Mergim Berisha (Fenerbahçe)

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We snappen toch wel dat Luuk niet voor de bank komt? Lekker zakken vullen in de woestijn.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 04 Aug 2021, 14:23 Zahavi is en blijft gewoon 1e spits zou ik zeggen na 15 maanden Schmidt.
Hoe kom je daar bij? Waarom denk je dat PSV bezig is met Berisha, De Jong?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat Zahavi heeeeel veel krediet heeft en Berisha komt met de wedstrijden die Götze en Zahavi missen nog wel tot genoeg minuten. Luuk lijkt mij niet uitgesloten als enkel plan B.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Inderdaad, als Berisha komt zal hij eerst netjes achteraan mogen aansluiten en wanneer Zahavi of Götze een keer niet kunnen spelen, dan mag hij.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Reken daar maar niet op. Berisha komt dan echt voor de basis hoor.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 04 Aug 2021, 14:02 Daarnaast zijn 1 of 2 buitenspeler ook geen overbodige luxe. Naast Vertessen heb je niet veel mee. Zeker niet als je het nu moet hebben van een Mauro of Tammus die gewoon net tekort komen.
Vergeet Doan niet, die krijgt sowieso nog kansen van Schmidt. Nadeel is wel dat hij nog steeds op de Olympische Spelen actief is natuurlijk.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 04 Aug 2021, 14:41 Inderdaad, als Berisha komt zal hij eerst netjes achteraan mogen aansluiten en wanneer Zahavi of Götze een keer niet kunnen spelen, dan mag hij.
Nog niet misschien, die komt dan als vervanger van Malen en je mag me er op quoten dat Zahavi het kind van de rekening wordt.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 04 Aug 2021, 14:46
Hatseflats wrote: 04 Aug 2021, 14:02 Daarnaast zijn 1 of 2 buitenspeler ook geen overbodige luxe. Naast Vertessen heb je niet veel mee. Zeker niet als je het nu moet hebben van een Mauro of Tammus die gewoon net tekort komen.
Vergeet Doan niet, die krijgt sowieso nog kansen van Schmidt. Nadeel is wel dat hij nog steeds op de Olympische Spelen actief is natuurlijk.
Volgens mij is Japan uitgeschakeld op de OS toch?
La vida és massa curta per no fer broma
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Doan komt ook nog in actie op het onderdeel spijkerpoepen dat morgen van start gaat.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Te stil rondom deze speler. Volgens insiders zou het al zo goed als rond zijn, maar heb het gevoel dat hij niet als eerste paar opties geldt… zie hem overigens het liefst komen van alle spelers die aan ons gelinkt zijn!
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is Red Bull verzekerd van CL? Misschien wacht hij dat eerst af en gaan ze zijn contract verlengen als de transferwindow gesloten is. Of wellicht wil hij eerst afwachten of we daadwerkelijk de play-offs gaan spelen, zodat hij zelf invloed kan hebben op wel/geen groepsfase CL.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 05 Aug 2021, 11:56 Is Red Bull verzekerd van CL? Misschien wacht hij dat eerst af en gaan ze zijn contract verlengen als de transferwindow gesloten is. Of wellicht wil hij eerst afwachten of we daadwerkelijk de play-offs gaan spelen, zodat hij zelf invloed kan hebben op wel/geen groepsfase CL.
Moeten play-offs spelen. Kan ook langer duren door z’n blessure?
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vertrouw die blijvende berichtgeving rond Luuk de Jong niet, ik zou echt teleurgesteld zijn als ze nou toch bij hem uitkomen ipv Berisha of Hlozek.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 05 Aug 2021, 11:52 Te stil rondom deze speler. Volgens insiders zou het al zo goed als rond zijn, maar heb het gevoel dat hij niet als eerste paar opties geldt… zie hem overigens het liefst komen van alle spelers die aan ons gelinkt zijn!
Ook op het forum is het stil rondom deze speler. Er waren er enkelen die een week terug nog vrij stellig waren dat PSV al met hem akkoord zou zijn.
Hopelijk kunnen deze forumleden ons binnenkort weer blij maken met een update.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 05 Aug 2021, 12:12
OnsPSV wrote: 05 Aug 2021, 11:52 Te stil rondom deze speler. Volgens insiders zou het al zo goed als rond zijn, maar heb het gevoel dat hij niet als eerste paar opties geldt… zie hem overigens het liefst komen van alle spelers die aan ons gelinkt zijn!
Ook op het forum is het stil rondom deze speler. Er waren er enkelen die een week terug nog vrij stellig waren dat PSV al met hem akkoord zou zijn.
Hopelijk kunnen deze forumleden ons binnenkort weer blij maken met een update.
Ik vermoed dat Luuk de Jong gewoon kandidaat nummer 1 is en als dit niet rond komt, ze doorschakelen naar Berisha. Wat ik frapant vind, gezien het natuurlijk heel andere types zijn en je dan minimaal zou verwachten dat de spelers hetzelfde soort profiel zouden hebben.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Daarom kan ik het mij dus juist niet voorstellen, maar wie ben ik?
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfThree wrote: 04 Aug 2021, 14:50
DonyellMalen wrote: 04 Aug 2021, 14:46
Vergeet Doan niet, die krijgt sowieso nog kansen van Schmidt. Nadeel is wel dat hij nog steeds op de Olympische Spelen actief is natuurlijk.
Volgens mij is Japan uitgeschakeld op de OS toch?
wel voor goud
niet voor brons
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik durf mezelf niet al te veel hoop aan te praten, maar...

...zou het kunnen dat Berisha even on-hold staat, omdat Sparta Praag zich misschien soepeler opstelt w.b. een transfer van Hlozek? :lover:


Of... wie weet wordt Berisha alleen gekocht als CL niet behaald wordt en schakelen ze bij plaatsing voor CL (€€€) door naar Hlozek. Beetje sneu voor onze Mergim, maar de wereld is hard.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 05 Aug 2021, 13:05 Ik durf mezelf niet al te veel hoop aan te praten, maar...

...zou het kunnen dat Berisha even on-hold staat, omdat Sparta Praag zich misschien soepeler opstelt w.b. een transfer van Hlozek? :lover:


Of... wie weet wordt Berisha alleen gekocht als CL niet behaald wordt en schakelen ze bij plaatsing voor CL (€€€) door naar Hlozek. Beetje sneu voor onze Mergim, maar de wereld is hard.
Je praat jezelf nogal wat hoop aan ja :D Ik zou er maar van uit gaan dat Luuk de beoogde PSV spits is.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ach er zijn net zoveel berichten over Luuk geweest als over Berisha, en Schmidt had een heel smerig lachje :mrgreen: Ik ga gewoon van Berisha uit met de huidige berichtgeving, duurt alleen wat langer maar dat is niet erg. Teamfocus is key op dit moment.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Duurt inderdaad iets langer.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat is het grootste struikelpunt in de onderhandelingen [mention]RIO[/mention] ?
Koning_Mason
Talent
Posts: 83
Joined: 03 Aug 2021, 10:57
Clubvoorkeur: Die uit Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 05 Aug 2021, 13:05 Ik durf mezelf niet al te veel hoop aan te praten, maar...

...zou het kunnen dat Berisha even on-hold staat, omdat Sparta Praag zich misschien soepeler opstelt w.b. een transfer van Hlozek? :lover:


Of... wie weet wordt Berisha alleen gekocht als CL niet behaald wordt en schakelen ze bij plaatsing voor CL (€€€) door naar Hlozek. Beetje sneu voor onze Mergim, maar de wereld is hard.
Dit vind ik wel fascinerend... Vanuit oogpunt PSV is er vast inderdaad een top 1-2-3, welke door diverse factoren steeds kan verschuiven.

Maar als Berisha inderdaad zoveel potentie heeft en een gunstige contractsituatie, dan zal hij zelf ook vast wel meerdere opties hebben. Ik kan me dan haast niet voorstellen dat een zaakwaarnemer dit niet zou uitspelen, en druk uit zal oefenen. Berisha zal zelf waarschijnlijk ook een top 1-2-3 aan clubs hebben.

Ben benieuwd hoe dit samenkomt. Als beide op nr. 1 staan lijkt mij dat er redenen zijn om een deal uit te stellen... Toch?
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RemPSV wrote: 05 Aug 2021, 12:02 Ik vertrouw die blijvende berichtgeving rond Luuk de Jong niet, ik zou echt teleurgesteld zijn als ze nou toch bij hem uitkomen ipv Berisha of Hlozek.
Nou zware teleurstelling als een van de meest waardevolle PSV’ers van de afgelopen tien jaar terugkomt.

Snap dat mensen wellicht graag een ander type zien maar Luuk is zonder twijfel een kwaliteitsinjectie.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 05 Aug 2021, 13:18 Ach er zijn net zoveel berichten over Luuk geweest als over Berisha, en Schmidt had een heel smerig lachje :mrgreen: Ik ga gewoon van Berisha uit met de huidige berichtgeving, duurt alleen wat langer maar dat is niet erg. Teamfocus is key op dit moment.
Nee man, er zijn veel meer berichten over Luuk de Jong en ook al over een langere tijd. Dat lachje zegt niet zo veel, hahaha
Post Reply