Jep. Ik vind hem voor nu overbodig. Discussie is niet nodig want dat is hier vaak genoeg besproken .
Uiteraard begrijp ik ook dat andere hem wel graag zien komen.
Jep. Ik vind hem voor nu overbodig. Discussie is niet nodig want dat is hier vaak genoeg besproken .
Het is maar wat je wil voor PSV. Ik zie persoonlijk een garantie voor 20+ goals wel zitten maar ja, meningen verschillen, hahaha.
Het is maar wat je wil voor PSV. Ik zie persoonlijk een garantie voor 20+ goals wel zitten maar ja, meningen verschillen, hahaha.
Het zou nogal eentonig zijn als iedereen dezelfde mening heeft . Daarnaast is het natuurlijk geen garantie dat hij meer dan 20+ goals gaat maken.
2 plekken die nog aangesterkt gaan worden (als we de media mogen geloven ED&VI) zijn: een middenvelder en een aanvaller. Vervangers van Rosario en Malen. Die spitspositie smeult al wat langer rond Luuk de Jong/Berisha. Hoor echter niks over een eventuele vervanger van Rosario. Zeker nu Thomas geblesseerd is, Rosario en nu ook Sadilek weg zijn lijkt me dit niet ondenkbaar om er binnenkort nog een middenvelder bij te halen.
Mocht PSV Luuk de Jong halen, dan vraag ik me wat betreft de aanval nog het volgende af:
- Vindt Schmidt dat van de twee aanvallers alle combinaties tussen De Jong, Zahavi en Götze mogelijk zijn?
- Vindt Schmidt Vertessen en Doan, beide tot nu toe een stuk minder rendement, goed genoeg als back-ups?
Ik zou Matusiwa als een back up Sangare best wel oke vinden. Verder zie ik in Nederland niet zo gek veel opties. Bazoer, maar die is zo gek als een deur en ik heb geen zin in een hoop gezeik omdat hij op de bank komt.
Zou op zo een plek graag een “verassing” willen zien die alle tijd krijgt om rustig te acclimatiseren. In de luwte brengen. Pitbull uit Zuid-Amerika lijkt me wel wat!
Wat moeten we met Veerman? We hebben Propper, de verbeterde versie van Veerman, al op de bank. We hebben een VM nodig; een type Sangare die een bal kan veroveren.
Kan me niet voorstellen dat mocht het zo zijn dat Luuk komt het daarbij blijft. We hebben dan bijna geen creatieve spelers in de selectie. Veel te weinig spelers die een man uit kunnen spelen. Gakpo, Gotze en Madueke. Vertessen op snelheid misschien maar dan houdt het wel op. Had daarom verwacht dat de vervanger van Malen eenzelfde type zou zijn. Niet Luuk die goed kan koppen maar voetballend onder de maat is.