Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 10 Aug 2021, 10:24
ShovingNE2 wrote: 10 Aug 2021, 09:45

Dit misten we op een gegeven moment heel erg tegen Ajax.
Je bedoelt na de 3-0? Of na de 4-0? :D
Als we de JC wedstrijd als voorbeeld nemen dan klopt dat ook wel. Ajax hanteerde veel meer de lange bal dan PSV. En dat heeft ook te maken met het type spits wat in de punt speelt.
Dat die dombo Haller er totaal niets mee deed ligt aan het feit dat hij niveau FC Utrecht nooit ontgroeid is en geen enkele kwaliteit heeft die er echt bovenuit springt.. Met een Luuk de Jong bijvoorbeeld ben je vanwege zijn kopkracht kansrijker wanneer de lange bal gespeeld wordt.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik zou Geubbels echt een droomaanwinst vinden. 19 jaar, megatalent, kan op 3 posities voorin uit de voeten. Zou echt top zijn.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 10 Aug 2021, 10:28
Joenepsv wrote: 10 Aug 2021, 10:21

Ik laat me graag dingen door jou uitleggen, daar ben je namelijk goed in. En je hebt me overtuigd. Ik zie nu ook in dat Luuk een fantastische versterking zou zijn voor dit PSV.
In plaats van sarcastisch te reageren, zou je kunnen weerleggen waarom ik het bij het verkeerde eind heb. Je geeft aan dat je m'n argument niet sterk vindt. Vervolgens licht ik mezelf nader toe en dan kom je alsnog met deze sarcastische dooddoener. Als je dan zelf ook wat meer toelichting geeft, geeft dat wat meer draagkracht bij je stellige houding dat Luuk de Jong een erg domme keuze voor PSV zou zijn.
Ik heb bijna elke dag hier al gemeld waarom ik Luuk geen goede aankoop vind op dit moment. Ik wil niet steeds in herhaling treden. Dat is vermoeiend voor mezelf en voor anderen. Maar even beknopt gezegd vind ik dat Luuk voetballend vermogen en snelheid/dynamiek mist om in het huidige systeem van Schmidt te passen. Daarnaast vind ik het een gemiste kans als we weer een oudere speler halen die een dik salaris opstrijkt en niks meer oplevert. Als je een Berisha haalt ben je voetballend beter uit en heb je een potentiële cashcow voor de toekomst in huis. De keuze Luuk/,Berisha is voor mij een no brainer.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 10 Aug 2021, 10:24
ShovingNE2 wrote: 10 Aug 2021, 09:45

Dit misten we op een gegeven moment heel erg tegen Ajax.
Je bedoelt na de 3-0? Of na de 4-0? :D
Haha. Ja.

Ik moet altijd terugdenken aan de duels tegen Atletico. Als we zwaar onder druk stonden ging de lange bal op Luuk die hem vervolgens vast kon houden waardoor iedereen kon bijsluiten en de druk van de goal af was. Met dan snelle vleugels kan je ze ook nog eens lanceren vanuit die positie. Maar ging me meer om het verdedigende aspect als je de druk op de goal wil verlichten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 10 Aug 2021, 10:47
Ardbeg wrote: 10 Aug 2021, 10:28

In plaats van sarcastisch te reageren, zou je kunnen weerleggen waarom ik het bij het verkeerde eind heb. Je geeft aan dat je m'n argument niet sterk vindt. Vervolgens licht ik mezelf nader toe en dan kom je alsnog met deze sarcastische dooddoener. Als je dan zelf ook wat meer toelichting geeft, geeft dat wat meer draagkracht bij je stellige houding dat Luuk de Jong een erg domme keuze voor PSV zou zijn.
Ik heb bijna elke dag hier al gemeld waarom ik Luuk geen goede aankoop vind op dit moment. Ik wil niet steeds in herhaling treden. Dat is vermoeiend voor mezelf en voor anderen. Maar even beknopt gezegd vind ik dat Luuk voetballend vermogen en snelheid/dynamiek mist om in het huidige systeem van Schmidt te passen. Daarnaast vind ik het een gemiste kans als we weer een oudere speler halen die een dik salaris opstrijkt en niks meer oplevert. Als je een Berisha haalt ben je voetballend beter uit en heb je een potentiële cashcow voor de toekomst in huis. De keuze Luuk/,Berisha is voor mij een no brainer.
En hoe denk je over Luuk als oplossing in de wedstrijden waar het niet voetballend loopt? Ik kan me niet voorstellen dat hij akkoord zou gaan met die rol maar ik vermoed/hoop wel dat hij zo voor PSV gezien wordt. Idealiter zie ik een voetballende spits met restwaarde EN een kapstok komen, laat ik dat voorop stellen. Als de wedstrijd er om vraagt, kunnen Max en Luuk een dodelijk koningskoppel worden.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik heb hem al eens eerder genoemd, maar ik vind Jayden Braaf ook erg interessant. Wordt deze maan 19, was de uitblinker bij oranje onder 18. Ik denk dat als hij zich een jaar nu achter gakpo/Madueke kan ontwikkelen, hij het volgend jaar wel eens over zal kunnen nemen.

Zelfde geldt voor Geubbels, die ik in diezelfde post noemde. Denk als we in die categorie aankopen kunnen doen, spelers die zich nu ontwikkelen en op de deur gaan kloppen, we onze selectie zeker verbeteren.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 10 Aug 2021, 11:22 Ik heb hem al eens eerder genoemd, maar ik vind Jayden Braaf ook erg interessant. Wordt deze maan 19, was de uitblinker bij oranje onder 18. Ik denk dat als hij zich een jaar nu achter gakpo/Madueke kan ontwikkelen, hij het volgend jaar wel eens over zal kunnen nemen.

Zelfde geldt voor Geubbels, die ik in diezelfde post noemde. Denk als we in die categorie aankopen kunnen doen, spelers die zich nu ontwikkelen en op de deur gaan kloppen, we onze selectie zeker verbeteren.
Hij heeft weinig gespeeld tijdens zijn huurbeurt, maar ben het er wel mee eens. Dat zijn de mogelijke nieuwe Gakpo's etc. Altijd proberen. Geubbels vind ik dan al wel verder, die kan echt al concurrerend zijn denk ik
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 10 Aug 2021, 11:22 Ik heb hem al eens eerder genoemd, maar ik vind Jayden Braaf ook erg interessant. Wordt deze maan 19, was de uitblinker bij oranje onder 18. Ik denk dat als hij zich een jaar nu achter gakpo/Madueke kan ontwikkelen, hij het volgend jaar wel eens over zal kunnen nemen.

Zelfde geldt voor Geubbels, die ik in diezelfde post noemde. Denk als we in die categorie aankopen kunnen doen, spelers die zich nu ontwikkelen en op de deur gaan kloppen, we onze selectie zeker verbeteren.
Ik zal je een aantal redenen geven waarom dit geen optie is. Braaf Kwam binnen als een supertalent binnen PSV, deze verwachtinten werden al snel getempterd. Daarnaast belandde hij vervolgens in de jeugd op de bank en door zijn naam en zijn potentieel heeft hij alsnog een transfer gemaakt. Zelf gaf hij aan dat hij met andere clubs aan de praat raakte en vervolgens op de bank werd gezet. Dat zal deels waar zijn, maar ik was niet kapot van deze speler (in zijn PSV tijd welteverstaan). De Amsterdamse Braaf is dus niet echt een jongen die je binnen wil halen, laat staan dat hij zelf nooit terug zal komen.
Saibari is underrated.
LucNilis87
Regelmatige invaller
Posts: 387
Joined: 24 Jun 2019, 09:13
FOOTB_REM_S: No

Ik ben heel benieuwd naar de wedstrijd tegen Heracles, vorig jaar hadden we daar heel veel moeite. Ten opzichte van Ajax vind ik ons voetballend in de kleine ruimte nog minder (qua snelheid en diepte zijn we beter) en in de Eredivisie gaan we daar veel mee te maken krijgen. Met Pröpper, Van Ginkel en Ramalho is dit probleem deels opgelost maar ik zou een extra handige speler (type Berghuis) voorin nog wel prettig vinden voor de Eredivisiewedstrijden tegen de middenmoters die alles vastzetten.
Momfer
Vaste waarde in elftal
Posts: 730
Joined: 01 Sep 2017, 06:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Braaf komt op mij over als een enorm onaangenaam type. Ik denk niet dat PSV weer snel met die jongen in zee zal gaan eerlijk gezegd.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

LucNilis87 wrote: 10 Aug 2021, 11:43 Ik ben heel benieuwd naar de wedstrijd tegen Heracles, vorig jaar hadden we daar heel veel moeite. Ten opzichte van Ajax vind ik ons voetballend in de kleine ruimte nog minder (qua snelheid en diepte zijn we beter) en in de Eredivisie gaan we daar veel mee te maken krijgen. Met Pröpper, Van Ginkel en Ramalho is dit probleem deels opgelost maar ik zou een extra handige speler (type Berghuis) voorin nog wel prettig vinden voor de Eredivisiewedstrijden tegen de middenmoters die alles vastzetten.
Berghuis is niet super handig in de kleine ruimte toch? Denk dat Gakpo, Mario en zelfs Noni daar beter in zijn. Doan ook. Wel moeten er meer mensen gaan scoren. Daar lijkt het op het moment wel op gelukkig!
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Als Gotze wegvalt hebben we een hee groot probleem. Daar moet een oplossing voor gevonden worden. Sangare hetzelfde, alhoewel minder urgent en de spits positie. En ik ben van mening dat we een vervanger of concurrent voor Ramalho/Boscagli/Obispo moeten halen zodat het bijna niet uitmaakt wie je 2 CVs zijn.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 10 Aug 2021, 10:56
Joenepsv wrote: 10 Aug 2021, 10:47

Ik heb bijna elke dag hier al gemeld waarom ik Luuk geen goede aankoop vind op dit moment. Ik wil niet steeds in herhaling treden. Dat is vermoeiend voor mezelf en voor anderen. Maar even beknopt gezegd vind ik dat Luuk voetballend vermogen en snelheid/dynamiek mist om in het huidige systeem van Schmidt te passen. Daarnaast vind ik het een gemiste kans als we weer een oudere speler halen die een dik salaris opstrijkt en niks meer oplevert. Als je een Berisha haalt ben je voetballend beter uit en heb je een potentiële cashcow voor de toekomst in huis. De keuze Luuk/,Berisha is voor mij een no brainer.
En hoe denk je over Luuk als oplossing in de wedstrijden waar het niet voetballend loopt? Ik kan me niet voorstellen dat hij akkoord zou gaan met die rol maar ik vermoed/hoop wel dat hij zo voor PSV gezien wordt. Idealiter zie ik een voetballende spits met restwaarde EN een kapstok komen, laat ik dat voorop stellen. Als de wedstrijd er om vraagt, kunnen Max en Luuk een dodelijk koningskoppel worden.
Naar mijn idee is Schmidt er niet de trainer naar om in een dergelijke oplossing te denken. Vorig seizoen hebben we een aantal wedstrijden gespeeld die op slot zaten en toen liet hij o.a.Van Ginkel en Piroe ook op de bank. Een ander kaliber dan Luuk maar die hadden wel de wedstrijd kunnen forceren.

Als Luuk gebruikt wordt in zijn kracht heb je er inderdaad een geweldige spits aan. Maar om dat te doen moet de speelwijze aangepast worden. Het is nu vooral in de combinatie over de grond. In 4 wedstrijden met daarin 14 goals heeft volgens mij alleen Gotze een keer met het hoofd gescoord.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 10 Aug 2021, 11:53 Als Gotze wegvalt hebben we een hee groot probleem. Daar moet een oplossing voor gevonden worden. Sangare hetzelfde, alhoewel minder urgent en de spits positie. En ik ben van mening dat we een vervanger of concurrent voor Ramalho/Boscagli/Obispo moeten halen zodat het bijna niet uitmaakt wie je 2 CVs zijn.
Hier ben ik het wel heel erg mee eens. Gotze is zo erg een spil in het spel, die heeft echt een back-up nodig. Iemand die de kwaliteiten al heeft, maar in de schaduw van Gotze (in wedstrijden tegen minder goden bijvoorbeeld) kan uitgroeien tot een waardig stand-in en uiteindelijk opvolger.
Net als Gotze heeft Sangare ook bepaalde kwaliteiten die het elftal sterker maken, en lijkt hij op dit moment de enige te zijn met die specifieke kwaliteiten. Tegen de kleinere ploegen kan je dit waarschijnlijk wel oplossen, maar mocht hij er in bijvoorbeeld de CL niet bijzijn, dan wil je daar toch iemand met dezelfde kwaliteiten (al zijn die dan wrsch minder ontwikkeld) kunnen opstellen.
En een extra CV - van (bijna) hetzelfde niveau wat er nu staat, is natuurlijk nooit weg.
La vida és massa curta per no fer broma
Mithras
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 04 Nov 2020, 14:52
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 10 Aug 2021, 11:55 Het is nu vooral in de combinatie over de grond. In 4 wedstrijden met daarin 14 goals heeft volgens mij alleen Gotze een keer met het hoofd gescoord.
Dat was met zijn schouder... ;)
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 10 Aug 2021, 11:55
Ardbeg wrote: 10 Aug 2021, 10:56

En hoe denk je over Luuk als oplossing in de wedstrijden waar het niet voetballend loopt? Ik kan me niet voorstellen dat hij akkoord zou gaan met die rol maar ik vermoed/hoop wel dat hij zo voor PSV gezien wordt. Idealiter zie ik een voetballende spits met restwaarde EN een kapstok komen, laat ik dat voorop stellen. Als de wedstrijd er om vraagt, kunnen Max en Luuk een dodelijk koningskoppel worden.
Naar mijn idee is Schmidt er niet de trainer naar om in een dergelijke oplossing te denken. Vorig seizoen hebben we een aantal wedstrijden gespeeld die op slot zaten en toen liet hij o.a.Van Ginkel en Piroe ook op de bank. Een ander kaliber dan Luuk maar die hadden wel de wedstrijd kunnen forceren.

Als Luuk gebruikt wordt in zijn kracht heb je er inderdaad een geweldige spits aan. Maar om dat te doen moet de speelwijze aangepast worden. Het is nu vooral in de combinatie over de grond. In 4 wedstrijden met daarin 14 goals heeft volgens mij alleen Gotze een keer met het hoofd gescoord.
In het verleden heeft Schmidt laten zien dat hij het vermogen bezit om mee te gaan in het tactisch schaakspel tijdens een wedstrijd. Wat hij nu zelf ook zei: "Op dit moment zijn we tevreden met hoe het is, maar het seizoen wordt lang en we hebben spelers nodig die bij Champions League-voetbal passen, als we ons daarvoor plaatsen. We zullen misschien wat geduld moeten hebben om te krijgen wie we willen." <- Deze opmerking geeft mij wel het gevoel dat PSV ook op deze manier denkt.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Aanvallend is het kwalitatief dun achter de huidige basis. Sangaré heeft bepaalde kwaliteiten, maar de vraag is hoe groot is het verschil als Van Ginkel samen met Pröpper er staat. Al is het wel prettig om nog iemand te hebben die zijn type spel heeft. Alleen dan zou ik daar of voor een huurspeler gaan of voor een speler die een groot potentieel wordt toegedicht. Dat soort type spelers hebben ook hun beperkingen en dan kan het al snel zijn dat je a la Rosario blijft hangen in kwaliteit omdat de handelingssnelheid, techniek en voetbalinzicht aan de bal te beperkt zijn. Dan kan het zonder bal goed zijn, maar dat is dan niet genoeg. Achterin maak ik me met de huidige selectie minder zorgen qua breedte. Dat wordt pas anders als daar nog spelers vertrekken.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 10 Aug 2021, 12:02
Joenepsv wrote: 10 Aug 2021, 11:55

Naar mijn idee is Schmidt er niet de trainer naar om in een dergelijke oplossing te denken. Vorig seizoen hebben we een aantal wedstrijden gespeeld die op slot zaten en toen liet hij o.a.Van Ginkel en Piroe ook op de bank. Een ander kaliber dan Luuk maar die hadden wel de wedstrijd kunnen forceren.

Als Luuk gebruikt wordt in zijn kracht heb je er inderdaad een geweldige spits aan. Maar om dat te doen moet de speelwijze aangepast worden. Het is nu vooral in de combinatie over de grond. In 4 wedstrijden met daarin 14 goals heeft volgens mij alleen Gotze een keer met het hoofd gescoord.
In het verleden heeft Schmidt laten zien dat hij het vermogen bezit om mee te gaan in het tactisch schaakspel tijdens een wedstrijd. Wat hij nu zelf ook zei: "Op dit moment zijn we tevreden met hoe het is, maar het seizoen wordt lang en we hebben spelers nodig die bij Champions League-voetbal passen, als we ons daarvoor plaatsen. We zullen misschien wat geduld moeten hebben om te krijgen wie we willen." <- Deze opmerking geeft mij wel het gevoel dat PSV ook op deze manier denkt.
Misschien heb je wel gelijk. Ik vond Schmidt vorig seizoen vooral halsstarrig vasthouden aan zijn eigen visie. Pas na de winterstop deed hij lichte concessies. Hij is geen trainer die zomaar alles overboord gooit en va banque gaat spelen. Maar wie weet met een optie als Luuk achter de hand dat hij het in overweging neemt.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Die starheid kan ik tijdens de ontwikkeling van een team wel plaatsen en juich ik ook toe, als je de hele tijd je variabelen verandert dan volg je nl. geen duidelijk plan meer, bouw je dus ook niet aan een duidelijk plan en leer je ook maar weinig. Maar, mee eens dat een succesvol seizoen meer variatie kan gebruiken. Vorig jaar hadden we hoofdzakelijk plan A met af en toe wat experimentjes, nu meen ik al vanaf de eerste pot een vrij duidelijk plan A en een plan B te zien.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Nu zat ik afgelopen zaterdag in de kroeg te kijken, dus in hoeverre het klopt wat ik gezien heb laat ik aan jullie over. Pröpper die Sangaré verving, dat ging toch opvallend goed? Nu is Pröpper geen Sangaré, maar ik vond zijn felheid en balveroveringen erg sterk. Wekte bij mij in ieder geval de vraag of we echt die vervanger van Sangaré nodig hebben. Kan Pröpper dat niet prima in die paar wedstrijdjes dat Yaya er niet bij is?

Als Guti vertrekt, kun je kwantitatief wel een middenvelder gebruiken. Maar die nieuwe CVM moet in mijn ogen van erg goede huize komen wil ie boven Davy verkozen worden als Sangaré niet mee kan doen. Geloof niet dat we voor pakweg 3 miljoen iemand op kunnen pikken die het beter kan dan de'n Dave.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Johnnie Walker wrote: 10 Aug 2021, 13:17 Nu zat ik afgelopen zaterdag in de kroeg te kijken, dus in hoeverre het klopt wat ik gezien heb laat ik aan jullie over. Pröpper die Sangaré verving, dat ging toch opvallend goed? Nu is Pröpper geen Sangaré, maar ik vond zijn felheid en balveroveringen erg sterk. Wekte bij mij in ieder geval de vraag of we echt die vervanger van Sangaré nodig hebben. Kan Pröpper dat niet prima in die paar wedstrijdjes dat Yaya er niet bij is?

Als Guti vertrekt, kun je kwantitatief wel een middenvelder gebruiken. Maar die nieuwe CVM moet in mijn ogen van erg goede huize komen wil ie boven Davy verkozen worden als Sangaré niet mee kan doen. Geloof niet dat we voor pakweg 3 miljoen iemand op kunnen pikken die het beter kan dan de'n Dave.
Sangaré gaat sowieso naar de Afrika Cup. Dan moet je minimaal een goede vervanger hebben. Met twee is de spoeling te dun.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 10 Aug 2021, 13:23
Johnnie Walker wrote: 10 Aug 2021, 13:17 Nu zat ik afgelopen zaterdag in de kroeg te kijken, dus in hoeverre het klopt wat ik gezien heb laat ik aan jullie over. Pröpper die Sangaré verving, dat ging toch opvallend goed? Nu is Pröpper geen Sangaré, maar ik vond zijn felheid en balveroveringen erg sterk. Wekte bij mij in ieder geval de vraag of we echt die vervanger van Sangaré nodig hebben. Kan Pröpper dat niet prima in die paar wedstrijdjes dat Yaya er niet bij is?

Als Guti vertrekt, kun je kwantitatief wel een middenvelder gebruiken. Maar die nieuwe CVM moet in mijn ogen van erg goede huize komen wil ie boven Davy verkozen worden als Sangaré niet mee kan doen. Geloof niet dat we voor pakweg 3 miljoen iemand op kunnen pikken die het beter kan dan de'n Dave.
Sangaré gaat sowieso naar de Afrika Cup. Dan moet je minimaal een goede vervanger hebben. Met twee is de spoeling te dun.
True. Er moet wel een middenvelder bij, dat zeker. Maar of die middenvelder ervoor gaat zorgen dat we niet gaan spelen met het koppel van Ginkel - Pröpper... Ligt natuurlijk aan wie er komt, maar ik ben er bang voor. Dus eigenlijk zoeken we letterlijk een 4e middenvelder. Wie wil dat doen? Dat moet haast wel een 19-jarig mannetje worden.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Kjolo van Jong misschien doorschuiven gedurende de Afrika Cup.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Johnnie Walker wrote: 10 Aug 2021, 13:26
Robson de Souza wrote: 10 Aug 2021, 13:23

Sangaré gaat sowieso naar de Afrika Cup. Dan moet je minimaal een goede vervanger hebben. Met twee is de spoeling te dun.
True. Er moet wel een middenvelder bij, dat zeker. Maar of die middenvelder ervoor gaat zorgen dat we niet gaan spelen met het koppel van Ginkel - Pröpper... Ligt natuurlijk aan wie er komt, maar ik ben er bang voor. Dus eigenlijk zoeken we letterlijk een 4e middenvelder. Wie wil dat doen? Dat moet haast wel een 19-jarig mannetje worden.
Zorg dan dat hij net zo talentvol is als Madueke, dan speelt hij bij Jong en bij het eerste zijn wedstrijden. Wordt Sangaré verkocht dan staat zijn vervanger klaar.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 10 Aug 2021, 13:33
Johnnie Walker wrote: 10 Aug 2021, 13:26

True. Er moet wel een middenvelder bij, dat zeker. Maar of die middenvelder ervoor gaat zorgen dat we niet gaan spelen met het koppel van Ginkel - Pröpper... Ligt natuurlijk aan wie er komt, maar ik ben er bang voor. Dus eigenlijk zoeken we letterlijk een 4e middenvelder. Wie wil dat doen? Dat moet haast wel een 19-jarig mannetje worden.
Zorg dan dat hij net zo talentvol is als Madueke, dan speelt hij bij Jong en bij het eerste zijn wedstrijden. Wordt Sangaré verkocht dan staat zijn vervanger klaar.
Dan zijn we eruit. We halen een CVM versie van Madueke op uit Engeland. Deal. Prettig samengewerkt te hebben [mention]Robson de Souza[/mention]
Locked