Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 04 Aug 2021, 20:08
ShovingNE2 wrote: 04 Aug 2021, 18:24 Geruchtje. Rico de Chileen. @Ykhim heb jij een mening over deze speler.
Hij wordt sinds een week of twee wel regelmatig aan PSV gelinkt in de Chileense media, maar ik vraag me af of het klopt. Het is een prima speler en gezien de vraagprijs van z'n club - een stuk onder de vijf miljoen - denk ik wel dat hij snel naar Europa gaat (ik denk dan eerder aan clubs als Gent of Bologna, die orde), maar PSV lijkt deze zomer echt in te zetten op een hoger niveau. Deze jongen zou best wel een gok zijn. Heeft op zich een prima basistechniek, werkt hard, weet waar de bal gaat komen in de '16' en kan ook in de lucht van betekenis zijn, maar overall schat ik hem eerder in op een niveau waar Vitesse en Feyenoord tevreden mee zouden zijn. Het rendement is nog niet bijzonder (al ligt dat ook voor een deel aan povere teamgenoten) en aan de bal is het nog regelmatig onrustig, al vond ik hem in de wedstrijden in de Copa Libertadores zeker niet slecht, met o.a. prima optredens tegen Palmeiras. Toegegeven: dit oordeel is gestoeld op een wedstrijd of 8 die ik gezien heb, maar hij viel wel positief op tussen z'n beperkte medespelers en tegenstanders. Heeft inmiddels ook al wat kansen gehad in het Chileense nationale elftal, waarbij hij ook al een keer mocht spelen.

Al met al wel een speler om in de gaten te houden, maar ik denk niet dat hij nu naar PSV gaat komen. Ik heb wel van meerdere mensen gehoord dat PSV serieus geïnteresseerd is in een andere Zuid-Amerikaan: Gabriel Veron. Geweldige speler, maar of dat financieel haalbaar is, vraag ik me af. Zodra dat concreet wordt, ben ik de eerste die zich hier meldt.
Dat was mijn indruk ook een beetje van die Valencia; aardig maar eerste indruk was nou niet echt denderend.

Veron is dan interessanter. Werd in Januari ook al voorzichtig aan PSV gelinkt maar sindsdien niks meer van gehoord. Geruchten over Ajax waren hardnekkiger maar die zijn al flink bezet.

Wat zou hij moeten kosten?
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Veron kost een vermogen en haal je niet voor de bank. Totaal andere categorie. Veron is verder dan dat Neres en Amtony waren, dus reken maar op 20+.

Ik hoop wel op een talentvolle vleugelspits als vervanger voor Ihattaren.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die Kano Jorge was ook zo’n zogenaamd super talent. Is nu voor 3 miljoen naar Juve. Heeft ook met zijn contract te maken maar toch.

Vaak zijn die Brazilianen erg overrated want: braziliaan. Wat beelden van Veron gezien; best oké hoor maar ook weer geen nieuwe Gabriel Jesus.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een nieuwe Gabriel Jesus gaat dan ook linea recta richting Barcelona of Madrid. Veron was rustig de beste speler op elk jeugdtoernooi dat 'ie speelde. Als we die kunnen halen - al is het aanvankelijk maar voor achter Gakpo en Madueke - doe je echt goeie zaken.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hopelijk komt Berisha en blijken Doan en een fitte Romero dit seizoen toch voltreffers te zijn. Dan staan er achter Gakpo, Madueke met Vertessen en Doan twee goede spelers(eventueel ook Ledezma) klaar die ook aanvallend het verschil kunnen maken.
En achter Zahavi en Götze ook twee kwalitatief sterke spitsen. (Ook Vertessen kan hier spelen)

Met het naderende vertrek van Ihattaren in het achterhoofd stemt een bank met Mauro en Bruma mij steeds meer ongerust.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 05 Aug 2021, 01:01 Een nieuwe Gabriel Jesus gaat dan ook linea recta richting Barcelona of Madrid. Veron was rustig de beste speler op elk jeugdtoernooi dat 'ie speelde. Als we die kunnen halen - al is het aanvankelijk maar voor achter Gakpo en Madueke - doe je echt goeie zaken.
Is ook zeker zo. De tijden van het halen van een Ronaldo ligt toch al decennia achter ons. Nu moeten we onze handen dichtknijpen met niveau Madueke, en ook dat zijn ongelooflijke mazzel projectjes dat alles zo samen komt.

Maar stiekem hoop je dat PSV als enige een absoluut wereld talent ontdekt en die zich via PSV richting gouden bekers voetbalt. Dat zijn toch wel de hoogtepunten uit onze geschiedenis.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heissenberrug wrote: 04 Aug 2021, 22:18 Ik zag op Twitter een foto voorbij komen van Bruma op EHV airport. Schijnt onderweg te zijn naar Lissabon, volgens Rik Elfrink mogelijk naar z'n zaakwaarnemer. Hoe dan ook lijkt het me dat er dan enigszins beweging in de zaak zit als hij de moeite neemt om te reizen.
Ik zie dat nergens voorbij komen. Heb je een link?
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens mij zijn de prijzen in Zuid Amerika flink ingezakt door Corona. Wie weet is zo’n Veron haalbaar nu.
BoemBoemTheo
Talent
Posts: 79
Joined: 04 Nov 2020, 14:55
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 05 Aug 2021, 07:11
Heissenberrug wrote: 04 Aug 2021, 22:18 Ik zag op Twitter een foto voorbij komen van Bruma op EHV airport. Schijnt onderweg te zijn naar Lissabon, volgens Rik Elfrink mogelijk naar z'n zaakwaarnemer. Hoe dan ook lijkt het me dat er dan enigszins beweging in de zaak zit als hij de moeite neemt om te reizen.
Ik zie dat nergens voorbij komen. Heb je een link?


Bobbie lijkt echter een kind van 12 te zijn, dus misschien niet heel betrouwbaar... :mrgreen:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trolol.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grappig.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit zijn geen dingen om grappen over te maken...
La vida és massa curta per no fer broma
Mithras
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 04 Nov 2020, 14:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 05 Aug 2021, 12:01 trolol.
:huil: :kots: :wall:
Rudie-10
Meervoudig international
Posts: 1,359
Joined: 04 Jul 2019, 13:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Schrik mij kapot joh.. Alsjeblieft zeg 😭
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mithras wrote: 05 Aug 2021, 12:24
Ardbeg wrote: 05 Aug 2021, 12:01 trolol.
:huil: :kots: :wall:
Dit is een grapje. Denk aan je hart.
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1,336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hilarisch hoe mensen reageren op een geintje van Rik. Die schnitzel gaan we gelukkig nooit in Eindhoven zien!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is ook gewoon een Photoshop, geen Twitter link. Heeft Rik verder niks mee van doen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja ja, het is een prank van me, net even in de pauze in elkaar geflanst. To lighten the mood in deze Berishatijden :)

Image
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image
[mention]Ardbeg[/mention] , jij mag geen grappen meer maken okay? ;)
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfThree wrote: 05 Aug 2021, 12:34 Image
@Ardbeg , jij mag geen grappen meer maken okay? ;)
Challenge accepted! Hey [mention]DadOfThree[/mention] , wat zit daar op je shirt?
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1,336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg toch langzaam aan het uitgroeien tot een 1913-legende.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 05 Aug 2021, 12:40

Challenge accepted! Hey @DadOfThree , wat zit daar op je shirt?
Image
Ha, the joke is on you! Tís hier veel te warm voor een shirt :)
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kezmania wrote: 05 Aug 2021, 12:43 Ardbeg toch langzaam aan het uitgroeien tot een 1913-legende.
Oh nee nee. Ik ben blij vlagen een lul, bij vlagen aardig, bij vlagen een chagrijn, bij vlagen een lolbroek. Soms reageer ik te kort door de bocht/ongenuanceerd, vooral omdat ik het mooi vind om af en toe te rellen. Kan niet iedereen tegen, begrijp ik heel goed. Soms doe ik het expres, soms hebben anderen een korter lontje en springen dan op mijn post.

All fair in love and war. Als we het belangrijkste maar delen. De liefde voor ons mooie PSV ;) Ik weet zeker dat als we allen in het echt bij elkaar staan, dat we proosten en we goed met elkaar overweg kunnen. Zoals je op een forum doet is uitvergroot en met een korreltje zout.
Momfer
Vaste waarde in elftal
Posts: 730
Joined: 01 Sep 2017, 06:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tzolis waarschijnlijk voor 12 mil naar Norwich lees ik nu. Ben benieuwd of ie komt bovendrijven in de PL.
Locked