Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Jeez, die is inmiddels volgens transfermarkt ook al 15 mil waard
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Image

Hahaha zou er een speler genaamd Kusbah zijn 😲😲
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Rigo wrote: 09 Aug 2021, 00:45 Gianluca Scamacca staat in de belangstelling van Inter, fiorentina en Frankfurt. Hij moet serieuze knaken gaan opleveren voor Sassauolo. Maar mijn vraag: heeft PSV hier nog wat aan? Zo ja? Wat is het doorverkooppercentage wat PSV op Scamacca heeft?
30% volgens de geruchten. Kan dus een flinke zak geld opleveren in theorie. Maar meestal pissen we er naast met dit soort transacties. Hopelijk nu een uitzondering
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2,243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12
FOOTB_REM_S: No

Ook jammer dat dit niet gelukt was toendertijd :

https://www.soccernews.nl/news/317109/p ... et-opnieuw
We can't change the world until we change ourselves.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Die Kyogo scoort even 3x bij zijn debuut bij Celtic.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 09 Aug 2021, 10:31 Die Kyogo scoort even 3x bij zijn debuut bij Celtic.
Mwa, is niets joh. Komt uit de Chinese Liga, niveautje 3e klasse. Daar ben je al gauw smaakmaker. Als hij het daar kan, zegt dat he-le-maal niets of dat hij dat ook bij ons zou kunnen. ;)
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 09 Aug 2021, 10:37
RIO wrote: 09 Aug 2021, 10:31 Die Kyogo scoort even 3x bij zijn debuut bij Celtic.
Mwa, is niets joh. Komt uit de Chinese Liga, niveautje 3e klasse. Daar ben je al gauw smaakmaker. Als hij het daar kan, zegt dat he-le-maal niets of dat hij dat ook bij ons zou kunnen. ;)
Komt uit de J-League en is een van de beste 2 spelers daar. Niveau in Japan ligt vele malen hoger dan in de Chinese competitie. Ik vermeld het alleen maar. Oordeel er verder niet over. En ik heb vroeger zaterdag hoofdklasse a (huidige 2e divisie) gespeeld en zou niet mee kunnen in de J-League.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 09 Aug 2021, 10:40
FritskePhilips wrote: 09 Aug 2021, 10:37
Mwa, is niets joh. Komt uit de Chinese Liga, niveautje 3e klasse. Daar ben je al gauw smaakmaker. Als hij het daar kan, zegt dat he-le-maal niets of dat hij dat ook bij ons zou kunnen. ;)
Komt uit de J-League en is een van de beste 2 spelers daar. Niveau in Japan ligt vele malen hoger dan in de Chinese competitie. Ik vermeld het alleen maar. Oordeel er verder niet over. En ik heb vroeger zaterdag hoofdklasse a (huidige 2e divisie) gespeeld en zou niet mee kunnen in de J-League.
Voor de oorlog telt niet mee

Even serieus [mention]RIO[/mention]: weet jij of een Arias bij PSV op de radar staat? Is hij een optie op RB (eventueel huur met optie)?
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Johnnie Walker wrote: 09 Aug 2021, 10:47
RIO wrote: 09 Aug 2021, 10:40

Komt uit de J-League en is een van de beste 2 spelers daar. Niveau in Japan ligt vele malen hoger dan in de Chinese competitie. Ik vermeld het alleen maar. Oordeel er verder niet over. En ik heb vroeger zaterdag hoofdklasse a (huidige 2e divisie) gespeeld en zou niet mee kunnen in de J-League.
Voor de oorlog telt niet mee

Even serieus @RIO: weet jij of een Arias bij PSV op de radar staat? Is hij een optie op RB (eventueel huur met optie)?
Kan je zelf toch ook wel invullen. Teze heeft zelf aangegeven dat hij alleen voor de RB gaat, hoogstens als backup CV. Mwene is achterwacht (op papier). Mocht je nog een RB willen aantrekken zou Teze moeten vertrekken. Dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Saibari is underrated.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Johnnie Walker wrote: 09 Aug 2021, 10:47
RIO wrote: 09 Aug 2021, 10:40

Komt uit de J-League en is een van de beste 2 spelers daar. Niveau in Japan ligt vele malen hoger dan in de Chinese competitie. Ik vermeld het alleen maar. Oordeel er verder niet over. En ik heb vroeger zaterdag hoofdklasse a (huidige 2e divisie) gespeeld en zou niet mee kunnen in de J-League.
Voor de oorlog telt niet mee

Even serieus @RIO: weet jij of een Arias bij PSV op de radar staat? Is hij een optie op RB (eventueel huur met optie)?
:D

Nee, RB geen prioriteit. Teze zal de vaste RB worden.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Mwenusss wrote: 09 Aug 2021, 01:25 Jeez, die is inmiddels volgens transfermarkt ook al 15 mil waard
Juve zou eerder 25 miljoen hebben geboden op Scamacca, Sassuolo zou 40 miljoen gevraagd hebben. Dit was afgelopen winter. PSV zou mogelijk een doorverkoop hebben van 30% op alles boven de 600k.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 09 Aug 2021, 10:55
Johnnie Walker wrote: 09 Aug 2021, 10:47

Voor de oorlog telt niet mee

Even serieus @RIO: weet jij of een Arias bij PSV op de radar staat? Is hij een optie op RB (eventueel huur met optie)?
:D

Nee, RB geen prioriteit. Teze zal de vaste RB worden.
Verwacht je dat Teze morgen ook begint?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Dat Mwene een keer minder speelde vind ik nog niet zo zorgwekkend als 80% van het forum hier. Hij is uiterst nuttig in veel wedstrijden en ik zie in hem ook wel een back-up voor Max dus als Teze Max en Mwene samen zo goed als alle minuten absorberen dan kan Oppegard en eventueel Sambo nog wat aanvullen.

Obispo wordt nu sinds hij terug is van zijn blessure vaker gebruikt als RCV dan LCV en toen Boscagli geschorst was ging de keuze ook tussen Viergever en Obispo. Ik vond dat wel opvallend want bij mijn weten was Ramalho ook vaak LCV bij Salzburg dus dan was Teze-Ramalho ook een optie in mijn hoofd maar blijkbaar niet bij Roger.

Van mij hoeft er achterin niets bij te komen. En eigenlijk op het middenveld ook niet tenzij er nog een paar verkocht worden. En dan is het nog tricky wat je zoekt ook. We hebben namelijk niet echt een vacature vrij want Rosario speelde die minuten ook al niet. Als Sangaré of van Ginkel niet speelt dan speelt Pröpper en als die ook niet beschikbaar is dan is het echt niet zo'n ramp om bij het groepje Guti/Thomas uit te komen in mijn ogen. Maar als je Guti kunt verkopen dan zou je een typische breedteaankoop kunnen doen maar mijn voorkeur zou uit gaan naar een jongen die via Jong PSV vlieguren kan maken en die stap kan gaan maken binnen een jaar. En daar mag je best wel iets voor betalen.

Aanvallend komt er enkel nog een vervanger van Malen lijkt me. Prima, dan is Malen vervangen, Doan vervangt Ihattaren en Vertessen maakt een stap en gaan belangrijker worden. Kwantatief en kwalitatief geen vuiltje aan de lucht.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 09 Aug 2021, 11:17 Dat Mwene een keer minder speelde vind ik nog niet zo zorgwekkend als 80% van het forum hier. Hij is uiterst nuttig in veel wedstrijden en ik zie in hem ook wel een back-up voor Max dus als Teze Max en Mwene samen zo goed als alle minuten absorberen dan kan Oppegard en eventueel Sambo nog wat aanvullen.

Obispo wordt nu sinds hij terug is van zijn blessure vaker gebruikt als RCV dan LCV en toen Boscagli geschorst was ging de keuze ook tussen Viergever en Obispo. Ik vond dat wel opvallend want bij mijn weten was Ramalho ook vaak LCV bij Salzburg dus dan was Teze-Ramalho ook een optie in mijn hoofd maar blijkbaar niet bij Roger.

Van mij hoeft er achterin niets bij te komen. En eigenlijk op het middenveld ook niet tenzij er nog een paar verkocht worden. En dan is het nog tricky wat je zoekt ook. We hebben namelijk niet echt een vacature vrij want Rosario speelde die minuten ook al niet. Als Sangaré of van Ginkel niet speelt dan speelt Pröpper en als die ook niet beschikbaar is dan is het echt niet zo'n ramp om bij het groepje Guti/Thomas uit te komen in mijn ogen. Maar als je Guti kunt verkopen dan zou je een typische breedteaankoop kunnen doen maar mijn voorkeur zou uit gaan naar een jongen die via Jong PSV vlieguren kan maken en die stap kan gaan maken binnen een jaar. En daar mag je best wel iets voor betalen.

Aanvallend komt er enkel nog een vervanger van Malen lijkt me. Prima, dan is Malen vervangen, Doan vervangt Ihattaren en Vertessen maakt een stap en gaan belangrijker worden. Kwantatief en kwalitatief geen vuiltje aan de lucht.
Ik zou graag zien dat er een jonge stand-in voor Sangaré gehaald wordt. Of dat huur met optie of koop is maakt niet uit, maar een speler dat hetzelfde type als hem is zou wel prettig zijn. Verwacht namelijk dat hij niet langer dan een jaar blijft als hij dit niveau vast gaat houden.

Aanvallend inderdaad een speler die in de spits kan. Daar hoop ik op Berisha, omdat hij ook afwezigheid van Götze, Gakpo of Madueke kan opvangen. Benieuwd wat PSV nog gaat doen.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No



Kent iemand deze jongen? 18 jarige spits/linksbuiten.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Werd deze week in VI ook genoemd als één van de nieuwe parels van Az. Heeft vorig seizoen zijn debuut gemaakt tegen Nk Rijeka. Bij Jong Az heeft hij 19 wedstrijden gespeeld en daarin 5 goals gescoord.

Brandenburg: ‘Door kleine blessures heeft Yusuf minder kunnen spelen dan we vooraf hoopten. Hij is zeer getalenteerd, met een fijne techniek en hij weet instinctief waar de bal gaat komen. En negen van zijn tien schoten mikt hij tussen de palen. Nu is het zaak dat zijn topsportbeleving dermate groot wordt, dat hij de intensiteit van drie keer per week presteren aankan. Zodat zijn grote talent tot wasdom kan komen.’

Dit laatste is een quote van de hjo over hem.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 09 Aug 2021, 11:25
11 Sir Tinus wrote: 09 Aug 2021, 11:17 Dat Mwene een keer minder speelde vind ik nog niet zo zorgwekkend als 80% van het forum hier. Hij is uiterst nuttig in veel wedstrijden en ik zie in hem ook wel een back-up voor Max dus als Teze Max en Mwene samen zo goed als alle minuten absorberen dan kan Oppegard en eventueel Sambo nog wat aanvullen.

Obispo wordt nu sinds hij terug is van zijn blessure vaker gebruikt als RCV dan LCV en toen Boscagli geschorst was ging de keuze ook tussen Viergever en Obispo. Ik vond dat wel opvallend want bij mijn weten was Ramalho ook vaak LCV bij Salzburg dus dan was Teze-Ramalho ook een optie in mijn hoofd maar blijkbaar niet bij Roger.

Van mij hoeft er achterin niets bij te komen. En eigenlijk op het middenveld ook niet tenzij er nog een paar verkocht worden. En dan is het nog tricky wat je zoekt ook. We hebben namelijk niet echt een vacature vrij want Rosario speelde die minuten ook al niet. Als Sangaré of van Ginkel niet speelt dan speelt Pröpper en als die ook niet beschikbaar is dan is het echt niet zo'n ramp om bij het groepje Guti/Thomas uit te komen in mijn ogen. Maar als je Guti kunt verkopen dan zou je een typische breedteaankoop kunnen doen maar mijn voorkeur zou uit gaan naar een jongen die via Jong PSV vlieguren kan maken en die stap kan gaan maken binnen een jaar. En daar mag je best wel iets voor betalen.

Aanvallend komt er enkel nog een vervanger van Malen lijkt me. Prima, dan is Malen vervangen, Doan vervangt Ihattaren en Vertessen maakt een stap en gaan belangrijker worden. Kwantatief en kwalitatief geen vuiltje aan de lucht.
Ik zou graag zien dat er een jonge stand-in voor Sangaré gehaald wordt. Of dat huur met optie of koop is maakt niet uit, maar een speler dat hetzelfde type als hem is zou wel prettig zijn. Verwacht namelijk dat hij niet langer dan een jaar blijft als hij dit niveau vast gaat houden.

Aanvallend inderdaad een speler die in de spits kan. Daar hoop ik op Berisha, omdat hij ook afwezigheid van Götze, Gakpo of Madueke kan opvangen. Benieuwd wat PSV nog gaat doen.
Huurspeler met optie tot koop is perfect ja. Want normaal gesproken kunnen we geen speler halen die beter is dan Sangaré v Ginkel en Pröpper.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Die back up van Sangare moet uit het buitenland komen want binnen Nederland loopt er niks rond.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Ik zou Matusiwa anders geen verkeerde optie vinden..
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Matusiwa. Alsjeblieft niet. Geen slechte speler maar die komt toch tekort voor PSV. Haal dan niemand en los het intern op. Vind het sowieso flauwekul om nog een controleur te halen met een stuk of 6 opties in de selectie.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Matusiwa is geen verkeerde speler, maar je moet twee stappen vooruit denken. Je hebt nu een stand-in voor Sangaré nodig, maar die is volgend seizoen wel weg en mist dit seizoen ook twee maanden. Graag een talentvolle speler die volgend jaar de plek van Sangaré kan innemen, maar nu ook geen 10 miljoen hoeft te kosten.

Loopt er in Frankrijk niks leuks rond? Onderkant Ligue 1, bovenkant Ligue 2?
LucNilis87
Regelmatige invaller
Posts: 387
Joined: 24 Jun 2019, 09:13
FOOTB_REM_S: No

Vind Matisuwa ook de enige in de Eredivisie die mogelijk geschikt zou kunnen zijn als backup voor Sangaré, maar blijft een twijfelgeval. Zou het wel goed vinden als ze in een groeibriljant voor Jong PSV investeren die dan uitgebreid de tijd krijgt om te wennen en dan dit jaar gewoon Boscagli en Pröpper als backups.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 09 Aug 2021, 12:59 Matusiwa is geen verkeerde speler, maar je moet twee stappen vooruit denken. Je hebt nu een stand-in voor Sangaré nodig, maar die is volgend seizoen wel weg en mist dit seizoen ook twee maanden. Graag een talentvolle speler die volgend jaar de plek van Sangaré kan innemen, maar nu ook geen 10 miljoen hoeft te kosten.

Loopt er in Frankrijk niks leuks rond? Onderkant Ligue 1, bovenkant Ligue 2?
Ik was dus echt wel een fan van Claudio Gomes bij Jong PSV. Was het om budgetaire redenen dat hij terug naar Man City ging?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 09 Aug 2021, 12:59 Matusiwa is geen verkeerde speler, maar je moet twee stappen vooruit denken. Je hebt nu een stand-in voor Sangaré nodig, maar die is volgend seizoen wel weg en mist dit seizoen ook twee maanden. Graag een talentvolle speler die volgend jaar de plek van Sangaré kan innemen, maar nu ook geen 10 miljoen hoeft te kosten.

Loopt er in Frankrijk niks leuks rond? Onderkant Ligue 1, bovenkant Ligue 2?
Alleen bij Rennes loopt Ugochukwu rond nu 17/18 jaar naast Camavinga. Helaas heeft hij zich al in de basis gespeeld en onhaalbaar. Lang, jong en heel goed.

Voor de rest komt niet echt iets in de buurt van Toulouse's Sangaré twee seizoenen terug.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 09 Aug 2021, 12:59 Matusiwa is geen verkeerde speler, maar je moet twee stappen vooruit denken. Je hebt nu een stand-in voor Sangaré nodig, maar die is volgend seizoen wel weg en mist dit seizoen ook twee maanden. Graag een talentvolle speler die volgend jaar de plek van Sangaré kan innemen, maar nu ook geen 10 miljoen hoeft te kosten.

Loopt er in Frankrijk niks leuks rond? Onderkant Ligue 1, bovenkant Ligue 2?
Ik blijf bij Krejci van Sparta Praag. Wel Ladislav Krejci de CVM en niet Ladislav Krejci de LM.

Andere leuke optie; Alexandropoulos. 19-jarige Griek (wat verwacht je met zo'n achternaam) van Panathinaikos. Nadeel: ondanks zijn lengte (1.86) wel een mager ventje dus fysiek niet zoals Sangaré, maar knalt wel overal in.

Locked