Jordan Teze
- Ardbeg
- Mister PSV
Inderdaad, ik vind het echt drie keer niks als rechtsback. Ik hoop dat Sambo snel ontwikkelt of dat er een rechtsback bij komt.
-
- Internationale topspeler
Komt inderdaad onwennig over als rechtsback, komt ook een beetje door zijn houding die een beetje gebogen is. Hij heeft echter lang RB gestaan dus ik verwacht dat hij gewoon een rij aan wedstrijden nodig heeft om er weer in te komen. Mocht Dumfries vertrekken zou een extra rechtsback geen overbodige luxe zijn (indien je Sambo verhuurt). Ik blijf Mwene een leuke backup vinden, voegt niet veel toe en doet niet veel fout en wellicht vindt Schmidt Teze een te grote gok. Mijn persoonlijke voorkeur zou echter zijn om wel Teze een serie wedstrijden de kans te geven omdat hij vorig jaar natuurlijk wel wat krediet heeft opgebouwd en je zo wat meer geld vrijhoudt om op andere plekken te versterken zoals een concurrent/backup van Zahavi, backup voor Gakpo en een vervanger voor Rosario.
-
Deed het echt veel beter vandaag dan tegen de Denen. Hopelijk groeit hij in die rol, want na zijn vorige seizoen verdient hij een plekje
- Heissenberrug
Sterke invalbeurt, die gele kaart was wat overdreven want dit gebeurt zo vaak maar enfin. Vulde de rol vele malen beter in dan Mwene vandaag, al was de wedstrijd ook totaal anders op dat moment.
-
- Vedette
Prima dat Teze ook zijn minuten heeft gekregen. Ik hoop dat hij ook gedurende het seizoen zijn minuten krijgt. Alleen zie ik hem liever centraal als backup voor Ramalho en Boscagli. Als rechtsback brengen zowel hij als Mwene toch iets te weinig.
- Tomm
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Viel prima in maar de wedstrijd was al gespeeld. Had tadic beter onder controle dan mwene maar is verdedigend natuurlijk ook de betere van de twee. Passing erg goed, legde ze prima in de diepte weg. Verschillende types, overall doet het weinig voor elkaar onder.
- Heissenberrug
Eens, dit gaat nergens over. Klikt ook totaal niet met Madueke. Gewoon backup RCV en een top RB halen.
-
- Meervoudig international
- mr.top
Gaf wel de assist. Geduld is een schone zaak.Heissenberrug wrote: ↑14 Aug 2021, 19:35 Eens, dit gaat nergens over. Klikt ook totaal niet met Madueke. Gewoon backup RCV en een top RB halen.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Nee, dit is gewoon niet goed genoeg. De markt sluit over 3 weken. Voegt voetballend totaal niks toe en verdedigend vind ik het ook niet best op die plek. We hebben nu een hele goede selectie, maar moeten er ook voor zorgen dat we de zwakke plekken verbeteren. Dit is de zwakke plek van PSV.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Gewoon een tijdje laten staan. Die jongen heeft altijd een paar wedstrijd nodig gehad om erin te komen. Groeide nu in de wedstrijd en verdient een kans.