Nee, zeer zeker niet maar er mag van mij nog wel iemand bij hoor
Jordan Teze
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Je weet toch helemaal niet of dat niet al in de pipeline zit? Waarom dan nu al die zorgen geuit? Denk je dat De Jong hier meeleest ofzo :fun:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Ardbeg
- Mister PSV
ziege maar ook zagge wrote: ↑04 Jun 2021, 13:16Je weet toch helemaal niet of dat niet al in de pipeline zit? Waarom dan nu al die zorgen geuit? Denk je dat De Jong hier meeleest ofzo :fun:
Die werkt niet want ik deed niet alsof wij ook maar enigszins invloed hebben :p
- Trixm
- Vedette
Ik wil hem nog niet afschrijven als RB, maar ik twijfel zeer of hij het gewenste niveau op die positie kan halen. In de jeugd vond ik hem als RB nog niet direct PSV 1 materiaal, zijn ontwikkeling als CV heeft mij eigenlijk heel erg verrast. Zodanig dat ik denk dat hij nog grote stappen kan maken. Persoonlijk denk ik dat zijn groei veel meer als CV te behalen is, maargoed, proof me wrong Jordan .
Saibari is underrated.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Ja eens, maar ik denk dat hij als RB wel kan functioneren in de juiste rol. Götze heeft bijvoorbeeld een overlappende speler nodig, maar Berghuis niet per se. Je kan daardoor meer tactisch variëren in je opbouw, bijv. geen middenvelder die inzakt tussen CV's, maar Teze die meer centraal komt te staan, een van de middenvelders (bijv. Pröpper) weer iets dieper kan gaan staan en Berghuis bijv. vanaf rechts een spelmaker rol vanaf de flank kan vertolken a la Ziyech. Bosz zette een aantal jaar geleden bij Ajax ook Veltman op RB boven Tete. Iedereen vond dat een gekke keus, maar vanuit het gegenpressen en kantelen en doorstappen was hij een van de meest betrouwbaarste spelers bij Ajax.Trixm wrote: ↑04 Jun 2021, 13:48Ik wil hem nog niet afschrijven als RB, maar ik twijfel zeer of hij het gewenste niveau op die positie kan halen. In de jeugd vond ik hem als RB nog niet direct PSV 1 materiaal, zijn ontwikkeling als CV heeft mij eigenlijk heel erg verrast. Zodanig dat ik denk dat hij nog grote stappen kan maken. Persoonlijk denk ik dat zijn groei veel meer als CV te behalen is, maargoed, proof me wrong Jordan :).
Teze is geen back a la Arias, Mazraoui of Angelino etc., maar hij kan vanaf die positie ook best zijn waarde hebben, zolang je bepaalde beperkingen dus enigszins kan compenseren met andere spelers. Maar we gaan het zien in de voorbereiding i guess.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Iedereen heeft blijkbaar het idee dat een rechtsback alleen een type Dumfries of type Arias kan zijn. Teze is een RB die de combinatie aangaat, nauwkeurig in zijn passing in the final third, goed de zone kan verdedigen en sterk in druk zetten. Allemaal dingen die Dumfries een stuk minder beheerst. Tuurlijk zien die rushes van captain Denz er veel indrukwekkender uit.
-
- Vedette
Ooijer deed het ook niet verkeerd in 2004-2005. Was ook meer behoudend. Denk dat het voor de balans (lees tegengoals) beter is. En snel vlieguren maken zal ook helpen.Heruone wrote: ↑04 Jun 2021, 14:04Ja eens, maar ik denk dat hij als RB wel kan functioneren in de juiste rol. Götze heeft bijvoorbeeld een overlappende speler nodig, maar Berghuis niet per se. Je kan daardoor meer tactisch variëren in je opbouw, bijv. geen middenvelder die inzakt tussen CV's, maar Teze die meer centraal komt te staan, een van de middenvelders (bijv. Pröpper) weer iets dieper kan gaan staan en Berghuis bijv. vanaf rechts een spelmaker rol vanaf de flank kan vertolken a la Ziyech. Bosz zette een aantal jaar geleden bij Ajax ook Veltman op RB boven Tete. Iedereen vond dat een gekke keus, maar vanuit het gegenpressen en kantelen en doorstappen was hij een van de meest betrouwbaarste spelers bij Ajax.Trixm wrote: ↑04 Jun 2021, 13:48
Ik wil hem nog niet afschrijven als RB, maar ik twijfel zeer of hij het gewenste niveau op die positie kan halen. In de jeugd vond ik hem als RB nog niet direct PSV 1 materiaal, zijn ontwikkeling als CV heeft mij eigenlijk heel erg verrast. Zodanig dat ik denk dat hij nog grote stappen kan maken. Persoonlijk denk ik dat zijn groei veel meer als CV te behalen is, maargoed, proof me wrong Jordan .
Teze is geen back a la Arias, Mazraoui of Angelino etc., maar hij kan vanaf die positie ook best zijn waarde hebben, zolang je bepaalde beperkingen dus enigszins kan compenseren met andere spelers. Maar we gaan het zien in de voorbereiding i guess.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Oneens. Ondanks dat ie het vorig seizoen prima deed centraal, was duidelijk dat we een centrale verdediger zouden halen en hij waarschijnlijk geslachtofferd zou worden. Op rechtsback is Teze echt een prima speler, maar met zo’n invalbeurtjes is dat gewoon lastig, want die wedstrijd was al grotendeels klaar en Noni’s continue energie was ook wat verminderd. Als Teze tegen Ajax start, is dat gewoon dikke prima en heb ik daar veel meer vertrouwen in tegen Tadic dan Mwene.
-
- Nationale topspeler
Blijft toch een dilemma met deze jongen. Past in de huidige formatie eigenlijk niet op rechtsback, vind hem defensief ook best kwetsbaar als hij op de backpositie speelt, vooral buitenom. Vreemd aangezien dat over zijn dominante been is. Centraal vind ik hem veel beter maar momenteel is Ramalho vele malen waardevoller voor het team op die positie.
-
- Vedette
Die jongen komt er wel. Hij is nog ontzettend jong en kwam vorig seizoen noodgedwongen heel snel. Als rechtsback zal hij aanvallend veel meer moeten brengen. Als centrale verdediger zal hij betrouwbaarder moeten worden. Komend seizoen zal hij genoeg wedstrijden krijgen.
- trouwepsvfan
- Vedette
In de wisselwerking vandaag was het bij Mwene beter, maar Teze kwam er ook in toen Madueke al een hele pot op had zitten dus dat kan het beeld wel wat vertekenen
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Regelmatige invaller
Aanvallend is het bij Teze gewoon enorm geforceerd. Het liefst wil hij de bal bij elk contact voor slingeren zodat hij er niet mee hoeft te dribbelen. Het is in balbezit gewoon geen back met aanvallende impulsen.
Enige manier hoe hij van waarde zou kunnen zijn is als opbouwende RCV in het driemans blok. Dan kun je Ramalho centraal laten staan en Sangaré tien meter naar voren kunnen doen.
De dynamiek van een overlap bij Madueke is echter enorm belangrijk. Zonder RB heel moeilijk.
Enige manier hoe hij van waarde zou kunnen zijn is als opbouwende RCV in het driemans blok. Dan kun je Ramalho centraal laten staan en Sangaré tien meter naar voren kunnen doen.
De dynamiek van een overlap bij Madueke is echter enorm belangrijk. Zonder RB heel moeilijk.
- Tomm
- Vedette
Het valt niet mee, zeker omdat hij nu als back gebruikt wordt. En zo zal hij er zelf ook vast instaan na een jaar basis centraal. De harde wetten van voetballen op hoog niveau. Mwene doet het gewoon goed en is van nature back dus die gaat die basisplek wel afdwingen gok ik. Benieuwd hoe Jordan hier mee omgaat.
-
- Vedette
Dat dacht ik eigenlijk ook. Op zich is deze situatie prima: Mwene voldoet (haalt tussen een 6 en een 7) en Teze heeft daardoor de tijd weer te wennen aan deze positie. Dit was zijn natuurlijke positie maar door een jaar CV te hebben gespeeld kan ik me voorstellen dat hij weer even moet wennen, zeker ook omdat hij in dit systeem (onder Schmidt) bijna nooit rechtsback heeft gespeeld en er hier toch wat anders wordt verwacht dan voorheen. Ik heb er eigenlijk alle vertrouwen in dat hij gedurende het seizoen zich hier in het elftal gaat spelen.
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Met alle respect maar hij viel in toen de strijd allang gestreden was.
Desondanks maakte hij nog verkeerde keuzes en bracht hij zichzelf in onhandige situaties.
Ik ben best wel fan van Teze maar ik ben bang dat hij het gaat afleggen tegenover Mwene.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.