Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Momfer wrote: 05 Aug 2021, 15:58 Tzolis waarschijnlijk voor 12 mil naar Norwich lees ik nu. Ben benieuwd of ie komt bovendrijven in de PL.
Het ADO van Engeland
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

[mention]Ykhim[/mention]

Interesting!! Had niet verwacht dat hij voor de MLS zou kiezen.. voorlopig kan hij daar ook niet aan de bak.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Er komen met een beetje mazzel veel knaken aan!

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Ligt het aan mij of ziet hij er niet echt uit als iemand van 22 :dokter:
Woodenshoes
Nationale topspeler
Posts: 2,142
Joined: 31 Jan 2018, 10:09
FOOTB_REM_S: No

toen hij 16 was en in de jeugd bij PSV voetbalde torende hij ook een meter boven zijn ploeggenoten uit. Zag er toen ook niet uit als jeugdspeler. Ziet er nu ook niet echt uit als een 22 jarige
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Dumfries rond met Everton, maar Inter gaat nu ook het geld ervoor krijgen om een deal te sluiten. Van de 130 miljoen die ze verwachten van Chelsea kunnen ze er 60 investeren, maar ze hebben een spits, RB en een CM nodig. Welke van de 3 gaan ze huren?
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 06 Aug 2021, 10:55 Dumfries rond met Everton, maar Inter gaat nu ook het geld ervoor krijgen om een deal te sluiten. Van de 130 miljoen die ze verwachten van Chelsea kunnen ze er 60 investeren, maar ze hebben een spits, RB en een CM nodig. Welke van de 3 gaan ze huren?
Bruma, Viergever en Dumfries samen voor 40 miljoen, en dan hebben ze nog 20 miljoen over...

Gewoon in oplossingen denken!
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik hoop dat PSV alsnog een lijntje uitgooit naar Oosterwolde.

RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Voor LB? We hebben Oppergod.

Ik vind het een Michael Lamey.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Oosterwolde hoeft van mij ook niet nu Oppegard zich aandient. Zou liever een talentvolle rechtsback zien zodra Dumfries vertrekt. Teze mag dan de concurrentie met Ramalho aangaan en Obispo met Boscagli op links.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Tovast wrote: 06 Aug 2021, 11:07 Zou liever een talentvolle rechtsback zien zodra Dumfries vertrekt.
Hebben we ook met Sambo.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 06 Aug 2021, 11:02 Voor LB? We hebben Oppergod.

Ik vind het een Michael Lamey.
Sorry, brainfart. Ik dacht even dat het een rechtsback was. Never mind!
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Iemand nog wat info over Berisha op deze mooie zomerdag?
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ja, Voetbalprimeur heeft dit uitgezocht:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/99 ... malen.html

:mrgreen:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Man wat duurt het lang. Wilt John ons weer verrassen of is er echt serieus niks concreets. Geen teaser vanuit PSV op twitter, helemaal niks sinds Pröpper.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Revolinho wrote: 06 Aug 2021, 11:35 Man wat duurt het lang. Wilt John ons weer verrassen of is er echt serieus niks concreets. Geen teaser vanuit PSV op twitter, helemaal niks sinds Pröpper.
Ik vind het wel een nadeel idd. Normaal gesproken blijft altijd goed stil met wie PSV bezig is, maar dit is inmiddels al twee weken breed uitgemeten te lezen overal. Hopelijk geen kapers op de kust.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 06 Aug 2021, 11:12
Tovast wrote: 06 Aug 2021, 11:07 Zou liever een talentvolle rechtsback zien zodra Dumfries vertrekt.
Hebben we ook met Sambo.
Weet ik, maar die komt nog wat te kort imo. Lekker jaartje verhuren aan Twente/Foruna of iets dergelijks. De talentvolle rechtsback die ik zou willen zien moet ook een basiswaardige speler zijn die met Mwene kan concurreren.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Tovast wrote: 06 Aug 2021, 11:48
ShovingNE2 wrote: 06 Aug 2021, 11:12

Hebben we ook met Sambo.
Weet ik, maar die komt nog wat te kort imo. Lekker jaartje verhuren aan Twente/Foruna of iets dergelijks. De talentvolle rechtsback die ik zou willen zien moet ook een basiswaardige speler zijn die met Mwene kan concurreren.
Eens.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Momfer wrote: 05 Aug 2021, 15:58 Tzolis waarschijnlijk voor 12 mil naar Norwich lees ik nu. Ben benieuwd of ie komt bovendrijven in de PL.
Ik ken hem niet super goed maar zo n type speler was perfect geweest als Bruma en Ihattaren verkocht waren.

De enige aanvallers die echt met PSV in verband zijn gebracht zijn spits/linksbuiten Hzolek, spits en nummer 10 Berisha en echte nr 9 Luuk. Aangezien Elfrink al sinds april roept dat Rosario Malen en Dumfries weg gaan en PSV Propper en Luuk wil lijkt me dat toch echt de meest logische optie. Het wachten tot ze hem kunnen huren met optie of goedkoop kunnen halen is wat dat betreft nog meer een teken dat het Luuk wordt. Maybe dat er nog een extra aanvaller voor de toekomst erbij komt.

Luuk huren met optie is eigenlijk wel iets wat me tevreden zou stellen. OF volgend jaar gaan we weer compleet renoveren OF we kunnen met een zeer goed gevulde beurs investeren in de toekomst. In beide plaatjes past een huur van Luuk wel.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Nou, Luuk huren als pinchitter/wanneer de wedstrijd er om vraagt en Berisha kopen: Top deal. Kom maar door!
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

We moeten niet vergeten dat PSV ook gebonden is aan een salarisbudget.

Tov vorig jaar is er qua salaris bijgekomen: Drommel, Ramalho, v Ginkel, Propper, Mwene en de terugkomst vd huurlingen Bruma (mega mega mega salaris), Doan, Luckassen, Sadilek (hoewel nu verhuurt wss) en Rigo.

Daar staat tegenover dat malen weg is, Rosario, Piroe, Unnerstall, Baumgartl en evt salaris van Fein.

Ik kan me voorstellen dat PSV nog minimaal 2 a 3 spelers moet verkopen om ruimte te maken in het salarisbudget. Sterker nog vorig jaar hebben we het laatste beetje budget aan Gotze gegeven (wat vrij kwam van Bruma) dus ik kan me voorstellen (helemaal nu Bruma terug is) dat er wellicht wel meer dan 3 spelers weg moeten om uberhaupt ruimte te hebben in het budget.

Ik denk JdJ eerst moet verkopen voordat hij toestemming krijgt om aan te kopen van de RvC. Als Dumfries wordt verkocht en je raakt Bruma kwijt dan scheelt dat al een slok op de borrel. Als je dan ook nog Guti, Luckassen en evt Viergever kan verkopen dan komt er echt veel ruimte bij om die topcategorie iets te kunnen bieden.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

https://instagram.com/stories/luukdejon ... hare_sheet

Luuk staat wel heel erg te shinen in z'n Sevilla shirt
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

DadOfThree wrote: 06 Aug 2021, 16:14 https://instagram.com/stories/luukdejon ... hare_sheet

Luuk staat wel heel erg te shinen in z'n Sevilla shirt
Vooral daar laten ;)
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 06 Aug 2021, 16:21
DadOfThree wrote: 06 Aug 2021, 16:14 https://instagram.com/stories/luukdejon ... hare_sheet

Luuk staat wel heel erg te shinen in z'n Sevilla shirt
Vooral daar laten ;)
Wie, Luuk?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 06 Aug 2021, 15:36 Ik denk JdJ eerst moet verkopen voordat hij toestemming krijgt om aan te kopen van de RvC. Als Dumfries wordt verkocht en je raakt Bruma kwijt dan scheelt dat al een slok op de borrel. Als je dan ook nog Guti, Luckassen en evt Viergever kan verkopen dan komt er echt veel ruimte bij om die topcategorie iets te kunnen bieden.
Als dit hem lukt om deze spelers te slijten + Rigo en Ihattaren dan zou dat wel een uitstekende transferperiode zijn. Als je bedenkt dat ook Baumgartl, Sadilek, Rosario, Malen, Piroe voor een redelijke prijs verkocht of verhuurd zijn.
Locked