Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 07 Aug 2021, 18:11
Thijs85 wrote: 07 Aug 2021, 15:26 Ik vind het sowieso bijzonder dat we met zijn allen opmerken dat Ajax zichzelf uit hun dominante financiële positie gooit door idioot veel geld aan salarissen voor spelers zonder restwaarde uit te geven en dat er dan echt mensen voorstellen om datzelfde ook bij PSV te gaan doen.
Ik heb echt gemist waar ik of anderen hebben gepleit om de selectie bedragen van 4 tot 6 miljoen te gaan betalen. Zelfs 3 miljoen heb ik niet voorbij zien komen.
Ajax heeft dan ook veel meer geld, maar als wij bankzitters gaan halen, die rond de €2m moeten verdienen, krijgen we toch een salarishuishouding, die veel te hoog is voor ons budget. Op die manier gaan we nooit iets goedmaken op financieel gebied tov Ajax. Dat kunnen we alleen via de Madueke’s en Gakpo’s.
Dus ik beweerde niet dat we dezelfde bedragen uitgeven als we dat volgen wat sommigen hier voorstellen, maar wel eenzelfde soort beleid zouden voeren.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Nog niet bijna. We begroten geen 50 miljoen CL en 50 miljoen transferwinst. We gaan nog steeds veel secuurder met ons geld om. Ajax twee jaar geen CL en grote transferwinsten en ze hebben een mega probleem. Wij niet. En niemand roept hier ook dat we veel risico's moeten nemen. Ik denk dat het risico ook best wel meevalt trouwens.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Ik zei ook niet dat PSV dat doet, ik zei dat suggesties hier die richting uitgaan. ;)
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Het mooie van de JC-schaal is dat als je hem nu verliest, je nog altijd versterkingen kunt halen. Misschien blijkt uit deze wedstrijd wel dat we verdedigend nog niet stabiel genoeg zijn, dan kan JdJ daar nog iets doen.

Al met al had ik nu graag al de versterkingen gehad. Word gek onderhand.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hoe zien die trutjes eruit? :lol: :lol:
Verkeerde topic..excuses..
Last edited by milansandro on 07 Aug 2021, 19:29, edited 1 time in total.
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

milansandro wrote: 07 Aug 2021, 19:27 Hoe zien die trutjes eruit? :lol: :lol:
Je zegt t zelf al, als trutjes inderdaad.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
FOOTB_REM_S: No

RB
CB
Spits
#FreeGeneratie4
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Laten we hopen dat de transfer van Dumfries deze week rond komt. Als Lukaku vertrekt naar Chelsea zal Inter hopelijk snel een bod neerleggen bij PSV voor Dumfries. Als dat rondkomt kunnen wij hopelijk ook zaken doen.

Na vandaag is het nog meer duidelijk dat een rechtsback en een extra aanvaller wel heel fijn zou zijn. Ik blijf hopen op Montiel (die is voor tien miljoen op te halen, Spartak had al een akkoord) en Hlozek. Als je op die twee posities nog wat erbij kan krijgen kan het mooi seizoen worden.

Enigste positie waar ik twijfels over heb is de doelman. Maar goed, Drommel moet er ook even in komen.
Sheepies
Bankzitter
Posts: 271
Joined: 17 May 2021, 19:41
FOOTB_REM_S: No

Net zoals Tzolis een tijdje geleden is ook deze jongen al een tijdje niet meer in beeld (op dit forum): maar onze vriendelijke vriend Kim gaat naar Fenerbahçe.

Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2,075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Geeft Corriere dell Sport als bron, wat volgens mij een betrouwbare krant is. Twitteraccount zelf heeft ook 1 miljoen volgers.
Maar dat zal dan ook betekenen dat Dumfries niet zomaar naar Inter zal gaan.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zal hem niet alleen in transfersom zitten, maar ook in salaris denk ik. Volgens mij heeft Romano of Sky Italia juist gezegd dat op moment dat Lukaku daar vertrekt, dat Dumfries prioriteit 1 is. Gesprekken zouden alweer herstart zijn.
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
FOOTB_REM_S: No

Sheepies wrote: 07 Aug 2021, 22:43 Net zoals Tzolis een tijdje geleden is ook deze jongen al een tijdje niet meer in beeld (op dit forum): maar onze vriendelijke vriend Kim gaat naar Fenerbahçe.

Kim stond tot voor kort nog zeker op de lijst. Samen met 3 andere verdedigers, waarvan 1 Ahmedhodzic is. Nog steeds onduidelijk wat hij gaat doen. En er staat dus nog een andere naam op de lijst.
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Alles verkopen en dan een paar zakken geld het veld op sturen? Of roeien met de ellende die over is? Dan is het daar wel echt een bende zeg.
Sheepies
Bankzitter
Posts: 271
Joined: 17 May 2021, 19:41
FOOTB_REM_S: No

Mick Jagger wrote: 07 Aug 2021, 22:48

Geeft Corriere dell Sport als bron, wat volgens mij een betrouwbare krant is. Twitteraccount zelf heeft ook 1 miljoen volgers.
Maar dat zal dan ook betekenen dat Dumfries niet zomaar naar Inter zal gaan.
Corriere is niet zo betrouwbaar, beetje het Italiaanse Daily Mail. Roddeltabloid dat 10.000 claimt waarvan er misschien 2-3 uitkomen. Niet dat Inter geen geldproblemen heeft door de Chinese coronawetten.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

Struviet wrote: 07 Aug 2021, 22:51
Sheepies wrote: 07 Aug 2021, 22:43 Net zoals Tzolis een tijdje geleden is ook deze jongen al een tijdje niet meer in beeld (op dit forum): maar onze vriendelijke vriend Kim gaat naar Fenerbahçe.

Kim stond tot voor kort nog zeker op de lijst. Samen met 3 andere verdedigers, waarvan 1 Ahmedhodzic is. Nog steeds onduidelijk wat hij gaat doen. En er staat dus nog een andere naam op de lijst.
Kim is eraf gehaald? Heb je nog hints over die andere naam? :)
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mick Jagger wrote: 07 Aug 2021, 22:48

Geeft Corriere dell Sport als bron, wat volgens mij een betrouwbare krant is. Twitteraccount zelf heeft ook 1 miljoen volgers.
Maar dat zal dan ook betekenen dat Dumfries niet zomaar naar Inter zal gaan.
Nu volg ik Inter niet op de voet, maar dit zou wel heel vreemd zijn. In eerste instantie gingen ze toch niet in op het bod voor Lukaku? Dat zou niet stroken met een club die in acute financiële problemen zit. Sowieso, 115 miljoen is dusdanig veel. Als ze dan nog in de problemen zitten is die club eigenlijk al failliet.
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
FOOTB_REM_S: No

mr.top wrote: 07 Aug 2021, 22:57
Struviet wrote: 07 Aug 2021, 22:51

Kim stond tot voor kort nog zeker op de lijst. Samen met 3 andere verdedigers, waarvan 1 Ahmedhodzic is. Nog steeds onduidelijk wat hij gaat doen. En er staat dus nog een andere naam op de lijst.
Kim is eraf gehaald? Heb je nog hints over die andere naam? :)
Nee, ik weet zelf niet eens wie het is als ik eerlijk ben haha.
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
FOOTB_REM_S: No

Struviet wrote: 07 Aug 2021, 22:51
Sheepies wrote: 07 Aug 2021, 22:43 Net zoals Tzolis een tijdje geleden is ook deze jongen al een tijdje niet meer in beeld (op dit forum): maar onze vriendelijke vriend Kim gaat naar Fenerbahçe.

Kim stond tot voor kort nog zeker op de lijst. Samen met 3 andere verdedigers, waarvan 1 Ahmedhodzic is. Nog steeds onduidelijk wat hij gaat doen. En er staat dus nog een andere naam op de lijst.
Maar op de lijst staan of echt concreet? Is het zeker dat PSV een cv haalt aangezien je dat nergens leest. Ik verwacht zelf nog een spits en een middenvelder.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik verwacht eigenlijk geen centrale verdediger meer tenzij Obispo vertrekt en dan zie ik het nog eerder als een back-up. Een back-up middenvelder en een aanvaller en heel misschien nog een vleugelspeler afhankelijk van een aantal eventueel vertrekkende spelers.
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
FOOTB_REM_S: No

Ze willen inderdaad nog een rechtsbenige centrale verdediger halen. En een middenvelder en een aanvaller.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ontzettend mooi dat we groeiende zijn. Vorig seizoen was het vaak heel wisselvallig en vaak genoeg niet om aan te gluren. Dit seizoen is weer leuk om naar PSV te kijken. Niet alleen door de resultaten maar het spel is goed en er staat een echt team. De boys zijn energiek en hongerig. Ook de bankzitters die erin komen gaan mee op de flow.

Het is alleen nu zaak om door te pakken. De bank is al redelijk sterk maar de wedstrijd van gisteren heeft ondanks de ruime uitslag ook wat zwakke plekken blootgelegd. Met name in de spits en op de rechtsback positie. Ik hoop dat we daar kunnen doorpakken en nog twee kanjers kunnen halen.

Met een beetje meeval wordt komende week Dumfries voor veel geld verkocht. Bovendien plaatsen we ons normaal gesproken dinsdag voor de Champions League playoffs waar we vijf miljoen voor krijgen. Hopelijk biedt dat de ruimte om nog een slag te slaan.

Ik hoop zelf op Montiel als rechtsback, een Argentijns international met de nodige passie die maar blijft gaan en gehard is in het Zuid-Amerikaanse voetbal. En Hlozek, een toptalent voor de aanval. Op meerdere posities inzetbaar. Sterk, technisch goed en een neusje voor de goal.

Ik denk dat we dan al redelijk klaar zijn. Een doublure voor Sangare of talentvolle centrale verdediger zou bonus zijn maar niet noodzakelijk. Wel is te hopen dat we nog afscheid kunnen nemen van een of meerdere van; Luckassen, Guti, Rigo, Ihattaren, Bruma en/of Romero.

Met deze selectie zou je toch een geweldig ploeg hebben;

Doelmannen: Drommel, Mvogo, Müller
Verdedigers: Montiel, Mwene, Teze, Ramalho, Boscagli, Obispo, Viergever, Max
Middenveld: Sangare, Thomas, van Ginkel, Pröpper, Götze, Mauro Jr
Aanval: Madueke, Doan, Zahavi, Hlozek, Gakpo, Vertessen
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Volgens het medium 90min heeft PSV interesse in Sebastián Cordova. Mexicaanse nummer 10 die ook als buitenspeler kan spelen. Ajax en Betis worden ook gelinkt aan deze jongen volgens 90min. Dit maakt het voor mij al wat onrealistisch, want dit lijkt een typisch bericht uit Mexico waarbij altijd wij met betis/Ajax aan spelers worden gelinkt.
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 08 Aug 2021, 13:59 Volgens het medium 90min heeft PSV interesse in Sebastián Cordova. Mexicaanse nummer 10 die ook als buitenspeler kan spelen. Ajax en Betis worden ook gelinkt aan deze jongen volgens 90min. Dit maakt het voor mij al wat onrealistisch, want dit lijkt een typisch bericht uit Mexico waarbij altijd wij met betis/Ajax aan spelers worden gelinkt.
Leuke speler, had 4 goals en 3 assists in 6 games op de olympics
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Heeft niet hele bijzondere statistieken in Mexico. 15 goals en 8 assists in 95 wedstrijden.
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
FOOTB_REM_S: No

Gianluca Scamacca staat in de belangstelling van Inter, fiorentina en Frankfurt. Hij moet serieuze knaken gaan opleveren voor Sassauolo. Maar mijn vraag: heeft PSV hier nog wat aan? Zo ja? Wat is het doorverkooppercentage wat PSV op Scamacca heeft?
Locked