Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

TheSyb wrote: 11 Aug 2021, 09:51
Joenepsv wrote: 11 Aug 2021, 08:36 Sealy eerst twee jaar huur dus. Beetje vaag. Neem aan dat er een optie tot koop bij zit dan.
Het zou me niks verbazen als het een huur van twee jaar met (verplichte) optie tot koop. Zo zal PSV geen niet-EU salaris hoeven te betalen aan Sealy, maar kunnen ze gewoon hetzelfde salaris (misschien ietsjes extra) betalen als FC Dallas doet.
Als dit kan dan zie ik een businessmodel.
Gutanoth
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
FOOTB_REM_S: No

announce berisha
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
FOOTB_REM_S: No

TheSyb wrote: 11 Aug 2021, 09:51
Joenepsv wrote: 11 Aug 2021, 08:36 Sealy eerst twee jaar huur dus. Beetje vaag. Neem aan dat er een optie tot koop bij zit dan.
Het zou me niks verbazen als het een huur van twee jaar met (verplichte) optie tot koop. Zo zal PSV geen niet-EU salaris hoeven te betalen aan Sealy, maar kunnen ze gewoon hetzelfde salaris (misschien ietsjes extra) betalen als FC Dallas doet.
Het lijkt mij dat voor een werkvergunning hij gewoon minimaal een non-EU salaris zal moeten verdienen dus deze vlieger gaat niet op.
Hartig Woordje
Bankzitter
Posts: 253
Joined: 04 Nov 2020, 15:20
FOOTB_REM_S: No

Volgens mij heeft dat niet zozeer met een werkvergunning te maken, is die salarisnorm geen belasting- of sociale regel maar een spelregel vanuit de KNVB.

Het is in dat geval wel slim maar eigenlijk vindt ik het een maas waar je als PSV boven zou moeten staan. Je gelooft in zo'n jongen of je doet dat niet, geen grijs gesjoemel.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Club Brugge zou 7 miljoen op Tajon Buchanan hebben geboden. Naast Club zou hij nog steeds in de belangstelling van Augsburg en PSV staan. Voor zaterdag zou Buchanan een beslissing willen nemen over zijn toekomst..
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
FOOTB_REM_S: No

Hartig Woordje wrote: 11 Aug 2021, 18:14 Volgens mij heeft dat niet zozeer met een werkvergunning te maken, is die salarisnorm geen belasting- of sociale regel maar een spelregel vanuit de KNVB.

Het is in dat geval wel slim maar eigenlijk vindt ik het een maas waar je als PSV boven zou moeten staan. Je gelooft in zo'n jongen of je doet dat niet, geen grijs gesjoemel.
Die salarisvereisten zijn er wel degelijk voor een werkvergunning, zie bijv. https://www.elfvoetbal.nl/Binnenland/27 ... -de-regels

Maar zelfs al zou het alleen een regel van de KNVB zijn, dan gaat de KNVB hem natuurlijk nooit een licentie verlenen om hier te mogen voetballen als hij niet aan de salarisvereisten voldoet.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/97 ... entus.html

En ik maar denken dat dit Sané was :)
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Als je Buchanan haalt dan schrijf je Sambo af toch? Die krijgt geen kans meer 3 jaar?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Ik had heel erg gehoopt dat we nog een regelrechte vervanger zouden halen voor Dumfries, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Buchanan is een omgeturnde vleugel aanvaller. Heeft het heel goed gedaan dit jaar en deze zomer. Maar vind hem fysiek wel erg licht voor een wingback.

En idd, je schrijft dan Sambo indirect wel af dan. Tenzij ze hem zien als vleugelspeler.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Dat Buchanan nieuws is toch ook oud? In elk geval een naam die eerder voorbij is gekomen. Nog van voor Mwene. Denk niet dat PSV nog voor een back gaat. Misschien als zich een buitenkansje voordoet. Van mij persoonlijk mag er wel een back komen, ben nog niet kapot van Mwene en blijf Teze meer een cv vinden.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Waarom? Sambo 1 of 2 jaar verhuren aan een eredivisieclub als Twente. Als hij daarna sterker terugkeert bij PSV moet hij de strijd gewoon aangaan. De beste zal tegen die tijd gaan spelen. Eerst maar even vlieguren gaan maken lijkt mij
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

https://www.bigdsoccer.com/2020/5/9/212 ... ante-sealy

Hier een review over Dante Sealy. Wel al een jaar oud maar klinkt veelbelovend
Peer71
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 27 Apr 2021, 18:25
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

In Noord Amerika/Canada loopt zoveel talent rond, nu nog goed betaal voor een club als PSV.
Zal mij niet verbazen mochten er meer spelers aangetrokken worden uit die landen.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

PSV scout al een hele poos in Amerika en dan tel ik Beasley en Nguyen niet mee. Maar bekendste verhalen zijn natuurlijk Pulisic en Sargent die hier op proef waren en voor onze neus zijn weggekaapt. Ledezma lijkt een succesverhaaltje te zijn als hij goed uit zijn blessure komt. Over Gloster hoeven we het niet meer te hebben. Daarnaast was ook Aye Akinola een jaar of wat geleden op proef.

Edit. En Simon Colyn natuurlijk voor de tweede keer afgelopen week.
Last edited by Joenepsv on 11 Aug 2021, 21:19, edited 1 time in total.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ledematen 😂

Ja PSV is idd actief bezig. En terecht, want de jeugd teams zijn echt sterk; winnen geregeld van de grotere zuid Amerikaanse landen.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Bedankt Menopauze. Fucking autocorrect ook altijd.. ;)
Peer71
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 27 Apr 2021, 18:25
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Is Simon Colyn nog op stage?
Of is hij afgetest inmiddels
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Toch interessant dat we huren. Zullen wel niet volledig overtuigd zijn en het dus eerst 1-2 seizoenen aankijken ipv a la Gloster 3-5 jaren contracten uitdelen
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Kunnen we geen buil aan vallen dus. Prima.
Arno27
Lid 2e elftal
Posts: 197
Joined: 09 Nov 2020, 17:35
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Denk dat het niet per definitie iets te maken heeft met overtuiging. Kan ook zijn dat er weinig concurrentie is, waardoor je de vrijheid hebt om voor dergelijke oplossing te gaan waarbij je zo min mogelijk risico neemt. Vind het een mooi construct voor jeugdspelers. De spelers zullen er niet slechter op worden als ze terug moeten voor de oude club ook al voldoen ze niet aan de maatstaf van PSV. En anders een mooie afkoopsom en PSV minder risico. In deze situatie een mooie win-win!
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Door de regelgeving mbt non-EU spelers in Nederland kun je amper meer gokjes wagen met spelers uit die contreien, dan is dit een goede oplossing wat mij betreft. Benieuwd naar hem in ieder geval.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Leuke concurrentiestrijd met Jeremy Antonisse voor de linkerkant
Locked