Als dit kan dan zie ik een businessmodel.
Transferwindow 2021-2022
-
- Internationale topspeler
Het lijkt mij dat voor een werkvergunning hij gewoon minimaal een non-EU salaris zal moeten verdienen dus deze vlieger gaat niet op.
-
- Bankzitter
Volgens mij heeft dat niet zozeer met een werkvergunning te maken, is die salarisnorm geen belasting- of sociale regel maar een spelregel vanuit de KNVB.
Het is in dat geval wel slim maar eigenlijk vindt ik het een maas waar je als PSV boven zou moeten staan. Je gelooft in zo'n jongen of je doet dat niet, geen grijs gesjoemel.
Het is in dat geval wel slim maar eigenlijk vindt ik het een maas waar je als PSV boven zou moeten staan. Je gelooft in zo'n jongen of je doet dat niet, geen grijs gesjoemel.
-
- Internationale topspeler
Die salarisvereisten zijn er wel degelijk voor een werkvergunning, zie bijv. https://www.elfvoetbal.nl/Binnenland/27 ... -de-regelsHartig Woordje wrote: ↑11 Aug 2021, 18:14 Volgens mij heeft dat niet zozeer met een werkvergunning te maken, is die salarisnorm geen belasting- of sociale regel maar een spelregel vanuit de KNVB.
Maar zelfs al zou het alleen een regel van de KNVB zijn, dan gaat de KNVB hem natuurlijk nooit een licentie verlenen om hier te mogen voetballen als hij niet aan de salarisvereisten voldoet.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- Joenepsv
- Legende
Dat Buchanan nieuws is toch ook oud? In elk geval een naam die eerder voorbij is gekomen. Nog van voor Mwene. Denk niet dat PSV nog voor een back gaat. Misschien als zich een buitenkansje voordoet. Van mij persoonlijk mag er wel een back komen, ben nog niet kapot van Mwene en blijf Teze meer een cv vinden.
- DeBruyne
- Meervoudig international
-
- Legende
https://www.bigdsoccer.com/2020/5/9/212 ... ante-sealy
Hier een review over Dante Sealy. Wel al een jaar oud maar klinkt veelbelovend
Hier een review over Dante Sealy. Wel al een jaar oud maar klinkt veelbelovend
- Joenepsv
- Legende
PSV scout al een hele poos in Amerika en dan tel ik Beasley en Nguyen niet mee. Maar bekendste verhalen zijn natuurlijk Pulisic en Sargent die hier op proef waren en voor onze neus zijn weggekaapt. Ledezma lijkt een succesverhaaltje te zijn als hij goed uit zijn blessure komt. Over Gloster hoeven we het niet meer te hebben. Daarnaast was ook Aye Akinola een jaar of wat geleden op proef.
Edit. En Simon Colyn natuurlijk voor de tweede keer afgelopen week.
Edit. En Simon Colyn natuurlijk voor de tweede keer afgelopen week.
Last edited by Joenepsv on 11 Aug 2021, 21:19, edited 1 time in total.
-
- Lid 2e elftal
Denk dat het niet per definitie iets te maken heeft met overtuiging. Kan ook zijn dat er weinig concurrentie is, waardoor je de vrijheid hebt om voor dergelijke oplossing te gaan waarbij je zo min mogelijk risico neemt. Vind het een mooi construct voor jeugdspelers. De spelers zullen er niet slechter op worden als ze terug moeten voor de oude club ook al voldoen ze niet aan de maatstaf van PSV. En anders een mooie afkoopsom en PSV minder risico. In deze situatie een mooie win-win!