Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 04 Dec 2020, 20:43 Het is echt bord of schoot scouting uiteraard, maar als je kijkt naar onze selectie dan missen we gewoon een backup linksback en rechtsback. Al is het maar iemand die weet wanneer op te komen en hier en daar een assist kan geven. Zeker in de Eredivisie zou je alleen al weg komen met iemand die bekend is met de positie. Omdat er in Jong PSV blijkbaar niemand zit kun je eens rondkijken of je niet ergens een goedkope jongen kunt oppikken die functioneel in dit team mee kan.

Nu weet ik dat we met Glenn Bijl ipv Dumfries niet kampioen worden, maar ik heb wel liever Bijl op rechtsback thuis tegen Sparta dan Hendrix Mauro of Thomas. Bijl ligt nog 1.5 jaar vast en kwam gratis naar Emmen, dus voor een kleine vergoeding zou je ervoor kunnen kiezen, als tussenoplossing, om hem toe te voegen in januari.

Ik zeg er expressief bij dat het een tussenoplossing is want wat ik echt zou willen is een talentvolle jongen die gewoon 30 wedstrijden bij Jong PSV kan spelen en daarnaast door kan groeien bij het eerste. Maar die is nu niet aanwezig dus daarom een tussenoplossing.
Kijk even de samenvatting van vandaag tegen Sparta terug, dan zie je hopelijk dat je echt nooit aan die Glenn Bijl moet gaan beginnen. Leuk voor Fc Emmen, misschien nog prima voor Utrecht ofzo maar komt echt heel veel kwaliteit tekort.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Soms kan je best een speler voor erbij nemen, maar PSV moet juist de stap omhoog zetten om nationaal en internationaal weer goed te gaan presteren en prijzen te pakken. Hendrix is ok, je kan Rigo als jeugdspeler de kans geven of je kan jezelf direct versterken en Sangaré halen. De lat moet weer omhoog bij PSV en daar horen nu ook een ander soort kaliber spelers bij. Zelfs als back-up. Je kan nog aan een talent beginnen met potentie en dat kan uiteindelijk tegenvallen, maar voorlopig niet meer spelers, zelfs niet als back-up, waarbij hun plafond aardig is als ze in goede doen zijn.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Heissenberrug wrote: 04 Dec 2020, 22:18
Ardbeg wrote: 04 Dec 2020, 09:20 Misschien vloeken in de kerk maar die Darwin Machis van gisteren was echt geen slechte speler. Als je dat gezuig er uit krijgt..
De AliExpress versie van Memphis
Daar doe je hem tekort mee.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zo slecht is AliExpres nou ook weer niet hoor, hebben er best geinige dingen, zoals Ajax shirts om je reet mee af te vegen.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Die Drommel is wel een uitstekende keeper inderdaad.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die ene pass was een kunstwerk. Daarvoor kijk je toch voetbal? Als Pirlo, De Bruyne of Hendrix zoiets doen, dan staan we op de banken.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Nou Hendrix heeft dat zoveel gedaan, dat is geen graadmeter.

Drommel is ook gewoon qua ballen pakken een uitstekende keeper. Ik zou wensen dat daar de nadruk op ligt. Dat hij voor Ajax een interessante keeper is mag duidelijk zijn. Kunnen ze mooi 5 a 8 miljoen voor betalen.
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 05 Dec 2020, 22:14
Drommel is ook gewoon qua ballen pakken een uitstekende keeper. Ik zou wensen dat daar de nadruk op ligt. Dat hij voor Ajax een interessante keeper is mag duidelijk zijn. Kunnen ze mooi 5 a 8 miljoen voor betalen.
Van mij mag PSV hem kopen voor 5mln. hoor, no-brainer.
Maar waar zouden we hem moeten laten?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Van mij mag hij de concurrentie aangaan met Mvogo. Unnerstall zal niet lang meer blijven, Delanghe en Müller zijn er nog niet klaar voor.
Concurrentie moet ook op deze positie blijven.

De tweede keeper moet ook van hoog niveau zijn is het Mvogo of Drommel, beide goed met de voeten ook. Mocht Mvogo na volgend jaar dan vertrekken dan kunnen Delanghe en Müller met Drommel de dienst uitmaken.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 05 Dec 2020, 22:08 Die ene pass was een kunstwerk. Daarvoor kijk je toch voetbal? Als Pirlo, De Bruyne of Hendrix zoiets doen, dan staan we op de banken.
Sodemieters nou. Zette even met een wreeftrap Danilo 1 op 1 voor de keeper tussen 2 spelers door. Zelden zoiets gezien. Die drol had zich trouwens moeten laten vallen, dat was rood en een pingel geweest.
tijn0

Was een wereldtrap! Maar bij Neuer was er geen kans uit gekomen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Balinho wrote: 05 Dec 2020, 22:16
11 Sir Tinus wrote: 05 Dec 2020, 22:14
Drommel is ook gewoon qua ballen pakken een uitstekende keeper. Ik zou wensen dat daar de nadruk op ligt. Dat hij voor Ajax een interessante keeper is mag duidelijk zijn. Kunnen ze mooi 5 a 8 miljoen voor betalen.
Van mij mag PSV hem kopen voor 5mln. hoor, no-brainer.
Maar waar zouden we hem moeten laten?
Uhhhh wat?
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Contract met Lars verlengen en ruilen met Drommel. Zou een uitstekende deal zijn.
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 05 Dec 2020, 23:54
Balinho wrote: 05 Dec 2020, 22:16

Van mij mag PSV hem kopen voor 5mln. hoor, no-brainer.
Maar waar zouden we hem moeten laten?
Uhhhh wat?
Jii zou hem bij wijze van spreken blind inwisselen voor Mvogo (laat ik Lars ff buiten beschouwing omdat ik niet denk dat Drommel inmiddels nog voor de bank zou komen)?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Natuurlijk zie ik het zitten in Drommel voor de langere termijn dan Mvogo hier nog is. Maar die is denk ik niet haalbaar en ik denk dat de prioriteiten elders liggen.

Unnerstall en Sadilek voor Drommel 🙋‍♂️
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik verwacht wel een vertrek van Unnerstall aan het einde van het seizoen. Drommel vond ik vroeger zoals zo veel Nederlandse keepers in de Eredivisie erg slecht, maar hij heeft wel een goede groei doorgemaakt. Goed genoeg voor PSV durf ik nog niet te zeggen, maar wel een interessante keeper om in de gaten te blijven houden. Ik vind hem meer hebben dan keepers als Bizot en Padt. Echter zal ik nog wel meer van hem moeten zien om eventueel wel of juist niet overtuigt te zijn.
Rudie-10
Meervoudig international
Posts: 1,359
Joined: 04 Jul 2019, 13:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Aanvoerder van Groningen, Matusiwa. Ik denk dat die wel in de gaten wordt gehouden.
Maduekefan
Talent
Posts: 86
Joined: 26 Nov 2020, 22:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Is Promes niet wat voor ons? Zit op de bank bij Ajax
Rudie-10
Meervoudig international
Posts: 1,359
Joined: 04 Jul 2019, 13:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Maduekefan wrote: 06 Dec 2020, 15:46 Is Promes niet wat voor ons? Zit op de bank bij Ajax
Grapje lijkt me?
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maduekefan wrote: 06 Dec 2020, 15:46 Is Promes niet wat voor ons? Zit op de bank bij Ajax
Wat?

[mention]Maduekefan[/mention] even puur uit interesse, in welke leeftijdscategorie zit je?
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Maduekefan wrote: 06 Dec 2020, 15:46 Is Promes niet wat voor ons? Zit op de bank bij Ajax
Wie is ons?
#simplythebest
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Is Promes niet wat? Zit op de bank bij ons

Zo moest ie eigenlijk ;)
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Rudie-10 wrote: 06 Dec 2020, 15:44 Aanvoerder van Groningen, Matusiwa. Ik denk dat die wel in de gaten wordt gehouden.
Pas als je erop gaat letten zie je de klasse. Enige vraagteken dat ik heb is of hij ook kan versnellen of temporiseren. Ik zie hem eigenlijk steevast in hetzelfde tempo spelen en rennen. Ik vraag me af of hij zich daarmee staande zou kunnen houden als het niveau omhoog gaat, bijvoorbeeld in Europese wedstrijden.

Die interceptie net was gewoon fenomenaal. Hard, maar zuiver. Zo speelt hij eigenlijk altijd.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Matusiwa werd afgelopen transfer periode al voorzichtig met PSV in verband gebracht. Er waren toen ook veel Franse clubs geïnteresseerd. Ik vind in elk geval dat hij zich heel sterk ontwikkeld. Zeer goede controleur. Wie weet als Rosario vertrekt.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 06 Dec 2020, 16:09 Matusiwa werd afgelopen transfer periode al voorzichtig met PSV in verband gebracht. Er waren toen ook veel Franse clubs geïnteresseerd. Ik vind in elk geval dat hij zich heel sterk ontwikkeld. Zeer goede controleur. Wie weet als Rosario vertrekt.
Werd gesproken over een bedrag van 3,5 tot 5 miljoen als ik me niet vergis. Matusiwa is er één die De Graafschap al opviel, toen hij daar speelde. Geen idee of hij ons echt direct zou versterken, blijf daar altijd een beetje sceptisch over met spelers die in de Eredivisie uitblinken bij een subtopper. Ben in ieder geval heel blij dat we Sangare hebben gehaald ipv het gokje te wagen.
Post Reply