Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik had Tzolis wel bij PSV willen zien. Ook voor 11 miljoen. Ik vind hem een hele interessante speler en je hebt meteen een speler voor de flanken die je in de basis kan zetten en je voor die twee posities ook kwalitatief goed bezet bent dit seizoen en iemand die volgend jaar de basisplek van Gakpo kan overnemen mocht die vertrekken. Toch vind ik het ook weer geen grote gemiste kans van PSV, want volgend seizoen zijn er genoeg spelers van dit kaliber en deze prijsklasse te vinden voor PSV als er een aantal buitenspelers vertrekken. Toch had ik het een leuke aankoop gevonden.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Aangezien we toch zaken gaan doen met Internazionale zou ik graag Lucien Agoume onder de aandacht brengen.

In mijn ogen de vervanger van Rosario en in de toekomst van Sangaré. Contract tot juni 2022 en vorig seizoen verhuurd.

ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1,021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33
FOOTB_REM_S: No

Stond een aantal jaar geleden nog te shinen op de Otten Cup met Inter O19 haha
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

[mention]Ykhim[/mention] ken jij deze knul beter? De weerstand is laag en bijv. een aantal goals en passeeracties is ook puur geluk, maar hij is pas 17! Passeert veel op basis van schijnbewegingen, vind ik altijd mooi, en in zijn passes zie je dat hij wel een bepaald inzicht heeft wat hem onderscheidt.

Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heb hem een of twee keer zien spelen, dus kan er weinig zinnigs over zeggen. Je hoort er links en rechts wel goede verhalen over, dus ik ga hem zeker volgen.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

PSV wil graag een creatieve speler toevoegen aan de selectie. Is Andreas Pereira niet een optie? Speelde afgelopen seizoen bij Lazio prima en vanuit United kant kwamen er verhalen dat hij 20€ miljoen moest opleveren, maar tot heden is het aardig stil en toch zal hij moeten vertrekken bij Manchester United.

Heeft in de jeugd gespeeld en zou hier een belangrijke rol kunnen spelen vanaf de flanken/10 positie!
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 13 Aug 2021, 17:42 PSV wil graag een creatieve speler toevoegen aan de selectie. Is Andreas Pereira niet een optie? Speelde afgelopen seizoen bij Lazio prima en vanuit United kant kwamen er verhalen dat hij 20€ miljoen moest opleveren, maar tot heden is het aardig stil en toch zal hij moeten vertrekken bij Manchester United.

Heeft in de jeugd gespeeld en zou hier een belangrijke rol kunnen spelen vanaf de flanken/10 positie!
Mooie optie. Al vaak met PSV in verband gebracht en kan op alle 3 de posities achter de spits spelen. Zal alleen niet voor de bank komen en dat is lastig, want die 3 posities zijn vrij onomstreden met Madueke, Götze en Gakpo
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Door Montiel kan ook een streep. Had het wel een goede optie gevonden om Dumfries te vervangen.

OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Een uur nadat ik de optie Andreas Pereira benoem, meldt Fabrizio Romano dat everton nieuwe interesse in de Braziliaan heeft…
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 13 Aug 2021, 18:10
OnsPSV wrote: 13 Aug 2021, 17:42 PSV wil graag een creatieve speler toevoegen aan de selectie. Is Andreas Pereira niet een optie? Speelde afgelopen seizoen bij Lazio prima en vanuit United kant kwamen er verhalen dat hij 20€ miljoen moest opleveren, maar tot heden is het aardig stil en toch zal hij moeten vertrekken bij Manchester United.

Heeft in de jeugd gespeeld en zou hier een belangrijke rol kunnen spelen vanaf de flanken/10 positie!
Mooie optie. Al vaak met PSV in verband gebracht en kan op alle 3 de posities achter de spits spelen. Zal alleen niet voor de bank komen en dat is lastig, want die 3 posities zijn vrij onomstreden met Madueke, Götze en Gakpo

Totaal niet het niveau om na te streven. Ik hoop dat we hoger mikken.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 13 Aug 2021, 19:25
Eindhovenvoetbal wrote: 13 Aug 2021, 18:10

Mooie optie. Al vaak met PSV in verband gebracht en kan op alle 3 de posities achter de spits spelen. Zal alleen niet voor de bank komen en dat is lastig, want die 3 posities zijn vrij onomstreden met Madueke, Götze en Gakpo

Totaal niet het niveau om na te streven. Ik hoop dat we hoger mikken.
Eens. Die wordt elke keer hier genoemd, maar ik ben blij dat het nog nooit concreet is geworden.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 13 Aug 2021, 19:25
Eindhovenvoetbal wrote: 13 Aug 2021, 18:10

Mooie optie. Al vaak met PSV in verband gebracht en kan op alle 3 de posities achter de spits spelen. Zal alleen niet voor de bank komen en dat is lastig, want die 3 posities zijn vrij onomstreden met Madueke, Götze en Gakpo

Totaal niet het niveau om na te streven. Ik hoop dat we hoger mikken.
Andreas Pereira is niet het niveau dat we nastreven? Oke... Nou Neymar en Mbappé, kom er maar in!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 13 Aug 2021, 20:05
Ardbeg wrote: 13 Aug 2021, 19:25


Totaal niet het niveau om na te streven. Ik hoop dat we hoger mikken.
Andreas Pereira is niet het niveau dat we nastreven? Oke... Nou Neymar en Mbappé, kom er maar in!
Dus er zit niets tussen Pereira en Neymar in qua niveau?
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Pereira is een hype. Die heeft echt nog nergens wat noemenswaardigs gepresteerd en wordt al jarenlang door ManUtd links en rechts uitgedeeld aan geïnteresseerden, vergelijkbaar met de vriendin van Sensation. Daar moet je in beide gevallen niet aan willen beginnen hoor.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 13 Aug 2021, 20:16
Eindhovenvoetbal wrote: 13 Aug 2021, 20:05

Andreas Pereira is niet het niveau dat we nastreven? Oke... Nou Neymar en Mbappé, kom er maar in!
Dus er zit niets tussen Pereira en Neymar in qua niveau?
Niks!
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Vind die Pereira ook niks. Is alweer 25 en heeft net 130 competitie wedstrijden op de teller. Laat maar lekker in Manchester.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Had destijds een grotere kans op succes als ie gewoon nederig voor zijn kans bij PSV had gevochten. Ik kan me ook totaal niet voorstellen dat hij nu iets te zoeken heeft bij PSV. Maar daarbij moet ik dan wel zeggen dat ik vertrouw op het oordeel van Schmidt/JdJ. Je hebt altijd wel missers of gokjes die niet goed uitpakken, maar de echte aankopen lijken allemaal erg zorgvuldig uitgekozen. Dus we wachten gewoon lekker af wat het word. Wacht al zo lang, dan kunnen die 3 weken er ook wel bij.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 13 Aug 2021, 20:18
Ardbeg wrote: 13 Aug 2021, 20:16

Dus er zit niets tussen Pereira en Neymar in qua niveau?
Niks!
Pereira heeft nog nergens indruk gemaakt, behalve vroeger in de jeugd bij PSV. Hij heeft de stap na "talent" nooit gemaakt en is oprecht geen toegevoegde waarde voor PSV. Op basis waarvan vind je het dan een interessante optie?
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 13 Aug 2021, 21:02
Eindhovenvoetbal wrote: 13 Aug 2021, 20:18

Niks!
Pereira heeft nog nergens indruk gemaakt, behalve vroeger in de jeugd bij PSV. Hij heeft de stap na "talent" nooit gemaakt en is oprecht geen toegevoegde waarde voor PSV. Op basis waarvan vind je het dan een interessante optie?
Hij heeft het bij Valencia uitstekend gedaan en bij Granada zelfs zeer goed, bijna 50 wedstrijden in de benen bij een grootmacht als Manchester United en de club verlangt nu 20 miljoen voor hem. 150 wedstrijden in de benen in absolute topcompetities. Pereira is technisch zeer verfijnd, kan iemand alleen voor de keeper zetten en is een fraaie voetballer om naar te kijken, die bovendien op meerdere posities inzetbaar is. In mijn ogen zou hij in één klap een van de betere spelers van de Eredivisie zijn. Debuut gemaakt (even geleden al wel, dat wel) voor de nationale ploeg van Brazilië. Dan kan je echt wel wat. Maar moet ergens het vertrouwen krijgen. Als huurspeler ben je de eerste die gepasseerd wordt. Ik zie het zitten in hem, maar dat heb ik altijd al gehad. Echt een mooie voetballer. Soms te nonchalant en moet werken aan zijn rendement, maar ik zie dat wel komen als hij het vertrouwen krijgt en veel wedstrijden mag spelen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

[mention]Eindhovenvoetbal[/mention] verstaan we hetzelfde onder "zeer goed" en "uitstekend"?

Granada - 37 wedstrijden. 5 goals.
Valencia - 29 wedstrijden. 1 goal.
Lazio - 31 wedstrijden. 1 goal.

Top! Hij is 25, geen talent meer. Hij heeft er al flink wat kansen op zitten. Zie de wedstrijden hier boven.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 13 Aug 2021, 21:24 @Eindhovenvoetbal verstaan we hetzelfde onder "zeer goed" en "uitstekend"?

Granada - 37 wedstrijden. 5 goals.
Valencia - 29 wedstrijden. 1 goal.
Lazio - 31 wedstrijden. 1 goal.

Top! Hij is 25, geen talent meer. Hij heeft er al flink wat kansen op zitten. Zie de wedstrijden hier boven.
Ah jij beoordeelt een speler puur op goals. Oke. Ik kijk liever naar zijn spel en de waarde daarin. Was met afstand de beste speler van Grenada op zeer jonge leeftijd zonder enige ervaring. Valencia wilde hem kopen, maar kon niet aan de prijs voldoen. Bij Lazio heb ik hem niet gevolgd.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 13 Aug 2021, 21:42
Ardbeg wrote: 13 Aug 2021, 21:24 @Eindhovenvoetbal verstaan we hetzelfde onder "zeer goed" en "uitstekend"?

Granada - 37 wedstrijden. 5 goals.
Valencia - 29 wedstrijden. 1 goal.
Lazio - 31 wedstrijden. 1 goal.

Top! Hij is 25, geen talent meer. Hij heeft er al flink wat kansen op zitten. Zie de wedstrijden hier boven.
Ah jij beoordeelt een speler puur op goals. Oke. Ik kijk liever naar zijn spel en de waarde daarin. Was met afstand de beste speler van Grenada op zeer jonge leeftijd zonder enige ervaring. Valencia wilde hem kopen, maar kon niet aan de prijs voldoen. Bij Lazio heb ik hem niet gevolgd.

We gaan hier niet uitkomen 😅
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Pereira is alleen interessant bij huur met optie tot koop.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Rikkert1234 wrote: 13 Aug 2021, 21:49 Pereira is alleen interessant bij huur met optie tot koop.
Ook dan niet. Gewoon een niveautje of 2 daarboven mikken.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Over tien jaar wordt Pereira ook nog gelinkt aan PSV door de eigen fans. Net als Jeffrey Bruma. Het slaat eigenlijk nergens op.
Post Reply