Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Ardbeg
Mister PSV

trouwepsvfan wrote: 13 Aug 2021, 16:21
Robson de Souza wrote: 13 Aug 2021, 16:13

Als PSV een derglijke transfer doet krijg jij van mij een biertje!
Maar dan wel écht bier. Niet van dat pisbier dat ze in het Philips stadion schenken
Ze schenken geen Heineken in het stadion. Dat is pisbier. Al had ik ook liever Hertog Jan dan Bavaria.
Revolinho
Internationale topspeler

Robson de Souza wrote: 13 Aug 2021, 15:46 Ik zou wel weer een transfer á la Farfan willen zien komen, voor 1,5 miljoen 4 jaar lang veel en belangrijke goals.
We zijn nu ook 17 jaar verder. Zo’n jongen zou hier eerst helemaal afgebrand worden voordat ie ook maar 1 bal heeft aangeraakt en inmiddels is de gemiddelde supporters ook zo verwend als de neten. We willen peperdure toptalenten, maar ze mogen niet al teveel kosten.

Dat gezegd hebbende: Farfan weet ik nog heel goed, echt een heerlijke aankoop. Eerst rustig brengen achter Park en daarna ongenaakbaar. Zulke buitenkansjes zijn er volgens mij maar weinig, maar het zou wel mooi zijn.

Schmidt heeft vandaag aangegeven dat hij er een paar topspelers bij wilt en dat ze intern ook al weten wie dat ongeveer gaan zijn. Ik kan het fout hebben, maar dat betekende de vorige keer dat er heel snel een en ander bekend zou worden. Ik denk niet dat ze weer de absolute deadline van de transferwindow gaan opzoeken, dit keer zijn ze veel beter voorbereid.

Ik verwacht dit weekend wel nieuws, dus echt concrete namen. Kijk naar het rijtje clubs in de CL play offs. PSV spreekt echt wel een bepaald niveau spelers aan nu met de voorrondes achter de rug en de wedstrijd tegen Ajax. Ben echt heel benieuwd. Nog 3 weken, dít worden de weken waar al onze vliegtuigspotters, insiders en roddelaars op hebben gewacht. We zijn al verwend met de wedstrijden tot nu toe en dan komt nu het toetje van de transferwindow. Heerlijk!
trouwepsvfan
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 13 Aug 2021, 16:33
trouwepsvfan wrote: 13 Aug 2021, 16:21

Maar dan wel écht bier. Niet van dat pisbier dat ze in het Philips stadion schenken
Ze schenken geen Heineken in het stadion. Dat is pisbier. Al had ik ook liever Hertog Jan dan Bavaria.
Bavaria, Heineken. Het smaakt allemaal hetzelfde (slecht)
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

We willen van alles, maar er lekt werkelijk niks uit en het duurt lang. Maar goed, over 18 dagen zal alles duidelijk zijn. Irritant dat wachten haha
Robson de Souza
Vedette

Revolinho wrote: 13 Aug 2021, 16:46
Robson de Souza wrote: 13 Aug 2021, 15:46 Ik zou wel weer een transfer á la Farfan willen zien komen, voor 1,5 miljoen 4 jaar lang veel en belangrijke goals.
We zijn nu ook 17 jaar verder. Zo’n jongen zou hier eerst helemaal afgebrand worden voordat ie ook maar 1 bal heeft aangeraakt en inmiddels is de gemiddelde supporters ook zo verwend als de neten. We willen peperdure toptalenten, maar ze mogen niet al teveel kosten.

Dat gezegd hebbende: Farfan weet ik nog heel goed, echt een heerlijke aankoop. Eerst rustig brengen achter Park en daarna ongenaakbaar. Zulke buitenkansjes zijn er volgens mij maar weinig, maar het zou wel mooi zijn.

Schmidt heeft vandaag aangegeven dat hij er een paar topspelers bij wilt en dat ze intern ook al weten wie dat ongeveer gaan zijn. Ik kan het fout hebben, maar dat betekende de vorige keer dat er heel snel een en ander bekend zou worden. Ik denk niet dat ze weer de absolute deadline van de transferwindow gaan opzoeken, dit keer zijn ze veel beter voorbereid.

Ik verwacht dit weekend wel nieuws, dus echt concrete namen. Kijk naar het rijtje clubs in de CL play offs. PSV spreekt echt wel een bepaald niveau spelers aan nu met de voorrondes achter de rug en de wedstrijd tegen Ajax. Ben echt heel benieuwd. Nog 3 weken, dít worden de weken waar al onze vliegtuigspotters, insiders en roddelaars op hebben gewacht. We zijn al verwend met de wedstrijden tot nu toe en dan komt nu het toetje van de transferwindow. Heerlijk!
Dat klopt, Sangaré viel vorig jaar ook volledig uit de lucht op een zaterdagmorgen dacht ik. Ik zit er klaar voor.
En Farfan: dat was top inderdaad. Gewoon binnen een half jaar CL-waardig.
Revolinho
Internationale topspeler

Het zegt mij dat ze eruit zijn nu Schmidt er ook niet meer omheen draait. Die spelers gaan snel komen en de volgorde zal zijn: een concrete aanwijzing op twitter (evt. uit het buitenland), heel snel daar achteraan de bevestiging vanuit Elfrink en Timmer, medische keuring, presentatie en Inside-filmpje met alles erop en eraan. Laat maar komen!
OnsPSV
Meervoudig international

PSV is ijzersterk in het geheimhouden van informatie. Vaak komt de media er pas achter als de deal eigenlijk gesloten is. Schmidt heeft meermaals aangegeven om destijds met PSV in zee te gaan deels door deze strikte geheimhouding.

Mochten er echt 4-5 spelers komen zoals gesuggereerd wordt (deels zal wel afhankelijk van cl zijn) verwacht ik eigenlijk dit weekend nog wel een paar concrete geruchten hoor. Of gaat John weer blufpoker spelen op de laatste dag?
Ardbeg
Mister PSV

trouwepsvfan wrote: 13 Aug 2021, 16:46
Ardbeg wrote: 13 Aug 2021, 16:33

Bavaria, Heineken. Het smaakt allemaal hetzelfde (slecht)
Flink verschil tussen die 2.
mr.top
Internationale topspeler

Nou kinderen, ‘goed nieuws’! Besiktas heeft doorgeschakeld en gaat nu voor Michy Batshuayi. Luuk de Jong’s terugkeer naar Eindje is ineens een stuk reëler geword3n.
Mwenusss
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Hmm
Maikel
Site Admin

Ardbeg wrote: 13 Aug 2021, 17:45 Flink verschil tussen die 2.
Bavaria is slootwater. Veruit het meest slechte wat er is.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal

Bavaria, Heineken en amstel moeten ze verbieden, je kan dan beter Hertog Jan hebben uit mijn eigen woonplaats.
Steek hier ook vaak de grens over om te tanken en even bij trinkgut wat Krombacher in te slaan.
StratumZuid
Vedette

Normaal bier is kut, drink alleen speciaalbier
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
trouwepsvfan
Vedette

Brand, Hertog Jan of speciaalbier. Voor minder doe ik het niet.
ShovingNE2
Site Admin

Wow. De dames hier doen het nog steeds voor een breezer.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
trouwepsvfan
Vedette

ShovingNE2 wrote: 13 Aug 2021, 18:23 Wow. De dames hier doen het nog steeds voor een breezer.
Eens een breezersletje, altijd een breezersletje
ruuddevil
Legende

Ik verwacht dat we hoog inzetten en dat er daarom wordt gewacht tot we weten of de CL wordt gehaald.
10. Nilis
Bankzitter

Maikel_91 wrote: 13 Aug 2021, 18:05
Image
Hatseflats
Vedette

mr.top wrote: 13 Aug 2021, 18:03 Nou kinderen, ‘goed nieuws’! Besiktas heeft doorgeschakeld en gaat nu voor Michy Batshuayi. Luuk de Jong’s terugkeer naar Eindje is ineens een stuk reëler geword3n.
Muh
Mwenusss
Regelmatige invaller

Weer niks vandaag 😔
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Zou die Andreas Pereira niet een long shot versterking zijn om te huren? Als ze de lat hoog leggen zou het kunnen want ze kennen hem goed. Zag hem voorbij komen bij Fabrizio (Die zei dat Brands hem wil) en had linkje zo gelegd.
Ardbeg
Mister PSV

Maikel_91 wrote: 13 Aug 2021, 18:05
Nee, dat vind je. Da's wat anders.
11 Sir Tinus wrote: 13 Aug 2021, 20:09 Zou die Andreas Pereira niet een long shot versterking zijn om te huren? Als ze de lat hoog leggen zou het kunnen want ze kennen hem goed. Zag hem voorbij komen bij Fabrizio (Die zei dat Brands hem wil) en had linkje zo gelegd.
Nee man. Waarom? Nog nergens echt iets gepresteerd.
Mwenusss
Regelmatige invaller

Saai
Jwoeloe
Moderator

Dan is het te hopen dat John z'n voorwerk goed heeft gedaan.
OnsPSV
Meervoudig international

Ik ben niet zo een fan van deadlineday deals. Stel plan A mislukt, wordt het zo een geschakeld op die laatste dagen dat er een hoop onzorgvuldigheid insluipt. Waarom John tot de laatste dagen gaat wachten is mij een raadsel, want er is meer dan voldoende budget ( 30 malen + 15 Dumfries + 6 Rosario + 2 piroe +6 playoffs gelden). Ik weet dat alle transfers tegenwoordig in termijn worden betaald, maar ik heb hier nog geen eens de kapitaalinjectie bijgeteld…

Kortom: waarom zou je wachten? Eventuele onhaalbare deals sluiten? Doe mij maar gewoon zo snel mogelijk de aankopen
Locked