Mergim Berisha (Fenerbahçe)

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ben het compleet met [mention]Ykhim[/mention] eens dat we in een luxe positie zitten. Zahavi laat zien in principe te voldoen in de spits, dus kunnen we op ons gemak op zoek naar die extra spits. En gelukkig worden er geen namen genoemd die niet zouden voldoen. Persoonlijk denk ik niet dat Hlozek haalbaar is voor ons, maar Berisha en Luuk zijn beide versterkingen.

Persoonlijk zie ik het liefst Luuk komen. Voornamelijk omdat hij een totaal andere smaak is van wat we nu hebben. Een smaak die voor ons het verschil maakt als het even niet zo swingt als nu in de eerste 3 wedstrijden. En natuurlijk gaan die wedstrijden er komen. Als we dan Luuk hebben als aanspeelpunt en als kopper in de zestien, dan gaan wij die minder swingende wedstrijden ook over de streep trekken. Ik vraag mij dan oprecht af wie dit team gaat stoppen. Berisha is toch iets meer van hetzelfde van wat we al hebben.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johnnie Walker wrote: 05 Aug 2021, 15:37
Persoonlijk zie ik het liefst Luuk komen. Voornamelijk omdat hij een totaal andere smaak is van wat we nu hebben. Een smaak die voor ons het verschil maakt als het even niet zo swingt als nu in de eerste 3 wedstrijden. En natuurlijk gaan die wedstrijden er komen. Als we dan Luuk hebben als aanspeelpunt en als kopper in de zestien, dan gaan wij die minder swingende wedstrijden ook over de streep trekken. Ik vraag mij dan oprecht af wie dit team gaat stoppen. Berisha is toch iets meer van hetzelfde van wat we al hebben.
:applaus:
#FreeGeneratie4
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat Berisha op kop ligt en Luuk wellicht als buitenkansje richting einde window wordt gezien, niets mis mee met zo'n luxe positie. Zeker als we kijken naar de brede selectie van onze directe concurrent.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 05 Aug 2021, 14:16 Stel je voor dat je Zahavi en Luuk in huis hebt. Je kunt tactisch gezien allerlei kanten op. Werkt het voetballend even niet of sta je onder hevige druk, dan kun je Luuk gebruiken. Die wint z'n duels wel en zorgt dat de rest kan aansluiten. Wil je wat meer zoals afgelopen weken: prima, dan speelt Zahavi.

Het is eigenlijk een ontzettende luxepositie. We hebben Europees voetbal en zelfs uitzicht op CL, we hebben de centen en de vacatures voorin, het is alleen nog de vraag wie het wordt. Luuk de Jong? glasbak, ervaren, harde werken en zo ontzettend veel belangrijke goals gemaakt (ook buiten PSV). Berisha? Slim, technisch sterk, ook een harde werker en iemand die de tactische nuances van Schmidt snel moet kunnen oppikken. Hlozek? Compleet en iemand met heel veel talent. Tzolis? Bloedsnel, altijd de snelste weg naar de goal en heel veel rendement. Er zijn nog zoveel scenario's, zoveel mogelijkheden. Tot op heden heeft PSV nog geen foute beslissing gemaakt deze zomer. Alle aankopen passen precies in wat we nodig hebben en vullen onze zwakke plekken met gemak op. Dat geeft me ontzettend veel vertrouwen. Wie er ook komt: PSV zal ongetwijfeld prima weten wat ze willen en wat een eventuele aankoop daarin kan betekenen. Of dat nou Luuk de Jong, Berisha, Hlozek of Tzolis is.
We hebben in 3 CL kwalificatiewedstrijden maar liefst 10 keer gescoord. Dat geeft absoluut vertrouwen. Je moet dan eigenlijk nu al als TD bedenken of je dit voldoende acht tegen Benfica, of dat je denkt nu nog iemand nodig te hebben.

Als je denkt te kunnen wachten, dan kan je m.i. fors investeren in een groot talent, omdat je op dat moment verzekerd bent van CL.

Als je denkt NU nog iemand nodig te hebben, dan volstaat eigenlijk alleen Luuk, omdat je van die andere gasten niet kunt verwachten koud het verschil te maken tegen Benfica.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 05 Aug 2021, 15:45
Ykhim wrote: 05 Aug 2021, 14:16 Stel je voor dat je Zahavi en Luuk in huis hebt. Je kunt tactisch gezien allerlei kanten op. Werkt het voetballend even niet of sta je onder hevige druk, dan kun je Luuk gebruiken. Die wint z'n duels wel en zorgt dat de rest kan aansluiten. Wil je wat meer zoals afgelopen weken: prima, dan speelt Zahavi.

Het is eigenlijk een ontzettende luxepositie. We hebben Europees voetbal en zelfs uitzicht op CL, we hebben de centen en de vacatures voorin, het is alleen nog de vraag wie het wordt. Luuk de Jong? glasbak, ervaren, harde werken en zo ontzettend veel belangrijke goals gemaakt (ook buiten PSV). Berisha? Slim, technisch sterk, ook een harde werker en iemand die de tactische nuances van Schmidt snel moet kunnen oppikken. Hlozek? Compleet en iemand met heel veel talent. Tzolis? Bloedsnel, altijd de snelste weg naar de goal en heel veel rendement. Er zijn nog zoveel scenario's, zoveel mogelijkheden. Tot op heden heeft PSV nog geen foute beslissing gemaakt deze zomer. Alle aankopen passen precies in wat we nodig hebben en vullen onze zwakke plekken met gemak op. Dat geeft me ontzettend veel vertrouwen. Wie er ook komt: PSV zal ongetwijfeld prima weten wat ze willen en wat een eventuele aankoop daarin kan betekenen. Of dat nou Luuk de Jong, Berisha, Hlozek of Tzolis is.
We hebben in 3 CL kwalificatiewedstrijden maar liefst 10 keer gescoord. Dat geeft absoluut vertrouwen. Je moet dan eigenlijk nu al als TD bedenken of je dit voldoende acht tegen Benfica, of dat je denkt nu nog iemand nodig te hebben.

Als je denkt te kunnen wachten, dan kan je m.i. fors investeren in een groot talent, omdat je op dat moment verzekerd bent van CL.

Als je denkt NU nog iemand nodig te hebben, dan volstaat eigenlijk alleen Luuk, omdat je van die andere gasten niet kunt verwachten koud het verschil te maken tegen Benfica.
Maar Luuk is nog geblesseerd toch?
Gutanoth
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Berisha ook
Gutanoth
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Misschien wordt er op de achtergrond wel gewerkt aan een transfer van Benzema naar PSV, blijkt uiteindelijk dat dat de reden is dat hij zijn contract tot 2024 afgeslagen heeft
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 05 Aug 2021, 15:53
Josef Dettelbacher wrote: 05 Aug 2021, 15:45

We hebben in 3 CL kwalificatiewedstrijden maar liefst 10 keer gescoord. Dat geeft absoluut vertrouwen. Je moet dan eigenlijk nu al als TD bedenken of je dit voldoende acht tegen Benfica, of dat je denkt nu nog iemand nodig te hebben.

Als je denkt te kunnen wachten, dan kan je m.i. fors investeren in een groot talent, omdat je op dat moment verzekerd bent van CL.

Als je denkt NU nog iemand nodig te hebben, dan volstaat eigenlijk alleen Luuk, omdat je van die andere gasten niet kunt verwachten koud het verschil te maken tegen Benfica.
Maar Luuk is nog geblesseerd toch?
Hem, daar had ik geen rekening mee gehouden.. in dat geval weet ik niet waarom het én lang duurt, én er veel verschillende type spitsen op het lijstje staan.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sowieso wel leuk als er straks een totaal andere naam dan hlozek Luuk of Berisha aangekondigd wordt. John de jong heeft ons in ieder geval al vaak genoeg verrast.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heissenberrug wrote: 05 Aug 2021, 16:04 Sowieso wel leuk als er straks een totaal andere naam dan hlozek Luuk of Berisha aangekondigd wordt. John de jong heeft ons in ieder geval al vaak genoeg verrast.
Dat klopt, maar zowel VI als ED meldden op hetzelfde moment interesse in Berisha. Daarnaast was er het lachje van Schmidt toen er naar Berisha werd gevraagd, dat was hetzelfde als toen hem naar Drommel gevraagd werd.
Ik denk nog steeds dat Berisha gaat komen, ook omdat Rio en Ailon meldden dat hij nagenoeg akkoord was.

Met een 1-jarig contract zal hij niet de wereld kosten, past in het systeem, kan op verschillende posities uit de voeten en kan in de toekomst wat opleveren. Ook nog bevriend met Ramalho. Past precies in het profiel volgens mij.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lijkt mij ook hoor, als je dit allemaal naast elkaar zet moet het wel goedkomen 👌🏻
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Blijf hopen op Berisha. Die jongen heeft kwaliteit en de toekomst. Daar moet je ook aan denken. Je zou hem in dit systeem ook als vervanger van Zahavi opstellen zonder dat je tactisch heel veel hoeft te veranderen. Bij Luuk is dat anders. Ik zie alleen maar nadelen aan zijn komst en dat zeg ik met alle respect. Hij kan naar mijn mening niet met Zahavi spelen dus één van de twee komt op de bank en daar zijn beide te duur voor. Daarnaast als hij speelt moet je anders spelen want ik zie Luuk niet zo spelen als Zahavi en juist zijn wisselwerking met vooral Gotze maakt onze aanval zo sterk. En tot slot heeft Luuk nul restwaarde als je hem haalt. Weer een oude speler erbij die je niks oplevert. Wat mij betreft alle ballen op Berisha. Is die niet haalbaar dan schakel je door naar een andere jongere spits. Luuk van het lijstje schrappen.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heissenberrug wrote: 05 Aug 2021, 16:04 Sowieso wel leuk als er straks een totaal andere naam dan hlozek Luuk of Berisha aangekondigd wordt. John de jong heeft ons in ieder geval al vaak genoeg verrast.
Vincent Janssen staat dalijk op de stoep 😂
#FreeGeneratie4
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat zou echt verschrikkelijk zijn.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heissenberrug wrote: 05 Aug 2021, 16:04 Sowieso wel leuk als er straks een totaal andere naam dan hlozek Luuk of Berisha aangekondigd wordt. John de jong heeft ons in ieder geval al vaak genoeg verrast.
Pinch hitter Michiel Kramer
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 05 Aug 2021, 18:28
Heissenberrug wrote: 05 Aug 2021, 16:04 Sowieso wel leuk als er straks een totaal andere naam dan hlozek Luuk of Berisha aangekondigd wordt. John de jong heeft ons in ieder geval al vaak genoeg verrast.
Pinch hitter Michiel Kramer
Ook gij kunt te ver gaan Dettelbacher.
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heissenberrug wrote: 05 Aug 2021, 18:45
Josef Dettelbacher wrote: 05 Aug 2021, 18:28
Pinch hitter Michiel Kramer
Ook gij kunt te ver gaan Dettelbacher.
Van hem had ik juist Hout Wegworst verwacht.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kom maar.
Image

Edit: op de vorige screenshot was mijn profielfoto lekker zichtbaar. :mrgreen:
Last edited by trouwepsvfan on 08 Aug 2021, 18:01, edited 1 time in total.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 08 Aug 2021, 16:54 Kom maar.

Image
Wat zou dat betekenen 😅. Komt ie 😁?
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zit in ieder geval ook vandaag niet bij de selectie van Salzburg.
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Duurt een beetje telang 😵
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Berisha wordt door Salzburg niet genoemd in het lijstje geblesseerden, wist de oplettende Mercer me te vertellen. Curieus.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 08 Aug 2021, 17:08 Berisha wordt door Salzburg niet genoemd in het lijstje geblesseerden, wist de oplettende Mercer me te vertellen. Curieus.
Waar rook is…kan iemand op het forum dit duiden?
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ANNOUCE BERISHA
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 08 Aug 2021, 17:21
Ykhim wrote: 08 Aug 2021, 17:08 Berisha wordt door Salzburg niet genoemd in het lijstje geblesseerden, wist de oplettende Mercer me te vertellen. Curieus.
Waar rook is…kan iemand op het forum dit duiden?
Enige dat ik kan vinden is dit, wellicht bedoelde [mention]Mercer[/mention] dit? Staat namelijk geen reden van absentie bij voor hem.

Post Reply