Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Montiel is mijn droomkandidaat.

En anders Vanderson. Talentvolle Braziliaan.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 12 Aug 2021, 11:59 Montiel is mijn droomkandidaat.

En anders Vanderson. Talentvolle Braziliaan.
Alsof Lozano een baby met Arias heeft gemaakt
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 12 Aug 2021, 11:55 @Sensation
@Ykhim
@Ailon

PSV wil dus de rechtsback positie versterken. Ik hoop dat dit om een basis rechtsback gaat/iemand met echt doorgroeimogelijkheden. Enige namen waar jullie aan denken?
Massimo wrote: 12 Aug 2021, 11:54 Als PSV een nieuwe rechtsback gaat halen dan zou ik dat onlogisch vinden. PSV heeft Mwene gehaald en het is de bedoeling dat Teze zich op die positie gaat ontwikkelen. Daar ligt mijns inziens de prioriteit helemaal niet. Met de huidige selectie en de hopelijk nog vertrekkende spelers die op de nominatie staan om te vertrekken heb je voorin 1 of 2 spelers nodig en een back-up voor Sangaré.

Ik vind dat absoluut niet onlogisch. Ik denk dat we ondertussen wel mogen stellen dat Teze niet de rechtsback is waar PSV beter van wordt en ook geen goede tandem met Madueke zal zijn. Mwene is dat wel (qua type speler) maar komt te kort (kwaliteit en lengte, haha).
Geen idee of het haalbaar is maar ik zou Jayden Bogle wel een interessante vinden. 21 jarige Engelsman, vorig jaar voor nog geen 4mil van Derby County naar Sheffield United gegaan. Ideale verdediger voor het spel van Schmidt. Een beetje type Dumfries qua drive, wel minder groot/lomp, technisch een stuk beter maar ook dezelfde valkuil dat hij soms graag te ver naar voren staat. Nu is dat bij hem gepaard met scherpte en drive om heel snel druk te zetten, maar kan alsnog gevaarlijk zijn als de tegenstander er onderuit voetbalt. Maar voor iemand van 21 is dat ongetwijfeld trainbaar, zeker met Ramalho ernaast.

https://totalfootballanalysis.com/artic ... out-report

"One of Bogle’s biggest strengths is his ability to drive with the ball. He has the most dribbles for Derby (161) which is three more than Tom Lawrence and he ranks 27th in the Championship for this category, which is a high ranking when this is against attackers who are frequently taking on opponents.

When receiving the ball, his first intention is to see if he can go forward and attack the opponents. However, Bogle’s wide positioning helps beat the press and he was able to get in behind Sheffield Wednesday and utilise his ball-carrying ability to get into an area to cross. This resulted in Bogle crossing it into Chris Martin who set up Lawrence for the opening goal, which shows how quick Bogle can turn any play into attack in a matter of seconds.

Bogle is comfortable on the ball and he is efficient when driving at the opponents. Additionally, he is very good at exploding away from his marker in 1v1 situations. His role is to provide crosses into the box and we have seen him drive at defenders to get into this position, but, in a 1v1 situation, he approaches the opposition face first and he will swiftly shift the ball one way then quickly move it to the other side to wrong-foot the defender.

In the defensive phase Bogle naturally keeps his high positioning, allowing him to press the opponents high up the pitch and attempt to regain possession as quickly as possible. It helps suffocate the opposition inside their own half and forces the long ball as his quick pace and stocky build makes it hard to get past him in 1v1 situations.

He likes to be on the front foot and look for an interception then start the fast break. Statically speaking he is intercepting the ball on average 4.06 times per game. In the image below, Bogle is anticipating the pass into the player who he is marking and he starts moving forward before the pass is played."

Zwakke plek (maar hij is nog jong):

"Finally, in the transitional phase from attack into defence Bogle, as highlighted earlier in the scout report, is in advanced attacking positions. So against teams who counter-attack and look to go on fast breaks Bogle is often caught out of position as he isn’t given much time to recover and get back into his defensive line."

koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 12 Aug 2021, 11:55

PSV wil dus de rechtsback positie versterken.
Heb dit nieuwtje even gemist. Waar stond dit?
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No



Rikkert is wel een beetje aan het jennen maar wat een armoede in de reacties..
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 12 Aug 2021, 11:55 PSV wil dus de rechtsback positie versterken.
Heb ik iets gemist? Is dit ergens naar voren gekomen?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Park
Nationale topspeler
Posts: 2,112
Joined: 25 Aug 2017, 19:12
FOOTB_REM_S: No

Marco Timmer zegt net VI liveshow dat ook, nieuwe rechtsback. Teze als reserve cv en Mwene reserve op de backs positie.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Park wrote: 12 Aug 2021, 13:10 Marco Timmer zegt net VI liveshow dat ook, nieuwe rechtsback. Teze als reserve cv en Mwene reserve op de backs positie.
Denk dat Marco gewoon gokt. Teze spreekt duidelijk uit dat hij RB wil staan en Schmidt geeft duidelijk aan dat hij hem op die positie ziet.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 12 Aug 2021, 12:53
Ardbeg wrote: 12 Aug 2021, 11:55 PSV wil dus de rechtsback positie versterken.
Heb ik iets gemist? Is dit ergens naar voren gekomen?
Ja. PSV wil nog +-4 spelers halen. Spits, creatieve buitenspeler, CVM en RB.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 12 Aug 2021, 13:12
Park wrote: 12 Aug 2021, 13:10 Marco Timmer zegt net VI liveshow dat ook, nieuwe rechtsback. Teze als reserve cv en Mwene reserve op de backs positie.
Denk dat Marco gewoon gokt. Teze spreekt duidelijk uit dat hij RB wil staan en Schmidt geeft duidelijk aan dat hij hem op die positie ziet.
Hij zegt letterlijk ik verwacht
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Volgens mij zoekt PSV een rechtsbenige CV, als back-up achter Ramalho.
Dat ze een rechtsback zouden zoeken heb ik nog nergens gelezen dat ik me kan herinneren. Teze en Mwene zijn de rechtsbacks.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Verwacht deze week toch echt nog wel inkomend het een en ander. Als je ziet met wat voor bombarie de watchers aankondigen dat er nog een hoop gaat gebeuren, mag er nu toch weleens een gerucht over een versterking komen….
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No



Insigne...lijkt me dat dit naar het rijk der fabelen kan.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ren Höek wrote: 12 Aug 2021, 13:29 Volgens mij zoekt PSV een rechtsbenige CV, als back-up achter Ramalho.
Dat ze een rechtsback zouden zoeken heb ik nog nergens gelezen dat ik me kan herinneren. Teze en Mwene zijn de rechtsbacks.
Ik heb het wel gelezen. Marco Timmer weliswaar maar toch.
Kolkmania
Regelmatige invaller
Posts: 338
Joined: 28 Jun 2021, 10:20
FOOTB_REM_S: No

Met Boscagli, Obispo, Ramalho, Teze en Viergever hebben we genoeg kwantiteit centraal achterin. Een breedteaankoop voor die positie zou onlogisch zijn, tenzij we vrij zeker zijn dat Obispo niet bij gaat tekenen.

Uiteindelijk zal de nood voor een vervanger van Dumfries afhangen van de beoordeling van Oppegard en Sambo. Als deze jongens klaar worden geacht om regelmatig in te vallen, dan heb je met Max, Mwene, Teze, Oppegard en Sambo genoeg opties.
Een type Klaiber halen en vervolgens conluderen dat de eigen jongens beter zijn zou echt doodzonde zijn.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Hopelijk verkopen we nu Guti en Bruma nog zsm. Dat zou helemaal lucht geven om goed te knallen. Hoewel we met de transfers van Malen en Dumfries nou niet echt bepaald veel geld hebben opgehaald zullen we met die inkomsten en het vertrek van Bruma en Guti genoeg transfergeld en ruimte in het salarisbudget over houden om nog 2 a 3 echte versterkingen binnen te halen. Dan mag je ondanks de, naar mijn mening, veel te laag ontvangen transfersommen toch spreken van een geslaagde transferzomer.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No



Mo zou rond zijn met Monaco!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 12 Aug 2021, 13:17
ShovingNE2 wrote: 12 Aug 2021, 12:53

Heb ik iets gemist? Is dit ergens naar voren gekomen?
Ja. PSV wil nog +-4 spelers halen. Spits, creatieve buitenspeler, CVM en RB.
Dat van die 4 a 5 spelers heb ik gelezen inderdaad. Nou ik zou het prima vinden. Rechtsback zwakste positie nu.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 12 Aug 2021, 13:37

Mo zou rond zijn met Monaco!
De vlag kan uit!
Heya Hallvar
Nationale topspeler
Posts: 2,041
Joined: 01 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Monaco past ook veel beter bij een narcistisch fenomeen, Veel succes & de groeten.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 12 Aug 2021, 11:55 Ik denk dat we ondertussen wel mogen stellen dat Teze niet de rechtsback is waar PSV beter van wordt en ook geen goede tandem met Madueke zal zijn.
Ik vind het na één basisplaats in een duel waarin heel PSV minder was wel erg vroeg om conclusies te trekken. Anderzijds als Schmidt het niet (meer) ziet zitten in Teze als rechtsback kun je beter nu al bijsturen. Er zijn in mijn ogen echter voldoende argumenten om Teze een serieuze kans op rechtsback te geven, het is verschillende opzichten gunstig als hij deze zou pakken.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ruilen met Geubbels?
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Image

Zag dit op insta langskomen, op de tas staat nummer 23 oftewel Madueke’s nummer
Gutanoth
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
FOOTB_REM_S: No

Mwenusss wrote: 12 Aug 2021, 14:03 Image

Zag dit op insta langskomen, op de tas staat nummer 23 oftewel Madueke’s nummer
NEEEE dit mag niet :wall:
Locked