PSV Tenue
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Ardbeg
- Mister PSV
Het logo zit in de stof verwoven, over heel de stof. Nog steeds achterlijk, dit.
Jawel.
Idd, net zo'n unlicensed club uit PES.
- DadOfFour
Welke blinde vink hebben ze dit template laten maken?
Zet dan iig het logo neer in plaats van de clubnaam en als je zonodig iets in de stof wilt verweven, zet je daar maar PSV neer..
Echt een gedrocht
Zet dan iig het logo neer in plaats van de clubnaam en als je zonodig iets in de stof wilt verweven, zet je daar maar PSV neer..
Echt een gedrocht
La vida és massa curta per no fer broma
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik word liever reglementair uit de CL gegooid dan dat we gaan voetballen in dit shirt.
Zo, daar heb je een overtreffende trap
Trainingsshirtje, en zelfs daar is het nog te stom voor.
Zo, daar heb je een overtreffende trap
Trainingsshirtje, en zelfs daar is het nog te stom voor.
-
- Meervoudig international
Ik ben echt de moeilijkste niet maar ik vind dit toch wel ver gaan. Een shirt zonder logo!? Ik vind een gedrukt logo ipv een geborduurde al triest maar dit is wel next level. Man man man dit doet nog meer pijn aan mijn ogen dan het zien van Luckassen in een PSV shirt
- Ardbeg
- Mister PSV
Het shirt zal op deze manier het logo laten zien. Helaas:Raw85 wrote: ↑12 Aug 2021, 14:41 Ik ben echt de moeilijkste niet maar ik vind dit toch wel ver gaan. Een shirt zonder logo!? Ik vind een gedrukt logo ipv een geborduurde al triest maar dit is wel next level. Man man man dit doet nog meer pijn aan mijn ogen dan het zien van Luckassen in een PSV shirt
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ardbeg wrote: ↑12 Aug 2021, 14:51Het shirt zal op deze manier het logo laten zien. Helaas:Raw85 wrote: ↑12 Aug 2021, 14:41 Ik ben echt de moeilijkste niet maar ik vind dit toch wel ver gaan. Een shirt zonder logo!? Ik vind een gedrukt logo ipv een geborduurde al triest maar dit is wel next level. Man man man dit doet nog meer pijn aan mijn ogen dan het zien van Luckassen in een PSV shirt
- Lorenzo von Matterhorn
Shirt dat Sealy aan had heeft ineens een heel andere kraag..Ardbeg wrote: ↑11 Aug 2021, 14:49 Ik vind zwart echt veel mooier. Ik kom net in de pauze van de fanstore af. Ik wist zeker dat ik het thuisshirt ging kopen, totdat ik hem aan had. Wat is die kraag diep en wijd zeg! Ik heb het uit tenue gekocht. Ook wat wijder dan normaal maar minder erg. Ik hoorde trouwens dat het derde tenue inderdaad dat gedrocht wordt.
Wat is dat toch? Dat uitshirt is ook al met twee verschillende kragen gezien.
-
- Ballenjongen
Dat verschil zit hem in de "reguliere" en de "authentic" versies van de shirts. De "authentic" dragen de spelers tijdens wedstrijden, heeft een dunnere stof en een gedrukt PSV logo (ivm comfort), de jeugd en PSV vrouwen spelen in het reguliere shirt (die ook goedkoper is), deze heeft naast de bovengenoemde verschillen dus ook een ander kraagjeLorenzo von Matterhorn wrote: ↑12 Aug 2021, 19:21Shirt dat Sealy aan had heeft ineens een heel andere kraag..Ardbeg wrote: ↑11 Aug 2021, 14:49 Ik vind zwart echt veel mooier. Ik kom net in de pauze van de fanstore af. Ik wist zeker dat ik het thuisshirt ging kopen, totdat ik hem aan had. Wat is die kraag diep en wijd zeg! Ik heb het uit tenue gekocht. Ook wat wijder dan normaal maar minder erg. Ik hoorde trouwens dat het derde tenue inderdaad dat gedrocht wordt.
Wat is dat toch? Dat uitshirt is ook al met twee verschillende kragen gezien.
- Lorenzo von Matterhorn
-
- Basisspeler
- ShovingNE2
- Site Admin
Als ieder jaar 2 van de 3 shirts prachtig zijn tel ik mijn zegeningen. Dat is wel eens anders geweest.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Ardbeg
- Mister PSV
Het authentieke shirt heeft een betere kraag dan de replica inderdaad. Ik ben toch voor het uitshirt gegaan.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑12 Aug 2021, 20:30 Heeft @Ardbeg dan het authentieke shirt gepast?
Jezus die man heeft geld.
Mbt het aankondigingsfilmpje zojuist van 10 clubs tegelijkertijd. Dan is het duidelijk dat kut shirt.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Als je als beginnende mobile app ontwikkelaar/designer zou zeggen "ik heb een voetbalspel gemaakt waarbij je zelf je club kan maken. Je kan je clubnaam kiezen en clubkleuren, daaruit wordt een standaard shirt gemaakt met de gekozen kleuren en de clubnaam op de borst. Dit is omdat het nog niet mogelijk is een clublogo te maken, dit komt in een latere versie" . Dan zie ik precies zo'n shirt voor me... Er is alleen nog een Puma logo en sponsor opgeplakt.
Oja, en in de tweede versie is het dus nu mogelijk om een clublogo te maken, alleen door een bug komt dit logo niet op de borst maar is het verspreidt over het hele shirt. Heel raar. We zijn nog aan het uitzoeken waar dit door komt.
Oja, en in de tweede versie is het dus nu mogelijk om een clublogo te maken, alleen door een bug komt dit logo niet op de borst maar is het verspreidt over het hele shirt. Heel raar. We zijn nog aan het uitzoeken waar dit door komt.
-
- Legende
Dit doet me denken aan dat trucje dat Barcelona n jaar of 15 geleden heeft uitgehaald. Nog nooit een shirtsponsor gehad, dus dat zou vast een storm van kritiek opleveren. Daarom een tijdje Unicef op de borst, plus donatie. Toen de geniepige switch naar Qatar foundation, om vervolgens daarna geld te gaan harken met Qatar Airways als sponsor. Mensen verdoofd, want er stonden al lettertjes op het shirt, en het leek immers al op Qatar foundation hè.
Ik zie dit ook in dat licht. Nu via het derde shirt proberen het logo van het shirt te krijgen, mensen (vooral de kopende jeugd) eraan laten wennen, om over een tijdje de gekste dingen met die shirts te kunnen doen.
Ik zie dit ook in dat licht. Nu via het derde shirt proberen het logo van het shirt te krijgen, mensen (vooral de kopende jeugd) eraan laten wennen, om over een tijdje de gekste dingen met die shirts te kunnen doen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- ShovingNE2
- Site Admin
Dit is het PSV-lettertype. Ik ben heel benieuwd of er nog een logo op zit eigenlijk. Maar deze is zo spuuglelijk. Als hij in maart voor twee tientjes in de fanstore hangt wil ik hem hebben als herinnering.DadOfThree wrote: ↑17 Aug 2021, 15:35 Het is toch heel wat dat ze in ieder geval niet een standaard lettertype gebruiken voor de naam...
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen