PSV speelde de "what if" vraag al geruime tijd en kon men er zich op voorbereiden. Van Breukelen heeft er zich ook nog mee bemoeid omdat de directie "backing" wilde hebben van de RvC.
Bij AZ lijkt het allemaal op primaire reacties, maar ik kan me dat niet voorstellen.
Last edited by Ailon on 05 Dec 2020, 18:48, edited 1 time in total.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik ben vooral nieuwsgierig of ze het überhaupt wel geprobeerd hebben bij beschikbare trainers of dat ze meteen vanaf begin gezegd hebben: we pakken hoe dan ook iemand van binnen de club omdat die niet eerst hoeft te wennen en ingepast te worden. Voor beiden valt wat te zeggen maar Janssen lijkt me toch wat te licht voor de job.
Ze hadden ook kunnen zeggen: hij neemt het tot de winterstop over en dan evalueren we verder.
Ze hadden ook kunnen zeggen: hij neemt het tot de winterstop over en dan evalueren we verder.
-
- Internationale topspeler
De assistent-trainer doorschuiven en tot het eind van het seizoen de tijd nemen om naar een nieuwe, geschikte trainer te zoeken lijkt mij gewoon een eenvoudige oplossing waar ze allang een keer over kunnen hebben nagedacht voordat er überhaupt iets speelde. Is m.i. ook veel logischer dan nu een geschikte trainer proberen te zoeken uit de kandidaten die nu beschikbaar zijn.
- Ailon
- Vedette
Ja, maar we hebben het wel over Pascal Jansen...loginnaam wrote: ↑05 Dec 2020, 20:22 De assistent-trainer doorschuiven en tot het eind van het seizoen de tijd nemen om naar een nieuwe, geschikte trainer te zoeken lijkt mij gewoon een eenvoudige oplossing waar ze allang een keer over kunnen hebben nagedacht voordat er überhaupt iets speelde. Is m.i. ook veel logischer dan nu een geschikte trainer proberen te zoeken uit de kandidaten die nu beschikbaar zijn.
Weet zeker dat jij hem ook nog van PSV kent..
Nmi is het afbreukrisico te groot met hem.
-
- Legende
Ik vind het een beetje overtrokken reachtie. Slot onderhandeld met Feyenoord; so what? Dit gebeurt altijd nadat een trainer aangeeft niet zijn contract te gaan verlengen. Net zoals spelers dat doen. Is er ooit een speler ontslagen om deze reden? Ik vind het ook een beetje karaktermoord op Slot; alsof hij er nu met de pet naar zou gooien bij AZ; daar geloof ik geen reet van. Enge wat je had moeten doen, is hem niet laten meepraten/beslissen in de toekomst plannen en scouting.
Afin, AZ schakelt zichzelf bij deze uit, terwijl ik daar stiekem nog best bang voor was, aangezien hun spel nog steeds prima was, ondanks een groot aantal zeperds. Maar die kun je nu met een potlood wegstrepen. En ik denk Feyenoord ook wel binnenkort, want daar is het chagrijn overheersend: bij Dikkie Dick, bij Berghuis (die in de winter weg gaat lijkt mij) en de rest van de selectie is totaal niet interessant en/of zwaar uit vorm.
Kortom, happy days are here again!
Afin, AZ schakelt zichzelf bij deze uit, terwijl ik daar stiekem nog best bang voor was, aangezien hun spel nog steeds prima was, ondanks een groot aantal zeperds. Maar die kun je nu met een potlood wegstrepen. En ik denk Feyenoord ook wel binnenkort, want daar is het chagrijn overheersend: bij Dikkie Dick, bij Berghuis (die in de winter weg gaat lijkt mij) en de rest van de selectie is totaal niet interessant en/of zwaar uit vorm.
Kortom, happy days are here again!