Yorbe Vertessen
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Zonder teveel de stemming te willen dempen, maar ik zie in Vertessen een geweldige, hardwerkende, snelle speler. Hij zal een goede kracht voor ons zijn en nog wat beter worden, maar nooit een onbetwiste basisspeler voor ons worden. Ik denk dat we daarom alles eraan moeten doen om Fofana langer hier te houden en ook al verder moeten kijken voor jonge spelers, die uit kunnen groeien tot echte klasbakken.
-
- Nationale topspeler
Deze bewaren we even. Zodat we je er,over een jaar of 2, keihard mee tegen je oren kunnen slaan.
Gewoon potentiële cashcow.
Gewoon potentiële cashcow.
- TylerDurdn
- Internationale topspeler
Had gisteren ook zomaar 3 assists in totaal kunnen hebben buiten zijn goal om. Heel sterk ingevallen.
- TylerDurdn
-
- Legende
Bij de pass van Götze in de 16 waar hij met een goede techniek en een goede aannamen had kunnen wegdraaien en schieten toen hij wat minder tijd en ruimte had dan zie je wel zijn beperkingen, terwijl bij de goal hij met meer ruimte wel de juiste dingen doet. Dat verfijnde gaat hij denk ik niet krijgen. Hij zal om dit te kunnen compenseren naast zijn harde werken en zijn snelheid dan vooral moeten gaan hebben van goals en assists en dat heeft hij op dit moment nog niet. Hopelijk is zo'n goal als gisteren wel zo'n zetje in de goede richting. Dit seizoen hoeft het allemaal nog niet tiptop te zijn, maar als hij een belangrijke speler voor PSV wil worden in de toekomst zal hij wel een aantal stappen moeten gaan maken dit seizoen. En dan met name in het maken van goals en assists wat met invalbeurten doorgaans beter te doen is als jonge speler als er wat meer ruimte komt en je zelf minder vermoeid bent in die fase van de wedstrijd dan als je start.
- Heissenberrug
-
- Vedette
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Beter als invaller, wanneer er meer ruimte is, of vanaf de flanken. Mist de rust en is iemand die ruimte en diepte nodig heeft. Maar de spitspositie is niet ons grootste probleem, hij kan er ook prima spelen in de Eredivisie. CL is een ander verhaal.
- Heissenberrug
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Moet echt nog groeien om voorin de kar te kunnen trekken, wat vandaag wel een beetje gevraagd werd. Vond hem al voor de eindfase vaak slordig en onrustig vandaag, maar gelukkig heeft hij wel een basis waardoor hij zelden door de ondergrens zal zakken én tegelijkertijd wel hard blijft werken. Dat is betrouwbaar.
-
- Vedette
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Leek af en toe meer op een eiland te staan dan Zahavi de afgelopen wedstrijden, weet alleen niet of dat aan Vertessen lag of aan z'n medespelers.
- trouwepsvfan
- Vedette
Als hij altijd alleen mag starten als de meeste goede spelers op de bank zitten dan is het ook wel lastig voor hem natuurlijk
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Regelmatige invaller
Deze jongen komt er wel. Hij doet het prima, ja er kan nog heel veel beter maar hij zakt ook niet door de ondergrens en blijft zijn taken altijd goed uitvoeren. Het is niet reëel om te verwachten dat hij ons nu al iedere week bij de hand neemt, daar hebben we andere jongens voor.
- Persepolis
- Vedette
Tuurlijk is het een split second maar als ik de herhaling zo zie begrijp ik niet dat hij die rebound opeens met links inschoot. Dan kan het bijna niet anders dan dat het weer tegen de keeper komt. Met rechts zou het richting de verre hoek gaan. Zulke zeldzame kansen in zo'n wedstrijd moeten er gewoon in.
-
- Legende
- Heissenberrug
Moet nog een jaar rijpen en dat doet hij met dit soort wedstrijden en dit soort kansen. Nog steeds alle vertrouwen dat hij een belangrijke kracht voor ons gaat zijn volgend seizoen.
-
- Lid scoutingsteam
Het is kut dat hij die kans mist, maar je kan het zo'n jongen moeilijk kwalijk nemen. Nog lang niet ver genoeg om in dit soort wedstrijden (lees: je moet iets forceren) het verschil te maken. Daarvoor is het nog veel te wild, zeker in de eindfase.
En het is ook gewoon heel jammer, want verder vond ik hem heel veel dingen goed doen. Nu is 'ie toch een beetje de schlemiel.
En het is ook gewoon heel jammer, want verder vond ik hem heel veel dingen goed doen. Nu is 'ie toch een beetje de schlemiel.