Mergim Berisha (Fenerbahçe)

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kunnen we niet Hlozek én Berisha halen? :mrgreen:

RAM: Madueke, Doan, Mauro Jr.
CAM: Götze, Berisha, Thomas
LAM: Gakpo, Berisha, Vertessen

SP: Hlozek, Zahavi, Berisha, Vertessen
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Uiteraard is Luuk een kwaliteitsinjectie, en als hij er in Europa ook een paar inschiet, is de restwaarde ook wat minder van belang, hij verdient zichzelf dan wel terug.
La vida és massa curta per no fer broma
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Laten we hopen dat Rik maar wat zegt en het nooit zal gebeuren dat ze tegelijk in een wedstrijd gaan spelen
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Natuurlijk niet. Gakpo, Madueke of Götze gaat niet naar de bank ten faveure van Luuk de Jong. Datzelfde gaat op voor Berisha, 100%. Het wordt een onderlinge strijd met Zahavi.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van mij hoeft Luuk helemaal niet te komen en al zeker niet als hij samen met Zahavi voorin komt te staan.
Ik ben zeer sceptisch.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Luuk ipv Zahavi is gewoon een upgrade, maar ook ik hoop op een ander type. Hlozek is de droom daarbij.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 05 Aug 2021, 13:48 Luuk ipv Zahavi is gewoon een upgrade, maar ook ik hoop op een ander type. Hlozek is de droom daarbij.
Hlozek is de droom, absolute potentiële cashcow en heel all-round. Mijn nummer 2 is dan Berisha, omdat ik hem meer in het systeem vind passen. Nummer 3 is Luuk, maar ook hij zou passen in het systeem, zeker tegen ploegen die je snel onder druk zetten kunnen de sterke lange ballen van Drommel juist goed zijn richting Luuk met Madueke/Gakpo die erachter kruipen en Götze/Van Ginkel die aansluiten.

Al met al zouden het alledrie aanwinsten zijn maar Luuk staat gek genoeg toch onderaan mijn top-3.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 05 Aug 2021, 13:18 Ach er zijn net zoveel berichten over Luuk geweest als over Berisha, en Schmidt had een heel smerig lachje :mrgreen: Ik ga gewoon van Berisha uit met de huidige berichtgeving, duurt alleen wat langer maar dat is niet erg. Teamfocus is key op dit moment.
Ja dat klopt, dat lachje was ik alweer vergeten. Dat was hetzelfde lachje dat hij eens eerder had bij aankopen. Ik hoop dat het snel bekend wordt!
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 05 Aug 2021, 13:51
Sensation wrote: 05 Aug 2021, 13:18 Ach er zijn net zoveel berichten over Luuk geweest als over Berisha, en Schmidt had een heel smerig lachje :mrgreen: Ik ga gewoon van Berisha uit met de huidige berichtgeving, duurt alleen wat langer maar dat is niet erg. Teamfocus is key op dit moment.
Ja dat klopt, dat lachje was ik alweer vergeten. Dat was hetzelfde lachje dat hij eens eerder had bij aankopen. Ik hoop dat het snel bekend wordt!
Ik hoop met je mee, als het rond komt gaat er bij mij meer dan alleen een lachje van af :mrgreen:
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

koetje wrote: 05 Aug 2021, 13:23
RemPSV wrote: 05 Aug 2021, 12:02 Ik vertrouw die blijvende berichtgeving rond Luuk de Jong niet, ik zou echt teleurgesteld zijn als ze nou toch bij hem uitkomen ipv Berisha of Hlozek.
Nou zware teleurstelling als een van de meest waardevolle PSV’ers van de afgelopen tien jaar terugkomt.

Snap dat mensen wellicht graag een ander type zien maar Luuk is zonder twijfel een kwaliteitsinjectie.
Toch zal ik echt teleurgesteld zijn als hij terugkomt.
Ja hij heeft natuurlijk grote waarde gehad voor PSV maar hij heeft ook een hele periode gehad dat hij niets(een na laatste seizoen bv) toevoegde.
Ook toen Luuk de Jong hier speelde was ik al niet blij met hem, ik hou gewoon niet van dat type spits( VoH and Koevermans vond ik ook helemaal niets).
Hij is geweldig in de lucht, werkt hard en heeft een goede mentaliteit maar kan absoluut niet voetballen over de grond.
Zo vaak als ik me aan hem geergerd heb als ballen weer is veel te ver van zijn voeten stuiteren of zijn voortzetting weer ondermaats was.
Hij speelde een goed laatste seizoen bij ons dat is zo, maar toch was ik echt blij dat hij naar Sevilla ging.
Daarbij vind ik dat we eigenlijk al teveel oudere spelers hebben.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 05 Aug 2021, 13:51
Eindhovenvoetbal wrote: 05 Aug 2021, 13:48 Luuk ipv Zahavi is gewoon een upgrade, maar ook ik hoop op een ander type. Hlozek is de droom daarbij.
Hlozek is de droom, absolute potentiële cashcow en heel all-round. Mijn nummer 2 is dan Berisha, omdat ik hem meer in het systeem vind passen. Nummer 3 is Luuk, maar ook hij zou passen in het systeem, zeker tegen ploegen die je snel onder druk zetten kunnen de sterke lange ballen van Drommel juist goed zijn richting Luuk met Madueke/Gakpo die erachter kruipen en Götze/Van Ginkel die aansluiten.

Al met al zouden het alledrie aanwinsten zijn maar Luuk staat gek genoeg toch onderaan mijn top-3.
Ik moet dus heel eerlijk zeggen, vloeken in de kerk dit, maar dat ik niet heel kapot ben van Berisha. Heb nu een paar wedstrijden gekeken en wat highlights, maar ik vind hem vrij traag en laconiek. Ik weet niet of Berisha per se een echte upgrade is t.o.v. Zahavi. Ik vind het ook geen echte spits, geen potentiële goalgetter. Hij is best groot, maar geen bijzondere kopper. Ik vind hem in het meevoetballen wat afwezig en nonchalant. Je ziet bij vlagen echt wel dat hij kan voetballen hoor, maar ik snap de vergelijking met Lammers die hier is gemaakt steeds meer.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 05 Aug 2021, 13:58
Sensation wrote: 05 Aug 2021, 13:51

Hlozek is de droom, absolute potentiële cashcow en heel all-round. Mijn nummer 2 is dan Berisha, omdat ik hem meer in het systeem vind passen. Nummer 3 is Luuk, maar ook hij zou passen in het systeem, zeker tegen ploegen die je snel onder druk zetten kunnen de sterke lange ballen van Drommel juist goed zijn richting Luuk met Madueke/Gakpo die erachter kruipen en Götze/Van Ginkel die aansluiten.

Al met al zouden het alledrie aanwinsten zijn maar Luuk staat gek genoeg toch onderaan mijn top-3.
Ik moet dus heel eerlijk zeggen, vloeken in de kerk dit, maar dat ik niet heel kapot ben van Berisha. Heb nu een paar wedstrijden gekeken en wat highlights, maar ik vind hem vrij traag en laconiek. Ik weet niet of Berisha per se een echte upgrade is t.o.v. Zahavi. Ik vind het ook geen echte spits, geen potentiële goalgetter. Hij is best groot, maar geen bijzondere kopper. Ik vind hem in het meevoetballen wat afwezig en nonchalant. Je ziet bij vlagen echt wel dat hij kan voetballen hoor, maar ik snap de vergelijking met Lammers die hier is gemaakt steeds meer.
Dat mag. Vind hem wel totaal anders dan Lammers. Berisha is juist iemand die keihard werkt en (itt tot Lammers) het minder van zijn techniek moet hebben maar vooral een meester is in het bespelen van de ruimtes, hele slimme voetballer. Geen klinische afmaker nee, maar wel iemand die zijn medespelers beter laat voetballen. Wat dat betreft is het wel een aardige vergelijking met hoe Zahavi op dit moment speelt, is Berisha de jongere, potentieel betere versie.

Ik denk dus eigenlijk dat je met een Berisha in de spits meer doelpunten van Madueke en Gakpo kan verwachten en met Luuk in de spits gaan wat van die goals juist naar Luuk omdat hij toch relatief statisch in het centrum is waardoor het naar binnen komen voor Madueke wat lastiger kan worden.

Anyway, alledrie hele goede spelers die op hun eigen manier zeker bij PSV zouden passen.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik snap dat mensen liever Berisha willen, maar Luuk is echt geen slecht plan B, C of D. Als je naar de kernkwaliteiten van Luuk kijkt, en je matcht dat met de traptechniek van Max, Gakpo en Noni, dan heb je gewoon continu dreiging, en voorin altijd twee opties: naar binnen komen en schieten, of bij de achterlijn een voorzet op het hoofd van Luuk. Prachtig toch.
Last edited by Josef Dettelbacher on 05 Aug 2021, 14:05, edited 1 time in total.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Berisha zal zich wat mij betreft eerst moeten bewijzen als basisspeler. Net als elke andere speler. Mag eerst aansluiten in de pikorde en bewijzen beter te zijn dan één van de spelers voor hem.

Luuk hoeft van mij ook niet zo nodig, met alle respect voor zijn jaren hier. Ben bang dat het aanvallende combinatiespel van dit seizoen dan stokt of stroperig wordt, met Luuk speel je een heel ander type voetbal. Wat ik deze 3 wedstrijden gezien heb bevalt mij wel en daar is Zahavi gewoon veel geschikter voor, Luuk mist de behendigheid daarvoor.
Als supersub of bij alternatieve speelwijze voor achter de hand prima, maar ik denk dat Luuk dat nog lang niet wil en daar ook veel te duur voor zal zijn.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 05 Aug 2021, 13:26 Kunnen we niet Hlozek én Berisha halen? :mrgreen:

RAM: Madueke, Doan, Mauro Jr.
CAM: Götze, Berisha, Thomas
LAM: Gakpo, Berisha, Vertessen

SP: Hlozek, Zahavi, Berisha, Vertessen
En het vervolgens vreemd vinden dat Fofana niet bij wil tekenen? :mrgreen: :tear:
#FreeGeneratie4
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Stel je voor dat je Zahavi en Luuk in huis hebt. Je kunt tactisch gezien allerlei kanten op. Werkt het voetballend even niet of sta je onder hevige druk, dan kun je Luuk gebruiken. Die wint z'n duels wel en zorgt dat de rest kan aansluiten. Wil je wat meer zoals afgelopen weken: prima, dan speelt Zahavi.

Het is eigenlijk een ontzettende luxepositie. We hebben Europees voetbal en zelfs uitzicht op CL, we hebben de centen en de vacatures voorin, het is alleen nog de vraag wie het wordt. Luuk de Jong? glasbak, ervaren, harde werken en zo ontzettend veel belangrijke goals gemaakt (ook buiten PSV). Berisha? Slim, technisch sterk, ook een harde werker en iemand die de tactische nuances van Schmidt snel moet kunnen oppikken. Hlozek? Compleet en iemand met heel veel talent. Tzolis? Bloedsnel, altijd de snelste weg naar de goal en heel veel rendement. Er zijn nog zoveel scenario's, zoveel mogelijkheden. Tot op heden heeft PSV nog geen foute beslissing gemaakt deze zomer. Alle aankopen passen precies in wat we nodig hebben en vullen onze zwakke plekken met gemak op. Dat geeft me ontzettend veel vertrouwen. Wie er ook komt: PSV zal ongetwijfeld prima weten wat ze willen en wat een eventuele aankoop daarin kan betekenen. Of dat nou Luuk de Jong, Berisha, Hlozek of Tzolis is.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Luuk is en blijft een held en mag altijd terugkomen. Zeker met zijn kopkwaliteiten ben je levensgevaarlijk als ploeg. Berisha heeft daarentegen weer andere kwaliteiten en een heerlijk schot, ook van grote afstanden. Luuk zal qua transferkosten niets opbrengen, maar zal/kan met zijn belangrijke goals veel geld in het laatje brengen. Evenals Berisha die en geld kan opleveren door een volgende transfer en door belangrijke goals te scoren.
#simplythebest
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RemPSV wrote: 05 Aug 2021, 13:58 Ook toen Luuk de Jong hier speelde was ik al niet blij met hem, ik hou gewoon niet van dat type spits( VoH and Koevermans vond ik ook helemaal niets).
Mag natuurlijk, echter in de periode dat ik PSV enigszins bewust volg hebben we veel spectaculaire spitsen gehad zoals Nilis, vNistelrooy, Kezman en Malen. Maar onze beste seizoenen zoals nationaal als internationaal hebben we gehad met VoH (04/05 en 05/06) en De Jong (14/15 en 15/16) in de punt.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Paco Casal wrote: 05 Aug 2021, 14:16
Chucky wrote: 05 Aug 2021, 13:26 Kunnen we niet Hlozek én Berisha halen? :mrgreen:

RAM: Madueke, Doan, Mauro Jr.
CAM: Götze, Berisha, Thomas
LAM: Gakpo, Berisha, Vertessen

SP: Hlozek, Zahavi, Berisha, Vertessen
En het vervolgens vreemd vinden dat Fofana niet bij wil tekenen? :mrgreen: :tear:
Andersom gesteld, moeten we die gasten niet halen omdat anders Fofana niet bijtekent? Eerst maar eens bijtekenen en vechten voor je kansen.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 05 Aug 2021, 14:50
Andersom gesteld, moeten we die gasten niet halen omdat anders Fofana niet bijtekent? Eerst maar eens bijtekenen en vechten voor je kansen.
We moeten ze niet allebei halen inderdaad. 2 van de 3 zullen op de bank zitten en ze zullen stuk voor stuk (Zahavi, Berisha, Hlozek) veel salaris beuren. Dat is voor PSV niet verantwoord en al helemaal niet slim. Zeker niet met grote talenten daarachter, we hebben ook Maxi Romero nog die een transfersom van 10 miljoen vertegenwoordigd en waar Schmidt volgens mij nog wel iets van plannen mee heeft.

Het is nou eenmaal geen Football Manager. Daarnaast is het denk ik vrij logisch dat een jeugdspeler het al dan niet bijtekenen laat afhangen van perspectief. Met 4 tot 5 spitsen voor je en je wilt de volgende stap zetten als (top)talent, kan ik me voorstellen dat je verder kijkt. Als je zelf een managementfunctie ambieert en op je huidige werkplek zijn er duidelijk 4 man voor je die eerder in aanmerking komen voor die positie, kijk je ook verder als die kans je elders wel aangeboden wordt toch?
#FreeGeneratie4
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Paco Casal wrote: 05 Aug 2021, 14:56
Chucky wrote: 05 Aug 2021, 14:50
Andersom gesteld, moeten we die gasten niet halen omdat anders Fofana niet bijtekent? Eerst maar eens bijtekenen en vechten voor je kansen.
We moeten ze niet allebei halen inderdaad. 2 van de 3 zullen op de bank zitten en ze zullen stuk voor stuk (Zahavi, Berisha, Hlozek) veel salaris beuren. Dat is voor PSV niet verantwoord en al helemaal niet slim. Zeker niet met grote talenten daarachter, we hebben ook Maxi Romero nog die een transfersom van 10 miljoen vertegenwoordigd en waar Schmidt volgens mij nog wel iets van plannen mee heeft.

Het is nou eenmaal geen Football Manager. Daarnaast is het denk ik vrij logisch dat een jeugdspeler het al dan niet bijtekenen laat afhangen van perspectief. Met 4 tot 5 spitsen voor je en je wilt de volgende stap zetten als (top)talent, kan ik me voorstellen dat je verder kijkt. Als je zelf een managementfunctie ambieert en op je huidige werkplek zijn er duidelijk 4 man voor je die eerder in aanmerking komen voor die positie, kijk je ook verder als die kans je elders wel aangeboden wordt toch?
Alleen is Fofana nog de stagiare in zijn eerste jaar studie.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 05 Aug 2021, 15:10
Alleen is Fofana nog de stagiare in zijn eerste jaar studie.
Vergelijking gaat niet helemaal op inderdaad, maar mijn standpunt blijft gelijk. Ik zou het heel vreemd vinden als PSV Hlozek en Berisha haalt en dan met Zahavi, Hlozek, Berisha en Romero voor 1 (!) positie zit. Die stuk voor stuk ook nog eens bakken met geld verdienen.

Plus inderdaad Fofana. Spits nummer 3/4 van je selectie moet gewoon een jeugdspeler zijn, zeker als dat er eentje is met de stempel toptalent erop.

Goed, misschien is Fofana uberhaubt niet voornemens om bij te tekenen. Dan zou ik het nog steeds een hele vreemde zet vinden als we Hlozek én Berisha halen. Maar dit is allemaal speculeren, want ik geloof niet eens dat Hlozek een optie is.
#FreeGeneratie4
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geen slecht idee, van mij mogen Mauro en Thomas dan weg.
Madueke---gotze----gakpo
Berisha----doan-----vertessen

----------hlozek/de jong-----
----------zahavi------------
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 05 Aug 2021, 14:50
Paco Casal wrote: 05 Aug 2021, 14:16

En het vervolgens vreemd vinden dat Fofana niet bij wil tekenen? :mrgreen: :tear:
Andersom gesteld, moeten we die gasten niet halen omdat anders Fofana niet bijtekent? Eerst maar eens bijtekenen en vechten voor je kansen.
Paco Casal wrote: 05 Aug 2021, 15:20
Ardbeg wrote: 05 Aug 2021, 15:10
Alleen is Fofana nog de stagiare in zijn eerste jaar studie.
Vergelijking gaat niet helemaal op inderdaad, maar mijn standpunt blijft gelijk. Ik zou het heel vreemd vinden als PSV Hlozek en Berisha haalt en dan met Zahavi, Hlozek, Berisha en Romero voor 1 (!) positie zit. Die stuk voor stuk ook nog eens bakken met geld verdienen.

Plus inderdaad Fofana. Spits nummer 3/4 van je selectie moet gewoon een jeugdspeler zijn, zeker als dat er eentje is met de stempel toptalent erop.

Goed, misschien is Fofana uberhaubt niet voornemens om bij te tekenen. Dan zou ik het nog steeds een hele vreemde zet vinden als we Hlozek én Berisha halen. Maar dit is allemaal speculeren, want ik geloof niet eens dat Hlozek een optie is.
Hlozek en zahavi als spits
Berisha kan op alle 3 posities achter de spits
Romero geloof ik niet meer in door zijn blessures
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 05 Aug 2021, 15:24
Hlozek en zahavi als spits
Berisha kan op alle 3 posities achter de spits
Romero geloof ik niet meer in door zijn blessures
Ik heb ook geen vertrouwen meer in Romero, maar wat wij vinden is niet zo relevant in deze. We moeten zijn salaris nog wel betalen en dat zal behoorlijk zijn. Berisha is in principe een spits of een CAM, hij zou er vast kunnen spelen maar lijkt me geen optie die je haalt als stand in voor Gakpo/Madueke. Temeer omdat we daar Doan/Vertessen al hebben lopen.
#FreeGeneratie4
Post Reply