Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Batsu
Vaste waarde in elftal
Posts: 639
Joined: 16 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

StratumZuid wrote: 04 Aug 2021, 16:19 Ik wil actie
Dan moet je naar de Rosse Buurt gaan
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Batsu wrote: 04 Aug 2021, 16:28
StratumZuid wrote: 04 Aug 2021, 16:19 Ik wil actie
Dan moet je naar de Rosse Buurt gaan
Om lekker te batsu
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rustig qua geruchten… Te rustig
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geruchtje. Rico de Chileen. [mention]Ykhim[/mention] heb jij een mening over deze speler. Ik lees in de app dat hij een kamer deelt met Berisha in het Holiday inn. Geen idee of echt betrouwbaar.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als John maar niet denkt dat het nu zo goed loopt, dat er niemand meer nodig is.

De bank is en blijft namelijk vrij matig. Je hebt nog een goede spits en buitenspeler nodig. Minimaal.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tijn wrote: 04 Aug 2021, 15:37 Nog 4 spelers graag:

Spits/10: Berisha
Vleugel: Groot talent voor back-up voor Gakpo en Madueke. Vertessen kan het samen met hem uitvechten dan wie eerste invaller is. Maar moet wel iemand zijn die rendement heeft en echt kan leveren.
Middenveld: talent voor achter Sangaré
Verdediging: talent voor RCV

Mogen nog genoeg spelers weg, dus budget zal er wel zijn. Vooral in de aanval flink investeren en achterin is de nood iets minder hoog omdat we nog wat kunnen schuiven.
Ben ik met je eens. Zelf zal ik kijken of Jayden Braaf beschikbaar is, lijkt mij goed in dat profiel passen, en misschien dat je hem kan overhalen met een Malen-traject. Ook Willem Geubells was vroeger een heel groot talent, en lijkt een beetje vast te zitten bij AS Monaco.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mooie test voor Sucic straks met Salzburg tegen Barca, kijken of hij klaar is voor de stap naar ons :mrgreen:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 04 Aug 2021, 18:24 Geruchtje. Rico de Chileen. @Ykhim heb jij een mening over deze speler. Ik lees in de app dat hij een kamer deelt met Berisha in het Holiday inn. Geen idee of echt betrouwbaar.

Met Ahmedhodzic toch
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 04 Aug 2021, 18:40
ShovingNE2 wrote: 04 Aug 2021, 18:24 Geruchtje. Rico de Chileen. @Ykhim heb jij een mening over deze speler. Ik lees in de app dat hij een kamer deelt met Berisha in het Holiday inn. Geen idee of echt betrouwbaar.

Met Ahmedhodzic toch
Schijnt dat Saviola er ook bij zit.
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 04 Aug 2021, 18:30 Mooie test voor Sucic straks met Salzburg tegen Barca, kijken of hij klaar is voor de stap naar ons :mrgreen:
Speelt naar mijn mening tot nu toe een hele goede pot, jammer dat de spits van Salzburg alleen alle kansen mist.
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En daar is ie met een geweldige goal 😍
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een beetje geluk dat wel maar een goed schot, daar bij RBS zitten trouwens nog wel meer echt goede spelers. Die hadden echt met meer dan 1-0 voor moeten staan. Hadden wij maar zo’n scouting.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 04 Aug 2021, 18:30
Tijn wrote: 04 Aug 2021, 15:37 Nog 4 spelers graag:

Spits/10: Berisha
Vleugel: Groot talent voor back-up voor Gakpo en Madueke. Vertessen kan het samen met hem uitvechten dan wie eerste invaller is. Maar moet wel iemand zijn die rendement heeft en echt kan leveren.
Middenveld: talent voor achter Sangaré
Verdediging: talent voor RCV

Mogen nog genoeg spelers weg, dus budget zal er wel zijn. Vooral in de aanval flink investeren en achterin is de nood iets minder hoog omdat we nog wat kunnen schuiven.
Ben ik met je eens. Zelf zal ik kijken of Jayden Braaf beschikbaar is, lijkt mij goed in dat profiel passen, en misschien dat je hem kan overhalen met een Malen-traject. Ook Willem Geubells was vroeger een heel groot talent, en lijkt een beetje vast te zitten bij AS Monaco.
Jayden Braaf heb ik eigenlijk geen idee meer van. Afgelopen seizoen in Italië niet echt opgevallen.

Willem Geubels is lang geblesseerd geweest en zeker een van de oogappels bij Monaco mits weer fit.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mwenusss wrote: 04 Aug 2021, 19:44 En daar is ie met een geweldige goal 😍
Met heeeeel veel geluk hahaha
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Berisha had lang met een PSV shirt aan moeten lopen. Hopen dat er snel iets rond is.
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 04 Aug 2021, 19:53
Mwenusss wrote: 04 Aug 2021, 19:44 En daar is ie met een geweldige goal 😍
Met heeeeel veel geluk hahaha
:fun: :fun:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar even eerlijk he. Buiten een berichtje dat PSV een oogje op hem heeft is er 0 indicatie dat Berisha naar PSV komt. Ik hoop van wel hoor maar ik verwacht Luuk.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 04 Aug 2021, 18:24 Geruchtje. Rico de Chileen. @Ykhim heb jij een mening over deze speler.
Hij wordt sinds een week of twee wel regelmatig aan PSV gelinkt in de Chileense media, maar ik vraag me af of het klopt. Het is een prima speler en gezien de vraagprijs van z'n club - een stuk onder de vijf miljoen - denk ik wel dat hij snel naar Europa gaat (ik denk dan eerder aan clubs als Gent of Bologna, die orde), maar PSV lijkt deze zomer echt in te zetten op een hoger niveau. Deze jongen zou best wel een gok zijn. Heeft op zich een prima basistechniek, werkt hard, weet waar de bal gaat komen in de '16' en kan ook in de lucht van betekenis zijn, maar overall schat ik hem eerder in op een niveau waar Vitesse en Feyenoord tevreden mee zouden zijn. Het rendement is nog niet bijzonder (al ligt dat ook voor een deel aan povere teamgenoten) en aan de bal is het nog regelmatig onrustig, al vond ik hem in de wedstrijden in de Copa Libertadores zeker niet slecht, met o.a. prima optredens tegen Palmeiras. Toegegeven: dit oordeel is gestoeld op een wedstrijd of 8 die ik gezien heb, maar hij viel wel positief op tussen z'n beperkte medespelers en tegenstanders. Heeft inmiddels ook al wat kansen gehad in het Chileense nationale elftal, waarbij hij ook al een keer mocht spelen.

Al met al wel een speler om in de gaten te houden, maar ik denk niet dat hij nu naar PSV gaat komen. Ik heb wel van meerdere mensen gehoord dat PSV serieus geïnteresseerd is in een andere Zuid-Amerikaan: Gabriel Veron. Geweldige speler, maar of dat financieel haalbaar is, vraag ik me af. Zodra dat concreet wordt, ben ik de eerste die zich hier meldt.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thx Ykhim.

Zou het voor Jong PSV kunnen zijn of is hij dat stadium voorbij?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat laatste lijkt me wel, ja.

Ik vraag me bij dit soort spelers af waarom Nederlandse subtoppers het nooit proberen. Het salaris zal een struikelblok zijn, maar zo'n AZ of Feyenoord moet dat best kunnen betalen. Transfersom is dan ook geen issue meer als je net Boadu of Berghuis hebt verkocht.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zag op Twitter een foto voorbij komen van Bruma op EHV airport. Schijnt onderweg te zijn naar Lissabon, volgens Rik Elfrink mogelijk naar z'n zaakwaarnemer. Hoe dan ook lijkt het me dat er dan enigszins beweging in de zaak zit als hij de moeite neemt om te reizen.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heissenberrug wrote: 04 Aug 2021, 22:18 Ik zag op Twitter een foto voorbij komen van Bruma op EHV airport. Schijnt onderweg te zijn naar Lissabon, volgens Rik Elfrink mogelijk naar z'n zaakwaarnemer. Hoe dan ook lijkt het me dat er dan enigszins beweging in de zaak zit als hij de moeite neemt om te reizen.
Die erewissel gisteren was dus helemaal niet voor Noni!
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs85 wrote: 04 Aug 2021, 22:21
Heissenberrug wrote: 04 Aug 2021, 22:18 Ik zag op Twitter een foto voorbij komen van Bruma op EHV airport. Schijnt onderweg te zijn naar Lissabon, volgens Rik Elfrink mogelijk naar z'n zaakwaarnemer. Hoe dan ook lijkt het me dat er dan enigszins beweging in de zaak zit als hij de moeite neemt om te reizen.
Die erewissel gisteren was dus helemaal niet voor Noni!
Natuurlijk was die wissel voor Noni. Gewoon 2vliegen in één klap ;)
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hebben die gasten nooit van Zoom gehoord?
Locked