Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 16 Aug 2021, 09:33 Voor de rechtsback positie heeft een speler in de leeftijd 21 tot 23 jaar mijn voorkeur. Iemand die goed kan meevoetballen en die al iets heeft bewezen.

Felix Passlack zou ik daar graag zien komen. Misschien huren met optie tot koop
MJPSV
Bankzitter
Posts: 256
Joined: 04 Nov 2020, 14:38
FOOTB_REM_S: No

#transfermonday, bij mijn weten werd de komst van Gotze vorig jaar ook op maandag bekend.!
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Arias, Berisha en V/d Ven en je bent klaar. Ook grotendeels voor volgend jaar. Hop Johnny boy.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Een nieuwe naam die volgend jaar in 2022 uit zijn contract loopt, de jongste speler afgelopen EK met zijn 17 jaar. Hij kan een boel een hele boel. Spelers vrij zetten met een steekbal, een of meer spelers uitspelen, hele fijne en snelle techniek en is tweebenig.

Zijn naam: Kacper Kozlowski





Ook een club als Juventus heeft al interesse getoont maar met een goed verhaal, contract en loopbaan schets zou dit wel echt een pareltje zijn.

Aanvallende middenvelder, kan ook op de vleugels. Hier durf ikk wel geld op te zetten dat het een grote wordt.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Van wat ik nu zie, ben ik behoorlijk onder de indruk van deze poolse speler. Vaak zie je bij zulke technische jonge spelers dat ze fysiek er eigenlijk nog niet voor klaar zijn. Nou dat is bij hem wel anders.

Zo een type achter Gotze & co is wat we zoeken denk ik…
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 16 Aug 2021, 10:32 Een nieuwe naam die volgend jaar in 2022 uit zijn contract loopt, de jongste speler afgelopen EK met zijn 17 jaar. Hij kan een boel een hele boel. Spelers vrij zetten met een steekbal, een of meer spelers uitspelen, hele fijne en snelle techniek en is tweebenig.

Zijn naam: Kacper Kozlowski





Ook een club als Juventus heeft al interesse getoont maar met een goed verhaal, contract en loopbaan schets zou dit wel echt een pareltje zijn.

Aanvallende middenvelder, kan ook op de vleugels. Hier durf ikk wel geld op te zetten dat het een grote wordt.
Heb m idd ook al een tijdje op mn watchlist staan maar als onhaalbaar aangezien er onwijs veel grote clubs interesse tonen. Maar als hij een tussenstap wil maken is hij van harte welkom want is idd een geweldig talent
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 16 Aug 2021, 09:50
Tomm wrote: 15 Aug 2021, 00:25

Hij volgt ons goed genoeg om te weten dat hij aanvoerder was vanavond. Gewoon uit interesse voor zijn oud teamgenoot of zit er meer achter… :wonder:
Haha, hij heeft een foto daar staan waar je de band wel heel duidelijk ziet ;)

Ah ja die foto had ik niet gezien :lol: insta-loos.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 16 Aug 2021, 10:53
Voormalig KG wrote: 16 Aug 2021, 10:32 Een nieuwe naam die volgend jaar in 2022 uit zijn contract loopt, de jongste speler afgelopen EK met zijn 17 jaar. Hij kan een boel een hele boel. Spelers vrij zetten met een steekbal, een of meer spelers uitspelen, hele fijne en snelle techniek en is tweebenig.

Zijn naam: Kacper Kozlowski





Ook een club als Juventus heeft al interesse getoont maar met een goed verhaal, contract en loopbaan schets zou dit wel echt een pareltje zijn.

Aanvallende middenvelder, kan ook op de vleugels. Hier durf ikk wel geld op te zetten dat het een grote wordt.
Heb m idd ook al een tijdje op mn watchlist staan maar als onhaalbaar aangezien er onwijs veel grote clubs interesse tonen. Maar als hij een tussenstap wil maken is hij van harte welkom want is idd een geweldig talent
Nou Sensation, Laat dat maar aan onze John over.
Hij zal wel een uitstekende toevoeging zijn ondanks zijn jeugdige leeftijd.

Ik heb hetzelfde gevoel van onhaalbaarheid maar dat had ik ook bij Sangaré en andere spelers in de huidige selectie over Götze niet eens na durven denken.

Vooral een heerlijk talent om naar te kijken en te dromen. Hopelijk in PSV shirt.
Hartig Woordje
Bankzitter
Posts: 253
Joined: 04 Nov 2020, 15:20
FOOTB_REM_S: No

Niet om het één of ander, maar er is toch al een wishfull-thinking-Topic met als titel "interessante spelers".

Ik zit in deze tijd vooral te springen om op deze plek nieuws over inkomende transfers of geruchten te lezen....
Gutanoth
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
FOOTB_REM_S: No

Precies, ik wil sappige geruchten of foto's van kuiten zien in dit topic.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Gutanoth wrote: 16 Aug 2021, 13:59 Precies, ik wil sappige geruchten of foto's van kuiten zien in dit topic.
Bij deze, twee kuiten

https://images.ctfassets.net/h0r08og5wn ... 1200&h=630
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 16 Aug 2021, 14:03
Gutanoth wrote: 16 Aug 2021, 13:59 Precies, ik wil sappige geruchten of foto's van kuiten zien in dit topic.
Bij deze, twee kuiten

https://images.ctfassets.net/h0r08og5wn ... 1200&h=630
Goddju. Twee keer vies.
Assy
Vaste waarde in elftal
Posts: 728
Joined: 04 Nov 2020, 14:39
FOOTB_REM_S: No

En dan beweren dat er geen spuitje in is gegaan.. pfff kansloos
User avatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
Posts: 603
Joined: 20 May 2021, 17:21
FOOTB_REM_S: No

''Dat is gewoon niet waar'' aldus Kuyt over de botox geruchten.

Laat me niet lachen. Be real en geef het gewoon toe als je doet gast.
Je gaat niet zomaar van 50+ naar pak 'm beet 27, botoxboy.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Verplaatst deze discussie naar the who fucking cares topic aub.
Saibari is underrated.
Batsu
Vaste waarde in elftal
Posts: 639
Joined: 16 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 16 Aug 2021, 14:03
Gutanoth wrote: 16 Aug 2021, 13:59 Precies, ik wil sappige geruchten of foto's van kuiten zien in dit topic.
Bij deze, twee kuiten

https://images.ctfassets.net/h0r08og5wn ... 1200&h=630
WTF. Ik heb echt moeten zoeken om erachter te komen dat dit dezelfde persoon is. De tering
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Bruma Doan en Ihattaren, 3 spelers die blijkbaar elders voor hun kans willen gaan maar die vooralsnog niet te verkopen zijn. Met de goals van Bruma en een naderende deadline verwacht ik tegen bodemprijzen nog wel een club die 3 miljoen wil betalen. Ihattaren lijkt op 0 interesse te kunnen rekenen en Doan wel maar veel meer dan 6 miljoen is ook niet logisch. Terwijl een club als Frankfurt toch makkelijk 10 miljoen neer moet kunnen leggen. Zonder deze 3 heren blijft de basis over + Vertessen en nog wat 'kleingeld' oneerbiedig gezegd.

Madueke/Vertessen -------- Zahavi ---------- Gakpo/Vertessen

Dan hebben we nog nodig een basiswaardige centrum spits en toch minimaal nog 2 vleugelaanvallers en daarvoor zou toch minimaal een budget van 20 miljoen beschikbaar voor moeten zijn en met CL wellicht 30. Zahavi is op leeftijd maar de anderen zijn nog erg jong dus er zal sowieso wat ervaring erbij komen (ik verwacht Luuk) maar liever zou ik zien dat we voor jonge centrumspits gaan (Hzolek/Berisha) en een ervaren man op links of rechts die niet de minuten van Madueke/Gakpo absorbeert.

Maar het belangrijkste is dat als die 3 spelers weg gaan we de ruimte hebben in salaris/transferpotje/speelminuten om een laatste grote slag te slaan qua kwaliteit voor nu én voor de toekomst.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

En ik weer denken dat er een gerucht geplaatst is in deze topic. Jammer :P

Wat we wel of niet nodig hebben is volgens mij al uitgebreid besproken door zo'n beetje alle forumleden hier. Wordt een beetje eentonig en ietwat saai :P
Zullen we vanaf nu alleen iets posten als er echt iets te melden valt over geruchten/transfers? :D
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 17 Aug 2021, 12:10 En ik weer denken dat er een gerucht geplaatst is in deze topic. Jammer :P

Wat we wel of niet nodig hebben is volgens mij al uitgebreid besproken door zo'n beetje alle forumleden hier. Wordt een beetje eentonig en ietwat saai :P
Zullen we vanaf nu alleen iets posten als er echt iets te melden valt over geruchten/transfers? :D
Ik begrijp de frustratie omdat het nu al even stil is, echter is het natuurlijk het goed recht van mensen hier om te spreken over de invulling/nieuwe aanwinsten, concreet of niet.

Ik hoop ook echt op snel nieuws, daar niet van.
guus
Internationale topspeler
Posts: 4669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
FOOTB_REM_S: No

Assy wrote: 16 Aug 2021, 14:22 En dan beweren dat er geen spuitje in is gegaan.. pfff kansloos
Haha, complete verbouwing dat doe je niet met een spuitje.
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Matthew Hoppe, spits van Schalke, 20 jaar wordt weer genoemd. Net als AZ en Ajax overigens. Dit is best een serieus gerucht denk ik, want:

- Was al eerder in beeld bij PSV
- Amerikaan; een vijver waarin PSV nadrukkelijk vist
- Bundesliga
- Jonge spits, die prima achter Zahavi zou kunnen ontwikkelen.

Ik ben hier wel enthousiast over; net 20, goede speler en Bundesliga en degradatie voetbal achter de rug, dus hij weet wat knokken is.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Hij werd vorig jaar toch ingeruild voor Huntelaar zodra het kon? Betekent niet alles natuurlijk en zeker een interessant profiel en ook wel haalbaar nu Schalke in de 2. Bundesliga speelt. Ken hem echter niet goed genoeg om te weten of hij echt iets toevoegt.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zou Hoppe ook een goede aanwinst vinden. Vorig jaar twee keer zien spelen en beviel me prima. Jaartje achter Zahavi laten rijpen.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zal vast wel op een lijst staan bij PSV. Cruciaal is anders.
Locked