Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

En Henkie V kan helemaal niet koppen dus the worst breekijzer ever.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Veerman? Rode kaart, [mention]ShovingNE2[/mention]
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Maar hebben we een breekijzer nodig? Volgens mij kun je in dit systeem heel gevarieerd spelen. Je zou met twee spitsen kunnen spelen als het erom vraagt. Berisha is bovendien ook geen klein mannetje. Volgens transfermarkt net zo groot als Luuk.

Nogmaals. Ik heb veel respect voor Luuk. Heb tien PSV shirts in de kast hangen en maar drie met een spelersnaam erop. Cocu, Guardado en Luuk. Maar ik zie in het huidige PSV geen plek voor hem. Hij komt voetballend tekort en is te duur om als luxe pinchhitter gebruikt te worden. Beter investeert PSV het beschikbare geld in Berisha plus een extra creatieve speler voor het middenveld en/of de flank. Daar liggen de pijnpunten in deze selectie.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Image
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hoezo het argument gebruiken dat Luuk te duur is, maar dan wel Berisha en nog een aankoop aandragen? Die gaan evengoed op de bank zitten hoor.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 07 Aug 2021, 14:45 Hoezo het argument gebruiken dat Luuk te duur is, maar dan wel Berisha en nog een aankoop aandragen? Die gaan evengoed op de bank zitten hoor.
Ik draag Berisha en een aankoop voor een andere positie aan. Niet een andere optie van 30 jaar die 2,5 miljoen salaris opstrijkt voor een positie die best goed bezet is mocht Berisha komen. Iets met spijkers op laag water zoeken?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Da's het nieuwe trendy zinnetje hier. "Spijkess op laag water zoeken"
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het betreft geen spijkers op laag water. Je argumentatie is wat mij betreft zwak. Wel zeggen dat optie A te duur is als bankzitter, om daarna een dure optie B aan te dragen. Kwaliteit kost geld, ja. Als je daar tegen bent, dan kun je net zo goed ophouden of Fofana een stevig contract geven en hem stand-in maken.
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Een dure jongen zonder restwaarde als breekijzer op de bank zichzelf laten afschrijven is wel een heel ander verhaal dan een dure jongen die je op de groei koopt, de kans krijgt zich te bewijzen en volgend jaar definitief het stokje mag overnemen. Volgens mij kan Berisha ook op meerdere posities uit de voeten en is daarmee de kans al veel groter op veel speeltijd dan de eendimensionale Luuk de Jong die je enkel voor 1 geschikte positie zou halen.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 07 Aug 2021, 15:14 Het betreft geen spijkers op laag water. Je argumentatie is wat mij betreft zwak. Wel zeggen dat optie A te duur is als bankzitter, om daarna een dure optie B aan te dragen. Kwaliteit kost geld, ja. Als je daar tegen bent, dan kun je net zo goed ophouden of Fofana een stevig contract geven en hem stand-in maken.
Er is natuurlijk een verschil tussen iemand die vooral een heel dik salaris krijgt om eventueel op de bamk te gaan zitten en verder nul restwaarde heeft of iemand die een hogere transfersom nodig zal hebben, maar een redelijker salaris zal hebben en een forse restwaarde vertegenwoordigd.
Vaak vragen andere spelers ook meer salaris als ze weten dat een Luuk de Jong €2m of dergelijke krijgt, dus het kost indirect meer en je weet zeker dat je er geen geld meer voor zult krijgen in de toekomst.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik vind het sowieso bijzonder dat wij hier blijven mekkeren over spelers op de bank met een hoog salaris. Daar zal PSV ook echt wel over nadenken. De beste speelt, ze hebben allemaal enorme salarissen. En als de beste oplossing is De Jong-Zahavi of alleen Zahavi of alleen De Jong, dan moet de ander daar maar mee dealen. Als je wil spelen, moet je aantonen de beste te zijn. Het is aan Schmidt om de boel verder tevreden te houden en daar wordt intern ook echt wel over nagedacht. De Jong biedt kopkracht en kans als aanspeelpunt ook echt wel nuttig zijn. Was voorheen ook altijd de man die het drukzetten bepaalde bij PSV, dus dat kan hij ook wel. Zahavi is wat wendbaarder. De beste speelt. Hoop ik op De Jong? Is gewoon een garantie voor 20+ goals. Ik zou er dus blij mee zijn. De droom is Hlozek, maar die kost 20mln. Dat zal PSV niet doen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 07 Aug 2021, 15:14 Als je daar tegen bent, dan kun je net zo goed ophouden of Fofana een stevig contract geven en hem stand-in maken.
En dat hoeft niet perse slecht te zijn als die jongen wel een stap kan zetten. Je kunt ook het geld op zak houden voor de winter periode.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 07 Aug 2021, 15:24 Ik vind het sowieso bijzonder dat wij hier blijven mekkeren over spelers op de bank met een hoog salaris. Daar zal PSV ook echt wel over nadenken. De beste speelt, ze hebben allemaal enorme salarissen. En als de beste oplossing is De Jong-Zahavi of alleen Zahavi of alleen De Jong, dan moet de ander daar maar mee dealen. Als je wil spelen, moet je aantonen de beste te zijn. Het is aan Schmidt om de boel verder tevreden te houden en daar wordt intern ook echt wel over nagedacht. De Jong biedt kopkracht en kans als aanspeelpunt ook echt wel nuttig zijn. Was voorheen ook altijd de man die het drukzetten bepaalde bij PSV, dus dat kan hij ook wel. Zahavi is wat wendbaarder. De beste speelt. Hoop ik op De Jong? Is gewoon een garantie voor 20+ goals. Ik zou er dus blij mee zijn. De droom is Hlozek, maar die kost 20mln. Dat zal PSV niet doen.
Ik vind het sowieso bijzonder dat we met zijn allen opmerken dat Ajax zichzelf uit hun dominante financiële positie gooit door idioot veel geld aan salarissen voor spelers zonder restwaarde uit te geven en dat er dan echt mensen voorstellen om datzelfde ook bij PSV te gaan doen.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 07 Aug 2021, 15:14 Het betreft geen spijkers op laag water. Je argumentatie is wat mij betreft zwak. Wel zeggen dat optie A te duur is als bankzitter, om daarna een dure optie B aan te dragen. Kwaliteit kost geld, ja. Als je daar tegen bent, dan kun je net zo goed ophouden of Fofana een stevig contract geven en hem stand-in maken.
Volgens mij noem ik alleen Berisha in mijn post plus opties voor een andere positie. Dus niet twee spitsen halen. Zo raar js dat niet lijkt mij. Of ben jij nog niet uitgefapt van Mauro en Thomas op de flank?
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Thijs85 wrote: 07 Aug 2021, 15:26
Eindhovenvoetbal wrote: 07 Aug 2021, 15:24 Ik vind het sowieso bijzonder dat wij hier blijven mekkeren over spelers op de bank met een hoog salaris. Daar zal PSV ook echt wel over nadenken. De beste speelt, ze hebben allemaal enorme salarissen. En als de beste oplossing is De Jong-Zahavi of alleen Zahavi of alleen De Jong, dan moet de ander daar maar mee dealen. Als je wil spelen, moet je aantonen de beste te zijn. Het is aan Schmidt om de boel verder tevreden te houden en daar wordt intern ook echt wel over nagedacht. De Jong biedt kopkracht en kans als aanspeelpunt ook echt wel nuttig zijn. Was voorheen ook altijd de man die het drukzetten bepaalde bij PSV, dus dat kan hij ook wel. Zahavi is wat wendbaarder. De beste speelt. Hoop ik op De Jong? Is gewoon een garantie voor 20+ goals. Ik zou er dus blij mee zijn. De droom is Hlozek, maar die kost 20mln. Dat zal PSV niet doen.
Ik vind het sowieso bijzonder dat we met zijn allen opmerken dat Ajax zichzelf uit hun dominante financiële positie gooit door idioot veel geld aan salarissen voor spelers zonder restwaarde uit te geven en dat er dan echt mensen voorstellen om datzelfde ook bij PSV te gaan doen.
Dus jij weet wat al die Ajacieden verdienen? En wat ze bij PSV verdienen? En wat Berisha wil verdienen en Luuk? Het is allemaal speculatief, niemand weet dat. Slap gelul. Mike V en Valentijn D gooien dat soort dingen in de wereld, veranderen het vervolgens nog een keer of 3 omdat het allemaal maar gokwerk is. Niemand die het weet. PSV heeft allemaal toppers uit het bedrijfsleven. Mensen die zich dubbel en dwars bewezen hebben in de absolute top van het bedrijfsleven. En wij gaan hen even vertellen dat ze financiële risico's nemen haha. Ik denk dat die mensen iets beter weten waar ze mee bezig zijn dan wij.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Doe normaal hoor. Niemand wil Thomas en Mauro op de flank. Het gaat om de spitspositie en jij roept dat Luuk de Jong te duur is, maar komt wel met Berisha aanzetten. Die komt hier ook niet voor een boterkoek en drie theezakjes spelen hoor. Verder is Berisha vooral (schaduw)spits en niet zozeer flankspeler. Hij kan er vast uit de voeten, maar is dan geheid een klap minder dan als spits.
Demenkovets wrote: 07 Aug 2021, 15:23 Een dure jongen zonder restwaarde als breekijzer op de bank zichzelf laten afschrijven is wel een heel ander verhaal dan een dure jongen die je op de groei koopt, de kans krijgt zich te bewijzen en volgend jaar definitief het stokje mag overnemen. Volgens mij kan Berisha ook op meerdere posities uit de voeten en is daarmee de kans al veel groter op veel speeltijd dan de eendimensionale Luuk de Jong die je enkel voor 1 geschikte positie zou halen.
Absoluut waar, ware het niet dat Luuk de Jong zichzelf bewezen heeft, ook op hoger niveau. Meer garantie op goals ga je niet krijgen. Berisha moet het nog maar laten zien.

Begrijp me verder niet verkeerd: ik kan leven met beide oplossingen, of een andere speler. Maar geld als argument is wat mij betreft ontzettend matig. Je moet gewoon stevig investeren om verder te komen.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 07 Aug 2021, 15:32
Thijs85 wrote: 07 Aug 2021, 15:26

Ik vind het sowieso bijzonder dat we met zijn allen opmerken dat Ajax zichzelf uit hun dominante financiële positie gooit door idioot veel geld aan salarissen voor spelers zonder restwaarde uit te geven en dat er dan echt mensen voorstellen om datzelfde ook bij PSV te gaan doen.
Dus jij weet wat al die Ajacieden verdienen? En wat ze bij PSV verdienen? En wat Berisha wil verdienen en Luuk? Het is allemaal speculatief, niemand weet dat. Slap gelul. Mike V en Valentijn D gooien dat soort dingen in de wereld, veranderen het vervolgens nog een keer of 3 omdat het allemaal maar gokwerk is. Niemand die het weet. PSV heeft allemaal toppers uit het bedrijfsleven. Mensen die zich dubbel en dwars bewezen hebben in de absolute top van het bedrijfsleven. En wij gaan hen even vertellen dat ze financiële risico's nemen haha. Ik denk dat die mensen iets beter weten waar ze mee bezig zijn dan wij.
Wat doe je dan op een forum en waarom post je hier dan als je vindt dat we allemaal maar gewoon niks weten en moeten geloven dat allemaal die mensen bij allemaal die clubs het beter weten?
Beetje vreemde reactie al met al.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 07 Aug 2021, 15:33 Doe normaal hoor. Niemand wil Thomas en Mauro op de flank. Het gaat om de spitspositie en jij roept dat Luuk de Jong te duur is, maar komt wel met Berisha aanzetten. Die komt hier ook niet voor een boterkoek en drie theezakjes spelen hoor. Verder is Berisha vooral (schaduw)spits en niet zozeer flankspeler. Hij kan er vast uit de voeten, maar is dan geheid een klap minder dan als spits.
Demenkovets wrote: 07 Aug 2021, 15:23 Een dure jongen zonder restwaarde als breekijzer op de bank zichzelf laten afschrijven is wel een heel ander verhaal dan een dure jongen die je op de groei koopt, de kans krijgt zich te bewijzen en volgend jaar definitief het stokje mag overnemen. Volgens mij kan Berisha ook op meerdere posities uit de voeten en is daarmee de kans al veel groter op veel speeltijd dan de eendimensionale Luuk de Jong die je enkel voor 1 geschikte positie zou halen.
Absoluut waar, ware het niet dat Luuk de Jong zichzelf bewezen heeft, ook op hoger niveau. Meer garantie op goals ga je niet krijgen. Berisha moet het nog maar laten zien.

Begrijp me verder niet verkeerd: ik kan leven met beide oplossingen, of een andere speler. Maar geld als argument is wat mij betreft ontzettend matig. Je moet gewoon stevig investeren om verder te komen.
Volgens mij hebben we met Berisha meer voordelen dan met Luuk. Mijn initiële post was volgens mij een reactie dat ze beide gehaald moet worden maar goed. Berisha is jonger, heeft restwaarde en heeft meer mogelijkheden dan Luuk voetballend gezien. Bovendien koop je zo'n jongen met oog op de toekomst. Geld is ook geen argument. Ik geef voldoende argumenten waarom ik liever Berisha zie dan Luuk.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Thijs85 wrote: 07 Aug 2021, 15:35
Eindhovenvoetbal wrote: 07 Aug 2021, 15:32

Dus jij weet wat al die Ajacieden verdienen? En wat ze bij PSV verdienen? En wat Berisha wil verdienen en Luuk? Het is allemaal speculatief, niemand weet dat. Slap gelul. Mike V en Valentijn D gooien dat soort dingen in de wereld, veranderen het vervolgens nog een keer of 3 omdat het allemaal maar gokwerk is. Niemand die het weet. PSV heeft allemaal toppers uit het bedrijfsleven. Mensen die zich dubbel en dwars bewezen hebben in de absolute top van het bedrijfsleven. En wij gaan hen even vertellen dat ze financiële risico's nemen haha. Ik denk dat die mensen iets beter weten waar ze mee bezig zijn dan wij.
Wat doe je dan op een forum en waarom post je hier dan als je vindt dat we allemaal maar gewoon niks weten en moeten geloven dat allemaal die mensen bij allemaal die clubs het beter weten?
Beetje vreemde reactie al met al.
Ah ik zal jou de volgende keer toestemming vragen waar ik wel en niet mag posten en met welke mening van jou ik het eens moet zijn. Ik zit in ieder geval niet op een forum om te oordelen over dingen die ik niet weet (zoals hoogte van salarissen) of financieel advies te geven aan de beste financiële mensen uit de bedrijfstop. Ik zit hier om te zeggen wat ik van wedstrijden vond, van wissels, van nieuwe aankopen, van onze spelers en te genieten van transfergeruchten. Sorry daarvoor he!
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Gianluca di Marzio meldt net dat die Lukaku deal toch die 115 miljoen gaat worden, zonder speler erbij. Als dat rond komt, gaat Denzel daarheen. Als Denzel daarheen gaat, hebben we met Malen, Rosario en Denzel voor pakweg 45 miljoen verkocht en zijn we ook hun salarissen kwijt. Daarmee kun je toch wel een spelertje of 3 halen, dacht ik zo.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 07 Aug 2021, 15:52
Thijs85 wrote: 07 Aug 2021, 15:35

Wat doe je dan op een forum en waarom post je hier dan als je vindt dat we allemaal maar gewoon niks weten en moeten geloven dat allemaal die mensen bij allemaal die clubs het beter weten?
Beetje vreemde reactie al met al.
Ah ik zal jou de volgende keer toestemming vragen waar ik wel en niet mag posten en met welke mening van jou ik het eens moet zijn. Ik zit in ieder geval niet op een forum om te oordelen over dingen die ik niet weet (zoals hoogte van salarissen) of financieel advies te geven aan de beste financiële mensen uit de bedrijfstop. Ik zit hier om te zeggen wat ik van wedstrijden vond, van wissels, van nieuwe aankopen, van onze spelers en te genieten van transfergeruchten. Sorry daarvoor he!
Volgens mij reageerde ik erop dat jij zei dat ik dat niet kon weten en daarom niet kon posten. En was je daarmee juist aan het oordelen over dingen, die je niet weet. Maar oké. Veel plezier verder dan. Hopelijk zijn we het over een aantal uur weer volledig eens met elkaar dat alles perfect is en we nergens ons druk om hoeven maken. ;)
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Thijs85 wrote: 07 Aug 2021, 16:10
Eindhovenvoetbal wrote: 07 Aug 2021, 15:52

Ah ik zal jou de volgende keer toestemming vragen waar ik wel en niet mag posten en met welke mening van jou ik het eens moet zijn. Ik zit in ieder geval niet op een forum om te oordelen over dingen die ik niet weet (zoals hoogte van salarissen) of financieel advies te geven aan de beste financiële mensen uit de bedrijfstop. Ik zit hier om te zeggen wat ik van wedstrijden vond, van wissels, van nieuwe aankopen, van onze spelers en te genieten van transfergeruchten. Sorry daarvoor he!
Volgens mij reageerde ik erop dat jij zei dat ik dat niet kon weten en daarom niet kon posten. En was je daarmee juist aan het oordelen over dingen, die je niet weet. Maar oké. Veel plezier verder dan. Hopelijk zijn we het over een aantal uur weer volledig eens met elkaar dat alles perfect is en we nergens ons druk om hoeven maken. ;)
Ah dus jij weet wel alle salarissen? Nou, vertel. Zet ze even op een rijtje. Ik ben wel erg benieuwd.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 07 Aug 2021, 16:12
Thijs85 wrote: 07 Aug 2021, 16:10

Volgens mij reageerde ik erop dat jij zei dat ik dat niet kon weten en daarom niet kon posten. En was je daarmee juist aan het oordelen over dingen, die je niet weet. Maar oké. Veel plezier verder dan. Hopelijk zijn we het over een aantal uur weer volledig eens met elkaar dat alles perfect is en we nergens ons druk om hoeven maken. ;)
Ah dus jij weet wel alle salarissen? Nou, vertel. Zet ze even op een rijtje. Ik ben wel erg benieuwd.
Bijzonder hoe je erop doorgaat. Lees maar even terug als je wilt weten wat ik dacht. ;)
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Thijs85 wrote: 07 Aug 2021, 16:16
Eindhovenvoetbal wrote: 07 Aug 2021, 16:12

Ah dus jij weet wel alle salarissen? Nou, vertel. Zet ze even op een rijtje. Ik ben wel erg benieuwd.
Bijzonder hoe je erop doorgaat. Lees maar even terug als je wilt weten wat ik dacht. ;)
Haha ja blijf jezelf lekker tegenspreken, prima joh. :lol:
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Thijs85 wrote: 07 Aug 2021, 15:26 Ik vind het sowieso bijzonder dat we met zijn allen opmerken dat Ajax zichzelf uit hun dominante financiële positie gooit door idioot veel geld aan salarissen voor spelers zonder restwaarde uit te geven en dat er dan echt mensen voorstellen om datzelfde ook bij PSV te gaan doen.
Ik heb echt gemist waar ik of anderen hebben gepleit om de selectie bedragen van 4 tot 6 miljoen te gaan betalen. Zelfs 3 miljoen heb ik niet voorbij zien komen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Locked