Interessante spelers
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Het hart huilt inderdaad, net als bij Barco en Zaracho voorheen. Nou is Atlanta geen misselijke club, betalen goed en je mag je sport op prachtige plekken beoefenen, maar het is jammer dat zulke jongens niet naar PSV komen. Zo'n Almada had echt wat toegevoegd, denk ik.
-
- Vedette
https://puntoseguido.cl/de-la-precordil ... -valencia/
Een vers gerucht, geen idee hoe serieus deze bron is.
- Ardbeg
- Mister PSV
Hee dit zijn de mooiste! Even lezen!Johann Vogel wrote: ↑04 Aug 2021, 17:10 https://puntoseguido.cl/de-la-precordil ... -valencia/
-
- Legende
Volgens de Telegraaf gaat van de Ven van Volendam naar Olympique Marseille..
Jammer, vind hem toch wel een interessante speler..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Als we iets uit Chili halen dan wel con carne graagJohann Vogel wrote: ↑04 Aug 2021, 17:10 https://puntoseguido.cl/de-la-precordil ... -valencia/
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Hatseflats
- Vedette
Fabrizio gaf het ook al aan op Twitter. Jammer dat hij niet eerst een stap naar de (sub) top maakt in de eredivisie.milansandro wrote: ↑04 Aug 2021, 17:16 Volgens de Telegraaf gaat van de Ven van Volendam naar Olympique Marseille..
-
- Internationale topspeler
-
- Vedette
Talentvolle speler maar maakt ook nog erg veel fouten. Ik denk dat een stap naar Marseille veels te groot is.milansandro wrote: ↑04 Aug 2021, 17:16 Volgens de Telegraaf gaat van de Ven van Volendam naar Olympique Marseille..
- Joenepsv
- Legende
Tja Van de Ven. Met Obispo en Boscagli als jonge Lcv's snap ik wel dat PSV hem niet pakt. Heeft ook helemaal niks te zoeken bij Marseille trouwens. Maar je ziet de laatste jaren vaker dat dit soort clubs de kkd goed in het vizier hebben. Van Hecke en Musaba hebben ook een dergelijke stap gemaakt en zijn meteen verhuurd. Zag overigens dat Musaba gister nog inviel bij Monaco.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
De nieuwe Szoboszlai, Sucic, welbekend ondertussen Breekt dit seizoen volledig door, nu kopen of volgende zomer voor 20mil naar Leipzig zien vertrekken. Kiezen John!! Kan op CAM en de positie van Marco/Davy.
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Bankzitter
- Joenepsv
- Legende
Heb hem vorig seizoen ook een paar keer gezien en gister weer en wil hem toch even noemen. Benjamin Bouchouari van Roda Jc. Een prima voetballer die als linksbuiten speelt of aanvallende middenvelder. Is slechts 1,65 wat misschien een nadeel is maar hij red zich prima ondanks zijn geringe lengte. Zou een aankoop kunnen zijn voor Jong PSV/de toekomst.
Er speelt bij Roda ook een Duitse middenvelder Pflucke. Scoort heel makkelijk en heeft enorm veel diepgang. Zal niet goed genoeg zijn voor PSV maar die gaat zeker een mooie stap maken. Misschien nog wel voor 1 september.
Er speelt bij Roda ook een Duitse middenvelder Pflucke. Scoort heel makkelijk en heeft enorm veel diepgang. Zal niet goed genoeg zijn voor PSV maar die gaat zeker een mooie stap maken. Misschien nog wel voor 1 september.
- TinuZzZ
- Jeugdinternational
Voor wat het waard is..
https://sportnieuws.nl/voetbal/transfer ... -naar-PSV/
https://sportnieuws.nl/voetbal/transfer ... -naar-PSV/
Gas erop! Remmen is angst!
- Joenepsv
- Legende
Ik quote mezelf nooit maar toen ik de naam Jonas Wind voorbij zag komen kon ik het niet latenJoenepsv wrote: ↑30 May 2021, 09:28 Mocht Luuk de Jong onhaalbaar zijn en je wil toch een aanspeelpunt dan is Jonas Wind van Fc Kopenhagen misschien een optie? Heb hem twee keer zien spelen, toen scoorde hij overigens niet maar zat net wat rond te scharrelen op internet en toen kwam ik zijn stats tegen. Hij legt ze er makkelijk in. 22 jaar. 1,90 lang. Zes interlands voor Denemarken met drie goals. En ook bij Kopenhagen scoort hij makkelijk. Vind hem iets bewegelijker dan Luuk maar is een goed aanspeelpunt. Heeft volgens mij een vrij langlopend contract wat hem een dure knakker maakt. Vind hem in elk geval interessant genoeg om te delen.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Zo lang je voorspellingen zoals die van de JCS uitkomen mag je naar hartenlust jezelf quoten hoor.Joenepsv wrote: ↑12 Aug 2021, 15:37Ik quote mezelf nooit maar toen ik de naam Jonas Wind voorbij zag komen kon ik het niet latenJoenepsv wrote: ↑30 May 2021, 09:28 Mocht Luuk de Jong onhaalbaar zijn en je wil toch een aanspeelpunt dan is Jonas Wind van Fc Kopenhagen misschien een optie? Heb hem twee keer zien spelen, toen scoorde hij overigens niet maar zat net wat rond te scharrelen op internet en toen kwam ik zijn stats tegen. Hij legt ze er makkelijk in. 22 jaar. 1,90 lang. Zes interlands voor Denemarken met drie goals. En ook bij Kopenhagen scoort hij makkelijk. Vind hem iets bewegelijker dan Luuk maar is een goed aanspeelpunt. Heeft volgens mij een vrij langlopend contract wat hem een dure knakker maakt. Vind hem in elk geval interessant genoeg om te delen.
-
- Lid scoutingsteam
Dat zou wel een mooie aanwinst zijn. Jezelf quoten mooi man, why not.
https://soccercardsrock.substack.com/p/ ... jonas-wind
Heeft het over iemand die goed is in de lucht.
Een bal kan terug veroveren en een kans voor een medespeler creëert. Dit zou een uitstekende speler zijn zo lijkt uit deze analyse en wat video's laten zien.
Een verbeterde vereie van onze Luuk, lijkt het.
https://soccercardsrock.substack.com/p/ ... jonas-wind
Heeft het over iemand die goed is in de lucht.
Een bal kan terug veroveren en een kans voor een medespeler creëert. Dit zou een uitstekende speler zijn zo lijkt uit deze analyse en wat video's laten zien.
Een verbeterde vereie van onze Luuk, lijkt het.
-
- Vedette
Die hier vaker genoemde Tzolis is naar Norwich gegaan. Die kan dus voor geschrapt als mogelijke versterking.
- Ren Höek
- Vedette
Want ze kunnen beter op de bank gaan zitten bij een A club met een dikke portemonnee?
Oftewel, pas achteraf kun je zeggen wat beter is. Als hij veel en goed speelt bij Norwich komt die grotere club vanzelf.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Joenepsv
- Legende
Goed punt. Spelen bij Norwich zal voor zijn ontwikkeling beter zijn dan op de bank zitten bij Arsenal ofzo. Vind het echter altijd zonde dat zo'n mannetje wat zo mooi kan voetballen nu tussen die houthakkers loopt. Maar wel interessant om zijn ontwikkeling te volgen.