Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
FOOTB_REM_S: No

Denk dat sommige aankopen ook sterk samenhangen met het perspectief van CL voetbal of niet en dan bedoel ik niet eens de financiële kant, maar het meer aantrekkelijke sportieve plaatje bij behalen CL.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik denk inderdaad ook dat PSV voldoende geld in kas heeft om 3 goede transfers te doen, nu al. Met de investering van 50 miljoen, de verkoop van Malen en Dumfries. Maar het zou natuurlijk wel heel goed kunnen dat er spelers alleen willen komen als de CL gehaald wordt. Dat is balen voor PSV op dit moment, maar wel de realiteit. Ik vrees daarom ook dat het de komende 1,5 week nog stil blijft. Hopelijk wel wat uitgaands (Mo, Guti, Bruma, Luckassen, Rigo, Viergever).
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Je moet niet vergeten dat PSV ieder jaar een gat te dichten heeft, een gat dat dit jaar extra groot was agv corona. Ik hoop echt dat PSV die 50 mln alleen gebruikt om tijdig te kunnen handelen, zoals ze dit jaar hebben gedaan, maar dat de transferbalans aan het einde van de window weer klopt. Anders wordt die 50 mln een molensteen in plaats van een blessing. Zoals al vaker gezegd, het zijn namelijk gewoon schulden.
Gutanoth
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 14 Aug 2021, 09:57 Ik denk inderdaad ook dat PSV voldoende geld in kas heeft om 3 goede transfers te doen, nu al. Met de investering van 50 miljoen, de verkoop van Malen en Dumfries. Maar het zou natuurlijk wel heel goed kunnen dat er spelers alleen willen komen als de CL gehaald wordt. Dat is balen voor PSV op dit moment, maar wel de realiteit. Ik vrees daarom ook dat het de komende 1,5 week nog stil blijft. Hopelijk wel wat uitgaands (Mo, Guti, Bruma, Luckassen, Rigo, Viergever).
Was het niet zo dat het merendeel van die 50 miljoen gebruikt moest worden voor andere zaken dan spelers en salaris?

Ik dacht ergens gelezen hebben dat minder dan 20 miljoen gebruikt kon worden voor aankopen
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Gutanoth wrote: 14 Aug 2021, 10:08
Eindhovenvoetbal wrote: 14 Aug 2021, 09:57 Ik denk inderdaad ook dat PSV voldoende geld in kas heeft om 3 goede transfers te doen, nu al. Met de investering van 50 miljoen, de verkoop van Malen en Dumfries. Maar het zou natuurlijk wel heel goed kunnen dat er spelers alleen willen komen als de CL gehaald wordt. Dat is balen voor PSV op dit moment, maar wel de realiteit. Ik vrees daarom ook dat het de komende 1,5 week nog stil blijft. Hopelijk wel wat uitgaands (Mo, Guti, Bruma, Luckassen, Rigo, Viergever).
Was het niet zo dat het merendeel van die 50 miljoen gebruikt moest worden voor andere zaken dan spelers en salaris?

Ik dacht ergens gelezen hebben dat minder dan 20 miljoen gebruikt kon worden voor aankopen
Klopt, inderdaad. Maar er is deze zomer pas 6 miljoen uitgegeven.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Depay kan nog niet ingeschreven worden in La liga. Als we hem nou eens een jaartje huren! :kwijl:
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

We zullen het zien. De selectie kan zeker sterker maar er staat nu gewoon al een prima ploeg. Ongekende luxe eigenlijk ten opzichte van voorgaande jaren waarin je altijd 1 of 2 gelegenheidopties had op een basispositie. Nu hebben we het over de bank en spelers voor de toekomst. Dat gezegd hebbende: voor de transferfetisjist is het wel fijn als er nog wat gaat wisselen. Dus hup John aan het werk! Stuur eens wat faxjes rond.
Rudie-10
Meervoudig international
Posts: 1359
Joined: 04 Jul 2019, 13:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 14 Aug 2021, 10:16 Depay kan nog niet ingeschreven worden in La liga. Als we hem nou eens een jaartje huren! :kwijl:
Gisteravond was toch de deadline?
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Rudie-10 wrote: 14 Aug 2021, 10:42
Hatseflats wrote: 14 Aug 2021, 10:16 Depay kan nog niet ingeschreven worden in La liga. Als we hem nou eens een jaartje huren! :kwijl:
Gisteravond was toch de deadline?
Lijkt me sterk, transferperiode is nog volop bezig.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 14 Aug 2021, 10:08 Je moet niet vergeten dat PSV ieder jaar een gat te dichten heeft, een gat dat dit jaar extra groot was agv corona. Ik hoop echt dat PSV die 50 mln alleen gebruikt om tijdig te kunnen handelen, zoals ze dit jaar hebben gedaan, maar dat de transferbalans aan het einde van de window weer klopt. Anders wordt die 50 mln een molensteen in plaats van een blessing. Zoals al vaker gezegd, het zijn namelijk gewoon schulden.
Zoals Timmer in de podcast en bij VI zei: als je die 50 miljoen gaat gebruiken om met transfers het gat naar Ajax te dichten dan ga je dat niet redden. Die 50 miljoen moet er voor zorgen dat de rest bij PSV naar een hoger niveau gaat. Investeringen die structurele inkomsten opleveren. Investeringen in faciliteiten waardoor spelers eerder voor PSV kiezen. Daarnaast inderdaad sneller kunnen handelen zoals we gedaan hebben en hier en daar een paar jeugdspelers halen zodat er meer Fofana's en Madueke's opstaan. Ik denk dat de transferbalans ook gewoon positief blijft en wordt komend jaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Gutanoth wrote: 14 Aug 2021, 10:08
Was het niet zo dat het merendeel van die 50 miljoen gebruikt moest worden voor andere zaken dan spelers en salaris?
Een deel van de 50 miljoen komt uit een nieuwe hypotheek op het stadion, die de club moet aflossen in de komende jaren. Dit geld is bedoeld voor lange termijn investeringen.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Rudie-10 wrote: 14 Aug 2021, 10:42
Hatseflats wrote: 14 Aug 2021, 10:16 Depay kan nog niet ingeschreven worden in La liga. Als we hem nou eens een jaartje huren! :kwijl:
Gisteravond was toch de deadline?
Voor deze speelronde inderdaad. Niet voor het gehele seizoen :hug:
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09
FOOTB_REM_S: No

Ben net ff langs t stadion gereden. Nog geen spoor van Berisha, Hlozek, Boateng of Kampl 😫
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
FOOTB_REM_S: No

Eenhoopjob wrote: 14 Aug 2021, 14:29 Ben net ff langs t stadion gereden. Nog geen spoor van Berisha, Hlozek, Boateng of Kampl 😫
Mooi lijstje :pul:
Gutanoth
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
FOOTB_REM_S: No

Eenhoopjob wrote: 14 Aug 2021, 14:29 Ben net ff langs t stadion gereden. Nog geen spoor van Berisha, Hlozek, Boateng of Kampl 😫
Ik ga ook akkoord met Insigne
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zal Aurier inmiddels al gekeurd zijn of is die nog steeds met z’n bodyguard het stadion aan het bewonderen, met z’n oor.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36
FOOTB_REM_S: No

Het zou me verbazen als er voor het tweeluik met Benfica afgelopen is, al binnenkomende transfers plaatsvinden.
Volgens mij vertelde Schmidt gisteren in de persconferentie dat je voor het spelen in de Cl een andere selectie nodig hebt als voor het spelen in de EL.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik kan echt niet wachten op wat er nog komen gaat, erg benieuwd wie nog vertrekken en waarheen maar nog meer naar wie er nog komen. Heb een vermoeden dat er spelers komen die we totaal niet zien aankomen. Zoals gotze, zahavi en mwene. Dat zijn ook de mooiste.
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
FOOTB_REM_S: No

RemPSV wrote: 14 Aug 2021, 15:01 Het zou me verbazen als er voor het tweeluik met Benfica afgelopen is, al binnenkomende transfers plaatsvinden.
Volgens mij vertelde Schmidt gisteren in de persconferentie dat je voor het spelen in de Cl een andere selectie nodig hebt als voor het spelen in de EL.
Daar kan je wel eens gelijk in hebben, maar vind het vrij risicovol dat we aan de 2 belangrijkste wedstrijden van het seizoen beginnen zonder echt goede aanvallers op de bank. Alleen Vertessen/Bruma kunnen in gebracht worden. Als het even niet loopt hebben we niks om in te brengen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Het is al een tijdje geleden dat we een miskoop hadden, en met de wetenschap dat het vorig jaar vuurwerk was in de laatste week is het wel echt een leuke periode, indien je geduldig kan zijn, om te F5en. Het jaar van Michael Ball vergeet ik nooit meer.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Zolang we vandaag de 3 punten meenemen blijft dit een heerlijke wake-up call voor John de Jong om te zien dat die bank zo snel mogelijk versterkt moet worden… dit kan zo niet met een aantal spelers. Sommige spelers zijn zelfs niet goed genoeg voor de bank
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Rechtsback is toch wel prioriteit nu.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Doe mij maar een goede backup spits en Backup 10…
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

De twee belangrijkste posities om te versterken zijn wat mij betreft de flanken en de tien achter Gotze. We hebben te weinig creativiteit in onze selectie. Daarna zou ik toch nog eens gaan kijken naar een goede rechtsback.
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Image

Kom nouu Berisha
Locked