Mergim Berisha (Fenerbahçe)

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is vrijdag, mooi moment om Mergim aan te kondigen! Na het interesse berichtje niks meer gehoord over Berisha in de media, maar dat is vaak bij PSV. Het volgende bericht is dat zo iemand dan binnen is.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Approved by Gijpie :mrgreen:
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Opvallend stil rondom Berisha. Geen idee of dat dan juist een goed teken is of niet.

Sorry voor diegene die het topic bovenaan zien staan en denken dat er witte rook is.. 😉
Gutanoth
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

:(
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In de regel legt PSV geen spelers vast vlak voor wedstrijden (of in elk geval worden ze dan niet gepresenteerd).
Daarnaast is Berisha pas na volgende week inzetbaar vanwege zijn blessure.
Het zou dus goed mogelijk zijn dat hij pas na de wedstrijd van vandaag of zelfs pas na de wedstrijd van volgende week gepresenteerd wordt.
Dit omdat andere zaken dan de wedstrijd afleiden en er geen haast is met de transfer door de blessure.
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar ja die weet dan ook nooit niks.
User avatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
Posts: 603
Joined: 20 May 2021, 17:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Timmertje is ook echt een waardeloze watcher, ik neem het niet serieus. Beter Rik vragen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nou, ik zie het wel gebeuren dat straks alsnog De Jong komt....
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb nu drie wedstrijden van PSV gezien en hoe PSV nu speelt zie ik geen plek voor De Jong. Die mist de dynamiek, snelheid en voetballend vermogen. Zou een idiote aankoop zijn puur op semtiment. Maar Berisha was toch bijna rond?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het spelletje omtrent De Jong LIJKT veel concreter, gangbare zaak bij PSV
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik hoop echt dat hij komt. Er moet snel iemand bij die zowel in de spits als de drie posities achter de spits uit de voeten kan. Hij is daar de ideale speler voor! Hopelijk wordt er snel wat bekend. Met alleen Vertessen achter de hand is het te karig.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 04 Aug 2021, 08:06 Nou, ik zie het wel gebeuren dat straks alsnog De Jong komt....
Laten we alsjeblieft ophouden met doen alsof dat zo'n ramp zou zijn. Je ziet aan Ramalho en van Ginkel wat een beetje ervaring, kwaliteit en ''normaal doen'' doet met dit elftal. Bovendien moet Luuk zich ook maar in het elftal knokken en Zahavi naar de bank verwijzen.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met Romero en Fofana als jonge talentvolle spelers bij de selectie zou de keuze voor Luuk de Jong ook geen vreemde zijn. Ervaring en brengt iets anders dan voorgenoemde spelers, ook dan Zahavi. Is meer aanspeelpunt, is kopsterk.

Wellicht halen we ze wel beide en wordt Berisha gezien als alternatief voor Gotze.
#FreeGeneratie4
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 04 Aug 2021, 13:26
Ardbeg wrote: 04 Aug 2021, 08:06 Nou, ik zie het wel gebeuren dat straks alsnog De Jong komt....
Laten we alsjeblieft ophouden met doen alsof dat zo'n ramp zou zijn. Je ziet aan Ramalho en van Ginkel wat een beetje ervaring, kwaliteit en ''normaal doen'' doet met dit elftal. Bovendien moet Luuk zich ook maar in het elftal knokken en Zahavi naar de bank verwijzen.
Waar haal je hier uit dat ik dit een ramp vindt? Ik schrijf letterlijk dat ik het wel zie gebeuren dat het alsnog De Jong wordt :p Ik prefereer een ander type spits maar ik vind het verre van een ramp.
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mja, snap Ardberg wel. Zowel sportief als financieel denk ik dat Berisha momenteel een betere aankoop zal zijn, omdat hij veelzijdiger is en in waarde kan stijgen.
Al heb ik liever de Jong er nog bij in plaats van helemaal niemand. Dat er nog een versterking bij moet komen lijkt me duidelijk qua breedte voorin.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 04 Aug 2021, 13:32Waar haal je hier uit dat ik dit een ramp vindt?
Ik meende het op te maken uit de ondertoon, alsof Berisha een klasse beter is dan Luuk de Jong en dat het dan jammer zou zijn als Luuk komt. Die mening zie ik hier sowieso vaak langskomen, maar ik snap daar echt de ballen van. Nieuw is spannend, ja, maar niet altijd beter :mrgreen:
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou het een lichte ramp vinden als de Jong daadwerkelijk zou komen. Vind ik dan weer slecht beleid. Een hele dure speler (grootverdiener) komt dan sowieso op de bank te zitten (Luuk of Eran), want ik mag toch hopen dat deze 2 niet samen in de basis starten.
Daarnaast is er nu ontzettend veel ervaring ingekocht met Propper, Ginkel en Ramalho en dan heb je ook nog Gotze, Zahavi, Max.

Genoeg ervaring lijkt me. Ik vind dus dat Luuk gewoon op dit moment absoluut niet gekocht moet worden.
Er moet weer plek gemaakt worden voor jonge (top)talenten die volgend seizoen in kunnen stromen. Dus dan is een Berisha gewoon precies wat er nodig is als ik alle verhalen mag geloven. Hij kan mooi in de luwte van Gotze klaargestoomd worden voor het echte werk volgend seizoen.

Daarnaast zijn 1 of 2 buitenspeler ook geen overbodige luxe. Naast Vertessen heb je niet veel mee. Zeker niet als je het nu moet hebben van een Mauro of Tammus die gewoon net tekort komen.

Maargoed. Ik hoef het bij PSV gelukkig allemaal niet te beslissen ;). Ga ervan uit dat PSV precies weet wat ze aan het doen zijn.
Gutanoth
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Al zou het wel mooi zijn als luuk samen met PSV komend seizoen de CL zou winnen
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gutanoth wrote: 04 Aug 2021, 14:03 Al zou het wel mooi zijn als luuk samen met PSV komend seizoen de CL zou winnen
Dan boeit het mij al helemaal niks of Luuk er wel/niet bij is ;). Liever niet, want dan weet je dat die jongere talent (Berisha ofzo) ook hartstikke goed is :fun:
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 04 Aug 2021, 13:56
Ardbeg wrote: 04 Aug 2021, 13:32Waar haal je hier uit dat ik dit een ramp vindt?
Ik meende het op te maken uit de ondertoon, alsof Berisha een klasse beter is dan Luuk de Jong en dat het dan jammer zou zijn als Luuk komt. Die mening zie ik hier sowieso vaak langskomen, maar ik snap daar echt de ballen van. Nieuw is spannend, ja, maar niet altijd beter :mrgreen:
De Jong is een bewezen doelpuntenmaker en kapstokspits. Zeker als je gister die lange ballen van Drommel zag, die zijn behoorlijk accuraat, maar Zahavi gaat die luchtduels natuurlijk niet winnen. Stel dat De Jong daar staat, met Gakpo en Madueke die erachter kunnen kruipen voor het doorkoppen en Götze en Van Ginkel die kunnen aansluiten bij het terugkoppen. Daar ga je een hele hoop aanvallen mee op kunnen zetten. Vraag is natuurlijk; gaat De Jong dat vollebak druk zetten kunnen doen? Hij deed het soms in zijn eentje bij ons, maar dat is een paar jaar geleden.

Berisha is de speler die dat drukzetten uitstekend beheerst en dynamischer is qua tussen de linies voetballen en ruimte maken voor een ander, waarbij hij ook de nodige assists achter zijn naam heeft.

Het zijn twee hele verschillende types, wat dat betreft eigenlijk vreemd als ze allebei in beeld zouden zijn want Schmidt is iemand die ongetwijfeld heel duidelijk voor ogen heeft hoe hij wil voetballen maar de keuze Berisha of Luuk zou toch een verschil in spelopvatting kunnen opleveren.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 04 Aug 2021, 13:56
Ardbeg wrote: 04 Aug 2021, 13:32Waar haal je hier uit dat ik dit een ramp vindt?
Ik meende het op te maken uit de ondertoon, alsof Berisha een klasse beter is dan Luuk de Jong en dat het dan jammer zou zijn als Luuk komt. Die mening zie ik hier sowieso vaak langskomen, maar ik snap daar echt de ballen van. Nieuw is spannend, ja, maar niet altijd beter :mrgreen:
Nee nee! Ik hoop echt op een voetballende spits (Berisha, Hlozek) en daar achter een pinchhitter. Idealiter voor mij dus bijvoorbeeld Berisha EN Luuk (als je laatstgenoemde voor een klein prijsje kan halen).
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 04 Aug 2021, 13:56
Ardbeg wrote: 04 Aug 2021, 13:32Waar haal je hier uit dat ik dit een ramp vindt?
Ik meende het op te maken uit de ondertoon, alsof Berisha een klasse beter is dan Luuk de Jong en dat het dan jammer zou zijn als Luuk komt. Die mening zie ik hier sowieso vaak langskomen, maar ik snap daar echt de ballen van. Nieuw is spannend, ja, maar niet altijd beter :mrgreen:
Image
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zahavi is en blijft gewoon 1e spits zou ik zeggen na 15 maanden Schmidt.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Luuk de Jong brengt toch iets totaal anders dan Zahavi, Romero en Fofana? Daarmee is hij meer aanvulling op de huidige selectie dan Berisha.
#FreeGeneratie4
Post Reply