Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Prima constructie. Ik ben anti huur maar in dit soort gevallen is het een uitstekende oplossing. Krijgt nu de tijd om te wennen aan Nederland en PSV. Ben benieuwd.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

PSV laat hiermee zien geleerd te hebben, na Gloster. Prima.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Ik moet zeggen dat ik wel vrolijk werd van deze beelden; ook omdat ze een jaar (of meer) oud zijn, dus toen hij 16 of net 17 was.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 11 Aug 2021, 22:12 Prima constructie. Ik ben anti huur maar in dit soort gevallen is het een uitstekende oplossing. Krijgt nu de tijd om te wennen aan Nederland en PSV. Ben benieuwd.
Denk dat bijna niemand 'anti huur' is. Simpelweg omdat je het van speler tot speler apart moet beoordelen. En als iemand al anti huur was dan moet dat na Fein toch wel over zijn lijkt mij.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Hadden we Bruma, Romero en Baumgartl maar gehuurd.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Precies.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 12 Aug 2021, 07:16
Joenepsv wrote: 11 Aug 2021, 22:12 Prima constructie. Ik ben anti huur maar in dit soort gevallen is het een uitstekende oplossing. Krijgt nu de tijd om te wennen aan Nederland en PSV. Ben benieuwd.
Denk dat bijna niemand 'anti huur' is. Simpelweg omdat je het van speler tot speler apart moet beoordelen. En als iemand al anti huur was dan moet dat na Fein toch wel over zijn lijkt mij.
Laat ik mij even anders uitdrukken. De huurconstructie van Fein was perfect. Huren met optie tot koop en als het niks is ben je ervan af. Huurtransfers zoals Zinchenko, Gomes en Lato daarentegen zijn waardeloos en moet PSV nooit meer aan beginnen. Op korte en lange termijn heb je daar niks aan. Ook de Mvogo transfer vind ik persoonlijk een aanfluiting. Daar betalen we 4 miljoen aan huursom voor wat ik nogal wat vind voor een matige keeper. Veel mensen denken dat huren altijd een goedkope oplossing is maar op het niveau waar PSV acteert schrik je vaak van wat je betaald voor die gasten. Twee jaar Mvogo huren is 4 miljoen down the drain.

Dus in het geval van Sealy nu of Fein vorig jaar ben ik enthousiast.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ok duidelijk. Kan ik wel in mee gaan. Mvogo wordt wel steeds duurder. Het is 3,4 miljoen in 2 jaar. Stel je haalt zelf zo'n keeper dan betaal je een transfersom en daarnaast ook minimaal 1 a 1,2 miljoen salaris voor een jaar of 4 a 5. Zo heel veel meer is het niet en ik vond het ook wel te begrijpen.

Leipzig zag hem binnen een jaar of twee jaar als nieuwe eerste keeper dus het niveau zou hij moeten hebben. En zo slecht was hij nou ook weer niet vorig jaar. Heeft in sommige duels echt punten gepakt voor ons. Neem daarbij dat je voorzichtig wil zijn met je knaken vanwege Corona en twee andere aankopen hebt gedaan/wil doen en er is wel iets te zeggen voor deze afweging.

Je had ook voor Unnerstall kunnen gaan en een echte tweede keeper halen, nu hadden we twee keepers waarvan je kan afvragen wie het beste is. Dus per saldo denk ik een hoger niveau.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Rondom de Drommel transfer stond er een analyse in de Vi van Marco Timmer dat Mvogo 2 miljoen per jaar kost.

Als PSV een huurspeler als Mvogo haalt moet dat iemand zijn die aantoonbaar beter is dan je hebt. Zoals in het verleden met Alex bijvoorbeeld. Ik kan me niet voorstellen dat Mvogo ooit eerste keeper wordt van Leipzig of van een andere club op dat niveau.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 12 Aug 2021, 08:04 Ok duidelijk. Kan ik wel in mee gaan. Mvogo wordt wel steeds duurder. Het is 3,4 miljoen in 2 jaar. Stel je haalt zelf zo'n keeper dan betaal je een transfersom en daarnaast ook minimaal 1 a 1,2 miljoen salaris voor een jaar of 4 a 5. Zo heel veel meer is het niet en ik vond het ook wel te begrijpen.

Leipzig zag hem binnen een jaar of twee jaar als nieuwe eerste keeper dus het niveau zou hij moeten hebben. En zo slecht was hij nou ook weer niet vorig jaar. Heeft in sommige duels echt punten gepakt voor ons. Neem daarbij dat je voorzichtig wil zijn met je knaken vanwege Corona en twee andere aankopen hebt gedaan/wil doen en er is wel iets te zeggen voor deze afweging.

Je had ook voor Unnerstall kunnen gaan en een echte tweede keeper halen, nu hadden we twee keepers waarvan je kan afvragen wie het beste is. Dus per saldo denk ik een hoger niveau.
Unnerstall weigerde om bij te tekenen als tweede keeper, hoe had je dat voor ogen gezien dan?
Saibari is underrated.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Trixm wrote: 12 Aug 2021, 09:13
ShovingNE2 wrote: 12 Aug 2021, 08:04 Ok duidelijk. Kan ik wel in mee gaan. Mvogo wordt wel steeds duurder. Het is 3,4 miljoen in 2 jaar. Stel je haalt zelf zo'n keeper dan betaal je een transfersom en daarnaast ook minimaal 1 a 1,2 miljoen salaris voor een jaar of 4 a 5. Zo heel veel meer is het niet en ik vond het ook wel te begrijpen.

Leipzig zag hem binnen een jaar of twee jaar als nieuwe eerste keeper dus het niveau zou hij moeten hebben. En zo slecht was hij nou ook weer niet vorig jaar. Heeft in sommige duels echt punten gepakt voor ons. Neem daarbij dat je voorzichtig wil zijn met je knaken vanwege Corona en twee andere aankopen hebt gedaan/wil doen en er is wel iets te zeggen voor deze afweging.

Je had ook voor Unnerstall kunnen gaan en een echte tweede keeper halen, nu hadden we twee keepers waarvan je kan afvragen wie het beste is. Dus per saldo denk ik een hoger niveau.
Unnerstall weigerde om bij te tekenen als tweede keeper, hoe had je dat voor ogen gezien dan?
Goed lezen 😉, vol voor Unnerstall gaan en een echte 2e keeper halen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Ja laten we het weer over Mvogo en Unnerstall hebben… Water onder de brug.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Op weg naar nr 25 wrote: 12 Aug 2021, 09:16
Trixm wrote: 12 Aug 2021, 09:13

Unnerstall weigerde om bij te tekenen als tweede keeper, hoe had je dat voor ogen gezien dan?
Goed lezen 😉, vol voor Unnerstall gaan en een echte 2e keeper halen.
Oops.
Saibari is underrated.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

EsselynJ
Jeugdspeler
Posts: 42
Joined: 04 Nov 2020, 17:39
FOOTB_REM_S: No

en Tzolis naar Norwich volgens mij. Jammer, bij PSV speel je leukere wedstrijden (maar ik ben niet objectief)
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

EsselynJ wrote: 12 Aug 2021, 10:38 en Tzolis naar Norwich volgens mij. Jammer, bij PSV speel je leukere wedstrijden (maar ik ben niet objectief)
Ik vond Tzolis het minst interessante transfertarget voor PSV als je het vergelijkt met Berisha, Hlozek
Gutanoth
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 12 Aug 2021, 10:44
EsselynJ wrote: 12 Aug 2021, 10:38 en Tzolis naar Norwich volgens mij. Jammer, bij PSV speel je leukere wedstrijden (maar ik ben niet objectief)
Ik vond Tzolis het minst interessante transfertarget voor PSV als je het vergelijkt met Berisha, Hlozek
Tsja, maar die zie ik ondertussen ook niet meer voorbij komen. Wil onderhand wel weer eens wat horen over mooie transfers. We zijn in het begin van de periode een beetje verwend waardoor ik nu een beetje teleurgesteld ben.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Gutanoth wrote: 12 Aug 2021, 11:29
Ardbeg wrote: 12 Aug 2021, 10:44

Ik vond Tzolis het minst interessante transfertarget voor PSV als je het vergelijkt met Berisha, Hlozek
Tsja, maar die zie ik ondertussen ook niet meer voorbij komen. Wil onderhand wel weer eens wat horen over mooie transfers. We zijn in het begin van de periode een beetje verwend waardoor ik nu een beetje teleurgesteld ben.
Zo gaat dat altijd. Geloof nou maar, PSV is druk aan de bak. Rik zei al dat er nog HEEL veel gaat gebeuren. Komt goed.
Sheepies
Bankzitter
Posts: 271
Joined: 17 May 2021, 19:41
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 12 Aug 2021, 11:38
Gutanoth wrote: 12 Aug 2021, 11:29

Tsja, maar die zie ik ondertussen ook niet meer voorbij komen. Wil onderhand wel weer eens wat horen over mooie transfers. We zijn in het begin van de periode een beetje verwend waardoor ik nu een beetje teleurgesteld ben.
Zo gaat dat altijd. Geloof nou maar, PSV is druk aan de bak. Rik zei al dat er nog HEEL veel gaat gebeuren. Komt goed.
Nu Dumfries is verkocht verwacht ik ook dat het redelijk snel zal gaan met een RB. Je kan moeilijk een aardig bedrag uitgeven aan een vervanger van Dumfries, met het risico dat Dumfries niet vertrekt. Laat staan dat je onderhandelingspositie natuurlijk ook als een baksteen keldert als je al een vervanger binnen hebt.

Dumfries is weg dus dan kunnen we meteen doorpakken met een target.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
FOOTB_REM_S: No

Doorpakken graag. Extra optie voor de aanval met Benfica voor de boeg is belangrijk.
#FreeGeneratie4
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Paco Casal wrote: 12 Aug 2021, 11:44 Doorpakken graag. Extra optie voor de aanval met Benfica voor de boeg is belangrijk.
Dat moet dan Berisha worden. Dat zou perfect zijn. Graag vandaag rond en morgen gepresenteerd. Is net weer fit, dus meteen bij de selectie.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
FOOTB_REM_S: No

Zou heel prettig zijn. Want een vervanger voor Noni/Cody/Zahavi/Götze is er momenteel niet voor dat niveau.
#FreeGeneratie4
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Actie John
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als PSV een nieuwe rechtsback gaat halen dan zou ik dat onlogisch vinden. PSV heeft Mwene gehaald en het is de bedoeling dat Teze zich op die positie gaat ontwikkelen. Daar ligt mijns inziens de prioriteit helemaal niet. Met de huidige selectie en de hopelijk nog vertrekkende spelers die op de nominatie staan om te vertrekken heb je voorin 1 of 2 spelers nodig en een back-up voor Sangaré.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

[mention]Sensation[/mention]
[mention]Ykhim[/mention]
[mention]Ailon[/mention]

PSV wil dus de rechtsback positie versterken. Ik hoop dat dit om een basis rechtsback gaat/iemand met echt doorgroeimogelijkheden. Enige namen waar jullie aan denken?
Massimo wrote: 12 Aug 2021, 11:54 Als PSV een nieuwe rechtsback gaat halen dan zou ik dat onlogisch vinden. PSV heeft Mwene gehaald en het is de bedoeling dat Teze zich op die positie gaat ontwikkelen. Daar ligt mijns inziens de prioriteit helemaal niet. Met de huidige selectie en de hopelijk nog vertrekkende spelers die op de nominatie staan om te vertrekken heb je voorin 1 of 2 spelers nodig en een back-up voor Sangaré.

Ik vind dat absoluut niet onlogisch. Ik denk dat we ondertussen wel mogen stellen dat Teze niet de rechtsback is waar PSV beter van wordt en ook geen goede tandem met Madueke zal zijn. Mwene is dat wel (qua type speler) maar komt te kort (kwaliteit en lengte, haha).
Locked