Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind Thomas wel bruikbaar. Taakbewust, veel loopvermogen, past in het spel. Snap wel dat je die verlengt, opvolger halen is duurder en écht goede voetballers komen niet voor de bank. Een soort Theo Lucius. Maar in de breedte maak ik me wel wat zorgen voorin. Vertessen is eigenlijk de enige back-up, zeker nu Mo buitenspel is gezet. Ik hoop dus dat er nog een buitenspeler en een spits wordt gehaald. Opvolger voor Rosario hoeft niet van mij, heb ik liever nog een top rechtsback.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Opvolger van Rosario hoef ik nu ook niet perse. Denk dat PSV wbt de winger het even afwacht, anders is Bruma dat gewoon als we hem niet kunnen slijten. Hoe zuur dat ook is. Van Thomas en Mauro zou ik er iig een slijten. En dan het liefst Mauro, die vooral fysiek veel tekort komt.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 31 Jul 2021, 12:44 Ik vind Thomas wel bruikbaar. Taakbewust, veel loopvermogen, past in het spel. Snap wel dat je die verlengt, opvolger halen is duurder en écht goede voetballers komen niet voor de bank. Een soort Theo Lucius. Maar in de breedte maak ik me wel wat zorgen voorin. Vertessen is eigenlijk de enige back-up, zeker nu Mo buitenspel is gezet. Ik hoop dus dat er nog een buitenspeler en een spits wordt gehaald. Opvolger voor Rosario hoeft niet van mij, heb ik liever nog een top rechtsback.
Is die Denzel Dumfries niks voor ons? Speelde een sterk EK en het lijkt erop dat Everton en
Inter toch niet happen.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs85 wrote: 31 Jul 2021, 12:49
Eindhovenvoetbal wrote: 31 Jul 2021, 12:44 Ik vind Thomas wel bruikbaar. Taakbewust, veel loopvermogen, past in het spel. Snap wel dat je die verlengt, opvolger halen is duurder en écht goede voetballers komen niet voor de bank. Een soort Theo Lucius. Maar in de breedte maak ik me wel wat zorgen voorin. Vertessen is eigenlijk de enige back-up, zeker nu Mo buitenspel is gezet. Ik hoop dus dat er nog een buitenspeler en een spits wordt gehaald. Opvolger voor Rosario hoeft niet van mij, heb ik liever nog een top rechtsback.
Is die Denzel Dumfries niks voor ons? Speelde een sterk EK en het lijkt erop dat Everton en
Inter toch niet happen.
Als Dumfries blijft is een rechtsback uiteraard niet nodig.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er zijn maar weinig talenten beter dan Thomas en Mauro. Laten we ook niet doen dat hun kwaliteit maximaal anoniem meehobbelen bij een club als Heerenveen is. Mauro is trouwens ook pas 22 en niet iemand van achter in de 20. Ik vind het prima om een paar spelers te hebben die zonder goed genoeg zijn voor de basis wel voor de breedte te hebben, multi inzetbaar en als reservespeler wel teamspelers blijven. De grotere talenten gaan die spelers toch wel zo voorbij. Vertessen is Mauro en Thomas nu al voorbij terwijl die er net een half jaar bij zit. Je moet alleen niet teveel van dit soort spelers hebben, maar een paar vind ik echt prima.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zeker. Ook omdat ze de professionele attitude mee in de groep houden door altijd alles te geven op trainingen. Dat is ook erg belangrijk in de groepsdynamiek. Daarbij zijn het ook spelers, die hun rol op het tweede plan accepteren en niet al basisplaatsen gaan claimen na twee aardige invalbeurten.
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RemPSV wrote: 31 Jul 2021, 12:41
Struviet wrote: 31 Jul 2021, 12:33

Lastige is natuurlijk dat je geen 18 basisspelers kan hebben als een clubs als PSV. Je moet een paar spelers hebben die ook zonder morren op de bank gaan zitten, en PSV misschien inderdaad niet verder brengen, maar ook geen hele gekke dingen doen als ze wel spelen.
Maar je mag wel verwachten van spelers die bij de eerste 18 horen dat ze in ieder geval meekunnen, in het geval van Mauro en ook Thomas ga je er gewoon teveel op achteruit als ze invallen.
Beide spelers hebben de goede mentaliteit maar missen het echte talent.
Ik persoonlijk zou die plekken liever zien opgevuld worden met talentvolle jeugdspelers.
Ik denk ook niet dat de jeugdspelersvan nu het gat kunnen opvangen achter de basisspelers van nu of eerste 14/15 beoogde basisspelers.

Het gevaar dat ze onderuit gaan en mislukken is dan ook natuurlijk veel groter. De academy moet hierin nog groeien wat betreft het gemiddelde niveau van een jeugdspeler die het traject doorloopt. Het is in deze nog geen talentenfabriek als bij Ajax waar er ieder jaar voor de verdediging/middenveld spelers doorbreken en aanhaken. Dit gaat hopelijk wel gebeuren in de aankomende jaren.

Op het gebied van aanvallende talenten lijkt PSV wel aangehaakt te zijn zoniet voorbij gestreefd. Als je ziet wie er nu bij beide clubs spelen en er de afgelopen jaren zijn doorgebroken.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het doet mij denken aan het Engelse spreekwoord: "softly, softly catches the monkey", geef het tijd. Niet overhaasten
User avatar
Park
Nationale topspeler
Posts: 2,112
Joined: 25 Aug 2017, 19:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 31 Jul 2021, 12:44 Ik vind Thomas wel bruikbaar. Taakbewust, veel loopvermogen, past in het spel. Snap wel dat je die verlengt, opvolger halen is duurder en écht goede voetballers komen niet voor de bank. Een soort Theo Lucius. Maar in de breedte maak ik me wel wat zorgen voorin. Vertessen is eigenlijk de enige back-up, zeker nu Mo buitenspel is gezet. Ik hoop dus dat er nog een buitenspeler en een spits wordt gehaald.
We hebben ook nog Doan onder contract staan. Als Schmidt vertrouwen in hem heeft dan zal geen nieuwe buitenspeler nodig zijn.
Doan doet het goed tijdens Olympische Spelen, nu door naar halve finale.
Als spits ga ik wel uit van komst Berisha. Goede aanvulling op de aanvallers die we nu hebben.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Godver [mention]Wilysimba[/mention], je steekt iedereen aan. Ben kentekens gaan spotten bij het stadion. Geen Duitse kentekens te vinden. Wel een paar Belgische, dus toch van Aken!
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die heb je in principe toch ook met Teze, Vertessen, Obispo, Fofana en Oppegård? Tenminste, dat zijn al vijf talentvolle jeugdspelers de tegen Galatasaray op de bank zaten. Daar komt straks ook Ledezma nog bij. Niet alle jeugd is even talentvol en dan is het prima om aan te vullen met spelers als Thomas, Doan of Mauro. Met straks ook nog Ginkel/Pröpper, Zahavi/Berisha en een eventuele nieuwe middenvelder en/of flankspeler op de bank is het zowel qua breedte als talent prima, wmb.

Edit, ik loop een pagina achter…
Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Berisha plaatst zojuist een foto van zijn zoontje bij de kapper op Instagram. Heb niet het idee dat dit een bij een kapper in Nederland is.
johan derksen
Meervoudig international
Posts: 1,080
Joined: 29 Aug 2017, 10:25
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johnnie Walker wrote: 31 Jul 2021, 14:00 Wel een paar Belgische, dus toch van Aken!
Niet te hopen, kleurloze draver.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wilysimba wrote: 31 Jul 2021, 14:04 Berisha plaatst zojuist een foto van zijn zoontje bij de kapper op Instagram. Heb niet het idee dat dit een bij een kapper in Nederland is.
Die worden natuurlijk even netjes geknipt voor de presentatie komende maandag.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nou, Rekik lijkt meer te weten.

En eindelijk zakt de prijs in Spaanse media. Altijd 10 tot 12 miljoen, nu 6 miljoen. En nog steeds denk ik dat PSV dat niet voor hem gaat betalen.
"We lachen veel, hebben een goede relatie. Het is begrijpelijk dat PSV hem wil terughalen en dat hij wil terugkeren. Hij kende heel goede jaren in Eindhoven. Maar als hij vertrekt, zal ik hem missen." Het Spaanse Estadio Deportivo meldt dat Sevilla nog zo'n zes miljoen euro verlangt voor de Oranje-international, die momenteel herstelt van een knieblessure.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/99 ... keren.html
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 30 Jul 2021, 19:57
Josef Dettelbacher wrote: 30 Jul 2021, 19:56 Weet je trouwens zeker dat het PSV betreft @Armada ?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/97 ... souza.html
100% de concurrentie van Amsterdam werd benoemd. Iets met koker Gomes.
Hoe past Joel Drommel dan in het plaatje? Als deze gast zou komen dan zijn er ineens drie keepers.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mr.top wrote: 31 Jul 2021, 16:29
Armada wrote: 30 Jul 2021, 19:57

100% de concurrentie van Amsterdam werd benoemd. Iets met koker Gomes.
Hoe past Joel Drommel dan in het plaatje? Als deze gast zou komen dan zijn er ineens drie keepers.
Zoals te lezen is. Het zou dan om een alternatieve constructie gaan. En nee, ik weet niet wat dat betekent.
User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mr.top wrote: 31 Jul 2021, 16:29
Armada wrote: 30 Jul 2021, 19:57

100% de concurrentie van Amsterdam werd benoemd. Iets met koker Gomes.
Hoe past Joel Drommel dan in het plaatje? Als deze gast zou komen dan zijn er ineens drie keepers.
Volgens mij heel logisch, mvogo is gewogen en te licht bevonden. De leen van Mvogo loopt volgend jaar af.

Dan moeten ze een concurrent halen voor Drommel, dan is de ogenschijnlijke koop met verhuuroptie voor 1 jaar heel goed te rijmen imo
Sanga are u dead ???? NO MAN!
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kaio Jorge werd hier wel eens genoemd. Gaat voor 3mil maar Juve volgens Fabrizio
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 01 Aug 2021, 08:41 Kaio Jorge werd hier wel eens genoemd. Gaat voor 3mil maar Juve volgens Fabrizio
Ja ik zag het voorbij komen. Een koopje lijkt mij, daar zullen ze geen buil aan vallen bij Juventus.
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5,962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mr.top wrote: 31 Jul 2021, 16:29
Armada wrote: 30 Jul 2021, 19:57

100% de concurrentie van Amsterdam werd benoemd. Iets met koker Gomes.
Hoe past Joel Drommel dan in het plaatje? Als deze gast zou komen dan zijn er ineens drie keepers.
Zowel voor Ajax als PSV geldt dat het al vol zit qua keepers, bij Ajax zou de meest logische constructie zijn om b.v. optie te nemen, of aankopen en meteen terug te verhuren. Of desnoods Stekelenburg danwel Pasveer alsnog te verhuren.
Bij PSV denk ik meer dat ze dan Mvogo terug sturen en eventueel dan een boeteclausule riskeren.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 01 Aug 2021, 11:15 Had gemist dat hij naar Barca was!
[mention]Sensation[/mention] is nog steeds aan het huilen
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel_91 wrote: 01 Aug 2021, 11:30
Ardbeg wrote: 01 Aug 2021, 11:15 Had gemist dat hij naar Barca was!
@Sensation is nog steeds aan het huilen
Yep vooral de constructie, huur met aan einde van het seizoen optie tot koop van 10mil. 10mil is echt een koopje voor die speler, is binnen 3 jaar vaste basisspeler van Barca, natuurlijke opvolger van Messi.
Locked