Ze schenken geen Heineken in het stadion. Dat is pisbier. Al had ik ook liever Hertog Jan dan Bavaria.trouwepsvfan wrote: ↑13 Aug 2021, 16:21Maar dan wel écht bier. Niet van dat pisbier dat ze in het Philips stadion schenkenRobson de Souza wrote: ↑13 Aug 2021, 16:13
Als PSV een derglijke transfer doet krijg jij van mij een biertje!
Transferwindow 2021-2022
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Internationale topspeler
We zijn nu ook 17 jaar verder. Zo’n jongen zou hier eerst helemaal afgebrand worden voordat ie ook maar 1 bal heeft aangeraakt en inmiddels is de gemiddelde supporters ook zo verwend als de neten. We willen peperdure toptalenten, maar ze mogen niet al teveel kosten.Robson de Souza wrote: ↑13 Aug 2021, 15:46 Ik zou wel weer een transfer á la Farfan willen zien komen, voor 1,5 miljoen 4 jaar lang veel en belangrijke goals.
Dat gezegd hebbende: Farfan weet ik nog heel goed, echt een heerlijke aankoop. Eerst rustig brengen achter Park en daarna ongenaakbaar. Zulke buitenkansjes zijn er volgens mij maar weinig, maar het zou wel mooi zijn.
Schmidt heeft vandaag aangegeven dat hij er een paar topspelers bij wilt en dat ze intern ook al weten wie dat ongeveer gaan zijn. Ik kan het fout hebben, maar dat betekende de vorige keer dat er heel snel een en ander bekend zou worden. Ik denk niet dat ze weer de absolute deadline van de transferwindow gaan opzoeken, dit keer zijn ze veel beter voorbereid.
Ik verwacht dit weekend wel nieuws, dus echt concrete namen. Kijk naar het rijtje clubs in de CL play offs. PSV spreekt echt wel een bepaald niveau spelers aan nu met de voorrondes achter de rug en de wedstrijd tegen Ajax. Ben echt heel benieuwd. Nog 3 weken, dít worden de weken waar al onze vliegtuigspotters, insiders en roddelaars op hebben gewacht. We zijn al verwend met de wedstrijden tot nu toe en dan komt nu het toetje van de transferwindow. Heerlijk!
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Bavaria, Heineken. Het smaakt allemaal hetzelfde (slecht)Ardbeg wrote: ↑13 Aug 2021, 16:33Ze schenken geen Heineken in het stadion. Dat is pisbier. Al had ik ook liever Hertog Jan dan Bavaria.trouwepsvfan wrote: ↑13 Aug 2021, 16:21
Maar dan wel écht bier. Niet van dat pisbier dat ze in het Philips stadion schenken
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
-
- Vedette
Dat klopt, Sangaré viel vorig jaar ook volledig uit de lucht op een zaterdagmorgen dacht ik. Ik zit er klaar voor.Revolinho wrote: ↑13 Aug 2021, 16:46We zijn nu ook 17 jaar verder. Zo’n jongen zou hier eerst helemaal afgebrand worden voordat ie ook maar 1 bal heeft aangeraakt en inmiddels is de gemiddelde supporters ook zo verwend als de neten. We willen peperdure toptalenten, maar ze mogen niet al teveel kosten.Robson de Souza wrote: ↑13 Aug 2021, 15:46 Ik zou wel weer een transfer á la Farfan willen zien komen, voor 1,5 miljoen 4 jaar lang veel en belangrijke goals.
Dat gezegd hebbende: Farfan weet ik nog heel goed, echt een heerlijke aankoop. Eerst rustig brengen achter Park en daarna ongenaakbaar. Zulke buitenkansjes zijn er volgens mij maar weinig, maar het zou wel mooi zijn.
Schmidt heeft vandaag aangegeven dat hij er een paar topspelers bij wilt en dat ze intern ook al weten wie dat ongeveer gaan zijn. Ik kan het fout hebben, maar dat betekende de vorige keer dat er heel snel een en ander bekend zou worden. Ik denk niet dat ze weer de absolute deadline van de transferwindow gaan opzoeken, dit keer zijn ze veel beter voorbereid.
Ik verwacht dit weekend wel nieuws, dus echt concrete namen. Kijk naar het rijtje clubs in de CL play offs. PSV spreekt echt wel een bepaald niveau spelers aan nu met de voorrondes achter de rug en de wedstrijd tegen Ajax. Ben echt heel benieuwd. Nog 3 weken, dít worden de weken waar al onze vliegtuigspotters, insiders en roddelaars op hebben gewacht. We zijn al verwend met de wedstrijden tot nu toe en dan komt nu het toetje van de transferwindow. Heerlijk!
En Farfan: dat was top inderdaad. Gewoon binnen een half jaar CL-waardig.
-
Het zegt mij dat ze eruit zijn nu Schmidt er ook niet meer omheen draait. Die spelers gaan snel komen en de volgorde zal zijn: een concrete aanwijzing op twitter (evt. uit het buitenland), heel snel daar achteraan de bevestiging vanuit Elfrink en Timmer, medische keuring, presentatie en Inside-filmpje met alles erop en eraan. Laat maar komen!
-
- Meervoudig international
PSV is ijzersterk in het geheimhouden van informatie. Vaak komt de media er pas achter als de deal eigenlijk gesloten is. Schmidt heeft meermaals aangegeven om destijds met PSV in zee te gaan deels door deze strikte geheimhouding.
Mochten er echt 4-5 spelers komen zoals gesuggereerd wordt (deels zal wel afhankelijk van cl zijn) verwacht ik eigenlijk dit weekend nog wel een paar concrete geruchten hoor. Of gaat John weer blufpoker spelen op de laatste dag?
Mochten er echt 4-5 spelers komen zoals gesuggereerd wordt (deels zal wel afhankelijk van cl zijn) verwacht ik eigenlijk dit weekend nog wel een paar concrete geruchten hoor. Of gaat John weer blufpoker spelen op de laatste dag?
- Ardbeg
- Mister PSV
Flink verschil tussen die 2.
- StratumZuid
- Vedette
- trouwepsvfan
- Vedette
- ShovingNE2
- Site Admin
- trouwepsvfan
- Vedette
Eens een breezersletje, altijd een breezersletje
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Hatseflats
- Vedette
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
- Ardbeg
- Mister PSV
Nee, dat vind je. Da's wat anders.
Nee man. Waarom? Nog nergens echt iets gepresteerd.11 Sir Tinus wrote: ↑13 Aug 2021, 20:09 Zou die Andreas Pereira niet een long shot versterking zijn om te huren? Als ze de lat hoog leggen zou het kunnen want ze kennen hem goed. Zag hem voorbij komen bij Fabrizio (Die zei dat Brands hem wil) en had linkje zo gelegd.
-
- Meervoudig international
Ik ben niet zo een fan van deadlineday deals. Stel plan A mislukt, wordt het zo een geschakeld op die laatste dagen dat er een hoop onzorgvuldigheid insluipt. Waarom John tot de laatste dagen gaat wachten is mij een raadsel, want er is meer dan voldoende budget ( 30 malen + 15 Dumfries + 6 Rosario + 2 piroe +6 playoffs gelden). Ik weet dat alle transfers tegenwoordig in termijn worden betaald, maar ik heb hier nog geen eens de kapitaalinjectie bijgeteld…
Kortom: waarom zou je wachten? Eventuele onhaalbare deals sluiten? Doe mij maar gewoon zo snel mogelijk de aankopen
Kortom: waarom zou je wachten? Eventuele onhaalbare deals sluiten? Doe mij maar gewoon zo snel mogelijk de aankopen